Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 186
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 4
- Vůz: C 70 2.5T 99´
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
tak skončila éra "nahoru - dolů " a brumla dostal novou anténu.
začala se mi váznout elektrická anténa takže výměna za pevnou. výsuvná půjde na vyčištění a ještě uvidím, asi uložení do depozitu a nebo hurá zpět na volvo
začala se mi váznout elektrická anténa takže výměna za pevnou. výsuvná půjde na vyčištění a ještě uvidím, asi uložení do depozitu a nebo hurá zpět na volvo
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
MVtechnik C70 2,5T
MVtechnik C70 2,5T
-
Offline
- Příspěvky: 186
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 4
- Vůz: C 70 2.5T 99´
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
pokračování prvního dílu rozborka vysouvací antény, takže kdo by chtěl vidět mechanismus a případně vědět do čeho jde, než rozebere tapec v kufru
_________________
MVtechnik C70 2,5T
MVtechnik C70 2,5T
-
Offline
- Příspěvky: 1461
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Jsou tam...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Dneska nový kotouče a 16" desky, pozitivní je, že brzdy už nehází. Taky jsem po 3 letech sehnal sulfitky do slunečních clon a ještě ledky a svítí jak svině. Mírný negativum je, že u řidiče nesvítí, což mě trošku mrzí. Taky zjištění, že původní kotouče byly vrtaný zimmermanny a byly zkroucený. Dali říkal, že tyhle se mu zkroutit nepodařilo, tak musím spoléhat, že je někdo zkurvil blbym zacházením a s novejma se to už nestane.
-
Offline
- Příspěvky: 214
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: V70 D5252T rok 98
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
V pátek nasazený tažný, dnes STK (za 230,- a papír na ouřad bez problémů) Už jen vystát frontu a nechat si zapsat jednu kolnku to TP.
-
Offline
- Příspěvky: 2445
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
A ja jsem se konecne po ctyrech mesicich dokopal k vymene zimnich gumovych koberecku za letni textilni origo koberecky
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Sem o víkendu měl olejový den. Bertík, Blue a ještě jeden pekáč co přijel na dozorování a tomu se ještě dělal olej v servu. Celkem prima odpoledne, pogrilovali sme, pokecali.
To servo je celkem pohoda, když jsou na to 3 lidi jeden kontroluje hladinu v nádržce, druhej barvu vytékající kapaliny a třetí kroutí volantem
To servo je celkem pohoda, když jsou na to 3 lidi jeden kontroluje hladinu v nádržce, druhej barvu vytékající kapaliny a třetí kroutí volantem
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13193
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Včera mi rupla před cestou do práce levá H7, takže dneska výměna obou H7 a na pravém světle zrovna i výměna konektoru.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4738
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
nový nebo použitý?Jiří M píše:V pátek nasazený tažný, dnes STK (za 230,- a papír na ouřad bez problémů) Už jen vystát frontu a nechat si zapsat jednu kolnku to TP.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 214
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: V70 D5252T rok 98
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Nový nenamontovaný, ale koupený už řadu let.
Použitý: dělaj machry s odhláškou a přihlášením z velkýho TP původního auta (vůbec jí nezajímá, že velkej TP je z druhýho konce republiky a běžně to lidi jinejm nepučujou, kopii taky nechce... a tak). Dost upřímně nechápu postoj tý pani na ouřadě, co sama neví co chce a to co řekla si po 10 minutách rozmyslela a tvrdila zas, že to vlasně neplatí...
Použitý: dělaj machry s odhláškou a přihlášením z velkýho TP původního auta (vůbec jí nezajímá, že velkej TP je z druhýho konce republiky a běžně to lidi jinejm nepučujou, kopii taky nechce... a tak). Dost upřímně nechápu postoj tý pani na ouřadě, co sama neví co chce a to co řekla si po 10 minutách rozmyslela a tvrdila zas, že to vlasně neplatí...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4738
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
no prave bez typovyho listu nejede vlak. ale urad od uradu je to jiny
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 214
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: V70 D5252T rok 98
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Jen dodam, že bez českýho typovýho listu... Nesmí brát ani slovenský, a o oevropskejch se vyjádřila tak, že jim nerozumí, že neví co se v nich píše a uznat je nemůže Její vedoucí se vyjádřil tak, že sme v unii a tak se evropský uznávat maj, ale pani chce českej a hotovo... To je tak, když si každej úředník vykládá zákon po svym.
Sem rád, že sem to prošel bez útrap a ztrát na životech obyčejnejch, leč kolikrát nenáviděnejch, bytostí za přepážkama.
Sem rád, že sem to prošel bez útrap a ztrát na životech obyčejnejch, leč kolikrát nenáviděnejch, bytostí za přepážkama.
-
Offline
- Příspěvky: 202
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: DKA
- Vůz: V70 / D5252T / 99
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
výměna kondenzátoru klimatizace.
a aby nový nedostal kamínky zabrat tak jako starý, vyplnění chladícího otvoru nárazníku tahokovem.
a aby nový nedostal kamínky zabrat tak jako starý, vyplnění chladícího otvoru nárazníku tahokovem.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 2615
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Dnes to byly dvě akce:
1. jedna malá kosmetická - mírný tuzing - ten nápis V O L V O na autě 2002: 2. jedna velká gynekologická - CEM krytka -> https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=50451&p=585373#p585373
P.
1. jedna malá kosmetická - mírný tuzing - ten nápis V O L V O na autě 2002: 2. jedna velká gynekologická - CEM krytka -> https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=50451&p=585373#p585373
P.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13193
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Dneska vyměněna levá přední poloosa. Konečně zmizel ten nepříjemný cvakavý zvuk při změně směru jízdy vpřed-vzad.
Tak, ještě mi zbývá vyměnit řízení (děkuji Davidovi Patočkovi za přivezení až téměř domů ), vyřešit kardan, výfuk a přední tyčky stabilizátoru. A zase z toho bude auto.
Tak, ještě mi zbývá vyměnit řízení (děkuji Davidovi Patočkovi za přivezení až téměř domů ), vyřešit kardan, výfuk a přední tyčky stabilizátoru. A zase z toho bude auto.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Administrátor
- Příspěvky: 2223
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Nova/jeta, co to stalo?raolsa píše:Dneska vyměněna levá přední poloosa. Konečně zmizel ten nepříjemný cvakavý zvuk při změně směru jízdy vpřed-vzad.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13193
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Jetá, z auta z roku 2005. 1600,-Kč Akorát jsem zapoměl koupit simerink, tak nevím jestli si to nezopáknu. Ale zatím je tam sucho.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 432
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Havr
- Vůz: V70 2,4 D5
- Bydliště: Havířov
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tak jsem právě skončil s výměnou ramen na mojí V40.
Šlo to celkem dobře,ale bruska musela asistovat!!!!!!
Ale operace se zdařila.Teď ještě někde na geometrii a můžu si užívat tiché jízdy bez klepání a vrzání,jakoby se auto páralo napůl.
A ještě díky uživateli KWIKO za radu.
Šlo to celkem dobře,ale bruska musela asistovat!!!!!!
Ale operace se zdařila.Teď ještě někde na geometrii a můžu si užívat tiché jízdy bez klepání a vrzání,jakoby se auto páralo napůl.
A ještě díky uživateli KWIKO za radu.
_________________
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
-
Offline
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Ja dneska zvladl udelat pakny na rucni brzdu. Nechal jsem si koupit pakny od nejakeho ABE bo co to bylo,rikam si no zkusim stejne ta rucni brzda je vyuzita minimalne a jen kdyz auto stoji. Nemuze se nic stat. Tak s chuti do toho. Kdyz sem to rozebral byly tam pakny ATE a jeste s dostatecnym oblozenim. Perka byly zrezle nektera dokonce vypadle.
Po chvilce montovani jsem zjistil ze cosi z nazvem ABE tam asi nepujdou. Slo to namontovat ale prez uplne povolenou rucku jsem proste nenasadil kotouc. Takze sli do kose a vratil sem tam zpatky ty ATE,jen povymenoval perka a pruzinky,promazal ocistil co bylo potreba a rucka zas vesele ruckuje.
Pakny od ABE vysli na nejakych 500 ani snad ne. Presne nevim.
Po chvilce montovani jsem zjistil ze cosi z nazvem ABE tam asi nepujdou. Slo to namontovat ale prez uplne povolenou rucku jsem proste nenasadil kotouc. Takze sli do kose a vratil sem tam zpatky ty ATE,jen povymenoval perka a pruzinky,promazal ocistil co bylo potreba a rucka zas vesele ruckuje.
Pakny od ABE vysli na nejakych 500 ani snad ne. Presne nevim.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 2445
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Konečně jsem se dokopal čejnžnout manžetu poloosy. V tom mrazu venku to je docela výživný. Jinak manžeta Lobro,krása s tím pracovat,můžu doporučit
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 1532
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
vymenen senzor spojky
-
Offline
- Příspěvky: 131
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 6
- Vůz: Volvo 940 Polar B200FT 95'
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
oprava kab. svazku pro relé žhavení, a světe div se, ono to hned chytlo....
_________________
Volvo 940 Polar 1995, B200FT
Volvo 940 Polar 1995, B200FT
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4738
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
tys koupil tu 780 vid?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 2157
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Mám čtyři Volva ale v takovym hycu se mě nechce ani opucovat čelní sklo jelikož použití ostřikovačů, stěračů nesnáším.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 2445
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Konečně trochu normální sezení! Rozdíl oproti předchozím prosezeným hadrákům do nebe volající rozdíl!
Foceno samozřejmě z lepší spolujezdcovi strany,neb na řidičově straně bude ještě třeba lehká renovace...
Foceno samozřejmě z lepší spolujezdcovi strany,neb na řidičově straně bude ještě třeba lehká renovace...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé