Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 14
Registrován: 9 roků
Bydliště: Praha
Vůz: SAAB 9-5 AERO kombi

#1826 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od eMeT »

dali píše:
eMeT píše:Co říkáte na tyhle dvě? Jsou ze stejného bazaru. Černé je lákavé tou výbavou.
Výbavu bych hodnotil jako rovnocenou. Černý má šíbr a telefon, světlý zase úplně nejvyšší úroveň audia Premium Sound (pídil bych se jestli to navíc má pod podlahou v kufru origo subwoofer, ten je prudce žádoucí). Stoleček vzadu uprostřed a integrovaný podsedáky taky nejsou zdaleka častý. To je spíš o preferencích, tady bych to viděl nerozhodně. Černýmu to víc sluší díky křídlu, 17" kolům a tomu že je to poslední malej facelift před tím velkým, takže černý plasty interiéru, jiný zrcátka (ty co se kradou, bohužel), celkově panuje názor že 2004 je nejvychytanější ročník u 60/70 vůbec, velkej facelift už byl krok zpět v kvalitě a byly tam vidět úspory. U černýho se mi nelíbí to cosi co to má v kufru v okolí DVD mechaniky navigace... ale zase s trochou štěstí by to mohlo jít dohnat z vrakáče. To že jsou obě auta na jednom místě je jedinečná příležitost pro bezprostřední porovnání přesednutím z jednoho do druhýho, protože podle mě stejně nakonec rozhodne to, jaký z toho půjdou zvuky, jak se bude chovat spojka, jak to bude startovat atd...
Za mě taky obě vypadaj velice slušně.
Dali díky moc za poznatky! Já se v tom vůbec nevyznám. Třeba to audio mě dost zajímá a ten stoleček a podsedáky sem myslel, že jsou normální. :D
Ale jak píšeš, ukázalo by se až na místě.
Koukám, že jsi z Hradce. Neměl bys náhodou chuť a čas tam se mnou někdy zajet? :twisted:
Já už jsem ale Jihočech jen o víkendech, tak přes týden bych se tam asi dostal jedině v pátek odpolodne. :(

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 46
Příspěvky: 4120
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#1827 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od dali »

Já jsem časově zabitej, minimálně do konce května, ale tady už se to řeší a celkem intenzívně, většinu odpovědí tam najdeš:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=97&t=49648

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 14
Registrován: 9 roků
Bydliště: Praha
Vůz: SAAB 9-5 AERO kombi

#1828 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od eMeT »

Díky! Tak tam bych to zrovna nehledal. :(

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 104
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: praha západ :-)
Vůz: V70 1998 & XC70 2008

#1829 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Petrp »

Dobrý den,

nenašel by se někdo z okolí Hradce Králové, kdo by se mnou (a s diagnostikou) zajel podívat na V70 II, samozřejmě za úplatu :-)

Diky Petr P.
737616582
_________________
Volvo V70 2.5 TDI 1998 Hnusák
Volvo XC 70 2.4 2008 Elvíra
Volvo 745 2,3 1987 Sabaton

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Turnov
Vůz: Xc90 V8 2008
Bydliště: Turnov

#1830 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Trialista »

Zdravím, prosím o radu.co říkáte na tohle volvo, na co bych si měl dát pozor.díky za radu.
http://www.annonce.cz/inzerat/volvo-xc90-2-5-t-automat-28784477-wj6h76.html
_________________
Volvo XC90 V8 2008 Executive

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Turnov
Vůz: Xc90 V8 2008
Bydliště: Turnov

#1831 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Trialista »

_________________
Volvo XC90 V8 2008 Executive

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5932
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1832 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Na stribrne je zajimavy priznany najezd. Takze zkontrolovat, zda je v poradku automat a to s nekym, kdo vi, jak se ma chovat. Zjistit si, zda byl v prevodovce meneny olej. Pak uz kontrola beznych veci nejlepe s origo diagnostikou, zda neni problem nekde v elektrice. Te cerne T6 se vyhni, pokud nemas prichystano 70 000 kc na vymenu prevodovky. Ta odejde, jen je otazkou zda hned nebo po chvili.
Obe auta jsou z Prahy, vezmi si s sebou nekoho z mistnich servisaku, marra, David Patocka nebo si domluv pred koupi navstevu u nich v servisu.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#1833 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Naopak, obě auta na pohled dobrý:

- za 140tis (pokud je vše ostatní OK) je to asi rozumná cena, i kdyby byla převodovka na repas, tak je to pořád zajímavý počin. Ale chtělo by to opravdu fundovaně posoudit. A pak čipnout, 2.5T je v XC90 poměrně zdechlá (stejně jako 2.4T v S60/V70).
A je to v osvědčeném 3A bazaru. Fotili to asi někde v kůlně (kvůli tomu "nepřijatelném" nájezdu? :crazy: ), jinak mívají pěkné fotky kdesi na točně, ne?

- černá T6: ta převodovka je jistota (vždy jen otázka kdy). Trošku pojednat cenu, za každý ujetý km si odložit 1Kč a pak (až ta poddimenzovaná GM 4q AT klekne) udělat performance kit upgrade. A bude z toho opět raketa a to navždy!
M.j. jeden človík z DE tvrdil, že při použití jednoho superoleje lze dobu rozpadu prý znatelně prodloužit. Neumím to ale ani potvrdit, ani vyvrátit. Chtělo by to zkusit. Výsledky se však uvidí až za 100000+km - prý Dexron 6.

P.

P.S. Ani jedno z těch není 7-sitzer, že?
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Turnov
Vůz: Xc90 V8 2008
Bydliště: Turnov

#1834 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Trialista »

Asi jen pěti, ale to by mě nevadilo.víc se mi líbí ta stříbrná,akorát nevím jestli 3A důvěřovat. Jinak diky
_________________
Volvo XC90 V8 2008 Executive

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Turnov
Vůz: Xc90 V8 2008
Bydliště: Turnov

#1835 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Trialista »

Měl bych ještě jednu prosbu,muže mi někdo prověřit VIN,jestli převodovka a motor nemají nějaké úskalí. YV1CM59G741100795
Předem díky
_________________
Volvo XC90 V8 2008 Executive

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#1836 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

YV1CM59G741100795 je MY04, má klasiku motor B5254T2 a osvědčenou 5Q převodovku AW50/51 AWD.
Auto ještě před elektrickým faceliftem (myslím, že to není ani dobře, ani špatně (snad jen do CEMek v MY05 zatékalo, tady ne)).

Prověřit, (ne)koupit, jezdit.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Turnov
Vůz: Xc90 V8 2008
Bydliště: Turnov

#1837 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Trialista »

Takže teoreticky by mělo být vše ok,ale záleží na stavu.A výbava se dá z VIN zjistit,popřípadě nájezd KM.
Nemate někdo skusenosti s nákupem v AAA ,davaji záruku na motor a převodovku dva roky.
Děkuji M.
_________________
Volvo XC90 V8 2008 Executive

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5932
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1838 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Pokud vim, tak sice zaruku davaji, ale vlastne ne. Co jsem slysel, musis dodrzet predepsany servis a ten nedodrzis, protoze ujetym prvnim metrem jsi mel byt v servise a postupovat dle predepsanych ukonu. Proste nestihnes dojet do servisu, aby jsi neporusil podminky :D
Koupit se tam urcite da, ale hodne proveruj a chtej do tebou zvoleneho servisu.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

paiu
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 205
Registrován: 9 roků
Bydliště: Jihlava
Vůz: XC 90 D5 AWD '06

#1839 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od paiu »

Trialista píše:Takže teoreticky by mělo být vše ok,ale záleží na stavu.A výbava se dá z VIN zjistit,popřípadě nájezd KM.
Nemate někdo skusenosti s nákupem v AAA ,davaji záruku na motor a převodovku dva roky.
Děkuji M.
Zdravím. Už delší dobu sledují tento fórum a dneska jsem se konečně zaregistroval pro to protože si chcy pořídit svoje vysnenou XC 90. Roční dojezd přibližně 15000 km. Muslim jsi to že k těm km se hodí spise benzin než nafta , ročník od 2007 v automatu ale s motorem bych potřeboval poradit s vama. Jakéj motor byjste mi doporučil? S bazarem AAA auto zkusenosti mám následující: Mel jsem vyhlidnutej auto na netu a zavolal jsem na bezplatnou linku zvedlami slečna a řekla mi že auto je k mání, ať jdu na pobočku zaplatit vratnich 2000 Kč že mi ho dovezou do Jihlavy. Došel jsem na pobočku a najednou zrovna to auto ma zaplacenou zálohu a ať se podíváme po jiném autě, nabyzeli mi same sroty nebo dvojnásobné dražší auto
řekl jsem že ne ze chtěl jsem to konkrétní auto viděli ze semnou neni žádná domluva
tak jsme se loučili a konec návštěvy, tím chcy říct ze tímhle způsobem přitahují zákazníky, prostě prodávají to co nemají
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1314
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

#1840 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Arkaz »

Z benzinu mas na vyber len 2.5T,2.9 t6 , 3.2 alebo 4.4. Osobne by som asi bral len 3.2 alebo 4.4. Viac ti budu vediet povedat iny clenovia skusenejsi :)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Turnov
Vůz: Xc90 V8 2008
Bydliště: Turnov

#1841 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Trialista »

Tak to jsem na ně zvědavě,zítra jdu zaplatit vratnou zálohu a auto nechat převést.dám info.
Našel by se někdo z okolí Turnova aby auto prohlédl?
Předem díky
_________________
Volvo XC90 V8 2008 Executive

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 131
Příspěvky: 13108
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#1842 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od raolsa »

Teoreticky bych se s tebou na auto podívat s diagnostikou mohl, otázka je kdy. Tenhle týden mám docela nabitý. :pardon:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Turnov
Vůz: Xc90 V8 2008
Bydliště: Turnov

#1843 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Trialista »

Semily,to by slo :) ,záleží kdy to dovezou z Brna do Lbc. To mi asi řeknou zítra,ale bude to asi tento týden.
Dík za ochotu :Yahoo!:
_________________
Volvo XC90 V8 2008 Executive

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 131
Příspěvky: 13108
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#1844 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od raolsa »

Jen to napiš.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Turnov
Vůz: Xc90 V8 2008
Bydliště: Turnov

#1845 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Trialista »

Přesně tak...
_________________
Volvo XC90 V8 2008 Executive

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 131
Příspěvky: 13108
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#1846 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od raolsa »

Je to socka, ale jestli by ti výbava stačila, tak vzít někoho s origo diag a zajet se podívat. :crazy:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 14
Registrován: 9 roků
Bydliště: Praha
Vůz: SAAB 9-5 AERO kombi

#1847 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od eMeT »

Zdravím.
Tak po zvažování a hledání V70tek to nakonec vypadá, že nakonec půjdu do Saaba. 8)
Nafta na naše nájezdy není moc vhodná a když benzín, tak radši sobík. :)
Díky všem za podnětné rady při hledání! :beer:

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 10
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Vůz: Zatím se poohlížím...
Bydliště: Praha

#1848 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Archaon »

Ahoj jsem tu nový - jako starý a spokojený otrok VW se teď rozhlížím po dalším autě pro rodinu a mám spadeno na Touarega, ale bohužel je to auto uvnitř celkem malé, takže můj zrak padnul na XC90 (Q7 nechci je to obluda) :) mám pár dotazů, snad sem tu dobře:

1) jak složité je udělatu Volva diagnostiku? U VW má kabel s VAGem doma snad každý, je to u Volva podobné nebo je to problém? Budu potřebovat nějakou odbornou radu při nákupu, tak abych věděl jak složité bude někoho sehnat.
2) předběžně sem se díval a jelikož to bude druhé auto s menším nájezdem, tak chci určitě benzín, nejlépe 4,4 (Touareg měl být 4,2 nebo W12 6,0). Na AutoScoutu v Německu mají jednu hezkou se 7mi sedadly (což je pro mě MUST) v R-paketu, ale prodávající píše že něco lehce klepe v motoru. Což mohou být hydroštely, ale taky třeba ne :( je tenhle typ motoru obecně spolehlivej, nebo je to něco jako (sorry zase za ten koncern :)) slavnej VW V10 TDI, kde se bez vyndání celýho motoru z auta dá vyměnit akurát tak voda v odstřikovači a servis stojí desítky tisíc za cokoliv? Nějakej nápad co by tomu mohlo být? (vím že na dálku se to nedá diagnostikovat, ale třeba je to běžná věc).
3) Jinak jedna V8ma je za cca 200tisic v bazaru v Olomouci (je na TipCars), ale má nějaký divný čísla kolem klimatizace - asi dovoz z US? Je to u XC90ek běžné?

Díky!

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5932
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1849 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

z USA jsem jich videl dost, zkus se obratit s radami na ok2ucx, Urvanej, David Patocka. Ti myslim tyto motorizace v XC90 maji nebo meli. Nedavno myslim prodaval Urvany toto auto. Ale 200 000 kc je myslim za tuto motorizaci malo, to nebude asi v top stavu.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#1850 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Než jsem to stihl, už mě práskli 8)

V8 je v pohodě, jediná rozumná motorizace, aby XC90ka trochu jela. S mírnou nadsázkou, ale je to tak.

Co k tomu říci? Osmiválec si o nějaký ten litřík spotřeby řekne, ale s tím zjevně nemáš problém.
První série měly problém v tom, že jakési ložisko vyvažovací hřídele (za pár korun) ale kdesi uprostřed motoru se snad máchalo v kondenzátu či co, místo toho, aby bylo v suchu (nebo mazané). Jestli má toto konkrétní auto tento potenciální problém, to se dá zjistit z VINka. Od určitého VINu nahoru už to výrobce ošéfoval, ale ty první kusy (a zrovna to byl ročník 2005) to mají už buď vyměněné anebo tato loterie čeká na koupěchtivého zájemce. Cena materiálu je mizivá, cena práce tohle vyměnit je lehce raketová - to ti řekne David Patočka. Jak se to jednou vyléčí, je pokoj. Pak už o motoru nevíš.

Co tě ještě může potkat, je nevhodné umístění elektronického modulu palivové pumpy: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=43385
Opět do určitého čísla to bylo blbě (a snad na to prý byla i svolávačka), pokud to ale nikdo nenapravil, jednoho krásného dne prostě v tichosti neodjedeš.

A to je tak možná všechno, co by bylo specifické pro V8. Ostatní věci jsou společné pro všechny XC90. Občas umí zazlobit modul ICM (displej rádia). V prvních sériích zatékalo do centrálního modulu CEM. To se pořád bavíme o 2005. Z mechanických věcí - prostě hledej tady na fóru.

Jakkoli to zní negativně, ta pohoda s 90kou tohle zcela vynahradí. Myslím, že celkově je to velmi vydařené auto s minimem konstrukčních trablů.
Doufejme, že tě brzy uvidíme tady v klubu :)


Co se týká konkrétního vozu, chce to opravdu shlédnout s někým povolaným (do Olomouce máš asi nejblíže domluvit se s místním uživatelem - martinopel). Napíchnout na diagnostiku. Mimochodem ten jediný a správný kabel - se jmenuje DiCE - v ceně kolem $100-$150 se dá pořídit z Číny = o ničem jiném neuvažuj, nedá ti to relevantní výsledky.

V tomto bazaru jsem byl jednou, zatím nemohu říci nic špatného. Jel jsem tam obhlížet jednu S80 s přiznaným nájezdem 400tkm, nic nezakrývali, byli v pohodě. Třeba jsou to výjimky.

Pavel


P.S. Ameriky tu nejsou úplnou výjimkou. Vzhledem k rozdílu ceny se to celkem vyplatí (či vypláceno) i s převozem přes oceán. Vždy jsou to benzíny (na naftu v US jezdí z 99.9% pouze trucky). Americká auta mají (kromě těch cifer kolem klimy) ještě míle na tacháči a liché 100kHz u rádia. Ale to není nic, s čím bychom si neporadili.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“