U některých z mých aut řeším opačnej problém... aby s heverem bylo vůbec možný pod auto zajetok2ucx píše:... a jestli je ten krám (hever) stejnej typ jako to, co jsem pořídil asi před 10 lety, tak majitele XC90 upozorňuji, že na výměnu kol (zadních) to nestačí. Přesněji - musí se vypodložit, aby jeho chod stačil na zvednutí a uvolnění kola. Jinými slovy - XC90 je už od země tak vysoko, že polovina chodu heveru se vypotřebuje dříve, než se dotkne auta a druhá půlka chodu už nestačí...
Jinak k tématu: hever z Lidlu taky mám, žádná hitparáda to neni, ale pořád lepší než ten co Volvo dává k autu. Ideální hever má vypouštění rovnou integrovaný, takže stačí pootočit tyčí bez toho aby se vyndavala. Taky je podstatně větší a těžší takže se blbě vozí v autě. ale zas má takovou stabilitu, že se s ním nemusíte bát zvednout auto na nezpevněným povrchu. S tím už se pak pracuje hezky.