Přístrojovka V744/r.v. 88

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Hamersky
Offline
Příspěvky: 15
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Přerov
Vůz: v740

Přístrojovka V744/r.v. 88

Příspěvek od Hamersky »

Nebyl bys ochotný mě to také zrepasovat? Moc se mi do toho nechce - není to zrovna moje parketa.

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2601
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Přístrojovka V744/r.v. 88

Příspěvek od Sergej »

Hamersky píše:Nebyl bys ochotný mě to také zrepasovat? Moc se mi do toho nechce - není to zrovna moje parketa.
posli... Ale koliesko nahradit neviem. Svoje som niekam zapatrosil/pouzil a druhe nemam. keby vsak niekto spravil vykres, mohol by som ho skusit dat vytlacit.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12094
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

Přístrojovka V744/r.v. 88

Příspěvek od Urvanej »

Kolečka umí Dave Barton.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Hamersky
Offline
Příspěvky: 15
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Přerov
Vůz: v740

Přístrojovka V744/r.v. 88

Příspěvek od Hamersky »

Kolega "Urvanej" slíbil, že mi něco pošle, tak s případnou opravou vyčkám. Ta deska a součástky jsou zalité - vypadá to jako epoxidový lak. Takže na opravu asi nic moc. Nicméně pokud to neklapne s nabídkou od Urvanýho, tak bych Ti to poslal.

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2601
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Přístrojovka V744/r.v. 88

Příspěvek od Sergej »

OK.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12094
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

Přístrojovka V744/r.v. 88

Příspěvek od Urvanej »

Tak jak to dopadlo? Už ukazuješ?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Hamersky
Offline
Příspěvky: 15
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Přerov
Vůz: v740

Přístrojovka V744/r.v. 88

Příspěvek od Hamersky »

Jo, měřák je v pohodě, ale problém bude asi ještě ve snímači v nádrži. Je plná a ukazuje to maximálně za půlku. Tak jak se trochu oteplí, mrknu na to.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12094
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

Přístrojovka V744/r.v. 88

Příspěvek od Urvanej »

klasicky zůstává viset plovák, ale jde to rozhejbat a vyčistit. Ale po těch letech koupání v benzínu to bejvá už celkem zkřehlý, tak vofafrně.
Je za to třeba poděkovat "ekologickým" bio složkám v oleji.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

olivin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 494
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E

Přístrojovka V744/r.v. 88

Příspěvek od olivin »

Nechce se mi zakladat nove tema v sekci 200, takze navazuji. Podarilo se nekomu vyresit ten krokovy motorek? V minulem tydnu mi dorazilo nove kolecko pocitadla ujetych km (318kc vcetne postovneho), tak jsem se na dvojce pustil do vymeny. Po vyndani budiku (byla na nich jeste puvodni plomba, tudiz ji dosud nikdo netahal ven) a rozborce tachometru jsem nasel vsechna kolecka absolutne v poradku. Zadny vylomeny zoubek, proste nic :-( Po mechanicke strance vse OK, pocitadlo nicmene nebezi :-(

Rozhodl jsem se tedy, ze kolecko vetknu do sedmice, kde mi pocitadlo rovnez nechodi. Tam jsem po rozborce nasel dva vylomene zoubky - hura, vymenil ho za nove a s pocitem uspokojeni vyrazil na testovaci jizdu. Pocitadlo slo trhane a po ujeti 13-ti km se opet zastavilo. Znovu jsem tedy budik rozdelal a nenasel vubec zadnou zavadu (pokud tocim malym sroubovackem motorkem, pocitadlo chodi). Je mozne, ze by kotva motorku za tu chvilku co jsem to mel rozhozene prisla o magnetismus?
Ma nekdo nejaky napad?
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2601
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Přístrojovka V744/r.v. 88

Příspěvek od Sergej »

olivin píše:Nechce se mi zakladat nove tema v sekci 200, takze navazuji. Podarilo se nekomu vyresit ten krokovy motorek? V minulem tydnu mi dorazilo nove kolecko pocitadla ujetych km (318kc vcetne postovneho), tak jsem se na dvojce pustil do vymeny. Po vyndani budiku (byla na nich jeste puvodni plomba, tudiz ji dosud nikdo netahal ven) a rozborce tachometru jsem nasel vsechna kolecka absolutne v poradku. Zadny vylomeny zoubek, proste nic :-( Po mechanicke strance vse OK, pocitadlo nicmene nebezi :-(

Rozhodl jsem se tedy, ze kolecko vetknu do sedmice, kde mi pocitadlo rovnez nechodi. Tam jsem po rozborce nasel dva vylomene zoubky - hura, vymenil ho za nove a s pocitem uspokojeni vyrazil na testovaci jizdu. Pocitadlo slo trhane a po ujeti 13-ti km se opet zastavilo. Znovu jsem tedy budik rozdelal a nenasel vubec zadnou zavadu (pokud tocim malym sroubovackem motorkem, pocitadlo chodi). Je mozne, ze by kotva motorku za tu chvilku co jsem to mel rozhozene prisla o magnetismus?
Ma nekdo nejaky napad?
Na Yazaki pristrojovkach okolo roku 92 je to bezny jav, ze krokovy motorcek strati magnetizmus a tym aj krutiaci moment. Problem je v jeho nahrade, ale vyrobil som novu elektroniku ktora umoznuje osadit bezne zohnatelny krokac. Bohuzial s VDO zatial skusenosti nemam.
Nasiel som: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=52&t=48545 Ale netvrčdim ze je to riesenie aj pre VDO.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

olivin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 494
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E

Přístrojovka V744/r.v. 88

Příspěvek od olivin »


Nasiel som: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=52&t=48545 Ale netvrčdim ze je to riesenie aj pre VDO.
Z toho, co jsem nasel tady na foru jsem se domnival (zjevne mylne), ze problem s motorkem je pouze u Yazaki. Bohuzel obe me pristrojovky na dvojce i sedmicce jsou VDO :-(
Takova hloupa otazka, nesla by kotva krokoveho motorku opet "zmagnetovat", jako se to dela napr. u dynam na stare Jawy?
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....

olivin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 494
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E

Přístrojovka V744/r.v. 88

Příspěvek od olivin »

Update k situaci u sedmicky.
Jednoho rana nastartuju, rozjedu se a pocitadlo chodi. Druhy den nechodi a tak porad dokola. Zkratka jednou jde a podruhe nikoliv. V cem by mohl byt zakopany pes? A by to nebylo tak jednoduche, blbne do toho pomerne zahadne i palivomer. Napr. kdyz normalne ukazuje, zhasnu svetla a on padne dolu, znovu je rozsvitim, dojde k zaskubu rucicicky ktera vyleze max. cca do tretiny a pote opet padne. Nemuze byt neco na tom uzasnem "igelitovem" tistaku?

Diky za pripadne podnety/napady.
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2601
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Přístrojovka V744/r.v. 88

Příspěvek od Sergej »

olivin píše:Update k situaci u sedmicky.
Jednoho rana nastartuju, rozjedu se a pocitadlo chodi. Druhy den nechodi a tak porad dokola. Zkratka jednou jde a podruhe nikoliv. V cem by mohl byt zakopany pes? A by to nebylo tak jednoduche, blbne do toho pomerne zahadne i palivomer. Napr. kdyz normalne ukazuje, zhasnu svetla a on padne dolu, znovu je rozsvitim, dojde k zaskubu rucicicky ktera vyleze max. cca do tretiny a pote opet padne. Nemuze byt neco na tom uzasnem "igelitovem" tistaku?

Diky za pripadne podnety/napady.
MOze, ale vacsinou nie. Treba repasnut jednotlive pristroje a je na dlho klud.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Zpět na „700 / 900 - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé