Kupoval jsem ji když měla najeto cca 600tis km a dnes má přes mega a čtvrt. Motor je stále původní a šlape. Jen už trošku kouří olej. A jen dodatek k T6R. Servisuji od určité doby u nich a musím říct, že když už nikdo nevěděl, co mému autu je, auto mi opravili a zdarma mi i vyměnili prasklá blinkr. A je toho velká spousta co pro mě hlavně David Patočka(svedskedily.cz) udělal. Takže za mě je T6R velmi kvalitní a spolehlivý servis.
Poohlizeni se po 850 TDI
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 59
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Hradec Králové
- Vůz: Volvo 850 2,5tdi r.v.96
Poohlizeni se po 850 TDI
850 mohu jen doporučit. Mám tu svou 11 let a i když s ní byli občas problémy, vždy to byla jen nějaká prkotina. Jinak jsem v ní asi třikrát nechával dělat čerpadlo a ostatní opravy beru jen jako spotřebák 
Kupoval jsem ji když měla najeto cca 600tis km a dnes má přes mega a čtvrt. Motor je stále původní a šlape. Jen už trošku kouří olej. A jen dodatek k T6R. Servisuji od určité doby u nich a musím říct, že když už nikdo nevěděl, co mému autu je, auto mi opravili a zdarma mi i vyměnili prasklá blinkr. A je toho velká spousta co pro mě hlavně David Patočka(svedskedily.cz) udělal. Takže za mě je T6R velmi kvalitní a spolehlivý servis.
Kupoval jsem ji když měla najeto cca 600tis km a dnes má přes mega a čtvrt. Motor je stále původní a šlape. Jen už trošku kouří olej. A jen dodatek k T6R. Servisuji od určité doby u nich a musím říct, že když už nikdo nevěděl, co mému autu je, auto mi opravili a zdarma mi i vyměnili prasklá blinkr. A je toho velká spousta co pro mě hlavně David Patočka(svedskedily.cz) udělal. Takže za mě je T6R velmi kvalitní a spolehlivý servis.
_________________
Volvo 850 2,5 Tdi r.v 96 kombi 1300000km a kdo má víc? :D
Volvo V 70 II 2,4 D5 r.v.2002
Volvo 850 2,5 Tdi r.v 96 kombi 1300000km a kdo má víc? :D
Volvo V 70 II 2,4 D5 r.v.2002
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Výhledově 850 tdi
Poohlizeni se po 850 TDI
Tak to ovsem klobouk dolu!pldvk píše:850 mohu jen doporučit. Mám tu svou 11 let a i když s ní byli občas problémy, vždy to byla jen nějaká prkotina. Jinak jsem v ní asi třikrát nechával dělat čerpadlo a ostatní opravy beru jen jako spotřebák
Kupoval jsem ji když měla najeto cca 600tis km a dnes má přes mega a čtvrt. Motor je stále původní a šlape. Jen už trošku kouří olej.
Mimochodem, ma tu nekdo zkusenosti s tou delici mrizi? Je to pro me vzhledem ke psum dosti podstatna zalezitost.
A ma smysl pripadne resit zaplynovanou 850? Bratr do me furt huci
-
Offline
- Příspěvky: 317
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1
Poohlizeni se po 850 TDI
ahoj,gratuluju k výběru 850,opravdu dobrá volba,měl jsem dva roky 850 kombi s motorem 2,3 T5 166kw,najeto okolo 200tis.km,a krom spotřebáku(olej,kotouče,destičky)na něj nebylo potřeba sáhnout-jediná závada za ty dva roky a cca 25tis.km byla cívka zapalování,oprava v T6R do tisícovky,spotřeba dlouhodobá za celou dobu 12,1,dovolená v itálii 8,6,komfort a pocit z jízdy s výkonným motorem byl k nezaplacení! teď mám dva roky přímého nástupce V 70 T5,a rovněž spokojenost,najeto momentálně 243tis.km,spotřeba 10,7 dlouhodobá,takže si taky myslím,že s atmosférou 106/125kw se přes deset na sto klidnou jízdou určitě nedostaneš...mříž v kufru nemám,ale většina 850/V 70 má v zadních opěradlech výsuvné síťky-zháknou se ke stropu od opěradel a fungujou i při sklopených sedačkách-ale pochybuju,že by při prudkém brzdění či nedej bože havárii zastavily něco většího,než hubenou veverku...mříž by naopak měla podržet i slůně
takže přeju úspěšnej lov na to správný volvo,a koukej se pak pochlubit,ahoj! 
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Výhledově 850 tdi
Poohlizeni se po 850 TDI
Dekuju za gratulaci, ale ta bude na miste predevsim az objevim svyho vysnenyho tancika
No prave, site jsou na prd. Predstava, ze nedejboze pak proletej prednim sklem a vezme to tech vic jak 60kg zivy vahy pres me, je nic moc na obe strany... Oni jsou uplne nejlepsi klece na miru vyrobeny, bytelny, ale to je pripadne k reseni az pozdeji, navic by se tam pak blbe spalo. No budu rada, kdyz se ohledne mrize nekdo vyjadri
Do konce tydne zavolam panu Formankovi, tak pak poreferuju.
No prave, site jsou na prd. Predstava, ze nedejboze pak proletej prednim sklem a vezme to tech vic jak 60kg zivy vahy pres me, je nic moc na obe strany... Oni jsou uplne nejlepsi klece na miru vyrobeny, bytelny, ale to je pripadne k reseni az pozdeji, navic by se tam pak blbe spalo. No budu rada, kdyz se ohledne mrize nekdo vyjadri
Do konce tydne zavolam panu Formankovi, tak pak poreferuju.
-
Offline
- Příspěvky: 44
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Beroun / Chomutov
- Vůz: Volvo S60 D5
Poohlizeni se po 850 TDI
Osobně vozím pesana vzadu pouze za sítí, ale ještě jištěného na postroji s vodítkem, připevněným k již připraveným úchytům (očkám) u pátých dveří. Postroj nemám přímo ten speciál do auta, používám tažný postroj. Síť už je tam spíše do počtu...
_________________
Volvo S60 2.4 D5, 120 kW, r.v. 03
Volvo XC90 2.5T, 154 kW, r.v. 04
Volvo V70 2.4i, 125 kW, r.v. 97
Saab 9-5 2.0t, 141 kW, r.v. 98
Volvo S60 2.4 D5, 120 kW, r.v. 03
Volvo XC90 2.5T, 154 kW, r.v. 04
Volvo V70 2.4i, 125 kW, r.v. 97
Saab 9-5 2.0t, 141 kW, r.v. 98
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1006
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
Poohlizeni se po 850 TDI
...tak už je to tady zase, jen řeknu bez omáčky fakta, stejně nemá smysl se hádat.
Nejsem členem T6R s.r.o. a nevím, co se tady komu a v jakém stavu prodávalo před šesti lety,
ale nejlépe to bude vědět Marra, který tady v té době ještě pracoval.
Není důvod stáčet kilometry na 850, ty už sem jezdily stočené z Německa, to auto vydrží hravě milion kilometrů, a se stavem 650 tis km, to nikdo nechce, ani Čech, Polák nebo Litevec.
Navíc každá 850 sama o sobě může mít najeto klidně o několik set km navíc, protože u každé z nich nějakou dobu nefungoval tachometr, dokud někdo nevyměnil kolečko počítadla km.
Běžná to závada.
No a k T6R....jako každá firma, tak i tato prochází určitým vývojem a s tím je spojena i migrace zaměstnanců, která se v posledních 3 letech stabilizovala.
Z původních 3 mechaniků, Marry a pana Jiřičky, se v průběhu let vytvořil 14 člený team lidí, kteří mají povětšinou praxi ve značkových servisech a svou práci dělají zodpovědně.
Pokud by to bylo opravdu tak špatné, jak se zde s oblibou píše,
již dávno by zde bylo ticho a zhasnuto....
Pohled na dvůr plný aut připravených na servis, však hovoří opačně, ale to některé lidi dokáže vytočit tak, že si nemůžou nehodit kamenem, když je to zadarmo
Tudíž nechť si každý udělá obrázek sám, doporučuji osobně navštívit všechny zmíněné, doporučené firmy a rozhodnout se nezávisle na tom, jak to vidí někdo jiný. My taky víme o desítkách věcí, které zmiňované firmy podělaly, a pak se to tady předělávalo,ale nebyl důvod si tímto způsobem dělat lacinou reklamní kampaň.
Jeden čas jsem měl cukání, že si to budu fotit, ale pak jsem se nad tím usmál.......není to zapotřebí.
.....apropos, žádná 850 TDI bez klima se tam neprodává, byly tu dvě černé TDI současně, jedna je už pryč a ta druhá je ještě k vidění.
Nejsem členem T6R s.r.o. a nevím, co se tady komu a v jakém stavu prodávalo před šesti lety,
ale nejlépe to bude vědět Marra, který tady v té době ještě pracoval.
Není důvod stáčet kilometry na 850, ty už sem jezdily stočené z Německa, to auto vydrží hravě milion kilometrů, a se stavem 650 tis km, to nikdo nechce, ani Čech, Polák nebo Litevec.
Navíc každá 850 sama o sobě může mít najeto klidně o několik set km navíc, protože u každé z nich nějakou dobu nefungoval tachometr, dokud někdo nevyměnil kolečko počítadla km.
Běžná to závada.
No a k T6R....jako každá firma, tak i tato prochází určitým vývojem a s tím je spojena i migrace zaměstnanců, která se v posledních 3 letech stabilizovala.
Z původních 3 mechaniků, Marry a pana Jiřičky, se v průběhu let vytvořil 14 člený team lidí, kteří mají povětšinou praxi ve značkových servisech a svou práci dělají zodpovědně.
Pokud by to bylo opravdu tak špatné, jak se zde s oblibou píše,
již dávno by zde bylo ticho a zhasnuto....
Pohled na dvůr plný aut připravených na servis, však hovoří opačně, ale to některé lidi dokáže vytočit tak, že si nemůžou nehodit kamenem, když je to zadarmo
Tudíž nechť si každý udělá obrázek sám, doporučuji osobně navštívit všechny zmíněné, doporučené firmy a rozhodnout se nezávisle na tom, jak to vidí někdo jiný. My taky víme o desítkách věcí, které zmiňované firmy podělaly, a pak se to tady předělávalo,ale nebyl důvod si tímto způsobem dělat lacinou reklamní kampaň.
Jeden čas jsem měl cukání, že si to budu fotit, ale pak jsem se nad tím usmál.......není to zapotřebí.
.....apropos, žádná 850 TDI bez klima se tam neprodává, byly tu dvě černé TDI současně, jedna je už pryč a ta druhá je ještě k vidění.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Výhledově 850 tdi
Poohlizeni se po 850 TDI
A jejej, pardon, ja tu nechtela zpusobit zadnej ohen na strese
Ja sem fakt jenom timhle nepolibena a jediny o co jde mne, je vybrat si vozitko, ktery mi bude delat dlouhy leta radost. Tak se jeste jednou omlouvam za podnet k nejakejm konfliktum, do kterejch ja jakozto novacek ani v nejmensim nevidim. Jen se snazim sosat informace a asi vsichni vite, ze neni jednoduchy se v nich orientovat a vybrat si ty spravny (a tim prosim vubec nikoho nechci urazit, je to jak jsem psala vyse - co clovek, to zkusenost.)
David Patocka
Ok, diky moc za info (nejen) o cernakovi, kdyz mi jen trochu vyjde cas a jeste tam bude, v pristim tydnu mam v planu se stavit na nej kouknout a zaslintat si.
Potvor
To co popisujes je se trema psama fakt neproveditelny, ty uzle bych rozplejtala jeste tejden

David Patocka
Ok, diky moc za info (nejen) o cernakovi, kdyz mi jen trochu vyjde cas a jeste tam bude, v pristim tydnu mam v planu se stavit na nej kouknout a zaslintat si.
Potvor
To co popisujes je se trema psama fakt neproveditelny, ty uzle bych rozplejtala jeste tejden
-
Offline
- Příspěvky: 12
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kytlice, Liberec
- Vůz: Volvo 850
Poohlizeni se po 850 TDI
Já teda za sebe můžu 850 TDi jen doporučit! Používám jí podobně jako asi budeš ty, jezdím s ní zhruba jednou za týden delší štreku a jinak sem tam pro něco v Liberci, nemůžu si jí vynachválit. Koupil jsem jí v Německu se serviskou, najeto něco přes 200 tisíc (!!!), sice byla bouraná takže je na zadku trochu pomačkaná ale na funkci to nemá vliv.
I pro mě jako pro studenta je to auto udržitelný, vpodstatě jen olej, brzdy atd. A nemyslím si že je servis drahej, jezdím do polarcars k panu Formánkovi a jsem opravdu spokojenej, ND srovnatelný nebo levnější s jinejma značkama.
Co se týče rychlosti tak to není žádnej závodník, ale na bezpečný předjetí bohatě stačí, na německý dálnici je 130-150 km/h příjemná cestovní rychlost. A spotřeba běžne 7, když jedu na pohodu tak za 6l.
Zatím jsem ještě v autě převezl asi všechno. Kdyby ses chtěla svízt tak klidně přijeď do Liberce, nebo jak už bylo výše tak pan Formánek určitě rád sveze a poradí.
I pro mě jako pro studenta je to auto udržitelný, vpodstatě jen olej, brzdy atd. A nemyslím si že je servis drahej, jezdím do polarcars k panu Formánkovi a jsem opravdu spokojenej, ND srovnatelný nebo levnější s jinejma značkama.
Co se týče rychlosti tak to není žádnej závodník, ale na bezpečný předjetí bohatě stačí, na německý dálnici je 130-150 km/h příjemná cestovní rychlost. A spotřeba běžne 7, když jedu na pohodu tak za 6l.
Zatím jsem ještě v autě převezl asi všechno. Kdyby ses chtěla svízt tak klidně přijeď do Liberce, nebo jak už bylo výše tak pan Formánek určitě rád sveze a poradí.
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Výhledově 850 tdi
Poohlizeni se po 850 TDI
Omlouvam se za odmlku, ale vazne je to ted u me na palici. Dosla jsem k nazoru, ze pujdu nejspis do benzinaka, predevsim proto ze se mi po 9 letech s naftakama uz nechce resit nestartovani v zime. A taky samozrejme ocenim, kdyz bude v aute min veci, ktery se muzou vysrat
Vyrazneji shanet ale zacnu az ke konci ledna, to uz bude vic casu.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 109
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pohořany u Olomouce
- Vůz: 850 tdi D5252T 1996 103kw bílá automat
Poohlizeni se po 850 TDI
Tak za prve zima není a asi nebude a za druhe nesrovnavej nesrovnatelneMathea píše:Omlouvam se za odmlku, ale vazne je to ted u me na palici. Dosla jsem k nazoru, ze pujdu nejspis do benzinaka, predevsim proto ze se mi po 9 letech s naftakama uz nechce resit nestartovani v zime. A taky samozrejme ocenim, kdyz bude v aute min veci, ktery se muzou vysratVyrazneji shanet ale zacnu az ke konci ledna, to uz bude vic casu.
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Výhledově 850 tdi
Poohlizeni se po 850 TDI
Letos, ted!:) Neplanuju to auto na jednu sezonuTak za prve zima není a asi nebude a za druhe nesrovnavej nesrovnatelne.
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Výhledově 850 tdi
Poohlizeni se po 850 TDI
Ovsem pokud si tim chtel rict, ze zima uz nebude nikdy, pak diky za nejlepsi zpravu roku! 
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 109
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pohořany u Olomouce
- Vůz: 850 tdi D5252T 1996 103kw bílá automat
Poohlizeni se po 850 TDI
Pokud máš vše v pořádku(myslím tím motor,trysky,žhavení,baterku,zimní naftu atd.)není se čeho obávat a je jedno jestli je -20 nebo +20.Ty jsi zblblá s Feldy,tam diesely nestartovaly ani v létěMathea píše:Letos, ted!:) Neplanuju to auto na jednu sezonuTak za prve zima není a asi nebude a za druhe nesrovnavej nesrovnatelne.
A nerikej, ze diesely 850 nemaj problemy se zimnima startama
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Výhledově 850 tdi
Poohlizeni se po 850 TDI
To neni pravda, do feldy mi kluci namontovali teplotni chcidlo z benzinaku a chyta mnohem lip nez bejvalej esesak (escort), se kterym jsem prozila "krasnych" 6 let sveho ridicskeho zivota.Mata píše: Pokud máš vše v pořádku(myslím tím motor,trysky,žhavení,baterku,zimní naftu atd.)není se čeho obávat a je jedno jestli je -20 nebo +20.Ty jsi zblblá s Feldy,tam diesely nestartovaly ani v létě. Jo a zima bude...snad
.
-
Offline
- Příspěvky: 92
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 l TDI 1998, S60 2008 2.4D
Poohlizeni se po 850 TDI
ja bych treba do benzinu nesel proto jak u naftaka se mi libi projev motoru...sila od volnobehu zvuk tah proste bych nemenil...a se zimnima startama nemam problemy je to jen tema ktery se zbytecne moc nafukuje ze nafta v zime nestartuje...jak je napsano vejs tak pokud je vse v poradku tak zadnej problem a neni to udrzba kterou delas pred kazdou zimou to si nemysli
_________________
V70 1998 TDI charlottka M/T MSA 15.7 kat off, egr off, chip 119kw 374Nm.
Otcova S60 2008 M/T 2.4D 120kw
Motorka Kawasaki Z900 Lucy
V70 1998 TDI charlottka M/T MSA 15.7 kat off, egr off, chip 119kw 374Nm.
Otcova S60 2008 M/T 2.4D 120kw
Motorka Kawasaki Z900 Lucy
-
Offline
- Příspěvky: 896
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
Poohlizeni se po 850 TDI
Ahoj, je to zvláštní, ale opravdu nemají, mám V70 od roku 2006 a v zimě startuje parádně. Co tady tak čtu, tak časem může nastat problém se startováním teplého motoru v létě.Mathea píše:A nerikej, ze diesely 850 nemaj problemy se zimnima startama
Jinak jestli můžu doporučit, sjeď si s benzínem a s naftou a pak se rozhoduj
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvky: 1459
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
Poohlizeni se po 850 TDI
neni to zvlastne, ale vyhodna vlastnost priameho vstrekovania v kombinacii s rotacnym cerpadlom. Modernejsi system common rail uz startuvava o kusok horsie ale presnejsie davkovanie ponuka dalsie moznosti
-
Offline
- Příspěvky: 896
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
Poohlizeni se po 850 TDI
no ale stejně jsem se divil, že když to při -17 stupních chytalo trochu hůř, tak byly z pěti žhaviček tři špatnýkwiko píše:neni to zvlastne, ale vyhodna vlastnost priameho vstrekovania v kombinacii s rotacnym cerpadlom. Modernejsi system common rail uz startuvava o kusok horsie ale presnejsie davkovanie ponuka dalsie moznosti
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1006
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
Poohlizeni se po 850 TDI
Tak já jsem taky nikdy neměl problém se startem v zimě, za prvé mám zánovní baterku a v pořádku žhavení.
Pak už jen tu správnou naftu a klidně může být -20°C a jedu.
Ovšem pokud máš blbou baterku a upálený svíčky u benzína, tak ho taky v zimě nenatočíš.
no, nejlepší je mít dvě auta, když jedno nechytne, jedeš druhým.....
Pak už jen tu správnou naftu a klidně může být -20°C a jedu.
Ovšem pokud máš blbou baterku a upálený svíčky u benzína, tak ho taky v zimě nenatočíš.
no, nejlepší je mít dvě auta, když jedno nechytne, jedeš druhým.....
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Výhledově 850 tdi
Poohlizeni se po 850 TDI
A to je pravda! Reseni na kdejakej automobilovej neduh.David Patočka píše: no, nejlepší je mít dvě auta, když jedno nechytne, jedeš druhým.....
No, projedu si nekde par aut postupne a uvidim
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13220
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Poohlizeni se po 850 TDI
Jo, tuhle sem se vracel vyměnit klíčky 2x, Jaruně chcípla baterka, Kája měl prázdnou nádrž, Dvojka podržela.David Patočka píše: no, nejlepší je mít dvě auta, když jedno nechytne, jedeš druhým.....
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Výhledově 850 tdi
Poohlizeni se po 850 TDI
Ahoj,
tak mi to trochu trvalo, nicmene dneska jsem se byla podivat na tuhle nadheru:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/850/16535470?goFrom=list
A mela jsem nekolik orgasmu
Nicmene...Brzdy jsou nejaky divoky (brzdej malo a tahne to), ABS nefunguje, klima misto studenyho topi a celkove moc nereaguje a hlavne sviti kontrolka lambdy, coz jak jsem koukala, muze znamenat ledasco. Je to dovezeny z Nemecka, tady to nejezdilo, coz je plus. Dle stk nemeckejch to vypada, ze to ani nema stoceny kilometry, motor naskocil hned a jelo to hezky, servisku to nema... Ted je otazkou, co ta lambda kontrolka
A nevim, jestli ma smysl tam tahat mechanika s diagnostikou, nebo hledat neco jinyho.
tak mi to trochu trvalo, nicmene dneska jsem se byla podivat na tuhle nadheru:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/850/16535470?goFrom=list
A mela jsem nekolik orgasmu
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Výhledově 850 tdi
Poohlizeni se po 850 TDI
Jo ale jinak teda autak pekne zachovalej, to me az prekvapilo. Sie dobastlena nad spz kamera na couvani, ale to je aspon schovany pod rantlem kufru. Jinak to ale vypada jako fakt pekny auto, lak chycenej akorat trochu na haupne zepredu, cca na trech mistech a pak u dveri. Kamarad, oc tam se mnou byl, ale rikal, ze mu prijde, ze to dostalo mrdu, nicmene to jisty neni.
-
Offline
- Příspěvky: 1832
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Poohlizeni se po 850 TDI
Pokud si měla několik orgasmů tak není co řešit ideální partner pro nákupy a dovolenouMathea píše:Ahoj,
tak mi to trochu trvalo, nicmene dneska jsem se byla podivat na tuhle nadheru:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/850/16535470?goFrom=list
A mela jsem nekolik orgasmuNicmene...Brzdy jsou nejaky divoky (brzdej malo a tahne to), ABS nefunguje, klima misto studenyho topi a celkove moc nereaguje a hlavne sviti kontrolka lambdy, coz jak jsem koukala, muze znamenat ledasco. Je to dovezeny z Nemecka, tady to nejezdilo, coz je plus. Dle stk nemeckejch to vypada, ze to ani nema stoceny kilometry, motor naskocil hned a jelo to hezky, servisku to nema... Ted je otazkou, co ta lambda kontrolka
A nevim, jestli ma smysl tam tahat mechanika s diagnostikou, nebo hledat neco jinyho.
Jinak je to jak v životě budeš si ho muset vydržovat,aby splňoval co má.
Jinak jestli máš někoho kdo tomu rozumí tak hlavně motor a převodovka aby byly ok.
Cenu komentovat nemá cenu zkus ať sleví nefunkční ABS se řeší běžně a auto pomalu 20 let starý se rovná investice je to na tobě jak se rozhodneš.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Výhledově 850 tdi
Poohlizeni se po 850 TDI
Petr.Chrpa píše:
Pokud si měla několik orgasmů tak není co řešit ideální partner pro nákupy a dovolenou![]()
Jinak je to jak v životě budeš si ho muset vydržovat,aby splňoval co má.
Jinak jestli máš někoho kdo tomu rozumí tak hlavně motor a převodovka aby byly ok.
Cenu komentovat nemá cenu zkus ať sleví nefunkční ABS se řeší běžně a auto pomalu 20 let starý se rovná investice je to na tobě jak se rozhodneš.
Tak rozpocet mam 60 000 i s opravama, jestli slevi na 30, pak je tam EURO2 a prevod. Jenze holt bych se rada do tech 60 vesla tak, abych pak pomerne dlouhou dobu mohla resit jen spotrebni veci, ne aby se mi to za mesic rozsypalo no. Premejslim i o moznosti dotahnout si neco z Nemecka na vlastni triko. A ted jdu konecne zavolat panu Formankovi. Echjo, to je pomalu horsi jak pri vyberu psa.. Do nich clovek nevidi a resi jen rodokmen.. Aneo prijde do utulku a vybere, co ho za srdce chytne
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé