Odebrani Lambdy a limiteru krouticiho momentu - ARD
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 601
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#1 Odebrani Lambdy a limiteru krouticiho momentu - ARD
Zdra panstvo,
prave jsem dostal zpravu od ARD, ze uspesne dokocili testovani nasledujicich uprav:
odstraneni lambda sondy
odstraneni limiteru krouticiho momentu
a to pro vsechny modely disponujici ridici jednotkou ME7 (tj. vsechny P2 turbo benziny)
Prakticky to znamena zlepseni moznosti tuzingu a dosazeni vyssich hodnot vykonu
http://www.D5T5.com
prave jsem dostal zpravu od ARD, ze uspesne dokocili testovani nasledujicich uprav:
odstraneni lambda sondy
odstraneni limiteru krouticiho momentu
a to pro vsechny modely disponujici ridici jednotkou ME7 (tj. vsechny P2 turbo benziny)
Prakticky to znamena zlepseni moznosti tuzingu a dosazeni vyssich hodnot vykonu
http://www.D5T5.com
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
#2 Odebrani Lambdy a limiteru krouticiho momentu - ARD
Pokud odstraní Lambdasondu,co bude řídit bohatost směsi?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
#3 Odebrani Lambdy a limiteru krouticiho momentu - ARD
Odstraní se zadní lambda sonda co hlídá kat
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4119
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#4 Odebrani Lambdy a limiteru krouticiho momentu - ARD
Bylo načase, že ten limiter konečně našli, možná to i trochu pojede
Obě fíčury mám v autě zhruba rok a odstranění limiteru krouťáku bylo celkem znát. Podle mě takovej Autotech tohle má vyřešený už několik let zpátky, proto jim to všechno tak jede. Něco mi ale říká že atech má ještě další trumfy v rukávu a že limiter krouťáku neni to jediný co v jednotce objevili.
Obě fíčury mám v autě zhruba rok a odstranění limiteru krouťáku bylo celkem znát. Podle mě takovej Autotech tohle má vyřešený už několik let zpátky, proto jim to všechno tak jede. Něco mi ale říká že atech má ještě další trumfy v rukávu a že limiter krouťáku neni to jediný co v jednotce objevili.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1538
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#5 Odebrani Lambdy a limiteru krouticiho momentu - ARD
zadni lambda neridi uplne nic? takze kdyz odejde a odstrani se takhle swě, tak se nic neto? jen se ptam...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12097
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#6 Odebrani Lambdy a limiteru krouticiho momentu - ARD
začne hlásit chybu katalyzátoru
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1538
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#7 Odebrani Lambdy a limiteru krouticiho momentu - ARD
no ze hlida kat to vim, jen jestli ma pak chybna zadni lambda, pripadne sw odstranena zadni lambda i jiny vliv na funkci, vykon, zivotnost... cokoliv
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4119
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#8 Odebrani Lambdy a limiteru krouticiho momentu - ARD
Jo, když odejde zadní lambda a necháš jí následně softwarově odstranit, máš od ní navždy pokoj. Pokud současně s ní neodstraníš i katalyzátor, nic nepoznají ani na emisích.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1538
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#9 Odebrani Lambdy a limiteru krouticiho momentu - ARD
dik, tak az odejde lambda, dobre vedet
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1051
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#10 Odebrani Lambdy a limiteru krouticiho momentu - ARD
A odstranenim limiteru kroutaku odejde behem roku co.. tisicihran, diferak, poloosy...prevodovka? Asi tam neni bezduvodne kdyz tisicihrany se zvejkaj i bez toho ne?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4119
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#11 Odebrani Lambdy a limiteru krouticiho momentu - ARD
Gumy..Drtic píše:A odstranenim limiteru kroutaku odejde behem roku co..
On ten rozdíl před a po zas tak dramatickej neni, ale znát to je. Pořád eště máš na těch autech DSTC, který to krotí. Primárně se to týká prvních dvou až tří kvaltů + automatu. Co na to říká automat, to nevím.
U předohrabu případnej přebytek krouťáku uteče cestou nejmenšího odporu - prokluzem gum. U AWD by se mohlo stát, že někdo bude dělat spojku (je první na ráně, už to i někomu klouzlo), nebo možná AWD.
Pak je u ME7 limiter absolutního tlaku (MAP) na 2,55 baru (1,55 baru boost), ten můj ladič odstranit umí, ale pro K24 turbo je to jistá poprava. To je možná další z trumfů, který používá Autotech.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1051
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#12 Odebrani Lambdy a limiteru krouticiho momentu - ARD
Dali: Takze do toho jdes?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4119
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#13 Odebrani Lambdy a limiteru krouticiho momentu - ARD
Nejdu, já už to mám. Mám jiného ladiče a obě fíčury mám v autě zhruba rok. O pár příspěvků nahoru o tom píšu.Drtic píše:Dali: Takze do toho jdes?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1051
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#14 Odebrani Lambdy a limiteru krouticiho momentu - ARD
Jo, ctu to na preskacku
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4119
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#15 Odebrani Lambdy a limiteru krouticiho momentu - ARD
Vpohodě. Efekt neni zas tak dramatickej jak to vypadá. Pořád platí fyzikální zákony, a určitý turbo s určitýma rozměrama kol dokáže dodat v určitých otáčkách množství vzduchu, který lze i vypočítat. Pak tu je to DSTC. Takže tahle dílčí úprava sama o sobě určitě nikomu hlavu nevyvrátí
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 718
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#16 Odebrani Lambdy a limiteru krouticiho momentu - ARD
Nepokoušel se někdo vyrobit součástku, která se dá připájet místo druhý lambda sondy (nemyslím tím spacer)? Něco, co jí za pár korun elektronicky nahradí. Mluví se tady o SW odstranění, ale už vidím ty třímístný ceny ! Bylo by to urč. lacinější.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4119
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#17 Odebrani Lambdy a limiteru krouticiho momentu - ARD
Něco takovýho se dříve dělalo na stříkačkový motorky s laďákem. Věc co se nacvakla do konektoru místo lambdy. Kromě toho, že u auta by taková věc nefungovala, musel bys mít nějakej složitější emulátor, tak pochybuju že cokoli, čím to vyřešíš pořídíš do stovky tak abys měl výslednou částku jedno nebo dvoumístnou.
Možná tak ten spacer ti nějakej známej za flašku vína vysekne....
Jinak věc k zamyšlení pro kluky z D5T5: pokud byste udělali (nechali si udělat) trochu kloudný stránky kde by byly uvedený i ceny, myslím že byste tím minimálně zčásti vyřešili nejslabší stránku vašeho businessu a tou je marketing. Takovýhle dohady by pak nevznikaly a zákazníků byste měli víc. I když v tomhle případě je obava, že taková úprava bude stát víc než 99 korun celkem namístě.
Možná tak ten spacer ti nějakej známej za flašku vína vysekne....
Jinak věc k zamyšlení pro kluky z D5T5: pokud byste udělali (nechali si udělat) trochu kloudný stránky kde by byly uvedený i ceny, myslím že byste tím minimálně zčásti vyřešili nejslabší stránku vašeho businessu a tou je marketing. Takovýhle dohady by pak nevznikaly a zákazníků byste měli víc. I když v tomhle případě je obava, že taková úprava bude stát víc než 99 korun celkem namístě.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 718
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#18 Odebrani Lambdy a limiteru krouticiho momentu - ARD
No, třeba spacer je u mě: dírka 3mm do výfuku, nad to navařit trubičku (tak 3cm dlouhou) a nad to navařit matici M18x1,5(dobrý jsou i voštiny ze starýho katu, který tam dáš). Cena nerez matice 35,- atd... Nevim, jak někdo může chtít v ČR za přeprogram. ŘJ-třeba 30 papírů . Ohledně těch ceníků D5T5 máš pravdu. Je to jaksi "tajemné". Každý se tady ptá, kolik stojí různé úpravy, a nikdo neodpovídá.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#19 Odebrani Lambdy a limiteru krouticiho momentu - ARD
Taky jsem pro vytvoření nějakého ceníku na stránkách D5T5. Aktuálně to vypadá, že ceny jsou asi individuální když se tak tají. Potencionální zákazníky by to buď nakoplo nebo odradilo. Takhle každý jen hádá kolik by to asi tak mohlo stát a nakonec se na to vykašle. Věřím, že pokud si člověk napíše nebo zavolá tak odpověď od kluků z VČ asi dostane, ale mohly by se ceny ukázat i veřejnosti.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
#20 Odebrani Lambdy a limiteru krouticiho momentu - ARD
Stačí klukům poslat email s požadavky a oni Vám to nacení
Já jsem psal email 2x a pokaždé jsem dostal kompletní odpověď s naceněním a v případě více procedur najednou i případná slevička. Takže si nestěžujte tady, ale místo psaní stížností v tomto vlákně napiště email klukům z D5T5
Já jsem psal email 2x a pokaždé jsem dostal kompletní odpověď s naceněním a v případě více procedur najednou i případná slevička. Takže si nestěžujte tady, ale místo psaní stížností v tomto vlákně napiště email klukům z D5T5
_________________
V50 1.6D man., 6/2007, Momentum
V50 1.6D man., 6/2007, Momentum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#21 Odebrani Lambdy a limiteru krouticiho momentu - ARD
Z.Paul píše:Stačí klukům poslat email s požadavky a oni Vám to nacení
Já jsem psal email 2x a pokaždé jsem dostal kompletní odpověď s naceněním a v případě více procedur najednou i případná slevička. Takže si nestěžujte tady, ale místo psaní stížností v tomto vlákně napiště email klukům z D5T5
Web prodává a možná by potencionální zákazník ocenil informaci o tom za kolik o kolik místo jedné zapadlé věty, cituji: "16.9.2013 zvyšujeme výkon motoru na všech vozech Volvo vyrobených mezi lety 2000 až 2012". I když na druhou stranu, pokud by tam byla uveřejněná ta zmatená tabulka, co byla tady, tak to radši nic
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 718
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#22 Odebrani Lambdy a limiteru krouticiho momentu - ARD
Napiš mail do D5T5. Tabulky a ceníky nejsou. Na dotaz na ceny za úpravy odpovídají opravdu druhý den. (jenom, kdybych to teď neměl tak daleko)
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2614
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
- Kontaktovat uživatele:
#23 Odebrani Lambdy a limiteru krouticiho momentu - ARD
Zdar:
důvod, proč na stránkách nevisí žádný koncový ceník je hlavně té, že našimi primárními zákazníky (hlavně co se chiptuningu týká) jsou servisy, nikoli koncový zákazník. Každý servis si dělá svoji vlastní cenotvorbu, v té koncové ceně musí být zahrnuto podstatně více než jen samotné nalití SW do auta.
Každé auto má mít provedenu proceduru "Stage 0", t.j. celkové proklepnutí auta, zda-li jsou všechny podstatné elementy v pořádku: filtry, turbo, hadice, oleje, převodovka, rozvody, vstřikovače, atd. zkrátka vše by se mělo co nejvíce blížit stavu "jako nové". Další úroveň jsou pak další úpravy - výfuk, intercooler, atp.
A tohle všechno by mělo být zahrnuto v koncové ceně každého slušného tuningu (samotná IT část může být jen malou částí celé akce). Na cenu je tedy nejlépe se ptát toho servisu, kde to máte nejblíže a ke komu máte důvěru. Ale klidně pište i nám a na web stránkách pomalu pracujeme (více věnujeme úsilí technickému vývoji). Marketingoví specialisté by nad námi asi trošku plakali...
Pavel
důvod, proč na stránkách nevisí žádný koncový ceník je hlavně té, že našimi primárními zákazníky (hlavně co se chiptuningu týká) jsou servisy, nikoli koncový zákazník. Každý servis si dělá svoji vlastní cenotvorbu, v té koncové ceně musí být zahrnuto podstatně více než jen samotné nalití SW do auta.
Každé auto má mít provedenu proceduru "Stage 0", t.j. celkové proklepnutí auta, zda-li jsou všechny podstatné elementy v pořádku: filtry, turbo, hadice, oleje, převodovka, rozvody, vstřikovače, atd. zkrátka vše by se mělo co nejvíce blížit stavu "jako nové". Další úroveň jsou pak další úpravy - výfuk, intercooler, atp.
A tohle všechno by mělo být zahrnuto v koncové ceně každého slušného tuningu (samotná IT část může být jen malou částí celé akce). Na cenu je tedy nejlépe se ptát toho servisu, kde to máte nejblíže a ke komu máte důvěru. Ale klidně pište i nám a na web stránkách pomalu pracujeme (více věnujeme úsilí technickému vývoji). Marketingoví specialisté by nad námi asi trošku plakali...
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek