Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 73
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC60
- Bydliště: Praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Právě mám jedno VOR z r.v. 2010 vyhlídnuto, proto mě to zajímá, zda je to dobrá volba. Tak uvidíme. Jinak něco na co si dát pozor obecně? V hledáčku mám i XC90 za 320k, kde sice i přes nenažranost je ta cena tak příjemá, že holt "úsporu" spálím v rozdílu, případně přečipuju.
_________________
Volvo XC60 D5, MY 2009
Volvo XC60 D5, MY 2009
-
Offline
- Příspěvky: 8
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V40 2.0 1998
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravím,
budu si kupovat první auto, ale známý mi říkal že na jsou na údržbu a provoz drahý. Trochu větší spotřebu přežiju, ale chtěl jsem se vás zeptat na tu údržbu. Až na rozvody a hlavně automatickou převodovku, je něco podstatného?
eventuelně našel by se někdo kdo by za drobnou úplatu byl ochoten omrknout následující vůz? (pokud by jste mi nákup nevyvrátili už tady)
http://www.tipcars.com/volvo-s80/volvo-s80-35250968.html
budu si kupovat první auto, ale známý mi říkal že na jsou na údržbu a provoz drahý. Trochu větší spotřebu přežiju, ale chtěl jsem se vás zeptat na tu údržbu. Až na rozvody a hlavně automatickou převodovku, je něco podstatného?
eventuelně našel by se někdo kdo by za drobnou úplatu byl ochoten omrknout následující vůz? (pokud by jste mi nákup nevyvrátili už tady)
http://www.tipcars.com/volvo-s80/volvo-s80-35250968.html
-
Offline
- Příspěvky: 40
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Davle
- Vůz: XC90 D5136kw 2010
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Mam podobne najeto ale ne rozhodne takhle zhuntovanej interier... tipnul bych si ze ma tak 2x tolik najeto..
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ta loketka bejvá dost zhuntovaná skoro u každýho vozu. Třeba to ty kilometry může mít.
Každopádně bych si vyčlenil nějaký peníze na servis. Ve finále se dá jiná funkční převodovka koupit za nějakej rozumnej peníz. Před koupí bych to určitě odvezl někomu, kdo těm autům rozumí, ať nám tady za pár dní nebrečíš.
Každopádně bych si vyčlenil nějaký peníze na servis. Ve finále se dá jiná funkční převodovka koupit za nějakej rozumnej peníz. Před koupí bych to určitě odvezl někomu, kdo těm autům rozumí, ať nám tady za pár dní nebrečíš.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
aha Budweiss..tak tam zatím nikoho nemámehajnej píše: Před koupí bych to určitě odvezl někomu, kdo těm autům rozumí, ať nám tady za pár dní nebrečíš.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 40
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Davle
- Vůz: XC90 D5136kw 2010
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jasne ale i radio je pekne osmatane.. radicka se leskne jak u manualu.. a volant je radne zdrbnutej..
Nevim jak to mela s80 rv 2000 s materialem na palubce.. nebo byl bejvalej majitel proste odrbavac interieru
Srovnavam to se svoji v70 2001 se stejnejma kilakama ktera takhle nevypada... ma teda jen rozdrblej sev na kozene sedacce od nastupovani..
Co tu budu povidat, beztak je nejlepsi to projet a vyzkouset na zivo, nejlepe nechat okouknout od zkusenejsiho idealne servis.. je to za par penez, ale radeji pocital bych urcite tak s 20-30tis kc na dalsi investice.. (brzdy, naprava,pneu, silentbloky, udrzba prevodovky atd.)
Nevim jak to mela s80 rv 2000 s materialem na palubce.. nebo byl bejvalej majitel proste odrbavac interieru

Srovnavam to se svoji v70 2001 se stejnejma kilakama ktera takhle nevypada... ma teda jen rozdrblej sev na kozene sedacce od nastupovani..
Co tu budu povidat, beztak je nejlepsi to projet a vyzkouset na zivo, nejlepe nechat okouknout od zkusenejsiho idealne servis.. je to za par penez, ale radeji pocital bych urcite tak s 20-30tis kc na dalsi investice.. (brzdy, naprava,pneu, silentbloky, udrzba prevodovky atd.)
-
Offline
- Příspěvky: 73
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC60
- Bydliště: Praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Projíždím si VINka googlem a to je masakr. Jedno VIN, stejné auto, během pár dní se hne cena z 300t na 380t, změní se výbava a "původem z ČR" znamená, že je z Švédska... Tohle bude zajímavé dobrodružství a možná než technika bych měl hledat víc právníka, páč tohle je jen o štěstí 

_________________
Volvo XC60 D5, MY 2009
Volvo XC60 D5, MY 2009
-
Offline
- Příspěvky: 8
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V40 2.0 1998
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
s těma pár desítkama tisíc na opravu počítám, ale jestli někdo není v tom okolí kdo by byl ochoten se na to za úplatu podívat (hlavně na důležité části, věci v interiéru i kdyby nefungovaly mi tolik nevadí), tak to raději nechám být. Přece jen nechtěl bych koupit zajíce v pytli
-
Offline
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
tak jestli jsi z Brna, tak zkus brnknout do AMBO jestli nevědí o něčem na prodej
https://www.autoambo.cz/
https://www.autoambo.cz/
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 8
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V40 2.0 1998
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tam jsem se už díval, ale bohužel 200 klacků je už mimo mé možnosti
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3629
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zajed s tím do http://www.machmotors.cz/, když zavoláš p. Černýmu, tak si myslím že se domluvíte. Nebo pak Civatrans, ten je kousek od bazaru. Tady na jihu se to zrovna volvoservisákama nehemží.eXitus píše:s těma pár desítkama tisíc na opravu počítám, ale jestli někdo není v tom okolí kdo by byl ochoten se na to za úplatu podívat (hlavně na důležité části, věci v interiéru i kdyby nefungovaly mi tolik nevadí), tak to raději nechám být. Přece jen nechtěl bych koupit zajíce v pytli
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 73
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC60
- Bydliště: Praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj,
zítra se jedu podívat na toto auto: ODKAZ: Volvo XC70 Ocean Race
[img]http://www.autokarlov.cz/img/cars/285/1.jpg[/img]
Nicméně, majitel autobazaru je pohádkář, co se dalo zjistit o autě sedí napůl a dle jeho slov to jezdí přímo on a jeho švára. Nemátě někdo tip kde a jak zkusit kolem toho auta něco ověřit? Jediné co o tom ve Volvo vědí, že to 2. rok (před koncem garančky) mělo 115tisíc najeto. Zatímco majitel tvrdí, že to u Volvo servisoval (tu klíčovou servisku s rozvody), u Volvo tvrdí, že tam nic nemaj. Pak si "vzpoměl", že ty auta má dvě a omylem, protože je jeden majitel, to napsali na to jeho druhé volvo a tedy má od toho účtenku, ale VINko je na to druhé XC70. Rád mi ukáže i emaily, jak jim psal a žádal o přepsání a vystavení dokladu, ale prej na něj dlabali...
Je tu někdo schopný mi něco o tom dále zjistit, podívat se do STK kolik to kdy mělo najeto, nebo se v Plzni se mnou jít na to podívat? Zítra kolem 15:00 mám dohodnutý sraz.
Jinak auto se mi moc líbí a takhle nějak si svého nového miláčka představuju. Vnější barva klidně mohla být ta šedá / písková, ale co už.
zítra se jedu podívat na toto auto: ODKAZ: Volvo XC70 Ocean Race
[img]http://www.autokarlov.cz/img/cars/285/1.jpg[/img]
Nicméně, majitel autobazaru je pohádkář, co se dalo zjistit o autě sedí napůl a dle jeho slov to jezdí přímo on a jeho švára. Nemátě někdo tip kde a jak zkusit kolem toho auta něco ověřit? Jediné co o tom ve Volvo vědí, že to 2. rok (před koncem garančky) mělo 115tisíc najeto. Zatímco majitel tvrdí, že to u Volvo servisoval (tu klíčovou servisku s rozvody), u Volvo tvrdí, že tam nic nemaj. Pak si "vzpoměl", že ty auta má dvě a omylem, protože je jeden majitel, to napsali na to jeho druhé volvo a tedy má od toho účtenku, ale VINko je na to druhé XC70. Rád mi ukáže i emaily, jak jim psal a žádal o přepsání a vystavení dokladu, ale prej na něj dlabali...
Je tu někdo schopný mi něco o tom dále zjistit, podívat se do STK kolik to kdy mělo najeto, nebo se v Plzni se mnou jít na to podívat? Zítra kolem 15:00 mám dohodnutý sraz.
Jinak auto se mi moc líbí a takhle nějak si svého nového miláčka představuju. Vnější barva klidně mohla být ta šedá / písková, ale co už.
_________________
Volvo XC60 D5, MY 2009
Volvo XC60 D5, MY 2009
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3629
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 73
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC60
- Bydliště: Praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Bohužel nemám "číslo protokolu poslední technické prohlídky". Majitel to údajně servisoval v servisu hned vedle bazaru, který je také jeho, nebo snad jeho kamaráda (už nevím co přesně říkal). Prý si tam můžu vše ověřit 

_________________
Volvo XC60 D5, MY 2009
Volvo XC60 D5, MY 2009
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3629
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak si o něj řekni, nebo koukni do velkého techničáku až ho budeš mít v ruce, většinou tam to číslo bejvá
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12937
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Archaon: tuten konkrétní kus z Olomouce za 200 tu už někdo koupěchtivý prohlížel a závěr byl jasný NEBRAT. Dalším zájemcem o tu Olomouckou byl kluk, kterej V8 nakonec koupil ode mě. Pokud byť jen přemejšlíš o V8, tak se připrav na cenovky kolem 300, míň je podezřelý (moje šla za 250
).

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1795
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Vypada fakt zachovale a ten lak na 1*...uz tomu jen chybi luftovane sesle vpredu a vyhrivane vzadu a premium audio, ale vypada nadherne!
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 752
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
ty pohadky bazozmrdu jsou fakt neskutecny. maji odpoved na vsechno ale ze i 10ti lety dite umi lhat lip, jim vubec nevadi.
ja bych jim neveril ani slovo a hlavne bych jim nedal ty $$$ ktery za to chtej. idealne nekam na origo diagnostiku a urcite nekdo bude umet vytahnou nejaky udaj z kteryho se ty kilometry budou dat +- odvodit. na mym poslednim aute podle provoznich minut jednotky abs a stavu km na tachaci vychazela prumerna rychlost auta za dobu jeho zivotnosti na 32km/h, takze realne melo najeto tak o 50% vic.
ja bych jim neveril ani slovo a hlavne bych jim nedal ty $$$ ktery za to chtej. idealne nekam na origo diagnostiku a urcite nekdo bude umet vytahnou nejaky udaj z kteryho se ty kilometry budou dat +- odvodit. na mym poslednim aute podle provoznich minut jednotky abs a stavu km na tachaci vychazela prumerna rychlost auta za dobu jeho zivotnosti na 32km/h, takze realne melo najeto tak o 50% vic.
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12937
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Servis s kastrolem po 30ti může být neveselá story. Slibotechna v podobě podivného majitele... bez kontroly od někoho znalého bych byl veeelmi obezřetný.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Co vypadá zachovale? Myslím, že tu mluvíme o nějakém jiném autě nebo se stále bavíme o té V8 z Olomouce za 200??Roger píše:Vypada fakt zachovale a ten lak na 1*...uz tomu jen chybi luftovane sesle vpredu a vyhrivane vzadu a premium audio, ale vypada nadherne!
Asi hodnotíš ten VOR?
M.j. dnes jsme s Martinem jeli přes Olomouce, tak jsme se na tu vé-osmu jeli na půl vážně, pak už jen ze srandy podívat.
Zvenku - pravý přední blatník promáčknutý, zadní taky. Dveře řidiče neuměle pospravované. Nic z toho žádná tragedie, ale stav 1A to tedy podle mě není.
Světlý interiér uvnitř je asi z celého auta (s nájezdem 351tis - pozor, i tacho je v mílích a v bazaru si toho jaksi nevšimli, že?) to nejlepší. Je to 7-sedadlo, vypadá pěkně a celkem zachovale. Nějaké drobnosti tam jsou, ale BČM (běžný český motorista) by tomu klidně uvěřil i 157tis.
To jsou pořád celkem drobné, to nejlepší na konec: jindy vyhlazený motor V8 zde trpěl poměrně značnými vibracemi, což jsme přisoudili patrně problému s ložiskem vyvažovací hřídele. Podle velmi nízkého výrobního čísla motoru bude tahle loterie čekat na první kavku. Ve víčku motoru byl zajímavý suchý sediment, který se jinde nevidí.
Další podivné zvuky se linuly z podvozku, ale to třeba barvitěji popíše Martin. EDIT: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=90&t=50067
Jinak elektricky (po smazání všech chyb, které naskákaly po vybití aku) se žádná další neobjevila, z tohoto pohledu celkem asi jediná dobrá zpráva.
K diskuzi o ceně se majitel moc neměl, tak jsme frčeli s čerstvými zážitky domů.
Pavel
Naposledy upravil(a) ok2ucx dne 21 kvě 2015 08:39, celkem upraveno 1 x.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 1795
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
No jasneze myslim ten VOR...pac ta XC90 vypada tak, ze i ma 89leta babicka vypada zachovalejiok2ucx píše:Co vypadá zachovale? Myslím, že tu mluvíme o nějakém jiném autě nebo se stále bavíme o té V8 z Olomouce za 200??Roger píše:Vypada fakt zachovale a ten lak na 1*...uz tomu jen chybi luftovane sesle vpredu a vyhrivane vzadu a premium audio, ale vypada nadherne!
Asi hodnotíš ten VOR?
Pavel

_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 124
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Měl bych takový obecný dotaz. Jakou motorizaci byste doporučovali do V70 II pro roční nájezd 15-20 tisíc, převážně po dálnici? Úspornou D5 z let 2001-2004, nebo radši žravější, ale spolehlivý benzín 2,4i (bez omezení roku výroby)? Radši platit více na čerpačce, nebo v servisu? 
K té úvaze mě přivedl tento inzerát http://www.tipcars.com/volvo-v70/volvo-v70-4904027.html, uznávám, že je podezřele levný.

K té úvaze mě přivedl tento inzerát http://www.tipcars.com/volvo-v70/volvo-v70-4904027.html, uznávám, že je podezřele levný.
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ha! To je asi jedna z úplně posledních V70II, co se dělaly
A podezřele levné mi to ani nepříjde:
- je to benzín
- je to atmosféra
- má to "strašně moc" najeto
- je to "staré" auto (7 let)
Myslím, že by to stálo aspoň za vidění, projížďku a prohlídku. A rychle, než tě někdo předběhne.
Nenáročná bezporuchová atmosféra, nejvychytanější kusy staré dobré V70II, tmavý interiér, co vypadá i po letech dobře.
Kilometry, pro BČM je to auto po smrti, ale my s Volvy víme, že v těchto km Volvo akorát dozrálo. Klidně si ještě jednu takovou porci odkroutí. Prachy ušetřené za nákup můžeš vrazit rovnou do údržby, ta tam nějaká nepochybně bude, náplně, silentbloky. Malou otázkou je, jak na tom bude 5Q automat, jestli se tam poctivě měnil olej nebo ne.
Se spotřebou (ve srovnání se stejnou D5+DPF) nebudeš nijak daleko. Hlavně bez problémů.
Pavel

A podezřele levné mi to ani nepříjde:
- je to benzín
- je to atmosféra
- má to "strašně moc" najeto
- je to "staré" auto (7 let)
Myslím, že by to stálo aspoň za vidění, projížďku a prohlídku. A rychle, než tě někdo předběhne.
Nenáročná bezporuchová atmosféra, nejvychytanější kusy staré dobré V70II, tmavý interiér, co vypadá i po letech dobře.
Kilometry, pro BČM je to auto po smrti, ale my s Volvy víme, že v těchto km Volvo akorát dozrálo. Klidně si ještě jednu takovou porci odkroutí. Prachy ušetřené za nákup můžeš vrazit rovnou do údržby, ta tam nějaká nepochybně bude, náplně, silentbloky. Malou otázkou je, jak na tom bude 5Q automat, jestli se tam poctivě měnil olej nebo ne.
Se spotřebou (ve srovnání se stejnou D5+DPF) nebudeš nijak daleko. Hlavně bez problémů.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 1035
- Registrován: 21 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
na dalnicni uziti jednoznance turbobenzin, nejlepe rovnou T5.
Pokud nesezenes T5 tak chipnout T3.
Pokud nesezenes T5 tak chipnout T3.
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 124
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Nu, ale tam už by nebyla výhoda jednoduchýho motoru, spotřeba u 2,4T (co jsem tak četl) +- stejná, u T5 naopak o dost vyšší.
O závodění moc zájem nemám, už těch 125 kW mi přijde více než adekvátní
což samozřejmě může být tím, že moc zkušeností s auty nemám (služební Rapid 1,6 tdi 66 kW, zkušební jízda ve V70 D5 129 kW). Stejně ty silnější benzíny v nabídce ani moc nejsou.
Každopádně díky za dosavadní reakce. Na auto bych se rád jel podívat, jak to s ním ve skutečnosti je.
A když to tedy zobecním: od jakého nájezdu by byla spíš k doporučení ta nafta?
O závodění moc zájem nemám, už těch 125 kW mi přijde více než adekvátní

Každopádně díky za dosavadní reakce. Na auto bych se rád jel podívat, jak to s ním ve skutečnosti je.
A když to tedy zobecním: od jakého nájezdu by byla spíš k doporučení ta nafta?
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]