V50 1.6D kouř z motoru...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 14
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Vůz: V50 1.6D 81kw 2006/07
- Bydliště: Zlín
V50 1.6D kouř z motoru...
Čau kluci,
mám dotaz. Vlastním Volvo V50 1.6D 2006... turbo měněné před 20 tis, najeto celkem 128. rozvody nedělané, kuchaný a sw upravovaný DPF filtr.
A teď k problému. Po zahřátí se neustále line bílý kouř - jako kdyby se vypaloval olej z prostoru u alternátoru. Dostává se to i do vnitřního prostoru před vzduchnu, ale to se dá vypnout... do toho s tímto problémem slyším při přidání plynu a roztočení se motoru takový nový zvuk... jako kdyby tam s otáčkama něco pískalo/foukalo... ale jen když z lehka šlapu na plyn... když překročím určitou hlučnost/otáčky, tak to zmizí...
Jsem z toho docela nešťastný...
Díky moc za nějaké info
mám dotaz. Vlastním Volvo V50 1.6D 2006... turbo měněné před 20 tis, najeto celkem 128. rozvody nedělané, kuchaný a sw upravovaný DPF filtr.
A teď k problému. Po zahřátí se neustále line bílý kouř - jako kdyby se vypaloval olej z prostoru u alternátoru. Dostává se to i do vnitřního prostoru před vzduchnu, ale to se dá vypnout... do toho s tímto problémem slyším při přidání plynu a roztočení se motoru takový nový zvuk... jako kdyby tam s otáčkama něco pískalo/foukalo... ale jen když z lehka šlapu na plyn... když překročím určitou hlučnost/otáčky, tak to zmizí...
Jsem z toho docela nešťastný...
Díky moc za nějaké info
-
Offline
- Příspěvky: 401
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
V50 1.6D kouř z motoru...
Ten kour se line primo z altiku? Pokud ano, to piskani bude asi on. Presne takhle mi odesel, bylo slyset jemny piskani, az jednoho dne se z neho zacalo docela dost hulit, tak sel hned ven a rovnou se vymenil za novej. Puvodni altiky sou na padesatkach pruser.
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
Offline
- Příspěvky: 889
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
V50 1.6D kouř z motoru...
Ahoj, zkontroluj jestli není prasklá ta trubka od mezichladiče, která vede kolem alternátoru.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvky: 14
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Vůz: V50 1.6D 81kw 2006/07
- Bydliště: Zlín
V50 1.6D kouř z motoru...
Tak jsem do zavezl do servisu a dopadlo to tak, že padání do nouzaku vyřešili podfukovanim vstriky, broušením a ultrazvukovým čištěním, ale kouř stále je... Nakonec jsem přišel na to, že ten dým jde z altiku, který je strašně horký, ale na baterii je 14,4v, takže by, měl být asi v pořádku... Mel jsem sundany i řemen a točí se na volno taky v pohodě...
Co myslíte, je potřeba nový alternator nebo nějaká zkušenost s tímto problémem? Nemá někdo případně doma na Moravě plonkovni? Díky
Co myslíte, je potřeba nový alternator nebo nějaká zkušenost s tímto problémem? Nemá někdo případně doma na Moravě plonkovni? Díky
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5056
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
V50 1.6D kouř z motoru...
Nech ho zrepasovat, já ho musel dát nový repasovat už nešel, zničeho nic se uplně upekl.
-
Offline
- Příspěvky: 889
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
V50 1.6D kouř z motoru...
Zkušenost je, jak jsem psal, drobnou prasklinou na té rouře od turba fouká na alternátor mastnej vzduch a časem se zamastí tak, že se z něj začne kouřit. Kámoš na cmaxu 1.6D vyměnil dva alternátory, naž na to přišel.Stanly001 píše: Co myslíte, je potřeba nový alternator nebo nějaká zkušenost s tímto problémem?
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvky: 14
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Vůz: V50 1.6D 81kw 2006/07
- Bydliště: Zlín
V50 1.6D kouř z motoru...
No jo Pepo, ale co ta Teplota? Do minuty po startu se na něm nedá udržet ruka. Kámoš ještě říkal, že je špatný stator.
-
Offline
- Příspěvky: 4996
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
V50 1.6D kouř z motoru...
Kámoš bude mít pravdu. Buď je tam mezizávitový zkrat, nebo proražená dioda (diody), nebo kombinace obého.Stanly001 píše:No jo Pepo, ale co ta Teplota? Do minuty po startu se na něm nedá udržet ruka. Kámoš ještě říkal, že je špatný stator.
Na repasi bych se vykašlal. Sežeň jinej (funkční), vyčisti ho, vyměň lágry, uhlíky a pojede jak z praku. Nebo nový, ale to jsou vyhozený peníze.
-
Offline
- Příspěvky: 889
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
V50 1.6D kouř z motoru...
tak snad by měl jít rozebrat a proměřit, ale psal si, že dobíjíStanly001 píše:No jo Pepo, ale co ta Teplota? Do minuty po startu se na něm nedá udržet ruka. Kámoš ještě říkal, že je špatný stator.
no asi bude už špatnej, každopádně na tu rouru koukni, až ho budeš měnit, jen pro jistotu
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvky: 14
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Vůz: V50 1.6D 81kw 2006/07
- Bydliště: Zlín
V50 1.6D kouř z motoru...
Chlapi, tak nakonec diodovyý můstek... Oprava za 1300 a vše je jak má... Jak padala auto do nouzaku, tak to byl zapečený vstrik, tak nějaké broušení ultrazvukem, měření, atd a to bylo za 2500... Tak snad to bude zase chvilku fungovat
Naposledy upravil(a) Stanly001 dne 19 led 2015 19:42, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 14
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Vůz: V50 1.6D 81kw 2006/07
- Bydliště: Zlín
V50 1.6D kouř z motoru...
Jinak roura vypadala Ok
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé