Tohle leze i z diesela.Petr Marek píše:Toto je štítek z ŘJ NT, V 70XC, benzín, MY 2001
Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
- Autor
- Zpráva
Hajnýho trable s bufíkem
Hajnýho trable s bufíkem
Co ti to dělá,nebo nedělá? Pokud by jsi chtěl,umím bufík odzkoušet na stole.hajnej píše:kdo mi půjčí řídící jednotku z nafťáka?![]()
ehm...jestli to teda může bejt takhle snadný, že bych to vyřešil jen tou jednotkou...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9972
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Hajnýho trable s bufíkem
nastartuje, zahulí, chytne se, chvíli jede a pak začne hulit
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
Hajnýho trable s bufíkem
Nejspíš sežraná membrána.hajnej píše:nastartuje, zahulí, chytne se, chvíli jede a pak začne hulit
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9972
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Hajnýho trable s bufíkem
ee. tu jsem měnil a ten buf se chová pořád stejněmartinopel píše:Nejspíš sežraná membrána.hajnej píše:nastartuje, zahulí, chytne se, chvíli jede a pak začne hulit
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
Hajnýho trable s bufíkem
A kontoloval jsi,jestli neprotéká??Vrtulka a zbytek je čistý??hajnej píše: ee. tu jsem měnil a ten buf se chová pořád stejně
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9972
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Hajnýho trable s bufíkem
přes diag jsem neměl šanci zkusit funkčnost trysky, ale výměnu jsem udělal podle nejlepšího svědomímartinopel píše:A kontoloval jsi,jestli neprotéká??Vrtulka a zbytek je čistý??hajnej píše: ee. tu jsem měnil a ten buf se chová pořád stejně
vrtulka a zbytek nevykazují známky výrazného zašpinění
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9972
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Hajnýho trable s bufíkem
co jsem ale četl, tak benzínovej bufík má jinej provozní režim jak naftovej....takže logicky by neměl fungovat správně
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2380
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: EV - NIRO
Hajnýho trable s bufíkem
ano, to jsem postoval já. časy, náběhy, dávkování atd..hajnej píše:co jsem ale četl, tak benzínovej bufík má jinej provozní režim jak naftovej....takže logicky by neměl fungovat správně
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9972
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Hajnýho trable s bufíkem
nazdar Honzo! ano ano...tys to bylHajcus píše:ano, to jsem postoval já. časy, náběhy, dávkování atd..hajnej píše:co jsem ale četl, tak benzínovej bufík má jinej provozní režim jak naftovej....takže logicky by neměl fungovat správně
ještě mě napadá, jestli je stejný žhavicí kolík u benzínu a nafty?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13143
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Benzínový bufík v naftovém voze
Já zase slyšel na vlastní ucho doporučení jednoho šikovnýho Pána, že se to má zkusit. Jedním směrem to prý jede a druhým ne. (směr=naftovej bufík na benzín nebo benzínovej na naftu)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9972
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Benzínový bufík v naftovém voze
však já bych to taky rád ozkoušel.....a který ze směrů je tedy možný?Urvanej píše:Já zase slyšel na vlastní ucho doporučení jednoho šikovnýho Pána, že se to má zkusit. Jedním směrem to prý jede a druhým ne. (směr=naftovej bufík na benzín nebo benzínovej na naftu)
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13143
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Benzínový bufík v naftovém voze
To ani Ten Pán nevěděl 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9972
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Benzínový bufík v naftovém voze
jaká jsou rizika?
1. shoří mi bufík?
2. vypálim řídící jednotku?
3. shoří mi auto?
1. shoří mi bufík?
2. vypálim řídící jednotku?
3. shoří mi auto?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13143
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Benzínový bufík v naftovém voze
tvl to zkoušej na stole, ne v autě 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9972
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Benzínový bufík v naftovém voze
já to dám na autě
může mi tady někdo poslat schema obou bufíků s číslama dílů, jestli je to lehce dostupné ve VIDA nebo tak něco?
chci porovnat, které díly jsou totožné

může mi tady někdo poslat schema obou bufíků s číslama dílů, jestli je to lehce dostupné ve VIDA nebo tak něco?
chci porovnat, které díly jsou totožné
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
Benzínový bufík v naftovém voze
čísla dílů jsou zavádějící,neboť mnohdy jde jen o marketingový tah.hajnej píše:já to dám na autě![]()
může mi tady někdo poslat schema obou bufíků s číslama dílů, jestli je to lehce dostupné ve VIDA nebo tak něco?
chci porovnat, které díly jsou totožné
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2380
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: EV - NIRO
Hajnýho trable s bufíkem
ještě mě napadá, jestli je stejný žhavicí kolík u benzínu a nafty?[/quote]hajnej píše:ano, to jsem postoval já. časy, náběhy, dávkování atd..Hajcus píše:co jsem ale četl, tak benzínovej bufík má jinej provozní režim jak naftovej....takže logicky by neměl fungovat správně
Jestli si dobře pamatuji, když jsme rozebírali tvůj a můj buf, tak jsou uvnitř stejný. I ta žhavička. Rozdíl je v té řídící jednotce, která dává jinak ty časy vstřiků a žhavení pro benzín / naftu..
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9972
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Benzínový bufík v naftovém voze
taky si říkám...
takže co se může stát?
takže co se může stát?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 220
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Tachov
- Vůz: V850 T5
Benzínový bufík v naftovém voze
Prodej benzinový bufík tomu kdo má benzína a kup si naftovej a máš pokoj... 

_________________
VOLVO 850 T5
VOLVO 850 T5
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9972
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Benzínový bufík v naftovém voze
zkusil jsem ho nabídnout Davidovi z AV dílů a říkal, že mu tam jeden benzínovej leží už od začátku....takže tady nevidím moc cestu, pokusit se ale můžuhombredavid píše:Prodej benzinový bufík tomu kdo má benzína a kup si naftovej a máš pokoj...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
Hajnýho trable s bufíkem
ŘJ jsou stejné,mohou se ale lišit verze software.Hajcus píše: Rozdíl je v té řídící jednotce, která dává jinak ty časy vstřiků a žhavení pro benzín / naftu..
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Benzínový bufík v naftovém voze
Tak jest. Kdyby někdo měl vadnou ŘJ z nafty, dá se přehodit procesor (kde je ten software uložen) do tohoto benzínového a bude z něj rázem naftový (za předpokladu, že ten proc. je OK). Nenašel jsem žádnou snadnou metodu, jak software přelít z jedné jednotky do druhé.
Je tam tohle dílo od TI: http://www.ti.com/product/tms370c742a/description a podle všeho pouze 1x programovatelné.
Pavel
Je tam tohle dílo od TI: http://www.ti.com/product/tms370c742a/description a podle všeho pouze 1x programovatelné.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
Benzínový bufík v naftovém voze
A jsi schopen na stole vyčíst který soft tam je??ok2ucx píše:Tak jest. Kdyby někdo měl vadnou ŘJ z nafty, dá se přehodit procesor (kde je ten software uložen) do tohoto benzínového a bude z něj rázem naftový (za předpokladu, že ten proc. je OK). Nenašel jsem žádnou snadnou metodu, jak software přelít z jedné jednotky do druhé.
Je tam tohle dílo od TI: http://www.ti.com/product/tms370c742a/description a podle všeho pouze 1x programovatelné.
Pavel
Benzínový bufík v naftovém voze
Když tak můžeme busines udělat nějaký spolu.hajnej píše:zkusil jsem ho nabídnout Davidovi z AV dílů a říkal, že mu tam jeden benzínovej leží už od začátku....takže tady nevidím moc cestu, pokusit se ale můžuhombredavid píše:Prodej benzinový bufík tomu kdo má benzína a kup si naftovej a máš pokoj...

Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé