Začnu stáčet petrolej a budu to nazývat přípravkem na záchranu serva, převodovky, motoru, diferáku a pod.
Volvisti si to budou kupovat a budou si tím prolejvat svoje auta a modlit se v kleče před nárazníkem, jen ať to pomůže. V tomto řízení praskají ony slabé trubky a dále se tam vymlátí pouzdro volantové tyče a začne to nenávratně téct. Je tam tlak 120 bar a tak si myslím, že žádná všemocná vodička ho nepřemůže
Jedině oprava = nové futro, nachromovat tyč, nové tlakové gufero a vnitřní kroužky, k tomu trubky a celkem za to chci 4000,-
_________________ XC60 158 kw D5 + Polestar, automat. http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
Tak mě to už taky potkalo.... do včera to jen prosakovalo.. včera to začalo tect čurkem. když jsem dolil olej tak spodem všechen vytekl během 5ti minut nebo par km. Dnes jem to hodil na hever a dolil to,nastartoval a sla mi zpěněná kapalina pravě zpod tyhle trubičky,vyndal jsem těsněni ( přístup jak k penězum ale po pul hodině se to podařilo) a je dost vymačkané... zitra vyměním a budu doufat že to bude tím a né něčím dalším jiným.
_________________ Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
David píše: Začnu stáčet petrolej a budu to nazývat přípravkem na záchranu serva, převodovky, motoru, diferáku a pod.
Volvisti si to budou kupovat a budou si tím prolejvat svoje auta a modlit se v kleče před nárazníkem, jen ať to pomůže
ZIADNY chemicky pripravok ti neopravi tesnenia poskodene beznym opotrebenim, ani preskle trubky ci hadice. Je to len chvilove riesenie. To iste plati aj pre motor.
Take mi tekla trubka,jedna stech na valci hrebenu, nebyla to tlakovka ani zpatecka. Myslel jsem si ze vyymena tesneni bude stacit ale bohhuzel nestacila. Takze jeste ten den obvolavka vsech autorizaku a sehnal jsem celou sadu za 1200,- v Pruhonicich kde mely skladem 3 kusy.
_________________ Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
tak me ten Lecwec docela pomohl, unik oleje se znacne snizil na prijatelne mnozstvi, pri kterem se auto da provozovat bez toho abych musel porad hlidat stav oleje v nadobce. Zamozrejme to jen malinko zmekcilo gufero ktere o malinko lip tesni. Jestli tam ma nekdo ulomenou trubicku ze mu to tece jako fontanka nebo strizenej tesnici krouzek/gufero tak mu zadny pripravek tohoto typu nepomuze.
Jak pise David tak se urcite rizeni da repasovat, ale nevim s jakou kvalitou. Ja se radeji rozhodl tam dat ten starsi typ a doufam ze bude po problemech.
Muzu dat na starsi typ SMI axialni tahla a kulaky z noveho typu ZF? Jsou tam stejne zavity? Nejak jsem se predzasobil a valej se mi doma 4kusy od Lömferderuna ZF