Drtic - XC70
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1045
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
Drtic - XC70
Jeste tak rok zpatky bych se vysmal sam sobe. Doba pokrocila a rekl jsem si, ze to proste zkusim.. Tak uvidime, zda budu prekvapen mile, ci nemile.
Interier svetlej, sesle vytapeny vevepri, bufik, RTI, tazny, tempomat.. Stav na ta leta lepsi nez vetsina vraku, co se tu kolem 100k prodava.
Budu muset resit kouslou viskospojku awd, zadni tlumice, pretesneni diferaku, rozvodovky.
Interier svetlej, sesle vytapeny vevepri, bufik, RTI, tazny, tempomat.. Stav na ta leta lepsi nez vetsina vraku, co se tu kolem 100k prodava.
Budu muset resit kouslou viskospojku awd, zadni tlumice, pretesneni diferaku, rozvodovky.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Drtic - XC70
A rok nato se ti vysmejeme my
ba ne, gratulace
sam jsem zvedav a drzim palce at to jezdi...


_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 5722
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Drtic - XC70
To je divná krabice.
Blahopřeji. 


_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14266
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Drtic - XC70
Nevypadá špatně.
Apropo jak jsi poznal kouslou viscospojku? Nejde ztuha otáčet kardanem když máš zadní kola na zemi a přední ve vzduchu?

Apropo jak jsi poznal kouslou viscospojku? Nejde ztuha otáčet kardanem když máš zadní kola na zemi a přední ve vzduchu?
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 4939
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Drtic - XC70
dalsi mohykan padl.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Drtic - XC70
Říká někdo kdo si koupil 4válcovýho dýzla v předohrabu
a eště se v něm našel...

-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 4939
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Drtic - XC70
jeste si zapomel mi napocitat ze je to vlastne oplofiat
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Drtic - XC70
To by byla podpásovka.
-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 4939
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Drtic - XC70
Jinak to máš samozřejmě hezký ty magoréééé. Z tý fotky bych i na první pohled řek že to vypadá jak VOR


_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 1045
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
Drtic - XC70
Neni to VOR, tech par co je aktualne na trhu k mani ma vzdycky nejaky minus... vetsinou four-c podvozek, nebo manual. Ale ta kulervouci barva laku u VOR je silne navykova, to musim uznat. Tohle je o neco tmavsi odstin. Zitra udelam nejake fotky na svetle.
Jinak Mohykan nepadl, devitku si s nejvetsi pravdepodobnosti nechavam.
Kouslou visko jsme diagnostikovali s Marrou. Ale neni to tak hrozny jak by se mohlo zdat - bud je kousla jen castecne, nebo to pri jezdeni neni tolik znat, pokud nejedu vylozene kudlu v zatackach.
Nasleduje srovnani s 960:
Po dvou dnech musim rict, ze ovladani automatu plynem je u devitky mnohem citelnejsi. Lanko je lanko.
Nemam pocit, ze by XC70 bylo vylozene tvrdy - jizda je hezky houpava, komfort s 960 je srovnatelnej.
Sedacky jsou o kus dal, o tom zadna.
Zatim jizda po Praze za 11,3 podle palubaku - jestli to moc nekeca, tak je to pecka.
Jizda na snehu - v patek jedu zase na hory, ale uz ted vim ze to bude nuda
Zadokolku nic nenahradi
Suma - Jiri Kara je spokojen - asi si zvyknu, technologie jde proste dopredu (to rikam o 12 let starym aute
) ).
Krabice mi ale zustanou navzdy v srdci - predevsim jako posledni vykrik automobiloveho prumyslu, ktery nebyl staveny jako spotrebka. Rad budu vzpomitat az budu resit loziska v nabojich, tisicihrany, loziska v diferaku... a vsechen podobnej bazmek co by mel dle meho vydrzet milion km u znacky jako Volvo. Za chvili se nebudeme mit koncernistum vesmes za co posmivat, krom designu
Jinak Mohykan nepadl, devitku si s nejvetsi pravdepodobnosti nechavam.
Kouslou visko jsme diagnostikovali s Marrou. Ale neni to tak hrozny jak by se mohlo zdat - bud je kousla jen castecne, nebo to pri jezdeni neni tolik znat, pokud nejedu vylozene kudlu v zatackach.
Nasleduje srovnani s 960:
Po dvou dnech musim rict, ze ovladani automatu plynem je u devitky mnohem citelnejsi. Lanko je lanko.
Nemam pocit, ze by XC70 bylo vylozene tvrdy - jizda je hezky houpava, komfort s 960 je srovnatelnej.
Sedacky jsou o kus dal, o tom zadna.
Zatim jizda po Praze za 11,3 podle palubaku - jestli to moc nekeca, tak je to pecka.
Jizda na snehu - v patek jedu zase na hory, ale uz ted vim ze to bude nuda

Suma - Jiri Kara je spokojen - asi si zvyknu, technologie jde proste dopredu (to rikam o 12 let starym aute

Krabice mi ale zustanou navzdy v srdci - predevsim jako posledni vykrik automobiloveho prumyslu, ktery nebyl staveny jako spotrebka. Rad budu vzpomitat az budu resit loziska v nabojich, tisicihrany, loziska v diferaku... a vsechen podobnej bazmek co by mel dle meho vydrzet milion km u znacky jako Volvo. Za chvili se nebudeme mit koncernistum vesmes za co posmivat, krom designu

-
Offline
- Příspěvky: 1045
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
Jiri Kara - XC70
Malem bych zapomel ten nejdulezitejsi verdikt - Pohraval jsem si i s myslenkou jit do Saaba, ale pak jsem si uvedomil ze Saabem jezdi jen maly holcicky 

-
Offline
- Příspěvky: 1045
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
Jiri Kara - XC70




Posledni obrazek - po 4 dnech jizdy po Praze vcetne spicek.. Nechapu

-
Offline
- Příspěvky: 1256
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
Jiri Kara - XC70
dozrál jsi na XC, možná jednou dozraješ i na Saaba
máš to ale hezký, ta barva je na nerozeznání od VOR a světlý introš je třešnička

máš to ale hezký, ta barva je na nerozeznání od VOR a světlý introš je třešnička

_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 1045
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
Jiri Kara - XC70
Ja s tim pocitam... na duchodKuko28 píše:dozrál jsi na XC, možná jednou dozraješ i na Saaba![]()

-
Offline
- Příspěvky: 1045
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Drtic - XC70
Vylet na Lipno?
Co ta kousla viskospojka, jak's to poresil?


Co ta kousla viskospojka, jak's to poresil?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 1045
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
Drtic - XC70
JJ, neco podobnyho 
Je to v Rechsen am See / Passo Resia.
Visko jsem zatim neporesil nijak, takze jezdim s polokouslou. Az to budu prezouvat, vyndam ji a zkusim dat do sparu klukum z VW Syncro clubu

Je to v Rechsen am See / Passo Resia.
Visko jsem zatim neporesil nijak, takze jezdim s polokouslou. Az to budu prezouvat, vyndam ji a zkusim dat do sparu klukum z VW Syncro clubu

-
Offline
- Příspěvky: 1827
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Drtic - XC70
Je pěkný
Ono že,je mu tolik let vůbec nevypadá fakt je pěkná

Ono že,je mu tolik let vůbec nevypadá fakt je pěkná

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Jakub Svoboda, jergus.balaz, ms231