V tomto dokumentu - jeho úvodní části tomu skutečně říkají "EURO3" a "EURO4" (diletantství toho, kdo připravoval daný dokument), ale jedná se o emisní plakety kategorie 3 a kategorie 4, naprosto jasně. Zkus se do toho dokumentu třeba i začíst, když ho uvádíš. U "EURO4" se i v něm jednoznačně mluví o benzínových autech od roku 1993 (což je zase diletantství, ale ukazuje to na dosti starou EURO normu, rozhodně ne Euro 4).
Text vyhlášky už mluví správně o emistní třídě 3 a emisní třídě 4. Jednak není třeba propadat panice, ale také není úplně na místě někoho urážet, že šíří bludy.
Romulusw píše:
HonzaA píše:
TENTO SYSTEM JE PREJATY V PRAZE, NEJEDNA SE OBECNE O ZADNE EURO 3 A EURO 4 NORMY. NAUCTE SE PROBOHA ASPON CIST, KDYZ UZ NEUMITE KRITICKY PREMYSLET!!!!!
Tento system není přejatý v Praze. Jsou tam jasně definovány EURO3 a EURO4, tak nešiř bludy.
HonzaA píše:Jde o emisni plaketu kategorie 3 a pozdeji kategorie 4. To se nekryje s Euro normami, debilove novinari pisou a ctenari novinek, ale i mnoha dalsich webu a novin to tak nicmene berou za svatou pravdu.
Nenapadlo te, ze to uz by bylo trochu moc postavene na hlavu?
Abych řekl - nenapadlo.
Ale na svojí obhajobu musím podotknout, že vzhledem k tomu co se nasralo do vlády a na hrad, tak by mne vůbec nepřekvapilo, kdyby s účinností od příštího týdne zakázali vjezd všemu, co není šlapací nebo na setrvačník a výjimku dostanou vozidla na tužkové baterie
Jo, ale má to nějaké meze. Dost se mluvilo o tom, že se plakety budou vzájemně uznávat s němci a to by samozřejmě při tak šílené úpravě, jak to média prezentovala, nešlo.
_________________ 244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
Mimochodem - a o tom se asi také moc neví - pro emisní kategorii 4, tedy zelenou plaketu se vjezdem do všech zón, postačí, aby benzínové auto splňovalo Euro 1, což je patrné z nařízení vlády č. 56/2013 - Nařízení vlády o stanovení pravidel pro zařazení silničních motorových vozidel do emisních kategorií a o emisních plaketách
_________________ 244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
Jo a Lachtane, nesouhlasím s názvem tématu , to snad ani není ekoterorismus. Má to nějakou racionální myšlenku. Staré diesely bez DPF jsou zdraví opravdu extrémně škodlivé, existují studie prokazující spojitost například s rakovinou plic. Dle mého názoru do města nepatří a nikdy patřit neměly. V Brně je to také obrovský problém, koncentrace pevných částic jsou tu extrémně vysoké i u školek.
_________________ 244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
V tom návrhu vyhlášky se skutečně o EURU již nepíše nic, takže se ti omlouvám, máš pravdu.
Ale celý ten dokument je výplod chorých hlav, které spoléhají, že lidi mají v těch eurech hokej.
Zajímavé je, že za toho accorda se platila ekozlodějina "jen" bůra, když neměl žádné EURO
To jsem zvědav koho tady napadne snižovat rychlost na dálnici ono to nestačí na těch opravenejch a novejch usecích co se nedá jezdit .
To se zase někdo určitě chytne a bude další omezení v rámci eko
Všimli jste si, jak se stalo v poslední době módní slovo "opatření"?
Psychopatka, zapíchne u školy kluka a hned se řeší jaká udělat opatření (přitom, proti cvokům není obrana - Boston).
Statistika mrtvých na kolejích se zvýšila, současně se snížením počtu sebevrahů. Včera v televizi hned padaly dotazy na ministra, jaká budou provedena opatření.
Magor s bouchačkou střelí dva dvoumetrové vyhazovače, co mu jdou rozbít budku a hned se řeší, jaká učinit opatření, aby se takové věci neděly.
Sedmdesátiletý pilot přistane někde na komíně a hned se najde někdo, kdo by zase chtěl dělat opatření.
Není vám to divné, co se vyrojilo "dobrodinců", kteří mají na srdci jen a pouze naše dobro? Ať chceme, nebo ne.