matiez píše:Mam v tom trochu zmetok hladam aky olej do automatu, volvo s60 D5 2,4 r.v.2004 a citam ze je jws3309 a atf3309 , viete mi poradt prosim a prepacte ak to tu uz bolo spomenute. Vopred dakujem
Je to ten stejný olej. JWS3309 je specifikace oleje, atf3309 potom obchodní značka. Můžeš použít originál volvo nebo Mobil atf3309.
_________________ Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12 Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
matiez píše:No super, nedavno som menil a chlapik mi dal castrol atf 3309 dex II presiel som zatial 500km mam to menit za mobil?
Někde už jsem se dočetl, že i Castrol vyrabí oleje se specifikací jws3309 (castrol multivehicle atf), ale nějak se mi tom názvu tvého oleje nelíbí to "dex II". Prověřil bych si to ještě.
_________________ Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12 Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
po 500 km mi auto zacalo kopat a napisalo motor potrebuje servis. moze to byt aj tym, ze v prevodovke je zly olej? momentalne som ho odstavil lebo ide iba v nudzovom rezime. ci pokial by slo o automat, tak by napisalo inu chybu a tento problem s tym nemoze suvisiet, kedze pise motor potrebuje opravu.
martinopel píše:už zase nefunguje povinný podpis?
to jako na trojkolce,nebo na létajícím talíři?
matiez píše:Mam v tom trochu zmetok hladam aky olej do automatu, volvo s60 D5 2,4 r.v.2004 a citam ze je jws3309 a atf3309 , viete mi poradt prosim a prepacte ak to tu uz bolo spomenute. Vopred dakujem
_________________ Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5
[quote="matiez"]Ospravedlnujem sa, dam to do poriadku:-)
Je to volvo s60 2,4 d5 120kw rv2004
Nemyslím,že problém motoru souvisí z převodovkou.Nejlépe se asi zastavit.
Já nevím, že Vás ty experimenty pořád baví.....
Neustále se tady množí dotazy tohoto typu až v okamžik, kdy už je to hotovo, nebo je problém.
DEX II nemá specifikaci DEX III.
JWS 3309 a hotovo, nic jiného, nebo se to rozbije.
_________________ XC60 158 kw D5 + Polestar, automat. http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
Tak a je to tu, toho coho som sa najviac obaval a myslel som si, ze vymenou oleja a preplachom tomu predidem je tu... Zrejme ma neminie repas alebo komplet vymena prevodovky Aisin AW55-51SN v mojom stroji
- obcas prevodovka trhne/skoci z jednotky do dvojky neprevaidelne preraduje a pri podradovani autom trhne sklbne, najcastejsie to robi ked prudko pribrzdim a ak automat podraduje z jednotky do dvojky tak autom trhne a ako by celou prevodovkou seklo buchlo...
- uz stale pocut dake klepnutie ked zaradim Drive ked sa pohnem alebo ked davam R tak pocujem ze daco buchne v prevodovke
Roman27 píše:Tak a je to tu, toho coho som sa najviac obaval a myslel som si, ze vymenou oleja a preplachom tomu predidem je tu... Zrejme ma neminie repas alebo komplet vymena prevodovky Aisin AW55-51SN v mojom stroji
- obcas prevodovka trhne/skoci z jednotky do dvojky neprevaidelne preraduje a pri podradovani autom trhne sklbne, najcastejsie to robi ked prudko pribrzdim a ak automat podraduje z jednotky do dvojky tak autom trhne a ako by celou prevodovkou seklo buchlo...
- uz stale pocut dake klepnutie ked zaradim Drive ked sa pohnem alebo ked davam R tak pocujem ze daco buchne v prevodovke
Som z toho na nervy neviem co robit
tak si vyplň bydliště, ať Tě můžem nasměrovat na servis
_________________ bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
prevodovke sa menil v zime olej robil sa preplach prevodovka sa trochu spamätala všetko naporiadku radi bez sekania pomerne hladko plynulo, občas sa ale stane keď prudko zošlapnem brzdu tak z 2ky do jednotky trochu skočí a hlavne ma trápi problém pri radení z R do D alebo opačne v prevodovke dosť buchne niečo potreboval by som radu a bol by som rad ak by sa mi niekto na to mrkol inak olej som kontroloval je ho tam dosť.
Buďto pomůže vyčištění rozvaděče, a nebo se bude muset vyměnit jeden selenoid za nový.
Pokud to nepomůže, tak jiný rozvaděč.
Pokud ani to nepomůže, tak převodovka rozebrat a najít únik tlaku oleje.
Děláme to dvakrát týdně a úspěšnost je poměrně vysoká, cena je 4000,- za vyčištění rozvaděče, a z 90%
případů, je to potom zase dobré.
_________________ XC60 158 kw D5 + Polestar, automat. http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
Roman27 píše:hlavne ma trápi problém pri radení z R do D alebo opačne v prevodovke dosť buchne niečo potreboval by som radu a bol by som rad ak by sa mi niekto na to mrkol inak olej som kontroloval je ho tam dosť.
Jak je to s novsi prevodovkou tf-80sc? Mame zajem koupit v rodine dalsi xc90, kde jsou vsak podobne priznaky - ale v minimalnim stadiu. Tzn. vsimne si to jen clovek ktery s xc90 automatem jezdi. Z 1 do 2, pripadne z 2 do 3 je prerazeni takove "hrubejsi", ale neni to zadne bouchnuti ani velke kopani, vsimne si to vzdy jen ten kto prave ridi...Ostatni rychlosti krasne radi hladce, ani to neni poznat.
Stejne pri prerazeni z 2 do 1 pri brzdeni, jak popisune Roman vyse.
Auto ma kolem 170tis km, je v supr vybave a ostatni v top stavu. Diagnostika neukazuje zadny problem
Resi vyse uvedene symptomy menic, rozvodovka nebo neco jine? Ze by jsme to nechali spravit...
Je tezke najit nekoho kto dela tyto prevodovky (v moji lokalite), snad kazdy dela jen nemecka auta, takze servis nam moc nerekl
hele, nevím, jestli už jsem paranoidní, ale při otočeném klíčku v zapalování a jen pošlápnutí na brzdu mi klepne v řadící páce, při vyplém klíčku to nedělá.. A asi je normální, že za studena převodovka hučí že? (takový vyšší tón, něco mezi pískáním a hučením) olej měněn cca před 40tis km, za studena první přeřazení mezi 1-2 je takové pomalejší, ale pak už v pohodě... možná jsem z těch hledání zvuků už zblblej, ale možná, že to něco je..
_________________ Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)
r.chroust píše:hele, nevím, jestli už jsem paranoidní, ale při otočeném klíčku v zapalování a jen pošlápnutí na brzdu mi klepne v řadící páce, při vyplém klíčku to nedělá.. A asi je normální, že za studena převodovka hučí že? (takový vyšší tón, něco mezi pískáním a hučením) olej měněn cca před 40tis km, za studena první přeřazení mezi 1-2 je takové pomalejší, ale pak už v pohodě... možná jsem z těch hledání zvuků už zblblej, ale možná, že to něco je..
Klepnutí v řadicí páce je normální, brzdový pedál je propojen s blokovacím mechanismem v řadičce. Hučení se mi nezdá jako normální projev studené převodovky. Váhavější řazení ano.
_________________ Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12 Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
nedělá ten zvuk spíš turbo? jestli je to závislý na přidání/ubrání plynu,bude to turbína,se studeným olejem relativně běžnej jev,po pár kilometrech max.ztichne? dělá to jen v zimě,nebo celoročně?
_________________ bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
ráno jsem zvuk zkusil nahrát, jestli to půjde slyšet a jde, tak snad posoudíte.. https://www.youtube.com/watch?v=gzWnGBd6mFs ..jinak to trvá jen pár min, než se auto zahřeje, příjde mi, že je to celý rok, jen čím chladněji je, tím víc si toho všímám, takže nejspíš hlasitější.. Pozoroval jsem i rozkrok, ale tam nic ...
_________________ Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)