CEM-1C02 L-signal too low

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
koch
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1747
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

CEM-1C02 L-signal too low

Příspěvek od koch »

ahoj, ted jsem vysel z kramu, sednul do auta, vyrazil a koukam, ze mi sviti kontrolka baterky a na displeji ze chyba v elektrickem systemu... zaparkoval jsem u baraku, zhasnul, nastartoval nekolik krat a chyba tam uz neni
na diagnostice "cem-1c02 l-signal too low" ta chyba tam byla jednou, nic jine tam vedle ni neni...
checknul jsem alternator, dobiji, LSignal udava hodnotu <0.8V vse i ve vide se jevi ok...
jinak mam alternator par mesicu zrepasovany, novy regulator...
co je to ten L signal? ktery kabel? je to ten tenky kablik co jde z regulatoru? muze byt ze nejaky kontakt nebo neco?
nebo repas? CEMka? šotek?
dík

koch
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1747
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

CEM-1C02 L-signal too low

Příspěvek od koch »

nikdo nic? je ta chyba nejak bezna? neco jako dverni moduly, nebo tak neco? :unknown:

Romulusw
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5706
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

CEM-1C02 L-signal too low

Příspěvek od Romulusw »

Měřil jsi napětí v palubní síti? Jestli ne, tak to je první co musíš udělat. Při spuštěném motoru a nějakých "žravých" spotřebičů (větrák topení, dálkovky, vyhřívání čehokoliv) by tam mělo být 13,8-14,2V. Jestli tam bude míň, tak ta repase asi někde má chybičku.

koch
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1747
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

CEM-1C02 L-signal too low

Příspěvek od koch »

pomeril jsem, 13,4, baterka v klidu nejakych 12, dnes normalne cesta do prace ok
tak uvidim jestli se to jeste rozsviti

Romulusw
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5706
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

CEM-1C02 L-signal too low

Příspěvek od Romulusw »

13,4V za běhu motoru? To je málo. Buďto někde přechodový odpor (něco nedotaženého), regulátor, uhlíky, nebo nějaká dioda v usměrňovači.

koch
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1747
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

CEM-1C02 L-signal too low

Příspěvek od koch »

zkusel jsem bez zravych spotrebicu, zkusim to nejak zatizit odpoledne...
jo a mozna to je dusledek solarni bourky :D

Romulusw
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5706
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

CEM-1C02 L-signal too low

Příspěvek od Romulusw »

Tak to už by nejezdil prakticky nikdo, jen žigulíky a petrolejky s klasickým vstřikovacím čerpadlem. Ty jezdí na dvě ploché baterky pověšené na chcípák :D

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14423
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

CEM-1C02 L-signal too low

Příspěvek od raolsa »

Baterie je v pořádku? Ukostřovací pásek jsi kontroloval? Když se chyba projevila tak startér točil normálně?
Ale jestli se to bude opakovat tak to vidím na reklamaci altíku. :wink:
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

koch
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1747
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

CEM-1C02 L-signal too low

Příspěvek od koch »

tak mi to nedalo, pujcil jsem lepsi multimetr a je tam cca 14.4
tak stary multimetr letel do p. a kupuju novy

Romulusw
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5706
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

CEM-1C02 L-signal too low

Příspěvek od Romulusw »

Je to trošku víc, ale to by nehodilo tu hlášku. Zkontrolovat, zda jsou všechny silné kabely a kostry dobře utažené a důkladně vyčistit svorky a kontakty na baterce. Baterku bych zkontroloval zátěžákem na 100A po dobu 10s a sledovat pokles napětí, či výrazné kolísání, které by naznačovalo nějaký problém uvnitř.

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

CEM-1C02 L-signal too low

Příspěvek od ok2ucx »

koch píše:jinak mam alternator par mesicu zrepasovany
To může být problém. Čím více se do h**na šťourá, tím víc to smrdí.

Diagnostika tuhle chybu vyhodí např. a právě když je špatná třeba dioda v alternátoru, jak již zde bylo uvedeno. To by se mělo dát prověřit (neříkám, že snadno).

Kód: Vybrat vše

Possible source 
The generator (GEN) is not charging because of a missing energy source, a broken belt or faulty diode. 
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

koch
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1747
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

CEM-1C02 L-signal too low

Příspěvek od koch »

tak ono se do niceho nestouralo. nefungoval, tak se ten regulator vymenil :)
nic, budu to sledovat dal...

Romulusw
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5706
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

CEM-1C02 L-signal too low

Příspěvek od Romulusw »

Žena jezdí s posledním CRVéčkem a nedávno se jí taky něco takového rozsvítilo v souvislosti s tím kurvítkem turba (ona teda turbo nemá) co zhasíná motor na neutrál. A že prý když není baterka nabita na 100% tak se to odpojí a svítí výstraha. Ale to asi nebude tvůj případ.

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé