D24 a D24TIc ROZDÍL????
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 52
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Poděbrady
- Vůz: Volvo760 2.4 D24Tic
D24 a D24TIc ROZDÍL????
Taková zvídavá otázka, když z D24TIC sundám turbo, co musím ještě změnit aby to funovalo jako klasická D24??? Vstřiky?? Čerpadlo, nejaká čidla???? Je stejná komprese?? Děkuji Určitě ste to už někdo zkoušel, ikdyž opačně z D24 na TIC ....
_________________
Volvo 760 2.4 D24Tic - Rakvička (nebo také Nudle :-D )
Volvo 760 2.4 D24Tic - Rakvička (nebo také Nudle :-D )
-
Offline
- Příspěvky: 447
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
D24 a D24TIc ROZDÍL????
Vstřiky pro atmosféru jsou nastavené na nižší otvírací tlak, ale to by v podstatě nemuselo vadit, jen to bude víc kouřit. Čerpadlo má ještě tlakovou regulaci (dle plnícího tlaku), což by provozu bez turba taky vadit nemuselo, nějak si to přebere.
Pak samozřejmě svody + 1. díl výfuku, sání a jinej airbox...
Čidla měnit netřeba, v podstatě tam žádné nejsou
Určitě je to daleko jednodušší konverze než obráceně, ale nejde mi do hlavy proč by to někdo dělal...?
Pak samozřejmě svody + 1. díl výfuku, sání a jinej airbox...
Čidla měnit netřeba, v podstatě tam žádné nejsou
Určitě je to daleko jednodušší konverze než obráceně, ale nejde mi do hlavy proč by to někdo dělal...?
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
-
Offline
- Příspěvky: 52
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Poděbrady
- Vůz: Volvo760 2.4 D24Tic
D24 a D24TIc ROZDÍL????
Aaale, tady jeden kolega taky si pořídil 760 TIC, jako spotřebáka, má ko turbo, bere mu to olej přez něj a chce to dát do kupy s nejmenšími náklady.... tak mě napadla tahle varianta. Nicméně nejdříve samozřejmě zkusím sehnat nějaké lepší turbo za kloudný peníz....kV8ba píše:Vstřiky pro atmosféru jsou nastavené na nižší otvírací tlak, ale to by v podstatě nemuselo vadit, jen to bude víc kouřit. Čerpadlo má ještě tlakovou regulaci (dle plnícího tlaku), což by provozu bez turba taky vadit nemuselo, nějak si to přebere.
Pak samozřejmě svody + 1. díl výfuku, sání a jinej airbox...
Čidla měnit netřeba, v podstatě tam žádné nejsou
Určitě je to daleko jednodušší konverze než obráceně, ale nejde mi do hlavy proč by to někdo dělal...?
Tak vstřiky přenastavit to by neměl být zase takový problém, svody to je jasný by museli být jiný a to sání plus airbox- vždyť by si to mohlo sát defakto přez intercooler,akorát udělat koleno mezi stávajícím airboxem a coolerem...
_________________
Volvo 760 2.4 D24Tic - Rakvička (nebo také Nudle :-D )
Volvo 760 2.4 D24Tic - Rakvička (nebo také Nudle :-D )
-
Offline
- Příspěvky: 2157
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
D24 a D24TIc ROZDÍL????
Myslím že mezi těmito motory bude rozdílný kompresní poměr a ten by mohl být dán hlavou respektive komůrkou v ní. Ale nikdy jsem s těmito koncerny neměl nic do činění, ale na Peugeotech nebo Renaultech to tak bylo tehdy
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 52
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Poděbrady
- Vůz: Volvo760 2.4 D24Tic
D24 a D24TIc ROZDÍL????
Tuhle zkušenost mám taky,ale co jsem tu četl připadá mi že jsou ty motory opravdu shodné... Přece jen je ten motor koncepčně starý 30 let...karelvolvo píše:Myslím že mezi těmito motory bude rozdílný kompresní poměr a ten by mohl být dán hlavou respektive komůrkou v ní. Ale nikdy jsem s těmito koncerny neměl nic do činění, ale na Peugeotech nebo Renaultech to tak bylo tehdy
_________________
Volvo 760 2.4 D24Tic - Rakvička (nebo také Nudle :-D )
Volvo 760 2.4 D24Tic - Rakvička (nebo také Nudle :-D )
-
Offline
- Příspěvky: 2157
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
D24 a D24TIc ROZDÍL????
Samozřejmě že mám na mysli staré motory. jen třeba vím že motor od Rencka diesel bez turba měl kompresi 1:22 a turbo mělo 1:17 ale jestli se to lišilo třeba jen komůrkou to nevím
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
D24 a D24TIc ROZDÍL????
Rozdiel v hlavach je, ale nic co by hladkemu malo vadit. Rozdielne su vyfukove ventily. Kompresia je rovnaka.
Inak lepsie nez placat rozne domnienky je precitat bibliu krabicara: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=38&t=22856 , strana 60.
Inak lepsie nez placat rozne domnienky je precitat bibliu krabicara: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=38&t=22856 , strana 60.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4738
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
D24 a D24TIc ROZDÍL????
ty vole prisla doba kdy kazdej d24xxx je pruser
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
D24 a D24TIc ROZDÍL????
Myslíš mráz?
Jinak vše bylo napsáno výše.
A ač to tak nevypadá, tak nejlevněji vyjde zrepasovat turbo, protože vejfuk 1. díl se bude sakra blbě shánět, pokud neni po ruce šikovnej svářeč. Kdyžtak díly na konverzi mam, ale asi ne všechny.
Jinak vše bylo napsáno výše.
A ač to tak nevypadá, tak nejlevněji vyjde zrepasovat turbo, protože vejfuk 1. díl se bude sakra blbě shánět, pokud neni po ruce šikovnej svářeč. Kdyžtak díly na konverzi mam, ale asi ne všechny.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 52
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Poděbrady
- Vůz: Volvo760 2.4 D24Tic
D24 a D24TIc ROZDÍL????
Urvanej píše:Myslíš mráz?
Jinak vše bylo napsáno výše.
A ač to tak nevypadá, tak nejlevněji vyjde zrepasovat turbo, protože vejfuk 1. díl se bude sakra blbě shánět, pokud neni po ruce šikovnej svářeč. Kdyžtak díly na konverzi mam, ale asi ne všechny.
Ten první díl je problém, to už jsem řešil u svého a nakonec jsem ho kousek po kousku vyzpravil,vyvařil tak snad vydrží ?!? No, kolego, jestli nějaký díly máš a byl bys ochoten prodat, nezlobil bych se,písni prosím a něco vymyslíme (dojedu)
_________________
Volvo 760 2.4 D24Tic - Rakvička (nebo také Nudle :-D )
Volvo 760 2.4 D24Tic - Rakvička (nebo také Nudle :-D )
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]