rok řeším opravu 850 tky,svítí jednou za sto km lambda
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kdyně
- Vůz: Volvo 850 tdi
#1 rok řeším opravu 850 tky,svítí jednou za sto km lambda
už před rokem sem tu řešil tuhle závadu https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=126&t=47777&p=588116#p588116 ..... teď se to zase vrátilo .... díky za rady ....
........je to neuvěřitelný co uběhlo doby ale pořád ještě to nemám opravený ... ...nakonec sem v zoufalství (po té co si vždycky někdo vzal peníze za výměnu něčeho co se ukázalo jako zbytečný) dal auto na vrakoviště se servisem a tam nic neměnili, jen mi auto vrátili s tím že konektor mezi řídícím vstřikem a jednotkou přitáhli skapáskou k něčemu aby byl fixovaný a od té doby že to nedělá ...tak sem pak 3 měsíce jezdil bez zjevných projevů (jen za studena to škube než se to zahřeje a jede zas normálně) ...no ale pak se závada zase začala projevovat, úplně stejně jako před rokem ....tak se konektor vystřih a sletoval, ale dělá to pořád .... Jeden mechanik mi teď zas a opět říkal že dle diagnostiky je na 100% je špatný čerpadlo (proto to prý občas kouří), ale že by další čerpadlo bylo stejně špatný? tak sem si řikal když to vylepšil konektor od kabelu ke vstřiku nemůže být v prdeli ten řídící vstřik? nebo počítač na druhým konci? a je možný aby tyhle věci za studena fungovaly vždycky špatně a kuli tomu nejelo za studena plynule? a nebo mi fakt prodali stejně špatný čerpadlo který má problémy s dávkováním paliva (je přidřený) a za studena funguje ještě hůř než za tepla kdy se závada projeví jen tak jednou za 100 km? ...někdy když přidám a hodně to vokouřím tak to jede výborně a nečoudí to a někdy je za mnou oblak černýho kouře .... asi si to už hodím ...díkes .... rád odměním někoho kdo na to přijde ....
........je to neuvěřitelný co uběhlo doby ale pořád ještě to nemám opravený ... ...nakonec sem v zoufalství (po té co si vždycky někdo vzal peníze za výměnu něčeho co se ukázalo jako zbytečný) dal auto na vrakoviště se servisem a tam nic neměnili, jen mi auto vrátili s tím že konektor mezi řídícím vstřikem a jednotkou přitáhli skapáskou k něčemu aby byl fixovaný a od té doby že to nedělá ...tak sem pak 3 měsíce jezdil bez zjevných projevů (jen za studena to škube než se to zahřeje a jede zas normálně) ...no ale pak se závada zase začala projevovat, úplně stejně jako před rokem ....tak se konektor vystřih a sletoval, ale dělá to pořád .... Jeden mechanik mi teď zas a opět říkal že dle diagnostiky je na 100% je špatný čerpadlo (proto to prý občas kouří), ale že by další čerpadlo bylo stejně špatný? tak sem si řikal když to vylepšil konektor od kabelu ke vstřiku nemůže být v prdeli ten řídící vstřik? nebo počítač na druhým konci? a je možný aby tyhle věci za studena fungovaly vždycky špatně a kuli tomu nejelo za studena plynule? a nebo mi fakt prodali stejně špatný čerpadlo který má problémy s dávkováním paliva (je přidřený) a za studena funguje ještě hůř než za tepla kdy se závada projeví jen tak jednou za 100 km? ...někdy když přidám a hodně to vokouřím tak to jede výborně a nečoudí to a někdy je za mnou oblak černýho kouře .... asi si to už hodím ...díkes .... rád odměním někoho kdo na to přijde ....
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4731
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#2 rok řeším opravu 850 tky,svítí jednou za sto km lambda
na tvoje auto by jsme meli umet origo diagnostiku. nezkousel jsi?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kdyně
- Vůz: Volvo 850 tdi
#3 rok řeším opravu 850 tky,svítí jednou za sto km lambda
asi ne, ten poslední co říkal že je špatně čerpadlo měl originál bosh ...ale to je asi něco jinýho ... odkud jste? , já bohužel z pohraničí takže všude daleko
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4731
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#4 rok řeším opravu 850 tky,svítí jednou za sto km lambda
do stoda je blizko
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4731
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#5 rok řeším opravu 850 tky,svítí jednou za sto km lambda
diagnostiku nemam primo ja ale kamarad tak se snad domluvite. musim zjistit jaky moznosti ma s tdickama
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kdyně
- Vůz: Volvo 850 tdi
#6 rok řeším opravu 850 tky,svítí jednou za sto km lambda
hele diagnostika je prý u tohohle auta a týhle závady spíš slepá cesta, často to ukazuje závadu v čerpadle i když je jinde ...a právě na základě diagnostiky se měnilo to čerpadlo po prvý i když jeden člověk co tyhle auta dělal 10 let říkal, že to čerpadlo dle jeho není ...na základě nátlaku opravářů co dělaj všechny možný auta a ne jen volva sem se nechal natlačit do výměny čerpadla a závada je tam pořád ....takže touhle cestou už nejdu .... je dost věcí proti tomu .... např. jak velká je pravděpodobnost že koupím stejně rozbité čerpadlo? ...jak je možný že po zásahu do kabelů (konektoru) auto 3 měsíce jezdilo bez problémů?
jinak díky, ať se daří
Milan
jinak díky, ať se daří
Milan
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#7 rok řeším opravu 850 tky,svítí jednou za sto km lambda
To víš, ony jiný než originál volvo diagnostika občas píšou blbosti (nepřesnosti) (prostě volvo si nerozumí s kdečím) a a za druhé je nutný i ty chybový hlášky správně pochopit. Prostě občas to chce pořádný zkušenosti s konkrétním typem auta. Bejt tebou, tak dam Ondrovi a spol šanci
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kdyně
- Vůz: Volvo 850 tdi
#8 rok řeším opravu 850 tky,svítí jednou za sto km lambda
no já bych potřeboval aby člověk co to teď bude dělat měl to auto na díly a moh zkoušet a pak mi naúčtoval jen práci a ten díl kterej to byl ...zatím vždycky někdo věděl co to je, koupil díl, aby se za pár dní po zaplacení ukázalo že závada se neodstranila a je tam stále ....a já sem jen zase o nějakou sumu chudší
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 186
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 4
- Vůz: C 70 2.5T 99´
#9 rok řeším opravu 850 tky,svítí jednou za sto km lambda
bohužel neznám odpověď na problém, ale mám jednu ekonomickou radu
jakmile se mi něco takového objeví řeším to s autorizovaným servisem. nedávno jsem měl problém s váhou vzduchu. vím že to potřeboval - vyměnil jsem svíčky a palivový filtr, ale až značkový servis vyhodnotil že váha dává jiné množství vzduchu něž má dávat. v malém servisu vyhodnotili že váha funguje a nehlásí závady , ale jak to nemají možnost zjistit.
ale abych nekecal. kabelové svazky - proměřit odpor kabelů, když to mechanik nemá tak v elektrice nic nenajde jen bude zkoušet koncovky a prostříkávat konkorem. jen bokem u mě v práci se proměřují kabely k pc dle vyhlášky každý půl rok a divili byste se kolik se jich vyhodí , že nesplňují odpor vodiče a to leží v kanceláři na zemi.
a další, třeba palivové čerpadlo se dá na stolici proměřit a pod.
v těchto případech mám dobré zkušenosti se značkovým servisem. je jeho problém aby závadu našel a odstranil a nemůže jen říci co všechno vyměnili a že za to chtějí peníze. s tímto mám dobré zkušenosti v Praze , ale pohraničí neznám.
a ještě zkušenost, nechám si v servisu udělat předběžnou cenu opravy nižší, po identifikaci závady a případně drahý díl ve značkovém servisu potom toto třeba řeším nákupem v elitu a pod.
v servisu potom hradím diagnostiku a hledání závady a už se mi podařilo takto dost ušetřit
jakmile se mi něco takového objeví řeším to s autorizovaným servisem. nedávno jsem měl problém s váhou vzduchu. vím že to potřeboval - vyměnil jsem svíčky a palivový filtr, ale až značkový servis vyhodnotil že váha dává jiné množství vzduchu něž má dávat. v malém servisu vyhodnotili že váha funguje a nehlásí závady , ale jak to nemají možnost zjistit.
ale abych nekecal. kabelové svazky - proměřit odpor kabelů, když to mechanik nemá tak v elektrice nic nenajde jen bude zkoušet koncovky a prostříkávat konkorem. jen bokem u mě v práci se proměřují kabely k pc dle vyhlášky každý půl rok a divili byste se kolik se jich vyhodí , že nesplňují odpor vodiče a to leží v kanceláři na zemi.
a další, třeba palivové čerpadlo se dá na stolici proměřit a pod.
v těchto případech mám dobré zkušenosti se značkovým servisem. je jeho problém aby závadu našel a odstranil a nemůže jen říci co všechno vyměnili a že za to chtějí peníze. s tímto mám dobré zkušenosti v Praze , ale pohraničí neznám.
a ještě zkušenost, nechám si v servisu udělat předběžnou cenu opravy nižší, po identifikaci závady a případně drahý díl ve značkovém servisu potom toto třeba řeším nákupem v elitu a pod.
v servisu potom hradím diagnostiku a hledání závady a už se mi podařilo takto dost ušetřit
_________________
MVtechnik C70 2,5T
MVtechnik C70 2,5T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kdyně
- Vůz: Volvo 850 tdi
#10 rok řeším opravu 850 tky,svítí jednou za sto km lambda
jasně, díky za radu .... no docházím k tomu taky ... majitel jednoho Volvo servisu, známý známého je teď 14 dovolené a tak bud počkám na něj a nebo uvažuju dokonce to dát za hranicí do Chamu v SRN, pokud tam je nějakej starší profík co 850tku bude znát dobře ...
takže díky moc ...občas člověk šetří aby se naučil že šetření je strašně drahý
takže díky moc ...občas člověk šetří aby se naučil že šetření je strašně drahý
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 24 Odpovědi
- 4419 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od counterct
-
- 47 Odpovědi
- 2957 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od yebat
-
- 35 Odpovědi
- 3661 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Burdin
-
- 8 Odpovědi
- 2084 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od VB
-
- 3 Odpovědi
- 679 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od volvoperformance