Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5941
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1701 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Souhlasim s mr1, ne kazdemu automat sedne. O podtaceni v kopci jsem nepsal, natoz nevim kde Martin dosel k zaveru, ze mam v aute plyn s polohou ON/OFF. Ne fakt nemam a ani jsem nemel :lol:
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

GDPR_user

#1702 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od GDPR_user »

mr1 píše:To můžeš znát jak chceš. I moje žena se za krátkou dobu naučila řadit automatem. Ale pánové, automat prostě nemusí každému sednout. Zvlášť teda ne ten volví. Já bych to nechtěl, a nevidím, co je na to špatnýho. Navíc bych se vyhnul průserům, kterým je věnovaný každý druhý topik tohoto fóra :lol:
Máš pravdu automaty se tady řeší,zatím co spojku a dvouhmotu všichni berou jako spotřebák.Ročně děláme cca 10 setrvačníků a 90% automatů se řeší vyčištěním,proplachem a výměnou oleje.Ale také mám manuální převodovku v autě.Jedna 240 Turbo(bez dvouhmoty) a Nissan Terrano 2,7(bez dvouhmoty)Bohužel nejsem tak bohatý,abych si mohl dovolit moderní auto s dvouhmotovým setrvačníkem.

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3435
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#1703 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Ekky »

Haben píše:Souhlasim s mr1, ne kazdemu automat sedne. O podtaceni v kopci jsem nepsal, natoz nevim kde Martin dosel k zaveru, ze mam v aute plyn s polohou ON/OFF. Ne fakt nemam a ani jsem nemel :lol:
K tomu podtaceni motoru do kopce. To plati prevazne spis u starsich automatu bez sekvence.
Dnesni mladsi auta maji ty automaty prevazne sekvencni razeni a tudis neni problem prepnou na ni a nechat si tam stalou rychlost vhodnou pro vyjeti kopce. Ja ji mam a pokud vidim ze prevodovka bude radit a podrazovat,tak tam cvaknu stalou 3 a jedu kopec na sekvenci.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 89
Příspěvky: 12098
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#1704 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Urvanej »

Ještě jedna poznámka k automat/manuál. Když chce člověk koupit jinej motor třeba za svoji mrtvolku, je vždycky v lepšim stavu ten, co byl spojen s automatem. ;-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 123
Příspěvky: 4964
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#1705 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Romulusw »

Platí to i pro benzíny?

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#1706 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od mr1 »

martinopel píše:
mr1 píše:To můžeš znát jak chceš. I moje žena se za krátkou dobu naučila řadit automatem. Ale pánové, automat prostě nemusí každému sednout. Zvlášť teda ne ten volví. Já bych to nechtěl, a nevidím, co je na to špatnýho. Navíc bych se vyhnul průserům, kterým je věnovaný každý druhý topik tohoto fóra :lol:
Máš pravdu automaty se tady řeší,zatím co spojku a dvouhmotu všichni berou jako spotřebák.Ročně děláme cca 10 setrvačníků a 90% automatů se řeší vyčištěním,proplachem a výměnou oleje.Ale také mám manuální převodovku v autě.Jedna 240 Turbo(bez dvouhmoty) a Nissan Terrano 2,7(bez dvouhmoty)Bohužel nejsem tak bohatý,abych si mohl dovolit moderní auto s dvouhmotovým setrvačníkem.
Martine, to je ale jenom o tom, jak se s autem jezdí. Viděl jsem na vlastní oči S80 D5 s 460tkm a originál dvouhmotou, a ani necekla. Ty možná řešíš proplachy, ale většina lidí tady shání "nový" převodovky, protože proplachem už cesta nevede... :D
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 89
Příspěvky: 12098
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#1707 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Urvanej »

Romulusw píše:Platí to i pro benzíny?
Tak samozřejmě je to kus od kusu, to je jasný. Ale když ta volba je, tak proč jí nevyužít a nezvýšit si tak šance na lepší kousek.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 28
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Smiřice
Vůz: XC90 2,5T AWD, rv. 2005

#1708 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Ondra H. »

Gentlmeni,
prosím je zde někdo z okolí Pardubic/Hradce Králové? Vybral jsem si auto, ale nerozumím tomu.. Měl byste někdo čas po neděli zajet se mnou na prohlídku? Auto nám i zvednou.. Chtělo by to diagnostiku a prohlídnout, znalecky projet.. V takovémhle autě jsem jel jen jednou, nevím, co mám hledat :-(

Jo nevíte, jaký stupeň výbavy by tohle mohlo být? Byl jsem se dnes dívat a lahůdka! všimněte si toho malého znaku vzadu na sloupku.. a ty stříbrné lyžiny atd.. tipuju ocean race, ale nikde jsem neviděl logo.
Přílohy
volvo.jpg
volvo.jpg (22.96 KiB) Zobrazeno 1499 x

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 89
Příspěvky: 12098
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#1709 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Urvanej »

Malej znáček je vyšší stupeň výbavy než summum (asi executive).
Víc neumim.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 28
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Smiřice
Vůz: XC90 2,5T AWD, rv. 2005

#1710 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Ondra H. »

no já to taky tipoval, má to senzory vzadu, vepředu, tonovaný čelní sklo.. ale např. tu středovou zadní sedačku nejde zvednout (a udělat dětskou..)
přijde mi to jako fajnovka, chci ji :-)

r-speed
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 85
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Náchod
Vůz: Volvo S60 T6 Heico 014/100 MY2011
Kontaktovat uživatele:

#1711 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od r-speed »

Kdepak to auto stojí....?
Asi by nebyl problém na to mrknout...
_________________
Volvo V90CC T6 Ocean Race MY2018
Volvo 740 1990 najeto pouhých 34000km ex Jaroslav Seifert,Volvo 780 Bertone D24TIC 1986
VOLVO Servis/Díly/Vozy NÁCHOD http://www.r-speed.cz Tel.: 608 110 071

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 89
Příspěvky: 12098
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#1712 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Urvanej »

Ale ta střední sesle by mohla mít, měl sem totéž na V8, a tam to šlo. 4erná capka se zamáčkla a vyskočil předek sedáku.
Měl sem Summum a bylo nařachaný víc, takže předpokládám spíš samolepkovej tunning.
Za 04 v mini benzínu neni 190 žádnej zázrak, ale pokud je bez investic, tak to může bejt gut.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 28
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Smiřice
Vůz: XC90 2,5T AWD, rv. 2005

#1713 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Ondra H. »

Urvanej:
Covece ja koukam na inzeraty denne a sehnat neco rozumnyho pod 200 je zazrak..
Vis o nejake lepsi treba? Jinak 2,5 shanim dle rad tady na foru. Prijde tam plyn a chip.. Btw v jakem poradi byste to doporucovali? Napred chip a pak plyn nebo naopak?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 28
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Smiřice
Vůz: XC90 2,5T AWD, rv. 2005

#1714 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Ondra H. »

Tak jsem si zaplatil Cebii, zajimave :-)
Výpis záznamů tachometru
Datum Stav tachometru Poznámka
12.2004 0 Rok výroby - 1.registrace
12.2008 85 000
11.2010 163 000
04.2011 121 000
05.2013 160 500

Takze stoceno o 42000 plus to, co za ten pulrok najeli..
Dale v obdobi cerven az rijen 2013 byly provedeny tri servisy celkem za 3200 eur.. Co to mohlo byt? Necham si poslat servisku, jestli to tam schvalne bude :-)

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5941
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1715 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Chip, pak plyn. Plynar musi naladit system na dany vykon. Pokud to udelas plyn bez chipu, tak nahranim chipu ti pak nemusi stihat jednotlive komponenty nebo to nebude proste optimalne naladene. Tyto informace jsem dostal od plynaru, kdyz jsem premyslel o koupi benzinu s predelavkou na plyn
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 66
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#1716 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Kuko28 »

tak to vypadá, že to klasicky stáhli kvůli rozvodům...

3200Éček v autorizáku nemusí být nic "extra", mohla to být klasická údržba - rozvody, brzdy, tlumiče, AWD... jestli to ale dělal autorizák, tak to budou mít v databázi v historii
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 6
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Vysočina
Vůz: Honda Accord 97 sedan 1.8 benzin

#1717 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Tomasssr »

Zdravím seveřani! Jsem tu nový a chtěl bych se zeptat, jaké benzínové motory, se dávaly do modelů S60 (jedničkových, před-po facelift), jestli je nějaký, na který si dát pozor, nebo který je naopak žádaným.
U Nafty je to jednoduché 2.4 TDI (VW?) 92 kw a D5 120/136kw- ten D5 mě docela láká, jelikož bych chtěl vyzkoušet svůj první diesel, jinak jsem měl samé japonské benzíny, na které bych nedal dopustit, ale hodně se mi líbí právě tohle Volvo, kde mě láká ta robustnost a pohodlí.

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 39
Příspěvky: 2158
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#1718 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od karelvolvo »

Tomasssr píše:Zdravím seveřani! Jsem tu nový a chtěl bych se zeptat, jaké benzínové motory, se dávaly do modelů S60 (jedničkových, před-po facelift), jestli je nějaký, na který si dát pozor, nebo který je naopak žádaným.
U Nafty je to jednoduché 2.4 TDI (VW?) 92 kw a D5 120/136kw- ten D5 mě docela láká, jelikož bych chtěl vyzkoušet svůj první diesel, jinak jsem měl samé japonské benzíny, na které bych nedal dopustit, ale hodně se mi líbí právě tohle Volvo, kde mě láká ta robustnost a pohodlí.
To 2.4TDI vypusť z hlavy to neexistuje !
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm

melcz
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 118
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Vitín (České Budějovice)
Vůz: S60 T5

#1719 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od melcz »

z anglické wikipedie, průserový není žádný, spíše naopak

Kód: Vybrat vše

    2.4: 103 kW (140 PS; 138 hp), 220 N·m (160 lb·ft), petrol
    2.4: 125 kW (170 PS; 168 hp), 230 N·m (170 lb·ft), petrol
    2.0T: 120 kW (163 PS; 161 hp), petrol, turbo
    2.0T: 132 kW (179 PS; 177 hp), 240 N·m (180 lb·ft), petrol, turbo
    2.4T: 147 kW (200 PS; 197 hp), 285 N·m (210 lb·ft), petrol, turbo (2001–2003)
    2.5T: 155 kW (211 PS; 208 hp), 320 N·m (240 lb·ft), petrol, turbo (2004–2009)
    T5 2.3: 184 kW (250 PS; 247 hp), 330 N·m (240 lb·ft), petrol, turbo (2001–2004)
    T5 2.4: 191 kW (260 PS; 256 hp), 350 N·m (260 lb·ft), petrol, turbo (2005–2009)
    R 6-speed man: 224 kW (305 PS; 300 hp), 400 N·m (300 lb·ft), petrol, turbo (2004–2007)
    R 5-speed aut: 224 kW (305 PS; 300 hp), 350 N·m (260 lb·ft), petrol, turbo (2004–2005)
    R 6-speed aut: 224 kW (305 PS; 300 hp), 400 N·m (300 lb·ft), petrol, turbo (2006–2007)
    D (2006–2009): 93 kW (126 PS; 125 hp), 300 N·m (220 lb·ft), diesel, turbo
    2.4D (2001–2005): 96 kW (131 PS; 129 hp), 280 N·m (210 lb·ft), diesel, turbo
    2.4D (2006–2009): 120 kW (163 PS; 161 hp), 340 N·m (250 lb·ft), diesel, turbo
    D5 (2001–2005): 120 kW (163 PS; 161 hp), 340 N·m (250 lb·ft), diesel, turbo
    D5 (2006–2009): 136 kW (185 PS; 182 hp), 400 N·m (300 lb·ft), diesel, turbo
    2.4 Bi-Fuel CNG: 103 kW (140 PS; 138 hp), 192 N·m (142 lb·ft), CNG/petrol
    2.4 Bi-Fuel LPG: 103 kW (140 PS; 138 hp), 192 N·m (142 lb·ft), LPG/petrol
_________________
Volvo S60, 2.4 T5, B5244T5, 2006
bylo: Renault Laguna 1.8, 1995

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5941
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1720 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Upresnime, oznaceni 2,4 TDI 92 kw sice neexistuje, ale tazatel asi myslel pouze softwarove priskrcenou 2,4 D s 96 kw bez DPF a s 93 kw s DPF.
Naposledy upravil(a) Haben dne 28 úno 2015 19:30, celkem upraveno 1 x.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

3m3
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 26
Příspěvky: 3002
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

#1721 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od 3m3 »

Je to presne obracene Martine,96 bez dpf a 93 s
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5941
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1722 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Jo sorac, jsem to obratil. Porad se mi to plete, nebot clovek logicky predpoklada, ze "novejsi" motor bude mit o nejaky ten kilowatt vice...

Pozn.: upraveno v prispevku
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 6
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Vysočina
Vůz: Honda Accord 97 sedan 1.8 benzin

#1723 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Tomasssr »

melcz: Tak v tom aby se čert vyznal :%)
U Japonců to maj jednodušší- dva benziny slabej-silnej, jeden diesel pro kadla-kadláky a hotovo :-D

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Vůz: V70 II D5 automat 2004 (facelift)

#1724 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Luccas »

Zdravím všechny místní. Nastal čas stát se členem klubu. Volva obdivuji už dlouho a teď mám možnost si konečně pořídit vysněný kousek. Tohle téma jsem přečetl téměř celé a spousty dalších témat (dalo to zabrat tedy, ale informací není nikdy dost), nasávám info, kde se dá a možná právě proto mám už v hlavě trochu guláš a pár věcí mi ještě není jasných a doufám, že zde na ně najdu odpověď, i když je možné, že už jsem je někde četl.

K věci:

Můj sen se jmenuje Volvo V70 II (po faceliftu)

Ideální konfigurace:

Motor: D5 120 kW (nejlépe verze bez DPF)

Převodovka: ??

Pohon: pouze předek

Požadavky na výbavu: světlý interiér, ideálně Summum, nezávislé topení

Výbava co by potěšila, ale není podmínkou: hagusy, křídlo s brzdovým světlem

Co od auta očekávám?: musí se mi na pohled zalíbit, pokud jsou hodně znatelné známky užívaní nebo zanedbání údržby, jdu pryč. Očekávám také nízkou spotřebu (čili předpokládám kombinace manuálu a pohonu jedné nápravy je na tom spotřebou nafty nejlépe)

Rozpočet ideálně do 200 tísíc. Pro inspiraci v zahraničí vyhledávám v rozmezí € 5000,- až € 8000,- rok výroby 2004/5+

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nejblíže mojí představě je krásný kousek, který vlastní místní uživatel Haben. Četl jsem jeho příběh o nákupu v Holandsku (viz odkaz níže) a když jsem pak scroloval na fotografie, musím se přiznat, trochu jsem slintal. Snad nevadí, že odkazuji a dodatečně gratuluji k této koupi, i když je to už pár měsíců, je to vážně krasavec. A za tu cenu!!

https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=38575&start=100#p518104


Nejblíže pak mojí představě z aktuální nabídky v našich končinách je tento:

http://www.tipcar.cz/inzerat/volvo-v70-24-d5-summum-cz-21993148.html

Akorát je to původně ital, takže nemá bufíka, což jak jsem četl je výborná věc nejen pro pohodlí pasažérů, ale také pro motor samotný. A je to automat. Neříkám, že se bráním automatu za každou cenu, ale spotřeba je prý menší s manuálem a jsem na něj i zvyklý.
Co na něj říkáte, takhle od pohledu?

Sháním faceliftovanou verzi, ale ještě bez filtru pevných částic. Chtěl jsem 6-ti kvalt manuál, ale ten prý v této kombinaci nebyl. Jedině až u motorů 136 kW, ale už s DPF. Ale prý není stejně o co stát, že byly dost problémové a navíc 6ka mohla být delší, takže ani spotřebě na dálnici nepomůže. Takže mi z toho vychází jedině 5-ti kvalt nebo automat.. ?? (pořád bych měl pocit, že mi u takového auta ta 6ka prostě chybí)

V70ek je v nabídkách spousta, ale nevím jestli mám takové nároky, nějak jsem zatím po měsících hledání nenašel úplný ideál, takže ač nerad, to vypadá na několik kompromisů, které budu muset učinit :/ (automat vs. manuál, DPF, AWD apod.)

Napadá mě ještě spousty otázek, ale raději to ukončím a vznesu je postupně, aby to někdo vůbec četl :) Zajímá mě tedy, jaké kompromisy by jste udělaly? Např. jestli má někdo u tohoto modelu špatnou zkušenost s DPF nebo bych ho neměl vůbec řešit (je to asi problém obecně), automat vs. manuál (5-ti / 6-ti) apod. Bude to má první nafta (když nepočítám služebáky), takže se předem omlouvám, pokud zaznamenáte hloupé nebo nesmyslné otázky právě kolem vznětových motorů.

Všem předem díky za cenné rady, poznatky a zkušenosti, které jsou k nezaplacení, zvlášť při nákupu ojetiny ;)

Luccas

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5941
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1725 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

No holt mas vetsi vyber :D
Ve zkratce, vsechno jsou to 5 valce. V nafte mas auta bez DPF s vykonem 96 kw nebo 120 kw a s DPf 93 kw a 136 kw. U benzinu mas atmosfery 103 a 125 kw a pak uz jen turbobenziny 2 litry se 120 a 132 kw, pak 2,4t se 147 kw, po faceliftu je tento motor 2,5T se 154 kw no a pak jsou vrcholove T5 se 184 a 191 kw. Pro fanousky mas verzi R. No pak je jeste nejaky bi-fuel
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“