Produkty BG - zkušenosti majitelů
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
Produkty BG - zkušenosti majitelů
Uz ma nekdo nejake zkusenosti s BG pro brzdovou soustavu? Misto brzdove kapaliny?
A jake ma vubec oznaceni?
A jake ma vubec oznaceni?
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 245
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: S80 2.0 T 120 Kw
- Bydliště: Trenčín
Produkty BG - zkušenosti majitelů
Tak sa teda spytam, naco teda pouzivat BG pripravky, ked pouzivam napriklad mobil 5w50 a motor mam cisty, skvela kondicia....teda pripad tvojej T6 - tak nemyslis ze to je zbytocne?martinopel píše:Je naprosto jedno,pro jaký trh je Castrol určen,jezdí mi tady auta z Německa,nebo Itálie a motory jsou zakarbonovány naprosto stejně jako u aut,které jezdily u nás.Společné mají vždy jedno Castrol!!Pochopitelně platí,že nejvýraznější je to u benzínu,u dieselu je to poznat na stavu hydroštelů a vahadel.Na své S80 T6 mám najeto 670000km v autě je původní motor,původní turbodmychadla a motor je naprosto čistý.Auto však jako jedno z mála jezdilo celou dobu jen na Mobil 1 5W50.Zkoušel jsem použít BG109 na proplach motoru a byl to jediný případ,kdy olej před čištěním měl stejnou barvu jako po čištění.Johnny55 píše: Motorovy olej castrol co sa predava pre nas trh nemusim, ale co sa tyka prevodovych olejov tak je na tom velmi dobre. Dokonca keby zijem napriklad vo svajci, tak sa nebojim jazdit aj s motorakom od castolu. Ak som sa teda zrozumitelne vyjadril...
Jinak pro zájemce o produkty BG Care mám dobrou zprávu,na srazu Švédských tanků v Kněhyni mám přislíbeno odborné představení některých produktů BG takže budete mít možnost klást dotazy člověku,fundovanému.Já sděluji pouze vlastní zkušenosti.Prodejem BG Care se neživím,takže nemám nejmenší důvod,někomu vnucovat něco,jen abych si udělal kšeft.Pokud zde prezentuji BG pak pouze proto,aby to někomu zachránilo spoustu peněz za opravy.Kdybych to neodzkoušel osobně,pak bych si nikdy nedovolil doporučovat.Stejné je to s olejem,pneumatikami,servisem atd.
_________________
Volvo S80 2,0T 1999
B5204T4 120 kW
Manual
Volvo S80 2,0T 1999
B5204T4 120 kW
Manual
-
Offline
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
Produkty BG - zkušenosti majitelů
To je jako otazka na kulturistu. Proc chlasta koktejly pred cvicenim kdyz je v dobre kondici?
Nekteri asi nechapou ze je to podpurny pripravek v nekterych pripadech prevence.
Proc zeres vytaminy kdyz ses zdravej?
Nekteri asi nechapou ze je to podpurny pripravek v nekterych pripadech prevence.
Proc zeres vytaminy kdyz ses zdravej?
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 186
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 4
- Vůz: C 70 2.5T 99´
Produkty BG - zkušenosti majitelů
a
Naposledy upravil(a) mvtechnik dne 24 úno 2016 13:50, celkem upraveno 2 x.
_________________
MVtechnik C70 2,5T
MVtechnik C70 2,5T
-
Offline
- Příspěvky: 2143
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Produkty BG - zkušenosti majitelů
No naposled jsem 109 zkoušel do jedný t4, takovej ten běžnej nános karbonu (na víčku tak 0,5mm), jezdilo to na jakousi 10w40,
nevím kde nastala chyba, ale ani po hodině chodu to nevyčistilo lautr nic, olej vytekl stejnej lehce do hněda jako před, jen řidší...
nevím kde nastala chyba, ale ani po hodině chodu to nevyčistilo lautr nic, olej vytekl stejnej lehce do hněda jako před, jen řidší...
-
Online
- Příspěvky: 1325
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
Produkty BG - zkušenosti majitelů
Planujem vyplachnut motor s bg109 no vo videu hovoria ze motor nehaju bezat viiac ako 1h. Kolko odporucate? Niekde hovoria len 15 minut .
-
Online
- Příspěvky: 1325
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
Produkty BG - zkušenosti majitelů
No menip som motor v autr a ten mal v nalirvacom hrdle rovnaky bordel na tej ,,mriezke" ako na videu. Tak neham to pre istotu aj tie 2h. Staci na volnobeh resp tych 700 otacok ci kolko mi to toci?
-
Online
- Příspěvky: 1325
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
Produkty BG - zkušenosti majitelů
Okej dakujem to budem musiet asi sediet v aute a mat nohu na pedali alebo dam auto na zdvihak a dam tempomat
-
Offline
- Příspěvky: 519
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
Produkty BG - zkušenosti majitelů
Jak poznám u D5 kde se lil pouze Mobil 1dle specifikace výrobce 0W30 A5/B5, že je nutný proplach?
Mám nalítáno 165 000km, olej proste od nafty je vždy černej.
U benzínu kam jsem lil Mobil 1, tak tam vydržel čistej na měrce třeba měsic.
Teď tak 1den a pak je to zase černotka.
Mám nalítáno 165 000km, olej proste od nafty je vždy černej.
U benzínu kam jsem lil Mobil 1, tak tam vydržel čistej na měrce třeba měsic.
Teď tak 1den a pak je to zase černotka.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Produkty BG - zkušenosti majitelů
Já mám olej taky černej a víčko i viditelné části motoru uvnitř jsou krásně čisté. Posledních několik výměn Mobil 5W40.jogin3 píše:Jak poznám u D5 kde se lil pouze Mobil 1dle specifikace výrobce 0W30 A5/B5, že je nutný proplach?
Mám nalítáno 165 000km, olej proste od nafty je vždy černej.
U benzínu kam jsem lil Mobil 1, tak tam vydržel čistej na měrce třeba měsic.
Teď tak 1den a pak je to zase černotka.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 519
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
Produkty BG - zkušenosti majitelů
Víčko je od oleje. Ale když otřu olej, je čistý jak peřina. Nejsou na něm zádný usazeniny nebo bahno, viz video, který jsem viděl.
Ještě zítra kouknu do vnitř, jestli něco uvidím.
Ještě zítra kouknu do vnitř, jestli něco uvidím.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 582
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
Produkty BG - zkušenosti majitelů
Posilam i svou skusenost s BG power steering fluid - dostali sme par lahvicek zdarma tak sme vyskouseli...
Ja - jemne piskani serva pri otaceni na miste - nic se nestalo, obcasne piska stale, tocit jde stale stejne
kolega - xc60 2.4D - silnejsi piskani serva, nejvice na doraz - po naliti, protoceni a par stovkach km se nic nestalo, tocit jde pry stale stejne
ja - honda accord 2.0 2005 - nepiska, jen na doraz, mirne zhorsena funkce serva, jde tezsi tocit - nic po naliti
no a nakonec znameho kia ceed - mirne popiskava pri otaceni v nizke rychlosti nebo za stoje - zase nic
Ve vsech autech byl vymenen olej proplachem (ktome ceed-a, tam vyl jen vymenen, bez proplachu), v xc60 bylo servo pry i vycisteno cisticem...Nevim, mam pocit ze je to obycejna servo kvapalina, jen je zlute zbarvena...
Ja - jemne piskani serva pri otaceni na miste - nic se nestalo, obcasne piska stale, tocit jde stale stejne
kolega - xc60 2.4D - silnejsi piskani serva, nejvice na doraz - po naliti, protoceni a par stovkach km se nic nestalo, tocit jde pry stale stejne
ja - honda accord 2.0 2005 - nepiska, jen na doraz, mirne zhorsena funkce serva, jde tezsi tocit - nic po naliti
no a nakonec znameho kia ceed - mirne popiskava pri otaceni v nizke rychlosti nebo za stoje - zase nic
Ve vsech autech byl vymenen olej proplachem (ktome ceed-a, tam vyl jen vymenen, bez proplachu), v xc60 bylo servo pry i vycisteno cisticem...Nevim, mam pocit ze je to obycejna servo kvapalina, jen je zlute zbarvena...
-
Offline
- Příspěvky: 27
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2.3 T5 01'
- Bydliště: Praha
Produkty BG - zkušenosti majitelů
BG je předražené vícepoložkové čistící aditivum. Kdo chce platit, ať platí. Pro běžný provoz je ideální VIFdo paliva za dvě stovky půllitr s mícháním 1:000. Běžné úsady vyčistí a brání novým, jemnější vstřiky zlepší spalování a emise. Mimochodem, VIF se přidává do premií od OMV, jenže za patřičný příplatek... Rozhodně souhlasím s Davidem Patočkou, že u olejových aditiv jde provozně o problematický efekt. Vyčištění úsad u vyběhaného motoru navíc zvětší vůle se všemi mechanicky nežádoucími důsledky, protože olejový film na vytěsnění nestačí. Tady pomůže pouze RVS-Tech, kdo má pochybnosti, nechť vyrazí na ČVUT k doc. Kreibichovi k předvedení vzorků RVS modifikovaných třecích dvojic. Investice kolem 5000,- je čtvrtina nákladů za ekvivalentní repasi motoru. Převodovky a ozubené převody obdobně, lze i ložiska. Prostě kdo chce mít losíka desetiletí mechanicky funkčně v pořádku, musí chápat přirozené procesy zanášení a opotřebení a vhodně to omezovat a kompenzovat. Tady servis výměnou dílů pomáhá za hodně větší peníz...
_________________
Volvo S60 2.3 T5 2001'
Alfa Romeo 164 2.0 V6 TB Super 1997'
Alfa Romeo 146 2.0TS TI 1999
Long life with long life Volvo. Alfa makes you smiling. Drive the best you are, gentlemen!
Volvo S60 2.3 T5 2001'
Alfa Romeo 164 2.0 V6 TB Super 1997'
Alfa Romeo 146 2.0TS TI 1999
Long life with long life Volvo. Alfa makes you smiling. Drive the best you are, gentlemen!
-
Offline
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
Produkty BG - zkušenosti majitelů
To smrdi. Nejakou reklamou tohle.Petr164 píše:BG je předražené vícepoložkové čistící aditivum. Kdo chce platit, ať platí. Pro běžný provoz je ideální VIFdo paliva za dvě stovky půllitr s mícháním 1:000. Běžné úsady vyčistí a brání novým, jemnější vstřiky zlepší spalování a emise. Mimochodem, VIF se přidává do premií od OMV, jenže za patřičný příplatek... Rozhodně souhlasím s Davidem Patočkou, že u olejových aditiv jde provozně o problematický efekt. Vyčištění úsad u vyběhaného motoru navíc zvětší vůle se všemi mechanicky nežádoucími důsledky, protože olejový film na vytěsnění nestačí. Tady pomůže pouze RVS-Tech, kdo má pochybnosti, nechť vyrazí na ČVUT k doc. Kreibichovi k předvedení vzorků RVS modifikovaných třecích dvojic. Investice kolem 5000,- je čtvrtina nákladů za ekvivalentní repasi motoru. Převodovky a ozubené převody obdobně, lze i ložiska. Prostě kdo chce mít losíka desetiletí mechanicky funkčně v pořádku, musí chápat přirozené procesy zanášení a opotřebení a vhodně to omezovat a kompenzovat. Tady servis výměnou dílů pomáhá za hodně větší peníz...
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Produkty BG - zkušenosti majitelů
tohle na mě vyskočilo po lehkym googlení:
jajajajaja" Vzhledem k tomu, že jsem byl překvapen výsledkem použití RVS Technologie při renovaci motoru a řetězu benzínové pily, tak rozhodl jsem se vyzkoušet RVS Technologii i při dalším problému, který mě potkal.
Zadřelo se mi jehličkové ložisko unašeče spojky a těleso spojky se roztrhlo (foto2, detail 2). Tímto došlo k poškození klikového hřídele (foto1) tak, že bez výměny nebo generálky kliky by nebylo možné pilu provozovat. Povrch kliky byl silně vydřený což je vidět názorně na fotografiích. Nová klika by stála kolem 4.500 Kč. "
"Renovace starou metodou (demontáž, broušení odvoz, dovoz, tvrdochrom, opět odvoz a dovoz, znovu přebroušení) by přišla min. na 3000 Kč s tím, že by byla pila na jeden měsíc mimo provoz.
Obrátil jsem se znovu na experty z RVS ( společnost NAGARA s.r.o.) a ti mi doporučili jeden z jejich přípravků určený k renovaci. Jedná se o mazivo RVS - SYNTETIK. . . . "
" . . . Renovaci jsem si provedl během pouhé hodiny sám. Obrousil jsem roztemovaný hřídele bruskou a to tak, aby na něj šlo navléci nové ložisko s unašečem. Tuto sadu jsem pořídil cca za 800 Kč. Poté jsem povrch začistil smirkem, namazal jsem RVS vazelínou (foto 3) a vše sestavil. Za hodinu už jsem řezal v lese dřevo. Z počátku byla pila hlučná a drnčela, ale během několika nádržek jsem pilu zapomněl hlídat, protože se chovala opět normálně jako dřív.
Po cca 10. hodinách provozu jsem rozebral pilu a při kontrole stavu ložiska jsem zjistil, že hřídel (foto 4) je pouhým okem viditelně hladší a hmatem daleko jemnější, i když bylo stále vidět místy hluboké rýhy po poškození zadřením. Došlo k úplnému zacelení zadřeného povrchu a tím pádem jsou zbyly jen rýhy viditelný okem, ale při bližším ohledání jsou zalité jako by vmrzlá tříska pod ledem. . . . "
-
Offline
- Příspěvky: 2143
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Produkty BG - zkušenosti majitelů
Petr164: nechci kazit kšefty, ale vysvětli mi proč českej distributor prodává za 4000, co oficiální EU distributor za 43€?
-
Offline
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
Produkty BG - zkušenosti majitelů
jen pro lepší pochopení - jaký bordel v převodovce to BG106 rozpustí?
z čeho to vzniká? to je třeba starý olej který se dlouho neměnil? nebo třeba i nějaké částice pryžového tesnění které taky věkem degraduje?
z čeho to vzniká? to je třeba starý olej který se dlouho neměnil? nebo třeba i nějaké částice pryžového tesnění které taky věkem degraduje?
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 186
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 4
- Vůz: C 70 2.5T 99´
Produkty BG - zkušenosti majitelů
martinopel píše:Dobrý denPetr164 píše:BG je předražené vícepoložkové čistící aditivum. Kdo chce platit, ať platí. Pro běžný provoz je ideální VIFdo paliva za dvě stovky půllitr s mícháním 1:000. Běžné úsady vyčistí a brání novým, jemnější vstřiky zlepší spalování a emise. Mimochodem, VIF se přidává do premií od OMV, jenže za patřičný příplatek... Rozhodně souhlasím s Davidem Patočkou, že u olejových aditiv jde provozně o problematický efekt. Vyčištění úsad u vyběhaného motoru navíc zvětší vůle se všemi mechanicky nežádoucími důsledky, protože olejový film na vytěsnění nestačí. Tady pomůže pouze RVS-Tech, kdo má pochybnosti, nechť vyrazí na ČVUT k doc. Kreibichovi k předvedení vzorků RVS modifikovaných třecích dvojic. Investice kolem 5000,- je čtvrtina nákladů za ekvivalentní repasi motoru. Převodovky a ozubené převody obdobně, lze i ložiska. Prostě kdo chce mít losíka desetiletí mechanicky funkčně v pořádku, musí chápat přirozené procesy zanášení a opotřebení a vhodně to omezovat a kompenzovat. Tady servis výměnou dílů pomáhá za hodně větší peníz...
Dělám servis na Volvo a denně používámě produkty od BG Care.Budu proto velmi rád,pokud mi nabídnete jakoukoliv stejně funkční a levnější alternativu.Standardně používáme:
BG106 čistič převodovky
BG310 kondicionér převodovky
BG109 čistič olejového systému
BG208 čistič palivové soustavy benzín
BG244 čistič palivové soustavy diesel
BG110 MOA kondicionér oleje
BG112 kondicionér oleje pro auta s DPF
neznám osobně produkty BG, jsem rád že existuje servis , který používá chemii. já když chci vyčistit motor musím si o to říct. prodával jsem profi auto chemii a dá se s ní udělat celkem dost samozřejmě jsem se setkával s otázkami jak to funguje a co to dělá a proč a jak a další.... prostě to čistí je to naprosto jednoduché a většina servisů to bude odmítat z prostého důvodu. Proč mám průběžně něco čisti třeba sprejem za 200 když potom zákazník přijede, já mu to rozdělám a OPRAVÍM tím že to rozeberu a vyčistím třeba šroubovákem karbon v sání vyklepu a udělám to za 2000. to jsou počty servisů. a stejně tak někdy myslí i motorista
pamatuji si dobře jak jsem vysvětloval i u dovozců vozidel čištění klimatizace. všichni kroutili hlavou a ....to je bezúdržbové.
i ta hospodyňka ví, že myčka se má někdy vyčisti ??? (a proč by se měla mýt když přece pořád myje tak je čistá) ???
jen pro informaci, po povodni na Moravě jsem se podílel na záchraně vozidel. vznikla trochu polemika od prodejců STP tak jsem vypracoval test, který byl publikován ve světě motorů. za přítomnosti UVMV, auto škoda, a redaktora světa motorů jsem vyčistil motor škodovky a po roce byl v UVMV rozebrán. v zákulisí kdo byl přes auta prohlásil když takto budeme pomocí chemie opravovat - udržovat auta co budeme potom prodávat ???
http://www.autodilyniklfeld.cz/test-produktu-wynns.html
a abych odpověděl na otázku profi wynns je taky dobrá chemie a jednou jsem si nechal poslat nabídku BG a ty ceny jsou dost vysoké ?? za to vy samo nemůžete.
dnes už chemii neprodávám a přitom mě to bavilo, hlavně když jsem pro některý časopis dělal testy. ale nechuť servisů mi někdy připadala jako když dělníci před 100 lety rozbíjeli stroje protože jim kradou práci . a ještě jeden poznatek . chemie je na to aby se to neposralo. ne že až když se to podělá a vydře tak potom mechanik prohlásí tak ukažte tu lahvičku já tam ten váš zázrak naleju
_________________
MVtechnik C70 2,5T
MVtechnik C70 2,5T
-
Offline
- Příspěvky: 1600
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
Produkty BG - zkušenosti majitelů
Za pokus nic nedám,chemici poradte postup o pokus-
motor na kterém za studena klepou hydreštely,trošku bere olej spodkem-jakej postup? Nemusí bejt nutně BG...
Motor je čistej,150 t. najezdil na SHELL
motor na kterém za studena klepou hydreštely,trošku bere olej spodkem-jakej postup? Nemusí bejt nutně BG...
Motor je čistej,150 t. najezdil na SHELL
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 1819
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Produkty BG - zkušenosti majitelů
AhojSarkasmic píše:Za pokus nic nedám,
Přesně nic nezkazíš o BG 109 to tady je psáno dost já jsem to použil do všech mejch aut než jsem přecházel na Mobil1 5W 50 .protože co dotoho předím kdo lil byla vždy sázka do loterie
U žlutýho eRka cvakali a přestali tenkrát jsem psal i Davidovi Patočkovi jestli by se na to nepodíval ,ale měli toho moc tak jsem hledal ,to ještě tady BG neběželo a zkusil před přechodem na Mobil no a o hydrách ani nevím ,že tam jsou -příčina lepší olej nevím ,ale jak jsem psal nic tim nezkazíš aspoň to vyčistí,jinak je možné ,že začnou téci nějaké gufera mě začli u žlutýho na ventilech(nejdřív jen čůrek takovej malej za turbem ze svodů no a další rok znovu po aplikaci tam jsem to dělal dvakrát po sobě .protože toho moc nenajezdí tak před výměnou a to už teda bylo hodně po celé délce svodů zadek byl tenkrát zeblitej - po přetěsnění gufírek na ventilech bez sundání hlavy je klid) a a ještě dekliky na ostřiky pístů jsem musel přetěsnit s čímž si ty jako kovanej opravář určitě bez problémů poradí to co mě trvá celej den tak budeš mít za dvě hodky určitě levou zadní .
Za pokus nic nedáš.
Třeba se ještě někdo přidá se zkušenostma.
Edit: Dcera to měla to samé taky po BG ji to zčalo ze zadu celé chčít ,takže ta má taky už nové gufírka na ventilech a celé rozvody včetně všech dostupných gufer co šli vyměnit .
Jinak na sedanovi mi před vánoci začlo chcát jediné co se normálně nedělá pod setrvákem takže už přemýšlím ,že až budu rvát ven převodovku o uzavření difu to jen na okraj to ,ale bude až příští vánoce zatím to mám jen v hlavě.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 186
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 4
- Vůz: C 70 2.5T 99´
Produkty BG - zkušenosti majitelů
já tedy používám wynns
http://www.autodilyniklfeld-eshop.cz/33-olejovy-system
při výměně oleje čistič olejového systému a jednou po 20 000 hydraulik valve. ten je vhodný i do hydraulických systémů.
u hydroštelů jde hlavně o to, že ty se natlakují olejem , ale nejsou plně průtočné tedy olej v nich zůstává delší dobu a teplem, které je v hlavě víc vzniká úsad - spalování oleje. v servisech jsem doporučoval po přidání přísad na čistění olejového systému několikrát vypnout motor při čištění aby čistící směs s olejem vnikla i do hydroštelů.
je fakt , že jsem v tomto asi úchyl, ale nedá mi to a mám snahu takto auto "laskat". kamarád co to prodává tak říká, že si na mě pamatují i na Auto Jarov, kde mám přezdívku "lahvička" a to nejsem v tomto oboru 15 let
http://www.autodilyniklfeld-eshop.cz/33-olejovy-system
při výměně oleje čistič olejového systému a jednou po 20 000 hydraulik valve. ten je vhodný i do hydraulických systémů.
u hydroštelů jde hlavně o to, že ty se natlakují olejem , ale nejsou plně průtočné tedy olej v nich zůstává delší dobu a teplem, které je v hlavě víc vzniká úsad - spalování oleje. v servisech jsem doporučoval po přidání přísad na čistění olejového systému několikrát vypnout motor při čištění aby čistící směs s olejem vnikla i do hydroštelů.
je fakt , že jsem v tomto asi úchyl, ale nedá mi to a mám snahu takto auto "laskat". kamarád co to prodává tak říká, že si na mě pamatují i na Auto Jarov, kde mám přezdívku "lahvička" a to nejsem v tomto oboru 15 let
_________________
MVtechnik C70 2,5T
MVtechnik C70 2,5T
-
Offline
- Příspěvky: 48
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: S60 D5 120kw 2003
Produkty BG - zkušenosti majitelů
Zdravím,
V nejbližší době budu měnit olej(Mobil 10w40), a vzhledem k tomu, že nevím, co tam lil předchozí majitel, jsem chtěl vyčistit motor BG109kou. Pod víčkem jsou vidět nějaké usazeniny, ale rozhodně to není nijak moc zakrbonované.
Rozhodně ale nechci, aby mi potom začala téct gufera, vznikaly vůle, nebo něco podobného. Nevím teď teda, jestli to tam mám lít, nebo ne.
Asi to tam naliju, ale nechám to tam jen tak 10-15 minut a uvidím.
Pak po nějaké době určitě poreferuju
V nejbližší době budu měnit olej(Mobil 10w40), a vzhledem k tomu, že nevím, co tam lil předchozí majitel, jsem chtěl vyčistit motor BG109kou. Pod víčkem jsou vidět nějaké usazeniny, ale rozhodně to není nijak moc zakrbonované.
Rozhodně ale nechci, aby mi potom začala téct gufera, vznikaly vůle, nebo něco podobného. Nevím teď teda, jestli to tam mám lít, nebo ne.
Asi to tam naliju, ale nechám to tam jen tak 10-15 minut a uvidím.
Pak po nějaké době určitě poreferuju
_________________
Je: Sven S60 D5 black 2003
Bylo: Andersson S40 1.8 85kW B4184S 1996
Je: Sven S60 D5 black 2003
Bylo: Andersson S40 1.8 85kW B4184S 1996
-
Offline
- Příspěvky: 186
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 4
- Vůz: C 70 2.5T 99´
Produkty BG - zkušenosti majitelů
nemusíš mít obavy, za 15 minut se neuvolní karbon který se tam střádal třeba 150000 km. to je tak na výplach starého oleje a odstranění kalů - černý nebo případně hnědý povlak, který se vytváří z kondenzátu vody a usazuje se na stěnách a nebo jak popisuješ na víčku.Andrij píše:Zdravím,
V nejbližší době budu měnit olej(Mobil 10w40), a vzhledem k tomu, že nevím, co tam lil předchozí majitel, jsem chtěl vyčistit motor BG109kou. Pod víčkem jsou vidět nějaké usazeniny, ale rozhodně to není nijak moc zakrbonované.
Rozhodně ale nechci, aby mi potom začala téct gufera, vznikaly vůle, nebo něco podobného. Nevím teď teda, jestli to tam mám lít, nebo ne.
Asi to tam naliju, ale nechám to tam jen tak 10-15 minut a uvidím.
Pak po nějaké době určitě poreferuju
za svou dobu co jsem v tom dělal tak jen jednou jsem to zažil na škodě 100, která jezdila na olej bez aditiv co se dával do traktorů a měnil se jen když měl majitel náladu a nebo náhodou po pár letech chtěl něco opravit v servisu, protože jak říkal pravidelně dolévá tak přece to musí být čerstvý ne - to dá přece rozum po převratu chtěl jako že lepší olej, protože družstvo zkrachovalo a kvalitní oleje došly. servisáci se mě na to ptali a říkal jsem že když tam dají lepší olej tak stejně bude rozpouštět kaly a bude hned plný bordelu a spíš by to potom chtělo nějako přísadu na starého motoru něco jako super přísada a aspoň dvě plechovky
nakonec udělali že přidali čistič olejového systému, motor vyčistili a když jej chtěli vypustit tak po vyšroubování šroubu ještě prorazili drátem díru. olej vytekl a potom a táhl se jak já ráno do práce
motor potom šlapal normálně jen nedržel tlak oleje a pomohla mu zmiňovaná super přísada. na volnoběh problikávala kontrolka a samozřejmě potom náběhem km a s novým olejem se začaly projevovat vůle.
ale jak popisuji tam byl extrém a u motoru, který má pravidelnou výměnu oleje nehrozí riziko.
osobně to dělám tak že když si nejsem jistý, tak nepoužiji žádnou chemii vyměním olej a potom sleduji za jak dlouho je špinavý od usazeni, jak se vytváří kaly - víčko a podobně a až motor trochu poznám tak potom do toho jdu. a to olej nebo čištění sání a podobně . prostě pomalu a postupně
_________________
MVtechnik C70 2,5T
MVtechnik C70 2,5T
-
Offline
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
Produkty BG - zkušenosti majitelů
Taky přihodím menší zkušenost.
Nic méně na té moji vráně 850 T5 která je už dnes rozebraná na kusy
Tak od koupi byla spotřeba oleje 1.5L až 2L na 600-2000km podle stylu jízdy.
Tlaky na válcích byli všude různé někde 7.6 barů někde 8 někde 9.5 barů.
Spotřeba benzínu byla podle palubáku 13.5 skutečnost byla 15L na 100km.
Pod víčkem karbon vidět nebyl, motor údajně jezdil na Mobil 5w50 někdy i 0w40 co jsem zahlídl v servisní knížce.
Po neustálem měření tlaků a dohadů zda motor půjde na g.o jen s hlavou nebo blokem, rozhodlo BG 109.
Jednoho dne po výměně chladiče vody jsem se pustil do výplachu motoru, koupil jsem nějaký povl olej žeprý je to německá sračka Muller 10w40 do něj jsem přilil BG 109 a nechal jsem to zhruba 3 hodiny vrčet, jsem tam jsem to přišlápl na 1200-1500 otáček.
Po 3 hodinách vrčení už jsem byl nervozní co z tama vyliji, po povolení výpustného šrubu olej pomalu nechtěl ani téct olej byl černá žumpa která měla viskozitu snad 50w90 po vypuštění oleje jsem ho nechal v nádobě stát asi 14 dní, po 14 dnech jsem ho vylil do kanistru a naspod nádoby zůstalo všechno možné, písek, karbon můžu říct že v motoru toho bylo požehnaně
Co se týká těch slavných tlaků, tak tlaky se srovnali na všech válcích na 9 barů, což stejně pístní kruhy nezachránilo, protože po nalití oleje tlaky vylezli někam na 11 barů, ovšem byli k.o i ventily ale to je druhá věc.
Po výplachu jsem opětovně používal mobil 5w50 a spotřeba oleje na 1000km nebyla žádná, až po 2 dvou tisících jsi motor teprve vzal dvě deci z původních 1.5l- 2l oleje
Co se týká spotřeby benzínu, tak ta spadla z původních 15L na 13,5L, dále jsem aplikoval BG 44K, konečná spotřeba po použití BG 44K se zastavila na reálných 12,3L.
Jen ještě naokraj, též mi mlátili hydroštely za studena, ale stejně po výplachu to s nimi nehlo. Po rozebrání motoru jsou všechny hydroštely zabetonované a nefunkční možná je rozhýbu možná ne. Hold popřípadě koupím nové
Tot mé zkušenosti na mém vylágrovaném motoru
Nic méně na té moji vráně 850 T5 která je už dnes rozebraná na kusy
Tak od koupi byla spotřeba oleje 1.5L až 2L na 600-2000km podle stylu jízdy.
Tlaky na válcích byli všude různé někde 7.6 barů někde 8 někde 9.5 barů.
Spotřeba benzínu byla podle palubáku 13.5 skutečnost byla 15L na 100km.
Pod víčkem karbon vidět nebyl, motor údajně jezdil na Mobil 5w50 někdy i 0w40 co jsem zahlídl v servisní knížce.
Po neustálem měření tlaků a dohadů zda motor půjde na g.o jen s hlavou nebo blokem, rozhodlo BG 109.
Jednoho dne po výměně chladiče vody jsem se pustil do výplachu motoru, koupil jsem nějaký povl olej žeprý je to německá sračka Muller 10w40 do něj jsem přilil BG 109 a nechal jsem to zhruba 3 hodiny vrčet, jsem tam jsem to přišlápl na 1200-1500 otáček.
Po 3 hodinách vrčení už jsem byl nervozní co z tama vyliji, po povolení výpustného šrubu olej pomalu nechtěl ani téct olej byl černá žumpa která měla viskozitu snad 50w90 po vypuštění oleje jsem ho nechal v nádobě stát asi 14 dní, po 14 dnech jsem ho vylil do kanistru a naspod nádoby zůstalo všechno možné, písek, karbon můžu říct že v motoru toho bylo požehnaně
Co se týká těch slavných tlaků, tak tlaky se srovnali na všech válcích na 9 barů, což stejně pístní kruhy nezachránilo, protože po nalití oleje tlaky vylezli někam na 11 barů, ovšem byli k.o i ventily ale to je druhá věc.
Po výplachu jsem opětovně používal mobil 5w50 a spotřeba oleje na 1000km nebyla žádná, až po 2 dvou tisících jsi motor teprve vzal dvě deci z původních 1.5l- 2l oleje
Co se týká spotřeby benzínu, tak ta spadla z původních 15L na 13,5L, dále jsem aplikoval BG 44K, konečná spotřeba po použití BG 44K se zastavila na reálných 12,3L.
Jen ještě naokraj, též mi mlátili hydroštely za studena, ale stejně po výplachu to s nimi nehlo. Po rozebrání motoru jsou všechny hydroštely zabetonované a nefunkční možná je rozhýbu možná ne. Hold popřípadě koupím nové
Tot mé zkušenosti na mém vylágrovaném motoru
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvky: 48
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: S60 D5 120kw 2003
Produkty BG - zkušenosti majitelů
Díky za ujištění. Rozhodl jsem se, že před výměnou ještě vyčistím odlučovací nádobku ventilace klikové hřídele, takže až to vše bude hotové, dám vědět, jak to dopadlo a jaké jsou dojmy z použití BG.
_________________
Je: Sven S60 D5 black 2003
Bylo: Andersson S40 1.8 85kW B4184S 1996
Je: Sven S60 D5 black 2003
Bylo: Andersson S40 1.8 85kW B4184S 1996
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé