Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 198
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Hlavní město piva
Vůz: XC90 3.2

#1951 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od danillo »

Haben píše:Zkontroluj jeste, zda je v poradku rizeni, zda nepocukava na kruhaci ci v mirnych tahlych zatackach. Je to nemala investice.
Pokud mas v dosahu Volvo servis, nech to napichnout na diagnostiku, vycist chyby, smazat chyby, projet a znovu napichnout a vycist chyby, co se znovu objevily.
Jeste me napada, zda funguje dualni klikatizace (na jedne strane teplo, na druhe zima)
Hele, me to pocukava.... jakou "nemalou" investici mas konkretne na mysli?
_________________
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004

Haben
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5936
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1952 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Repas u Davida Patocky do 10 tis, nove kolem 20 tis.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 198
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Hlavní město piva
Vůz: XC90 3.2

#1953 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od danillo »

Haben píše:Repas u Davida Patocky do 10 tis, nove kolem 20 tis.
To jsou pekny sumicky....
_________________
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004

Haben
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5936
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1954 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

No a to je jen hreben rizeni, pokud bude spatne i cerpadlo, tak pocitej dalsich 10 tisic :(
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 73
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo XC60
Bydliště: Praha

#1955 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od moreplavec »

Tak dneska mi o doslova o cca 10 minut uteklo tohle auto: https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/16407915?goFrom=list

Kdybyste měl někdo něco podobného, určitě dejte vědět :)
_________________
Volvo XC60 D5, MY 2009

Shockey

#1956 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Shockey »

Mě o 20 min., byl jsem v pořadí hned za tebou :D :D

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9891
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#1957 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

Kotlick píše:Zdravím Pánové. Jak je to s ISOFIXEM u V70II po FL. Je tam vždy nebo jen u určité výbavy nebo jako volitelná výbava?
tuším volitelná, u dealera se dá dokoupit a lehce namontovat držák
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 66
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#1958 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Kuko28 »

určitě volitelná, mám Momentum a tam nic není a ani v Summum to snad nebylo v základu
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 43
Příspěvky: 443
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

#1959 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od quaero »

Fíla píše:Ne, ne, tohle je už nová, jednoturbová varianta T6. Mimochodem podle mě nejlepší Volvo motor... A převodovka je rovněž jiná než da stará čtyřrychlostní GM.

Edit: na report martinaopla nedej, ten si plete starou T6 a novou T6. Ty motory mají spolu společného pouze stejný počet válců :)
A do XC90 se tahle nová T6 nikdy nedávala?

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1065
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#1960 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Fíla »

Nedávala. Od roku 2007 se tam dávaly nové 6tiválce, ale atmosféry...
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 198
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Hlavní město piva
Vůz: XC90 3.2

#1961 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od danillo »

Haben píše:No a to je jen hreben rizeni, pokud bude spatne i cerpadlo, tak pocitej dalsich 10 tisic :(
Hele...myslim ze to prave prestalo pocukavat
_________________
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004

Haben
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5936
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1962 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

:lol: to říkala při opravě i žena, že vlastně nic necítí :lol:
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 114
Registrován: 11 roků 1 měsíc
Bydliště: Verona, IT
Vůz: V40 1.8 BiFuel

#1963 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Narvik »

Na tu V70 D5 po FL jsem se byl podivat az vcera. Az na normalne opotrebenou radicku bylo auto vevnitr i zvenci ve stavu, ze bych mu hadal max 100 tisic. Jediny majitel, na vsechno jsou faktury a tech 315.000 km jsou ze 70% najety na dalnici.
Po nastartovani (motor byl opravdu studeny) temer zadny dym, musel jsem fakt vejrat abych vubec neco zahlid.
Po odsroubovani vicka oleje za chodu, je videt i slyset ze uz tlaky malinko utikaj i nahoru. (tady me zajima vas nazor az uvidite video) Je to normalni? Ten kryt rozvodu to zesiluje jak membrana bubinku, ale i tak, je to v cajku? Po pridani na 2-2,5 tisice haze olej v drobounkych kapickach ven. Jsou tam videt hned na zacatku videa, pac jsem to zkousel nez jsem to zacal tocit.


Haben
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5936
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1964 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Ty jo 42C, to tam mate pekne vedro. To klepani je divne. Dnes asi budu menit olej, tak se na to kuknu u sebe.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 114
Registrován: 11 roků 1 měsíc
Bydliště: Verona, IT
Vůz: V40 1.8 BiFuel

#1965 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Narvik »

Haben píše: To klepani je divne. Dnes asi budu menit olej, tak se na to kuknu u sebe.
Ono to zni jako klepani prave kvuli tomu deklu kterej funguje jako rezonator, ale spis je to zvuk jako nekonecne odspuntovavani lahve, v uzavrenem prostoru. Neumim to vyjadrit lip. Proste tlaky utikaj i nahoru.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 753
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Vůz: S60 B5244S Geartronic

#1966 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od dan2 »

ta radicka je slusne odrbana, nebejt ji tak zbytek interieru je jak po 120tkm. vypada to, ze se hodne pouzivala, coz by na 70% najezdu tech kilometru po dalnici asi moc neukazovalo. i kdyz treba byl zvyklej jezdit s rukou na radicce a mel agresivni pot.
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic

Haben
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5936
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1967 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Tak jsem se dival na to klepani i u me a asi to bude bezny klepot dieslu. Po odsroubovani mne to znelo stejne, jak vicko oleje dotahnes, je klid.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 194
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Vůz: V70 D5 120kW
Bydliště: Plzeň

#1968 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od jirkal1 »

Já to dneska taky zkoušel a bez víčka stejný zvuk.
_________________
je : Volvo V70 D5 120kW (147kW) '02 , Saab 9-5 Aero 169kW '00 , Škoda Octavia 2,0 TDI 110kW '15 , Toyota LC HJ60 74kW '85
bylo : Volvo V40 1,9TD 66kW '97

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 114
Registrován: 11 roků 1 měsíc
Bydliště: Verona, IT
Vůz: V40 1.8 BiFuel

#1969 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Narvik »

Supr kluci! :good: Potesili jste me, protoze to auto se mi fakt libi, a jsem rad, ze to neni zadny defekt. Tak ted jeste at kejvne na mou posledni nabidku a beru ji.
Jo, a klimachladi jen malinko, takze zrejme naplnit.

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 66
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#1970 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Kuko28 »

z té řadičky bych si nic nedělal - mám jí taky docela ošuntělou a to mám automat a 140tis KM :D
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

Leomil
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 119
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Východní Čechy / Praha
Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC

#1971 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Leomil »

Tak jsem se na ní byl podívat a i lehce projet. Jak se za tu cenu dalo čekat, tak má to mouchy. Respektive jednu masařku a hejnu octomilek.

Tou největší je fakt, že motor na volnoběh kolísá. Frekvenci to má tak 2-3 Hz. Na otáčkoměru to myslím vidět nebylo, ale bylo to sakra slyšet, a když jsem se postavil za auto, tak i z vejfuku bylo znát, že to jakoby nerovnoměrně "plive". Při zařazeném D a uvolnění brzdy (ale nesešlápnutí plynu) se kvůli tomu auto rozjíždělo cukavě. Po přidání plynu to zmizelo. Tady bych se chtěl zeptat, jestli nevíte, co to může být za závadu, a jak je závažná? Podotýkám, že autům opravdu nerozumím, proto je to pro vás možná banální dotaz. Prodejce problém sám zmínil (je fakt, že zatajit ho prostě nešlo) s tím, že to může být svíčka (lambda, váha vzduchu, nevím...). Kromě tohoto ale motor běžel normálně, žádné další pazvuky jsem neslyšel, při jízdě táhnul plynule (kromě toho volnoběhu). Na přístrojovce asi kvůli tomu svítila kontrolka motoru, vykřičník a mimo to ještě hláška o "vícero špatných žárovkách".

Pak jsem se taky divil, že ačkoli je lak na karoserii celkem v pořádku, tak že na plastech je takovej divně oloupanej...např. na těch úzkých lištách, který jsou podél okna a táhnout se nade dvěřmi až dozadu. Tyto se taky strašně viklaly - asi bylo neodborně měněno čelní sklo? Jako kdyby tam úplně chybělo těsnění. Taky plast pod předním nárazníkem se celej hejbal a ještě u jednoho zadního kola byl vychlípnutý. Plasty ale asi nemá cenu moc řešit, ne, když to člověk při parkování hned někde opře?

Dost hrozně působily vrzající dveře řidiče. Je to banalita, že za těch 7 leta 300 tisíc km neviděl ten pant olej, nebo to může znamenat, že třeba byly bouchnutý a teď jsou nějaký zkřivený? Taky pás u řidiče nenavíjel. Hádám, že v tomhle modlu použilo Volvo celkem solidní materiály.

Podvozek byl při jízdě v pohodě. Byl ale celkem dost rezatý, hlavně vejfuk teda, ale i na pružinách nebo i jinde byla zrzavina. Nevím, jestli to je adekvátní.

Automatická převodovka řadila, řekl bych, dobře (jaká se dávala v tomhle ročníku výroby, stále 5Q, nebo už 6?). Auto ale nemá servisní knížku, je to dovoz z Německa, a ještě ke všemu v komisním prodeji. Možná je to zase hloupý dotaz, ale dá se třeba z diagnostiky vytáhnout, jestli byla někdy servisovaná?

Suma sumárum, nebýt toho motoru, tak ty kosmetické vady by tomu člověk nějako možná odpustil. Takhle to nebyl příliš výstavní kousek. Prodejce zmínil kvůli tomu motoru možnost slevy, ale lepší by bylo, kdyby auto bylo to to dražší, ale v pořádku, že...

Každopádně budu moc rád, když mi někdo napíšete reakci na ty otázky, které jsem tu napsal, hlavně o tom motoru. I s tím, že třeba tenhle inzerát zahodím jako naprosto hrozný, tak mi pomohou při dalším výběru!

Tady jsou veškeré fotky. Na těch, kde mám prst, tak tam se ten plast hejbal.https://onedrive.live.com/redir?resid=450E102E53AABD24!56397&authkey=!APxc2zjCHmT5LwI&ithint=folder%2c
Naposledy upravil(a) Leomil dne 09 čer 2015 17:32, celkem upraveno 3 x.
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1477
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#1972 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od kwiko »

taky typicky horsi bazarovy priemer. Treba na posudenie niekoho s diagnostikou. kolisanie otacok sviecka asi nie, skor vada zapalovacej cievky (nic neriesitelne, avsak je otazne ci uz nestihol shoriet katalizator ked takto jazdia), alebo netesnost sania. kazdopadne to chce dojst s diagnostikou, a hlavne sa na tom aute povozit dlhsie, nech sa poriadne zohreje olej v automate a potom sa postavit niekde do kolony, najlepsie do kopca. a uvidis ci automat stale radi plynulo.
Osobne by som ale do tohto nesiel kvoli nejasnemu povodu a skoro nepredajnej kombinacii atmosfera/automat

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 114
Registrován: 11 roků 1 měsíc
Bydliště: Verona, IT
Vůz: V40 1.8 BiFuel

#1973 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Narvik »

Tak vazne premejslim, ze vecer pojedu juknout i na tuhle XC70
Pokud je opravdu v tom stavu v jakym pise, tak je to v podstate novy auto.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 54
Příspěvky: 418
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Liberec
Vůz: S60, S70R

#1974 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od marekl »

Leomil: Je to V70 z roku 2008 pod 100k... Pokud to chceš, vem s sebou někoho zkušenýho, s kým pořešíš houpající volnoběh a hlavně automat, nad tím ostatním jde myslím za ty peníze přimhouřit oko

Narvik: I z fotek to vypadá jak nový :good:

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2614
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#1975 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Podle VINu je to skutečně jedna z nejposlednějších V70II, ano zde v atmosféře 125kW. To kolísání fakt může být banalitou typu svíčka nebo zapalovací cívka, bez diagnostiky je to však pouze spekulace.

Na SW ve Volvu to za život auta nebylo, resp. jen v roce 2008 na uprgade DDM (řidičův dveřní modul). Z diagnostiky nějaký servis moc zjistit nejde, resp. jen to, kdy byl naposledy smazán servisní interval. Případně motohodiny převodovky (od smazání počítadla výměny jejího oleje).

Převodovka je tam 5q AW55-50/51SN, pokud tam za přiznaných 300tkm nikdo olej neměnil (což je možné), může tě minimálně potkat repase rozvaděče. Že to zlobí - poznáš třeba až po 20-30 minutách jízdy (až se olej v AT řádně zahřeje) - začne to kopat, prokluzovat, atp. Někdy je to ale všechno OK, jen po (v dobré víře) provedené kompletní výměně oleje a výplachu převodovky se letité usazeniny uvolní a teprve pak se projeví opotřebení způsobené zanedbanou (a Volvem nepředepsanou) údržbou.

Volvo zde uvádělo tzv. doživotní náplň převodovky, což z pohledu udávané životnosti celého auta (200tkm nebo 10 let, cokoli nastane dříve) naprosto vyhoví, dokonce o 50% překročí. Ale jelikož chceme tato auta používat i hluboko po výrobcem uměle stanovené hranici životnosti, jsou s tím takové trable. Nikdo neche prodávat auta s životností půl miliónu km :no: . Takže pokud není prokazatelně doložená výměna oleje v AT, jdeš do toho s rizikem, že můžeš repasovat. Je tu toho popsáno celkem dosti.
Dvouhmota u manuálu se v podobných nájezdech už také ozývá cinkáním, investice na její výměnu je podobná, takže si příliš nevybereš. Rozdíl je pak hlavně v tom, že těch, co umí dobře opravit automat tady v ČR zase tolik není. Ale zase jsou tady na fóru...

Přeji šťastnou ruku při výběru, vezmi s sebou někoho, kdo bude mít diag. a bude chladit případně tvoji hlavu při nákupu.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“