Brzdy V70
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3415
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
Brzdy V70
Abych se priznal, tak jsem moc desticek od neho nenasel a kdyz jo, tak byly drazsi nez ty kotouce. Cetl jsem, ze na ne muzou jit jakekoliv desticky. ATE jsem mel na V40 a zadna hiparada (zvlnily se pravdepodobne) po par mesicich. Mozna ale desticky ATE zkousnu, kotouce asi ne. Ty Zimmermanny jsou o polovinu levnejsi 1.169kc jeden. Ale budu mit asi ty 302mm co ?
-
Offline
- Příspěvky: 3415
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
Brzdy V70
Na V40 sem mel ABS a ty mi vydrzely nejakych 40kkm (2roky) kdyz jsem auto prodaval,tak tam jeste na nich bylo 3-4mm
Asi nekdo bude namitat proti teto znacce,ale me vydrzely dlouho a bbyl jsem snima i spokojenej. A to nejezdim na klobouka.
Asi nekdo bude namitat proti teto znacce,ale me vydrzely dlouho a bbyl jsem snima i spokojenej. A to nejezdim na klobouka.

_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 170
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Vůz: .
Brzdy V70
Nejlepší kombinace jsou podle mě dvě:
origo kotouče + origo destičky (jezdím já)
Děrované Zimmermann + origo destičky
Myslím že i "Dali" říkal že jsou to jedny z nejlepších možností, hlavně je jen tak nezkroutíš a opravdu to brzdí pěkně, asi bych zbytečně neexperimentoval
origo kotouče + origo destičky (jezdím já)
Děrované Zimmermann + origo destičky
Myslím že i "Dali" říkal že jsou to jedny z nejlepších možností, hlavně je jen tak nezkroutíš a opravdu to brzdí pěkně, asi bych zbytečně neexperimentoval

_________________
Bylo:
BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün
V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl
C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní
Bylo:
BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün
V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl
C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní
-
Offline
- Příspěvky: 890
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
Brzdy V70
mám na V70 origo desky i kotouče a brzdí to dobře, nekroutí se, jen se mi zdá, že dost ubývají kotouče a zadní reznou.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Brzdy V70
Jak píše Dejw22... děrovaný Zimmermanny + originál Volvo desky je zatím nejlepší kombinace co jsem na předku měl. Na zadek vždycky kupuju jak desky tak kotouče origo Volvo. Zimmermann desky jsem nezkoušel. Bral bych možná i na ten předek origo Volvo, jenže sice ty malý do 15" kol 280mm kotouče, ale nový, origo, osazený společně s novýma deskama se mi po 30tkm podařilo zkroutit, je možný že 302 by to neudělaly, ale v té době ty děrovaný Zimmermanny byly levnější, tak jsem je zkusil a byly to jediný kotouče, který jsem dojel až do konce aniž bych je musel měnit kvůli zkroucení. (100tkm 95% okresky).
Jak moc je rozdíl která kapalina sám nepoznám, ale z dlouhodobých testů nejlíp vychází ATE DOT 4 Superblue. Oproti jiným závodním kapalinám který ve většině případů a většině parametrech předčí je příjemně levná. Když děláte výměnu kapaliny, tak je super, že podle barvy poznáte, kdy už máte všechnu starou odfouknutou.
Pro puntičkáře Superblue neni určená pro provoz na pozemních komunikacích, právě kvůli svojí barvě a patrně jako pojistka proti americkým inteligentům, který by se s ATE neváhali soudit poté co si jí nalili do ostřikovače
Jak moc je rozdíl která kapalina sám nepoznám, ale z dlouhodobých testů nejlíp vychází ATE DOT 4 Superblue. Oproti jiným závodním kapalinám který ve většině případů a většině parametrech předčí je příjemně levná. Když děláte výměnu kapaliny, tak je super, že podle barvy poznáte, kdy už máte všechnu starou odfouknutou.
Pro puntičkáře Superblue neni určená pro provoz na pozemních komunikacích, právě kvůli svojí barvě a patrně jako pojistka proti americkým inteligentům, který by se s ATE neváhali soudit poté co si jí nalili do ostřikovače

Brzdy V70
No ty Zimmermanny nejsou derovane, ale normalni. Jeste se zkusim podivat po tech originalech od Volva co stoji. Taze rikas Dali, ze budu mit ty 302mm kotouce, kdyz mam 16ky kola ?
Ted se divam, ze o dva radky niz je tez tema na brzdy, tak se omlouvam za zbytecne vlakno. Ja to nevidel
Ted se divam, ze o dva radky niz je tez tema na brzdy, tak se omlouvam za zbytecne vlakno. Ja to nevidel

Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]