B230F ventily

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 21
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Říčany u Prahy/ Náchod

#1 B230F ventily

Příspěvek od Ondrao »

Ahoj Všem :D
Tak jsem minulé úterý zkusil adusum servis s volíkem 745 2.3 B230F r.v 90, kde jsem chtěl poštelovat motor a ventily, tak mi sdělili, že jsou špatné podložky pod ventily a potřebují vyměnit na jednom válci se téměř ventily neotvírají a časem se podpálí ventily Nabídly mi opravu za 9tis s tím, že to tam bude týden, 2dni než jim přijdou podložky z volva. Od květná vím, že je na 4tým válci asi o 1/3 a na 2hým jsou o něco menší komprese. Motor je línější, to je fakt, koukal jsem u Kučery na cenu podložek pod ventily a docela mě překvapilo, že jsou dost levný. Motor má nalítáno cca 450tis. Chci se zeptat, jak moc je složité vyměnit ty podložky doma v garáží, nebo se tam dovažují podle vůlí nějaké speciální podložky, nebo stačí koupit ty předepsané pro tenhle motor. Ventily cvakají, jsou slyšet i po ohřátí.( motor jede bez problémů,jen občas chytá až na potřetí a volnoběh to je slabota hopá si mezi 400-800 otáčkami-odhad a klepe se dost) jinak, tam je vše ostatní (vstřiky,váha atd v pořádku) Mám jěšě jeden nachlup stejný motor, co by měl mít (ale kdo ví) najeto 140tis. – je teda o dost živější a běží klidněji, ale ventily tam taky jsou slyšet ( ale možná to je olejem, je tam už zralý na výměnu). Lepší vycuknou motor nebo se pustit do těch ventilů? Díky za radu
Ondra
_________________
V70 II combi 2,5 TDI, 285 000 km, ´02, "červený sršeň" - :-) - 20.8.2010 - RIP POLOŽIL ZA MNE statečně život a zachránil mne

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 72
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: XC90 2,5T 2004
Bydliště: Brno

#2

Příspěvek od David.j »

no když jsem dělal ventily na motorce (taky podložky = bude stejnej postup +/-)

-napřed změřit vůle a zapsat
-potom demontovat vačku - pokud je vačka nad podložkama , pokud jsou tam vahadla a půjdou posunout tak posunout.
-vyndat podložky a nezapomenout , nebo označit kde byly (stačí to rozložit na hadru vedle sebe jako byly na motoru)
-změřit mikrometrem , nebo v krajní nouzi tak nějakou přesnou šuplerou
-vypočítat kolik chybí do správného rozměru
-někdy stačí podložky prohodit mezi sebou, jindy stačí některý podložky nechat zbrousit na magnetické brusce (cena za zbroušení podložky nepřesáhne 50kč teda u mě nepřesáhla)
-pokud člověk potřebuje větší tak koupit to je jasný , nebo je možné je nechat vyrobit - materiál bych nechal na tom brusiči (teda pokud má nějaký zkušenosti) - něco hodně tvrdého
-poskládat
-znovu změřit vůle
-"zjištění že člověk je úplně blbej , nebo že neumí měřit a ještě jednou dokola a pak je to ok" - samo že když budeš šikovnej tak není problém to trefit na první pokus
_________________
je: XC 90 2,5T , 2004
bylo: 850 T5 , 1994
bylo: 740 B230F , 1989

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 72
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: XC90 2,5T 2004
Bydliště: Brno

#3

Příspěvek od David.j »

jo ty podložky nebudou špatný (ty vydrží vše, dřív odejde vše okolo) , jimi je nastavena vůle mezi vačkou a ventilem. ventili se během provozu zaklepávaj , tak je potřeba nastavit jejich vůli , někde je šroubek s matku , jinde podložky , jinde hydroštely , někde je desmodromickej rozvod a tam jsou podložky dvoje :-)
_________________
je: XC 90 2,5T , 2004
bylo: 850 T5 , 1994
bylo: 740 B230F , 1989

Jery

#4

Příspěvek od Jery »

Takže na B230 motoru jsem to dělal následovně:
na studeném motoru změřit vůle, potom dvěma šroubovákama vytáhnout podložku (samozřejmě ručně točit motorem aby se natáčela vačka aby byl daný ventil volný) změřit šuplerou a strčit zpět na původní místo. Udělat pro všechny ventily. Zjistit si jaké dané vůle sou předepsané a ze změřených spočítat potřebné nové podložky. Až dorazí tak postup opakovat jenom staré vyměnit za nové. Toť celé seřizování ventilů. Do vyndávání vačky se mi zrovna nechtělo protože to je rozhodit rozvody všechno posundávat a potom to přesně naházet zpátky atd. takhle to jde bez větších problémů taky, ale chce to dost síly na zatlačení té pružiny aby si tu podložku uvolnil a nejlépe ještě jednoho člověka k ruce.

GDPR_user

#5 B230F ventily

Příspěvek od GDPR_user »

Ondrao píše:Ahoj Všem :D
Tak jsem minulé úterý zkusil adusum servis s volíkem 745 2.3 B230F r.v 90, kde jsem chtěl poštelovat motor a ventily, tak mi sdělili, že jsou špatné podložky pod ventily a potřebují vyměnit na jednom válci se téměř ventily neotvírají a časem se podpálí ventily Nabídly mi opravu za 9tis s tím, že to tam bude týden, 2dni než jim přijdou podložky z volva. Od květná vím, že je na 4tým válci asi o 1/3 a na 2hým jsou o něco menší komprese. Motor je línější, to je fakt, koukal jsem u Kučery na cenu podložek pod ventily a docela mě překvapilo, že jsou dost levný. Motor má nalítáno cca 450tis. Chci se zeptat, jak moc je složité vyměnit ty podložky doma v garáží, nebo se tam dovažují podle vůlí nějaké speciální podložky, nebo stačí koupit ty předepsané pro tenhle motor. Ventily cvakají, jsou slyšet i po ohřátí.( motor jede bez problémů,jen občas chytá až na potřetí a volnoběh to je slabota hopá si mezi 400-800 otáčkami-odhad a klepe se dost) jinak, tam je vše ostatní (vstřiky,váha atd v pořádku) Mám jěšě jeden nachlup stejný motor, co by měl mít (ale kdo ví) najeto 140tis. – je teda o dost živější a běží klidněji, ale ventily tam taky jsou slyšet ( ale možná to je olejem, je tam už zralý na výměnu). Lepší vycuknou motor nebo se pustit do těch ventilů? Díky za radu
Ondra
Další kurvy zlodějské :evil: :evil: :evil: .
Za 2000 jsem si nechal repasnout hlavu s vymezením vůlí a cca 1000Kč stojí těsnění pod hlavu za cca 1000Kč mi to chlapi v servisu udělají takže jsem na 4000 za komplet repas palici!!!Jinak seřízení vůlí typuji tak do 1500Kč

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 21
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Říčany u Prahy/ Náchod

#6

Příspěvek od Ondrao »

No nepomlouval bych je a rozhodně nenadával. už nevím, jestli to nemysleli i s výměnou rozvodáku!!!, mě šlo jen o to zjistit jinou variantu opravy!!, chovali se profesionálně a doplníli i olej do rozvodovky což si ani nenaúčtoval !!! Nemužu říct nic špatného proti nim, licencované servisy mají určité povinosti plynoucí z liceční smlouvy konkrétní značky a mají popsáno co mají měnit a co se musí měnit, jestli se mění věc A, pak i B, C atd.
_________________
V70 II combi 2,5 TDI, 285 000 km, ´02, "červený sršeň" - :-) - 20.8.2010 - RIP POLOŽIL ZA MNE statečně život a zachránil mne

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 21
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Říčany u Prahy/ Náchod

#7

Příspěvek od Ondrao »

Jery píše:Takže na B230 motoru jsem to dělal následovně:
na studeném motoru změřit vůle, potom dvěma šroubovákama vytáhnout podložku (samozřejmě ručně točit motorem aby se natáčela vačka aby byl daný ventil volný) změřit šuplerou a strčit zpět na původní místo. Udělat pro všechny ventily. Zjistit si jaké dané vůle sou předepsané a ze změřených spočítat potřebné nové podložky. Až dorazí tak postup opakovat jenom staré vyměnit za nové. Toť celé seřizování ventilů. Do vyndávání vačky se mi zrovna nechtělo protože to je rozhodit rozvody všechno posundávat a potom to přesně naházet zpátky atd. takhle to jde bez větších problémů taky, ale chce to dost síly na zatlačení té pružiny aby si tu podložku uvolnil a nejlépe ještě jednoho člověka k ruce.
Díky za odpověd na opravu, to jsem přesně potřeboval, někoho kdo to rezebíral, tak já se do toho pustím ( tak 14 dní) pak napíšu výsledek. Díky za návod Jerymu!! i Davidovi
Ondra
_________________
V70 II combi 2,5 TDI, 285 000 km, ´02, "červený sršeň" - :-) - 20.8.2010 - RIP POLOŽIL ZA MNE statečně život a zachránil mne

Jery

#8

Příspěvek od Jery »

Jo ale zapoměl sem dodat že se jednalo o motor K nebo je stejné i E, u Fka si nejsem stopro jist jak je to tam řešené, jak dorazím domů můžu se podívat Fkovou hlavu tam myslím mám, ale kdybych se pletl tak už by mě někdo (třeba Martin) opravil. Jinak podložka u Kučery mě myslím stála 40kč bez DPH krát 8 a máš cenu seřízení když si všechno uděláš sám, ale asi to bude chtít zrovna vyměnit těsnění pod ventildeklem.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 21
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Říčany u Prahy/ Náchod

#9

Příspěvek od Ondrao »

Jery píše:Jo ale zapoměl sem dodat že se jednalo o motor K nebo je stejné i E, u Fka si nejsem stopro jist jak je to tam řešené, jak dorazím domů můžu se podívat Fkovou hlavu tam myslím mám, ale kdybych se pletl tak už by mě někdo (třeba Martin) opravil. Jinak podložka u Kučery mě myslím stála 40kč bez DPH krát 8 a máš cenu seřízení když si všechno uděláš sám, ale asi to bude chtít zrovna vyměnit těsnění pod ventildeklem.
To jsem už koukal u kučery, právě mě to potěšilo ta cena :)) :D , myslím že ty hlavy se budou lišit ve vybrání - kompresní poměr, a ve ve tvaru vačky, ale systém byde asi stejný. s těsněním počítám, to je to nejmenší. Šlo mi jen o to, zda na mě nevyskáčou ruzné pružiny, podružiny, kuličky a podobně, je totak 7 let co jsem sundaval vačici u Mitsubishi - Lancer 1.8 TDI-F hergot, mě ty efka nějak asi přitahujou :)( víckrát takovou volvovinu už neudělám) a všechno výše jmenované ještě hodinu po tom skákalo po garáži a hlava skončila v servisu :D :D, pokud se mi to povede bez sundání vačky, tak to bude paráda. Moc díky za návod a pomoc :D
Ondra
_________________
V70 II combi 2,5 TDI, 285 000 km, ´02, "červený sršeň" - :-) - 20.8.2010 - RIP POLOŽIL ZA MNE statečně život a zachránil mne

GDPR_user

#10

Příspěvek od GDPR_user »

Jery píše:Jo ale zapoměl sem dodat že se jednalo o motor K nebo je stejné i E, u Fka si nejsem stopro jist jak je to tam řešené, jak dorazím domů můžu se podívat Fkovou hlavu tam myslím mám, ale kdybych se pletl tak už by mě někdo (třeba Martin) opravil. Jinak podložka u Kučery mě myslím stála 40kč bez DPH krát 8 a máš cenu seřízení když si všechno uděláš sám, ale asi to bude chtít zrovna vyměnit těsnění pod ventildeklem.
E a F jsou stjné hlavy až na otvory pro vstřikovače u E které je v hlavě proti F které je v sacím potrubí.Jinak kompresní poměr je u motorů B230 upravován vybráním v pístu

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 21
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Říčany u Prahy/ Náchod

#11

Příspěvek od Ondrao »

martinopel píše:
Jery píše:Jo ale zapoměl sem dodat že se jednalo o motor K nebo je stejné i E, u Fka si nejsem stopro jist jak je to tam řešené, jak dorazím domů můžu se podívat Fkovou hlavu tam myslím mám, ale kdybych se pletl tak už by mě někdo (třeba Martin) opravil. Jinak podložka u Kučery mě myslím stála 40kč bez DPH krát 8 a máš cenu seřízení když si všechno uděláš sám, ale asi to bude chtít zrovna vyměnit těsnění pod ventildeklem.
E a F jsou stjné hlavy až na otvory pro vstřikovače u E které je v hlavě proti F které je v sacím potrubí.Jinak kompresní poměr je u motorů B230 upravován vybráním v pístu
díky, díky díky :D
_________________
V70 II combi 2,5 TDI, 285 000 km, ´02, "červený sršeň" - :-) - 20.8.2010 - RIP POLOŽIL ZA MNE statečně život a zachránil mne

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 29
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: VOLVO 340DL
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

#12

Příspěvek od Ladislav »

Asi je to rovnaké ako u môjho autíčka, kde:
-vyberať vačku ak je zmontovaný rozvod je nezmysel. Existuje originálny volvo prípravok na stlačenie ventilu za účelom výberu podložky., asi ho nemáš, tak potom spomínané skrutkovače (stlačiť okraj hrnčeka).
-je to potrebne merať pri studenom motore !!! Pri teplom nameriaš iné vôle (hlavne na výfukových ventiloch)
-textová strana podložky (s rozmerom) sa dáva smerom dole
_________________
volvo 340 DL, 1.6 l , r.v. 1986

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 21
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Říčany u Prahy/ Náchod

#13

Příspěvek od Ondrao »

Ladislav píše:Asi je to rovnaké ako u môjho autíčka, kde:
-vyberať vačku ak je zmontovaný rozvod je nezmysel. Existuje originálny volvo prípravok na stlačenie ventilu za účelom výberu podložky., asi ho nemáš, tak potom spomínané skrutkovače (stlačiť okraj hrnčeka).
-je to potrebne merať pri studenom motore !!! Pri teplom nameriaš iné vôle (hlavne na výfukových ventiloch)
-textová strana podložky (s rozmerom) sa dáva smerom dole
díky 8)
_________________
V70 II combi 2,5 TDI, 285 000 km, ´02, "červený sršeň" - :-) - 20.8.2010 - RIP POLOŽIL ZA MNE statečně život a zachránil mne

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 21
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Říčany u Prahy/ Náchod

#14

Příspěvek od Ondrao »

Ahoj všem,

A díky za rady také všem 8) , vůle změřeny- teda jeden čestný ventil se správnou hodnotou, ostatní bez volvulí, dnes dorazily podložky od kučery, teda už jsou v motoru :D - no dva sacáky mají ještě menší vůle než by měli mít - (byly bez vůli a já to vzal jako nulu, ale chtělo to víc), ale maj vůle :wink: Takže motor už nehoupe, naskočí a drží si stabilní otáčky 8) , sice sebou ještě trochu škubá, ale o hóóóódně míň, zkusím, ještě ty dva ventily doladit. no každopádně studené chytne a drží, když je teplé tak startí jak má - výskočí pod 1500ot, pak spadne lehce pod 1000 ot, super, už nebude chcípat :D jinak ty podložky jdou vyndavat dobře, stačí šikovně obrousit silnější šroubovák, aby měl hranu a jeden jako pomocný na stlačení a jeden malinký na výcvak podložky ( teda jsou to pěkný baga) jeden člověk to zvládne :D takže ještě jednou díky za rady :)) a s volvíkem se těšíme na další 500stovku volvokilometrů

Ondra
_________________
V70 II combi 2,5 TDI, 285 000 km, ´02, "červený sršeň" - :-) - 20.8.2010 - RIP POLOŽIL ZA MNE statečně život a zachránil mne

GDPR_user

#15

Příspěvek od GDPR_user »

Ondrao píše:Ahoj všem,

A díky za rady také všem 8) , vůle změřeny- teda jeden čestný ventil se správnou hodnotou, ostatní bez volvulí, dnes dorazily podložky od kučery, teda už jsou v motoru :D - no dva sacáky mají ještě menší vůle než by měli mít - (byly bez vůli a já to vzal jako nulu, ale chtělo to víc), ale maj vůle :wink: Takže motor už nehoupe, naskočí a drží si stabilní otáčky 8) , sice sebou ještě trochu škubá, ale o hóóóódně míň, zkusím, ještě ty dva ventily doladit. no každopádně studené chytne a drží, když je teplé tak startí jak má - výskočí pod 1500ot, pak spadne lehce pod 1000 ot, super, už nebude chcípat :D jinak ty podložky jdou vyndavat dobře, stačí šikovně obrousit silnější šroubovák, aby měl hranu a jeden jako pomocný na stlačení a jeden malinký na výcvak podložky ( teda jsou to pěkný baga) jeden člověk to zvládne :D takže ještě jednou díky za rady :)) a s volvíkem se těšíme na další 500stovku volvokilometrů

Ondra
Pozor na to!!!Ventily bez vůle jsou horší,než s velkou vůlí!!!Může dojít k podpálení ventilu!!!

Jery

#16

Příspěvek od Jery »

martinopel píše:Pozor na to!!!Ventily bez vůle jsou horší,než s velkou vůlí!!!Může dojít k podpálení ventilu!!!
Přesně tak, dofám že si to všechno nenastavil na nulu? Motory B230 májí předepsané vůle při studeném motoru 0,30 až 0,40mm a při teplém 0,35 až 0,45mm a na tyhle vůle to musíš nastavit, jinak ti něco nejspíše odejde do věčných lovišť.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 21
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Říčany u Prahy/ Náchod

#17

Příspěvek od Ondrao »

Ahoj,

né jen blbě napsal :shock: , bez vůlí byly při měření,( tzn. že jsem stím jezdil buhví jak dlouho :oops: ) objednal jsem o ty vůle menší podložky, žel dva ventily mají teď 0,25 při studeném motoru, ale potřebovali by 0,35 :)) Ale dík za upozornění, přeji všem hezký večer

Ondra
_________________
V70 II combi 2,5 TDI, 285 000 km, ´02, "červený sršeň" - :-) - 20.8.2010 - RIP POLOŽIL ZA MNE statečně život a zachránil mne

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 21
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Říčany u Prahy/ Náchod

#18

Příspěvek od Ondrao »

Ta nula byla myšlena když jsem meřil ventily, abych objednal podlohy ( podložka je malá, tohle jsou podlohy) a ventili neměli vůly ( zajímavé je, že sací, výfuky byly tak 0,05 ) tak jsem objednal podlohu 3,65, ale chtělo to 0,55 :)), motor stál den a půl, takže byl studený :D, těď mají ventíly vůle - sací - 2x 0,35 a 2x 0,25 a výfuk 4x 0,40)


Dík
Ondra
_________________
V70 II combi 2,5 TDI, 285 000 km, ´02, "červený sršeň" - :-) - 20.8.2010 - RIP POLOŽIL ZA MNE statečně život a zachránil mne

GDPR_user

#19

Příspěvek od GDPR_user »

Ondrao píše:Ta nula byla myšlena když jsem meřil ventily, abych objednal podlohy ( podložka je malá, tohle jsou podlohy) a ventili neměli vůly ( zajímavé je, že sací, výfuky byly tak 0,05 ) tak jsem objednal podlohu 3,65, ale chtělo to 0,55 :)), motor stál den a půl, takže byl studený :D, těď mají ventíly vůle - sací - 2x 0,35 a 2x 0,25 a výfuk 4x 0,40)


Dík
Ondra
Pokud jsi měl nulu nechápu proč jsi objednával podložky???
Měl jsi si je nechat na magnetce přebrousit přesně na míru.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 21
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Říčany u Prahy/ Náchod

#20

Příspěvek od Ondrao »

martinopel píše:
Ondrao píše:Ta nula byla myšlena když jsem meřil ventily, abych objednal podlohy ( podložka je malá, tohle jsou podlohy) a ventili neměli vůly ( zajímavé je, že sací, výfuky byly tak 0,05 ) tak jsem objednal podlohu 3,65, ale chtělo to 0,55 :)), motor stál den a půl, takže byl studený :D, těď mají ventíly vůle - sací - 2x 0,35 a 2x 0,25 a výfuk 4x 0,40)


Dík
Ondra
Pokud jsi měl nulu nechápu proč jsi objednával podložky???
Měl jsi si je nechat na magnetce přebrousit přesně na míru.

No nevím u koho, kde, tyhle kontakty nemám, a když by se byť jedna nepovedla...., navíc 45 kč za podložku mi přišlo v pohodě oproti 9ti tácům
_________________
V70 II combi 2,5 TDI, 285 000 km, ´02, "červený sršeň" - :-) - 20.8.2010 - RIP POLOŽIL ZA MNE statečně život a zachránil mne

kolemjdouci
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 615
Registrován: 7 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 89 745 B230 škatule
Bydliště: Pha skoro

#21 B230F ventily

Příspěvek od kolemjdouci »

Když se rozhodnu seřídit ventilový vůle, vyplatí se sundat vačku a vyměnit i gumičky na vřetenech ventilů, rozvodovej řemen a gufero na vačce?
Jde mi o to, jestli se snažit bez přípravku dolovat podložky zpod vačky, nebo vačku sundat a potom udělat i věci okolo.
Díky.
_________________
škatule hejbej se

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#22 B230F ventily

Příspěvek od standa »

A je vůbec něco k seřizování? Motor od oleje? Modrej kouř?
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

kolemjdouci
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 615
Registrován: 7 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 89 745 B230 škatule
Bydliště: Pha skoro

#23 B230F ventily

Příspěvek od kolemjdouci »

Nekouří, ale dost smrdí benzínem a žere (město za 10+). Pod ventilovým víkem teče ven dost oleje, hlava až na blok jsou mastny, nafotim. Ta spotřeba může bejt asi bohatou směsi (váha vzduchu?). Občas se mi ale zdá, že slyším klepání. Po vyčištění pcv a oiltrap jsem ventily měl za další krok..
Děkuju
_________________
škatule hejbej se

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#24 B230F ventily

Příspěvek od Ondra. »

asi bych preventivně vyměnil lambádu a prozkoumal úniky jak na sací tak výfukovy straně, jinak tě ujistím 10+ je ve městě více než přijatelná spotřeba
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

kolemjdouci
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 615
Registrován: 7 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 89 745 B230 škatule
Bydliště: Pha skoro

#25 B230F ventily

Příspěvek od kolemjdouci »

Ta lambda mi unikla, to je výbornej nápad, díky!
_________________
škatule hejbej se
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“