Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5941
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1701 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Souhlasim s mr1, ne kazdemu automat sedne. O podtaceni v kopci jsem nepsal, natoz nevim kde Martin dosel k zaveru, ze mam v aute plyn s polohou ON/OFF. Ne fakt nemam a ani jsem nemel
#1702 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Máš pravdu automaty se tady řeší,zatím co spojku a dvouhmotu všichni berou jako spotřebák.Ročně děláme cca 10 setrvačníků a 90% automatů se řeší vyčištěním,proplachem a výměnou oleje.Ale také mám manuální převodovku v autě.Jedna 240 Turbo(bez dvouhmoty) a Nissan Terrano 2,7(bez dvouhmoty)Bohužel nejsem tak bohatý,abych si mohl dovolit moderní auto s dvouhmotovým setrvačníkem.mr1 píše:To můžeš znát jak chceš. I moje žena se za krátkou dobu naučila řadit automatem. Ale pánové, automat prostě nemusí každému sednout. Zvlášť teda ne ten volví. Já bych to nechtěl, a nevidím, co je na to špatnýho. Navíc bych se vyhnul průserům, kterým je věnovaný každý druhý topik tohoto fóra
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#1703 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
K tomu podtaceni motoru do kopce. To plati prevazne spis u starsich automatu bez sekvence.Haben píše:Souhlasim s mr1, ne kazdemu automat sedne. O podtaceni v kopci jsem nepsal, natoz nevim kde Martin dosel k zaveru, ze mam v aute plyn s polohou ON/OFF. Ne fakt nemam a ani jsem nemel
Dnesni mladsi auta maji ty automaty prevazne sekvencni razeni a tudis neni problem prepnou na ni a nechat si tam stalou rychlost vhodnou pro vyjeti kopce. Ja ji mam a pokud vidim ze prevodovka bude radit a podrazovat,tak tam cvaknu stalou 3 a jedu kopec na sekvenci.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 89
- Příspěvky: 12098
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#1704 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ještě jedna poznámka k automat/manuál. Když chce člověk koupit jinej motor třeba za svoji mrtvolku, je vždycky v lepšim stavu ten, co byl spojen s automatem.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 123
- Příspěvky: 4964
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#1705 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Platí to i pro benzíny?
#1706 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Martine, to je ale jenom o tom, jak se s autem jezdí. Viděl jsem na vlastní oči S80 D5 s 460tkm a originál dvouhmotou, a ani necekla. Ty možná řešíš proplachy, ale většina lidí tady shání "nový" převodovky, protože proplachem už cesta nevede...martinopel píše:Máš pravdu automaty se tady řeší,zatím co spojku a dvouhmotu všichni berou jako spotřebák.Ročně děláme cca 10 setrvačníků a 90% automatů se řeší vyčištěním,proplachem a výměnou oleje.Ale také mám manuální převodovku v autě.Jedna 240 Turbo(bez dvouhmoty) a Nissan Terrano 2,7(bez dvouhmoty)Bohužel nejsem tak bohatý,abych si mohl dovolit moderní auto s dvouhmotovým setrvačníkem.mr1 píše:To můžeš znát jak chceš. I moje žena se za krátkou dobu naučila řadit automatem. Ale pánové, automat prostě nemusí každému sednout. Zvlášť teda ne ten volví. Já bych to nechtěl, a nevidím, co je na to špatnýho. Navíc bych se vyhnul průserům, kterým je věnovaný každý druhý topik tohoto fóra
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 89
- Příspěvky: 12098
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#1707 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak samozřejmě je to kus od kusu, to je jasný. Ale když ta volba je, tak proč jí nevyužít a nezvýšit si tak šance na lepší kousek.Romulusw píše:Platí to i pro benzíny?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 28
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Smiřice
- Vůz: XC90 2,5T AWD, rv. 2005
#1708 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Gentlmeni,
prosím je zde někdo z okolí Pardubic/Hradce Králové? Vybral jsem si auto, ale nerozumím tomu.. Měl byste někdo čas po neděli zajet se mnou na prohlídku? Auto nám i zvednou.. Chtělo by to diagnostiku a prohlídnout, znalecky projet.. V takovémhle autě jsem jel jen jednou, nevím, co mám hledat
Jo nevíte, jaký stupeň výbavy by tohle mohlo být? Byl jsem se dnes dívat a lahůdka! všimněte si toho malého znaku vzadu na sloupku.. a ty stříbrné lyžiny atd.. tipuju ocean race, ale nikde jsem neviděl logo.
prosím je zde někdo z okolí Pardubic/Hradce Králové? Vybral jsem si auto, ale nerozumím tomu.. Měl byste někdo čas po neděli zajet se mnou na prohlídku? Auto nám i zvednou.. Chtělo by to diagnostiku a prohlídnout, znalecky projet.. V takovémhle autě jsem jel jen jednou, nevím, co mám hledat
Jo nevíte, jaký stupeň výbavy by tohle mohlo být? Byl jsem se dnes dívat a lahůdka! všimněte si toho malého znaku vzadu na sloupku.. a ty stříbrné lyžiny atd.. tipuju ocean race, ale nikde jsem neviděl logo.
- Přílohy
-
- volvo.jpg (22.96 KiB) Zobrazeno 1499 x
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 89
- Příspěvky: 12098
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#1709 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Malej znáček je vyšší stupeň výbavy než summum (asi executive).
Víc neumim.
Víc neumim.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 28
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Smiřice
- Vůz: XC90 2,5T AWD, rv. 2005
#1710 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
no já to taky tipoval, má to senzory vzadu, vepředu, tonovaný čelní sklo.. ale např. tu středovou zadní sedačku nejde zvednout (a udělat dětskou..)
přijde mi to jako fajnovka, chci ji
přijde mi to jako fajnovka, chci ji
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 85
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Náchod
- Vůz: Volvo S60 T6 Heico 014/100 MY2011
- Kontaktovat uživatele:
#1711 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Kdepak to auto stojí....?
Asi by nebyl problém na to mrknout...
Asi by nebyl problém na to mrknout...
_________________
Volvo V90CC T6 Ocean Race MY2018
Volvo 740 1990 najeto pouhých 34000km ex Jaroslav Seifert,Volvo 780 Bertone D24TIC 1986
VOLVO Servis/Díly/Vozy NÁCHOD http://www.r-speed.cz Tel.: 608 110 071
Volvo V90CC T6 Ocean Race MY2018
Volvo 740 1990 najeto pouhých 34000km ex Jaroslav Seifert,Volvo 780 Bertone D24TIC 1986
VOLVO Servis/Díly/Vozy NÁCHOD http://www.r-speed.cz Tel.: 608 110 071
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 89
- Příspěvky: 12098
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#1712 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ale ta střední sesle by mohla mít, měl sem totéž na V8, a tam to šlo. 4erná capka se zamáčkla a vyskočil předek sedáku.
Měl sem Summum a bylo nařachaný víc, takže předpokládám spíš samolepkovej tunning.
Za 04 v mini benzínu neni 190 žádnej zázrak, ale pokud je bez investic, tak to může bejt gut.
Měl sem Summum a bylo nařachaný víc, takže předpokládám spíš samolepkovej tunning.
Za 04 v mini benzínu neni 190 žádnej zázrak, ale pokud je bez investic, tak to může bejt gut.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 28
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Smiřice
- Vůz: XC90 2,5T AWD, rv. 2005
#1713 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Urvanej:
Covece ja koukam na inzeraty denne a sehnat neco rozumnyho pod 200 je zazrak..
Vis o nejake lepsi treba? Jinak 2,5 shanim dle rad tady na foru. Prijde tam plyn a chip.. Btw v jakem poradi byste to doporucovali? Napred chip a pak plyn nebo naopak?
Covece ja koukam na inzeraty denne a sehnat neco rozumnyho pod 200 je zazrak..
Vis o nejake lepsi treba? Jinak 2,5 shanim dle rad tady na foru. Prijde tam plyn a chip.. Btw v jakem poradi byste to doporucovali? Napred chip a pak plyn nebo naopak?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 28
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Smiřice
- Vůz: XC90 2,5T AWD, rv. 2005
#1714 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak jsem si zaplatil Cebii, zajimave
Výpis záznamů tachometru
Datum Stav tachometru Poznámka
12.2004 0 Rok výroby - 1.registrace
12.2008 85 000
11.2010 163 000
04.2011 121 000
05.2013 160 500
Takze stoceno o 42000 plus to, co za ten pulrok najeli..
Dale v obdobi cerven az rijen 2013 byly provedeny tri servisy celkem za 3200 eur.. Co to mohlo byt? Necham si poslat servisku, jestli to tam schvalne bude
Výpis záznamů tachometru
Datum Stav tachometru Poznámka
12.2004 0 Rok výroby - 1.registrace
12.2008 85 000
11.2010 163 000
04.2011 121 000
05.2013 160 500
Takze stoceno o 42000 plus to, co za ten pulrok najeli..
Dale v obdobi cerven az rijen 2013 byly provedeny tri servisy celkem za 3200 eur.. Co to mohlo byt? Necham si poslat servisku, jestli to tam schvalne bude
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5941
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1715 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Chip, pak plyn. Plynar musi naladit system na dany vykon. Pokud to udelas plyn bez chipu, tak nahranim chipu ti pak nemusi stihat jednotlive komponenty nebo to nebude proste optimalne naladene. Tyto informace jsem dostal od plynaru, kdyz jsem premyslel o koupi benzinu s predelavkou na plyn
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 66
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#1716 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
tak to vypadá, že to klasicky stáhli kvůli rozvodům...
3200Éček v autorizáku nemusí být nic "extra", mohla to být klasická údržba - rozvody, brzdy, tlumiče, AWD... jestli to ale dělal autorizák, tak to budou mít v databázi v historii
3200Éček v autorizáku nemusí být nic "extra", mohla to být klasická údržba - rozvody, brzdy, tlumiče, AWD... jestli to ale dělal autorizák, tak to budou mít v databázi v historii
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 6
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Vysočina
- Vůz: Honda Accord 97 sedan 1.8 benzin
#1717 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravím seveřani! Jsem tu nový a chtěl bych se zeptat, jaké benzínové motory, se dávaly do modelů S60 (jedničkových, před-po facelift), jestli je nějaký, na který si dát pozor, nebo který je naopak žádaným.
U Nafty je to jednoduché 2.4 TDI (VW?) 92 kw a D5 120/136kw- ten D5 mě docela láká, jelikož bych chtěl vyzkoušet svůj první diesel, jinak jsem měl samé japonské benzíny, na které bych nedal dopustit, ale hodně se mi líbí právě tohle Volvo, kde mě láká ta robustnost a pohodlí.
U Nafty je to jednoduché 2.4 TDI (VW?) 92 kw a D5 120/136kw- ten D5 mě docela láká, jelikož bych chtěl vyzkoušet svůj první diesel, jinak jsem měl samé japonské benzíny, na které bych nedal dopustit, ale hodně se mi líbí právě tohle Volvo, kde mě láká ta robustnost a pohodlí.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 39
- Příspěvky: 2158
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#1718 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To 2.4TDI vypusť z hlavy to neexistuje !Tomasssr píše:Zdravím seveřani! Jsem tu nový a chtěl bych se zeptat, jaké benzínové motory, se dávaly do modelů S60 (jedničkových, před-po facelift), jestli je nějaký, na který si dát pozor, nebo který je naopak žádaným.
U Nafty je to jednoduché 2.4 TDI (VW?) 92 kw a D5 120/136kw- ten D5 mě docela láká, jelikož bych chtěl vyzkoušet svůj první diesel, jinak jsem měl samé japonské benzíny, na které bych nedal dopustit, ale hodně se mi líbí právě tohle Volvo, kde mě láká ta robustnost a pohodlí.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 118
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Vitín (České Budějovice)
- Vůz: S60 T5
#1719 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
z anglické wikipedie, průserový není žádný, spíše naopak
Kód: Vybrat vše
2.4: 103 kW (140 PS; 138 hp), 220 N·m (160 lb·ft), petrol
2.4: 125 kW (170 PS; 168 hp), 230 N·m (170 lb·ft), petrol
2.0T: 120 kW (163 PS; 161 hp), petrol, turbo
2.0T: 132 kW (179 PS; 177 hp), 240 N·m (180 lb·ft), petrol, turbo
2.4T: 147 kW (200 PS; 197 hp), 285 N·m (210 lb·ft), petrol, turbo (2001–2003)
2.5T: 155 kW (211 PS; 208 hp), 320 N·m (240 lb·ft), petrol, turbo (2004–2009)
T5 2.3: 184 kW (250 PS; 247 hp), 330 N·m (240 lb·ft), petrol, turbo (2001–2004)
T5 2.4: 191 kW (260 PS; 256 hp), 350 N·m (260 lb·ft), petrol, turbo (2005–2009)
R 6-speed man: 224 kW (305 PS; 300 hp), 400 N·m (300 lb·ft), petrol, turbo (2004–2007)
R 5-speed aut: 224 kW (305 PS; 300 hp), 350 N·m (260 lb·ft), petrol, turbo (2004–2005)
R 6-speed aut: 224 kW (305 PS; 300 hp), 400 N·m (300 lb·ft), petrol, turbo (2006–2007)
D (2006–2009): 93 kW (126 PS; 125 hp), 300 N·m (220 lb·ft), diesel, turbo
2.4D (2001–2005): 96 kW (131 PS; 129 hp), 280 N·m (210 lb·ft), diesel, turbo
2.4D (2006–2009): 120 kW (163 PS; 161 hp), 340 N·m (250 lb·ft), diesel, turbo
D5 (2001–2005): 120 kW (163 PS; 161 hp), 340 N·m (250 lb·ft), diesel, turbo
D5 (2006–2009): 136 kW (185 PS; 182 hp), 400 N·m (300 lb·ft), diesel, turbo
2.4 Bi-Fuel CNG: 103 kW (140 PS; 138 hp), 192 N·m (142 lb·ft), CNG/petrol
2.4 Bi-Fuel LPG: 103 kW (140 PS; 138 hp), 192 N·m (142 lb·ft), LPG/petrol
_________________
Volvo S60, 2.4 T5, B5244T5, 2006
bylo: Renault Laguna 1.8, 1995
Volvo S60, 2.4 T5, B5244T5, 2006
bylo: Renault Laguna 1.8, 1995
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5941
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1720 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Upresnime, oznaceni 2,4 TDI 92 kw sice neexistuje, ale tazatel asi myslel pouze softwarove priskrcenou 2,4 D s 96 kw bez DPF a s 93 kw s DPF.
Naposledy upravil(a) Haben dne 28 úno 2015 19:30, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 3002
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#1721 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Je to presne obracene Martine,96 bez dpf a 93 s
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5941
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1722 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jo sorac, jsem to obratil. Porad se mi to plete, nebot clovek logicky predpoklada, ze "novejsi" motor bude mit o nejaky ten kilowatt vice...
Pozn.: upraveno v prispevku
Pozn.: upraveno v prispevku
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 6
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Vysočina
- Vůz: Honda Accord 97 sedan 1.8 benzin
#1723 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
melcz: Tak v tom aby se čert vyznal
U Japonců to maj jednodušší- dva benziny slabej-silnej, jeden diesel pro kadla-kadláky a hotovo
U Japonců to maj jednodušší- dva benziny slabej-silnej, jeden diesel pro kadla-kadláky a hotovo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Vůz: V70 II D5 automat 2004 (facelift)
#1724 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravím všechny místní. Nastal čas stát se členem klubu. Volva obdivuji už dlouho a teď mám možnost si konečně pořídit vysněný kousek. Tohle téma jsem přečetl téměř celé a spousty dalších témat (dalo to zabrat tedy, ale informací není nikdy dost), nasávám info, kde se dá a možná právě proto mám už v hlavě trochu guláš a pár věcí mi ještě není jasných a doufám, že zde na ně najdu odpověď, i když je možné, že už jsem je někde četl.
K věci:
Můj sen se jmenuje Volvo V70 II (po faceliftu)
Ideální konfigurace:
Motor: D5 120 kW (nejlépe verze bez DPF)
Převodovka: ??
Pohon: pouze předek
Požadavky na výbavu: světlý interiér, ideálně Summum, nezávislé topení
Výbava co by potěšila, ale není podmínkou: hagusy, křídlo s brzdovým světlem
Co od auta očekávám?: musí se mi na pohled zalíbit, pokud jsou hodně znatelné známky užívaní nebo zanedbání údržby, jdu pryč. Očekávám také nízkou spotřebu (čili předpokládám kombinace manuálu a pohonu jedné nápravy je na tom spotřebou nafty nejlépe)
Rozpočet ideálně do 200 tísíc. Pro inspiraci v zahraničí vyhledávám v rozmezí € 5000,- až € 8000,- rok výroby 2004/5+
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nejblíže mojí představě je krásný kousek, který vlastní místní uživatel Haben. Četl jsem jeho příběh o nákupu v Holandsku (viz odkaz níže) a když jsem pak scroloval na fotografie, musím se přiznat, trochu jsem slintal. Snad nevadí, že odkazuji a dodatečně gratuluji k této koupi, i když je to už pár měsíců, je to vážně krasavec. A za tu cenu!!
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=38575&start=100#p518104
Nejblíže pak mojí představě z aktuální nabídky v našich končinách je tento:
http://www.tipcar.cz/inzerat/volvo-v70-24-d5-summum-cz-21993148.html
Akorát je to původně ital, takže nemá bufíka, což jak jsem četl je výborná věc nejen pro pohodlí pasažérů, ale také pro motor samotný. A je to automat. Neříkám, že se bráním automatu za každou cenu, ale spotřeba je prý menší s manuálem a jsem na něj i zvyklý.
Co na něj říkáte, takhle od pohledu?
Sháním faceliftovanou verzi, ale ještě bez filtru pevných částic. Chtěl jsem 6-ti kvalt manuál, ale ten prý v této kombinaci nebyl. Jedině až u motorů 136 kW, ale už s DPF. Ale prý není stejně o co stát, že byly dost problémové a navíc 6ka mohla být delší, takže ani spotřebě na dálnici nepomůže. Takže mi z toho vychází jedině 5-ti kvalt nebo automat.. ?? (pořád bych měl pocit, že mi u takového auta ta 6ka prostě chybí)
V70ek je v nabídkách spousta, ale nevím jestli mám takové nároky, nějak jsem zatím po měsících hledání nenašel úplný ideál, takže ač nerad, to vypadá na několik kompromisů, které budu muset učinit :/ (automat vs. manuál, DPF, AWD apod.)
Napadá mě ještě spousty otázek, ale raději to ukončím a vznesu je postupně, aby to někdo vůbec četl Zajímá mě tedy, jaké kompromisy by jste udělaly? Např. jestli má někdo u tohoto modelu špatnou zkušenost s DPF nebo bych ho neměl vůbec řešit (je to asi problém obecně), automat vs. manuál (5-ti / 6-ti) apod. Bude to má první nafta (když nepočítám služebáky), takže se předem omlouvám, pokud zaznamenáte hloupé nebo nesmyslné otázky právě kolem vznětových motorů.
Všem předem díky za cenné rady, poznatky a zkušenosti, které jsou k nezaplacení, zvlášť při nákupu ojetiny
Luccas
K věci:
Můj sen se jmenuje Volvo V70 II (po faceliftu)
Ideální konfigurace:
Motor: D5 120 kW (nejlépe verze bez DPF)
Převodovka: ??
Pohon: pouze předek
Požadavky na výbavu: světlý interiér, ideálně Summum, nezávislé topení
Výbava co by potěšila, ale není podmínkou: hagusy, křídlo s brzdovým světlem
Co od auta očekávám?: musí se mi na pohled zalíbit, pokud jsou hodně znatelné známky užívaní nebo zanedbání údržby, jdu pryč. Očekávám také nízkou spotřebu (čili předpokládám kombinace manuálu a pohonu jedné nápravy je na tom spotřebou nafty nejlépe)
Rozpočet ideálně do 200 tísíc. Pro inspiraci v zahraničí vyhledávám v rozmezí € 5000,- až € 8000,- rok výroby 2004/5+
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nejblíže mojí představě je krásný kousek, který vlastní místní uživatel Haben. Četl jsem jeho příběh o nákupu v Holandsku (viz odkaz níže) a když jsem pak scroloval na fotografie, musím se přiznat, trochu jsem slintal. Snad nevadí, že odkazuji a dodatečně gratuluji k této koupi, i když je to už pár měsíců, je to vážně krasavec. A za tu cenu!!
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=38575&start=100#p518104
Nejblíže pak mojí představě z aktuální nabídky v našich končinách je tento:
http://www.tipcar.cz/inzerat/volvo-v70-24-d5-summum-cz-21993148.html
Akorát je to původně ital, takže nemá bufíka, což jak jsem četl je výborná věc nejen pro pohodlí pasažérů, ale také pro motor samotný. A je to automat. Neříkám, že se bráním automatu za každou cenu, ale spotřeba je prý menší s manuálem a jsem na něj i zvyklý.
Co na něj říkáte, takhle od pohledu?
Sháním faceliftovanou verzi, ale ještě bez filtru pevných částic. Chtěl jsem 6-ti kvalt manuál, ale ten prý v této kombinaci nebyl. Jedině až u motorů 136 kW, ale už s DPF. Ale prý není stejně o co stát, že byly dost problémové a navíc 6ka mohla být delší, takže ani spotřebě na dálnici nepomůže. Takže mi z toho vychází jedině 5-ti kvalt nebo automat.. ?? (pořád bych měl pocit, že mi u takového auta ta 6ka prostě chybí)
V70ek je v nabídkách spousta, ale nevím jestli mám takové nároky, nějak jsem zatím po měsících hledání nenašel úplný ideál, takže ač nerad, to vypadá na několik kompromisů, které budu muset učinit :/ (automat vs. manuál, DPF, AWD apod.)
Napadá mě ještě spousty otázek, ale raději to ukončím a vznesu je postupně, aby to někdo vůbec četl Zajímá mě tedy, jaké kompromisy by jste udělaly? Např. jestli má někdo u tohoto modelu špatnou zkušenost s DPF nebo bych ho neměl vůbec řešit (je to asi problém obecně), automat vs. manuál (5-ti / 6-ti) apod. Bude to má první nafta (když nepočítám služebáky), takže se předem omlouvám, pokud zaznamenáte hloupé nebo nesmyslné otázky právě kolem vznětových motorů.
Všem předem díky za cenné rady, poznatky a zkušenosti, které jsou k nezaplacení, zvlášť při nákupu ojetiny
Luccas
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5941
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1725 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
No holt mas vetsi vyber
Ve zkratce, vsechno jsou to 5 valce. V nafte mas auta bez DPF s vykonem 96 kw nebo 120 kw a s DPf 93 kw a 136 kw. U benzinu mas atmosfery 103 a 125 kw a pak uz jen turbobenziny 2 litry se 120 a 132 kw, pak 2,4t se 147 kw, po faceliftu je tento motor 2,5T se 154 kw no a pak jsou vrcholove T5 se 184 a 191 kw. Pro fanousky mas verzi R. No pak je jeste nejaky bi-fuel
Ve zkratce, vsechno jsou to 5 valce. V nafte mas auta bez DPF s vykonem 96 kw nebo 120 kw a s DPf 93 kw a 136 kw. U benzinu mas atmosfery 103 a 125 kw a pak uz jen turbobenziny 2 litry se 120 a 132 kw, pak 2,4t se 147 kw, po faceliftu je tento motor 2,5T se 154 kw no a pak jsou vrcholove T5 se 184 a 191 kw. Pro fanousky mas verzi R. No pak je jeste nejaky bi-fuel
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1548 Odpovědi
- 137371 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lkopcansky
-
- 14 Odpovědi
- 1421 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PetrXC70
-
- 22 Odpovědi
- 3103 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JiFi
-
- 9 Odpovědi
- 1643 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 6 Odpovědi
- 841 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous