Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 72
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: S80 2000 D 5252 T

#1426 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od counterct »

Taky na to teď koukám, to rádio vypadá divně, a ten věnec volantu taky, ale zase ten vbolant má stejnou barvu jak palubka, jen to pod ním je takový světlejší, jak kdyby to bylo měněný, nevím, zeptám se na to, možná to bylo na předek, pak by tam pasovala ta oprava 2200eur na začátku roku...
_________________
Volvo S80 D5252T 2000

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 109
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha/Kralupy n./Vltavou
Vůz: S60 T5 2003 LPG

#1427 V70 nafta v Praze

Příspěvek od sk1no »

hajnej píše:
sk1no píše:Servus Oceláři,

neznáte někdo tohle? https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/15919649?goFrom=list

Je z Prahy, ale jsem zrovna nemocnej a nemůžu se na ní jet podívat. Kdyby to nebyla úplně past možná bych o ní uvažoval místo v40 (trošku mě trápí, že má paní xc70 :ROFL: - ale to je na delší povídání )

Chtěl bych to na ježdění do práce a delší trasy. Nějaká kosmetika apod by mě netrápila. Jenom aby to hladce (v mezích) řadilo a netáhlo někam do kopřiv. Je mi jasný že z bazaru, s tímhle nájezdem tam nějaká investice bude, ale snad by to dalších 200 udělalo. 8) Možná i kdyby se to za 3-4 roky rozsypalo by nebylo úplně špatně. Teď bych to měl prostě "sednout a jezdit :ROFL: "

Ondra :)
tak hlavně bacha na převodovku, to může být největší past....kdyby se už nedala zachránit tak počítej nějakejch 40-50 tis + další investice do vozidla. Přece jen to má už něco najeto.

Mno uvidíme... Počítám brzdy, filtry, náplně. Ale kdyby to řadilo aspoň trošku rozumně tak do ní asi půjdu... Teda ještě záleží, jestli jí tu někdo nezná a ví, že je to past a taky záleží na tom jestli a za kolik bych prodal 40... :)
_________________
Je: V70XC II 2.4T 147kW MAN ´00 Vexy - LPG; S60 T5 184kW MAN ´03 Hackus - LPG
Bylo: V70XC II 2.4T 147kW AUT ´00 Shrek - ST2; V70 II 2.5 TDI 103kW MAN ´00 Bubák; V70I 2.5 TDI 103kW ´99 Burák; V40 2.0 100kW ´02 Čenda

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9900
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#1428 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hajnej »

sk1no: s tou převodovkou bych pak určitě zajel za někým znalým a dal ji pořádnou péči. Nejsem expert, ale nějaký proplachy by mohly pomoct.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 109
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha/Kralupy n./Vltavou
Vůz: S60 T5 2003 LPG

#1429 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od sk1no »

hajnej píše:sk1no: s tou převodovkou bych pak určitě zajel za někým znalým a dal ji pořádnou péči. Nejsem expert, ale nějaký proplachy by mohly pomoct.
Kdyby to vyšlo jedině T6R v Modřnech. Teď jsme tam kupovali XC70 s automatem, najeto necelých 260 a ten automat je jak novej. Člověk jen šlápne na plyn, a pokud máš nahlas rádio, ani nepocítíš že to zařadilo. Doufám, že se na něj stihnu mrknout a nějak se tam domluvíme. :evil:
_________________
Je: V70XC II 2.4T 147kW MAN ´00 Vexy - LPG; S60 T5 184kW MAN ´03 Hackus - LPG
Bylo: V70XC II 2.4T 147kW AUT ´00 Shrek - ST2; V70 II 2.5 TDI 103kW MAN ´00 Bubák; V70I 2.5 TDI 103kW ´99 Burák; V40 2.0 100kW ´02 Čenda

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 22
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Vůz: S80 2.4D AWD MY2008

#1430 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od 30b1 »

hajnej píše:
to auto vypadá velmi dobře podle fotek a ten motor je známý držák. Jestli se o to auto někdo alespoň trochu staral, což podle fotek vypadá, že ano, tak by to mohla být dobrá koupě. Ale počítal bych určitě s pár penezi na nutné investice do podvozku, možná i motoru...
Dik za nazor. ma xc90 nejaku znamu chorobu co sa tyka motora alebo podvozku? ja mam v 2008 S80 D5 2.4. V ponukanej xc90 je novsi motor a prevodovka, alebo je to to iste?

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 89
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#1431 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Urvanej »

Udělal jsem separé topik pro trojkový 70 a další novší kulatiny, abychom nelezli přes sekce, ve kterých je tento topik zařazen.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 72
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: S80 2000 D 5252 T

#1432 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od counterct »

Haben píše:co mě trklo do očí, tak:
- jiná barva černého plastu rádia (nemusí to nic znamenat, třeba tam dal někdo lepší audio nebo naopak to bylo bouchlé na předek a rozletěla se palubka i středový panel...)
- jiná barva černého plastu sloupku řízení (věnec volantu a tělo volantu je tmavší, než-i ten sloupek - jako by byl volant nový - že by vyletěl bag?

Na druhou stranu si říkám, kdyby to někdo zbořil na předek, tak by tam snad ani nevracel stěrače na světla...

Takjsem to auto koupil, je tam několik chyb, na predek to asi bylo bouchnuty, neni tady někdo okolo plzně kdo se vyzná ve volvech a podíval by se mýmu s80 na zoubky?
_________________
Volvo S80 D5252T 2000

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 20
Registrován: 12 roků 9 měsíců

#1433 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Max8888 »

30b1 píše:Zdravim Vas, pozna niekto tuto XC90 http://auto.bazos.cz/inzerat/39686835/Volvo-XC-90-rv-2010.php
planujem kupu xc90, zaroven bude k predaju moja S80. rocne urobim cca 25.000km, skor dlhsie trasy. budem vdacny za kazdu radu, na co si dat pri xc90 pozor, comu sa treba vyvarovat. zaroven mam otazku - montoval sa adaptivny tempomat aj do xc90, alebo maju len klasicky? vdaka
Nechapu proc chces koupi auto ktere je 5let stary a ma najetych 90t za 670t, když nova 90 mozna ne tak vybavena ale NOVA a se Zarukou vyjde na 800t bez dane. Podle me ten rozdil vubec nestoji za tu namahu premyslet o starem, a stracet cas budoucim servisem. :lol:
_________________
VOLVO S80 2,4D 175HP BSR, automat MY 10
VW Jetta 2,5 V5 automat

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 22
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Vůz: S80 2.4D AWD MY2008

#1434 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od 30b1 »

Max8888 píše:
30b1 píše:Zdravim Vas, pozna niekto tuto XC90 http://auto.bazos.cz/inzerat/39686835/Volvo-XC-90-rv-2010.php
planujem kupu xc90, zaroven bude k predaju moja S80. rocne urobim cca 25.000km, skor dlhsie trasy. budem vdacny za kazdu radu, na co si dat pri xc90 pozor, comu sa treba vyvarovat. zaroven mam otazku - montoval sa adaptivny tempomat aj do xc90, alebo maju len klasicky? vdaka
Nechapu proc chces koupi auto ktere je 5let stary a ma najetych 90t za 670t, když nova 90 mozna ne tak vybavena ale NOVA a se Zarukou vyjde na 800t bez dane. Podle me ten rozdil vubec nestoji za tu namahu premyslet o starem, a stracet cas budoucim servisem. :lol:
Zivnostnik nie som, takze odpocet dane u mna nehra rolu. Nemam zaujem o auto v horsej vybave ako mam teraz. Keby som mal vyskladat xc90 s touto vybavou, tak cena bude daleko daleko cez 800t bez dph. vek nehra rolu, podstatny je celkovy stav vozu. nie je pre mna rozhodujece ci je r.v. 2010 alebo 2011, alebo napr. november 2011 vs. februar 2012.. su to len cisla.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9900
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#1435 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

Xendrew píše:Čau volváci,
už dlouho se snažím dokopat k nějakému činu a tohle auto mě opravdu zaujalo. Mrkněte na něj zkušenějším okem a napište názor jak na auto, tak na zkušenost s prodejcem. Láká mě představa, že to není jen bazar, jen nevím jestli není špatná.
http://www.tipcars.com/volvo-s60/d5-momentum-aut-7301148.html
čau, auto vypadá velmi slušně, klasicky bych se zaměřil na převodovku. K prodejci nevím, co říct.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 46
Příspěvky: 4120
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#1436 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od dali »

Xendrew píše:Čau volváci,
už dlouho se snažím dokopat k nějakému činu a tohle auto mě opravdu zaujalo. Mrkněte na něj zkušenějším okem a napište názor jak na auto, tak na zkušenost s prodejcem. Láká mě představa, že to není jen bazar, jen nevím jestli není špatná.
http://www.tipcars.com/volvo-s60/d5-momentum-aut-7301148.html
Jestli je na autě prodávaným autorizákem za takovou (nadprůměrnou vzhledem k výbavě/roku/km) cenu něco špatně tak už fakt nelze věřit ničemu. Ten příplatek oproti běžným cenám na trhu by měl odrážet bezrizikovost takový koupě, jasnej a čistej původ a v neposlední řadě záruku, ke který se prodejce v případě jakýhokoli problému bude stavět čelem. Pokud řeknou, že to je komisní prodej, nic z toho neplatí a cena je přemrštěná.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 40
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Davle
Vůz: XC90 D5136kw 2010

#1437 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od TomB »

Ahoj, sic jsem tu uplně novej a do teď jsem si tu maximálně četl....Ale, mám dotaz. Neni tady někdo s diagnostikou z Kutne Hory co by se mnou zajel (samo za úplatu) se podívati na tuhle 70tku? A nebo, neni tam poblíž nějaký odzkoušeny/spolehlivý servis?
Dik Tom
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/16162656?goFrom=list

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9900
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#1438 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

TomB píše:Ahoj, sic jsem tu uplně novej a do teď jsem si tu maximálně četl....Ale, mám dotaz. Neni tady někdo s diagnostikou z Kutne Hory co by se mnou zajel (samo za úplatu) se podívati na tuhle 70tku? A nebo, neni tam poblíž nějaký odzkoušeny/spolehlivý servis?
Dik Tom
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/16162656?goFrom=list
tak bacha na ten automat...udělej si delší zkušební jízdu, aby se v něm prohřál olej

je to nějaký až moc levný
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 40
Příspěvky: 1316
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#1439 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od selap »

Je to velký benzín s přiznanou vadou, 300 tis. km a 13 lety na hrbu,kolik bys za to chtěl?
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9900
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#1440 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

selap píše:Je to velký benzín s přiznanou vadou, 300 tis. km a 13 lety na hrbu,kolik bys za to chtěl?
Tak asi jo, ceny už jsou fakt nízko.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#1441 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Myslím, že ta cena je adekvátní. Ale aspoň se to rychle prodát.
Je zajímavé sledovat, že když je auto moc levné, je to podezřelé, skoro více, než když je to hodně drahé :wink:

Pokud je tam zainvestováno tolik, co je psáno, může to být dobrá koupě. Ventilátor a ložisko jsou prkotiny.

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 40
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Davle
Vůz: XC90 D5136kw 2010

#1442 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od TomB »

Přesně tak.. Ceny kulatejch 70tek nezadržitelně klesají.. K vzteku majitelů, k potěšení kupujicích :) Jen v70 krabice si podezřele drží cenu.. Připomíná mi to situaci kdy VW T4 z roku 96 lze prodat za 150tis i když T5 lze sehnat už za 100.. Zjevně je zohledněna kvalita výrobků 90tých let :)

Jinak stav automatu si asi dokážu laicky pohlídat. Sic jsem jezdil jen v VW koncernovejch automatech, ale pocitově asi poznám když je něco špatně či se právě nějaká nekázeň chystá.. (teda pokud se ten Japonskej automat nechová nějak nezvykle hrubě od výroby). Jde mi spíš o napíchnutí diagnostiky jestli tam není schovanej nějakej špekáček... Stav podvozku a karoserie si troufám říct že dokážu odhadnout ze zvyklostí od jiných značek. :)
Tom

btw. Docela mne zajímá.....Je nějaká přímá úměrnost opotřebení/poškození automatu a výkonu motoru?Či tedy spíše velikosti točivého momentu.. Aneb dostává obdobně nabudku u benzínu 147kW/285 Nm a naftě 103 kW/290 Nm?

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#1443 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

TomB píše:Docela mne zajímá.....Je nějaká přímá úměrnost opotřebení/poškození automatu a výkonu motoru?Či tedy spíše velikosti točivého momentu.. Aneb dostává obdobně nabudku u benzínu 147kW/285 Nm a naftě 103 kW/290 Nm?
Tento 5q Aisin automat těch 147kW nebo 103kW rozhodně neukroutí. Stejně tak v pohodě unese i T5 184kW.
Co ale neunese, je (Volvem nepředepsaná) pravidelná nevýměna oleje. Repase automatu se dá pořídit za cenu dvojhmotové spojky u manuálu. A pak z toho může být auto eňoňuňo.

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 40
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Davle
Vůz: XC90 D5136kw 2010

#1444 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od TomB »

Tak je doma, a uvidíme :)

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 89
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#1445 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Urvanej »

:Bravo:
Tak ať dělá radost. :good:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 40
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Davle
Vůz: XC90 D5136kw 2010

#1446 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od TomB »

Díky.. Zatím jsem z neho uplně vedle... (v tom nejlepším slova smyslu! ) :)
(Ten prostor...ten bambilion fičurin...to jak to jede...interiér. .exteriér. ..vubec moje nejoblíbenější činnost v zivote, objevovani a prolejzání všech taju a zákoutí neznámého vozu! )

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9900
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#1447 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

TomB píše:Díky.. Zatím jsem z neho uplně vedle... (v tom nejlepším slova smyslu! ) :)
(Ten prostor...ten bambilion fičurin...to jak to jede...interiér. .exteriér. ..vubec moje nejoblíbenější činnost v zivote, objevovani a prolejzání všech taju a zákoutí neznámého vozu! )
máš k tomu manuál? kdyžtak mám...at se pak nedivíš, že v létě se ti spíná sám ventilátor atd
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 40
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Davle
Vůz: XC90 D5136kw 2010

#1448 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od TomB »

Včera jsem ho zrovna stahnul (ulozto) a celej nastudoval... co jsem si v ramci objevovani hral s celou palubkou tak mi prestala fungovat tlacitka radia na volantu... asi jsem to rozhodil jak jsem šmatal na telefon.. Dneska az se dostanu do auta tak vyzkousim co jsem nacetl.... btw. Když si odpojim baterii treba na minutu lze takhle restartovat nastavení radia? A asi to po mne bude chtit nejaky code žeano.....? (Jsem si vedom ze jsem OT pak se kdyztak smaznu)
EDIT:
Yeah! Laboroval jsem s radiem a nemohl sakra na nic prijit, lehce jsem propadal zoufalstvi..prec jenom telefon byl 100% vypnuty.. a ejhle, tlacitko na ukladani stanic a prehazovac CD zustalo zamacknute a nevratilo se do puvodni polohy...zajimave, blokuje to jen tlacitka na volantu ale na panelu vsechno funguje.. ej! Vsechno slape jak má :)
Naposledy upravil(a) TomB dne 06 pro 2014 14:11, celkem upraveno 1 x.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9900
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#1449 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

TomB píše:Včera jsem ho zrovna stahnul (ulozto) a celej nastudoval... co jsem si v ramci objevovani hral s celou palubkou tak mi prestala fungovat tlacitka radia na volantu... asi jsem to rozhodil jak jsem šmatal na telefon.. Dneska az se dostanu do auta tak vyzkousim co jsem nacetl.... btw. Když si odpojim baterii treba na minutu lze takhle restartovat nastavení radia? A asi to po mne bude chtit nejaky code žeano.....? (Jsem si vedom ze jsem OT pak se kdyztak smaznu)
doporučoval bych založit nový vlastní téma, kde ti budeme radit. S baterii opatrně při zapojování. Tak udělej novej topic a jedeme.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5931
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1450 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

TomB píše:Včera jsem ho zrovna stahnul (ulozto) a celej nastudoval... co jsem si v ramci objevovani hral s celou palubkou tak mi prestala fungovat tlacitka radia na volantu... asi jsem to rozhodil jak jsem šmatal na telefon.. Dneska az se dostanu do auta tak vyzkousim co jsem nacetl.... btw. Když si odpojim baterii treba na minutu lze takhle restartovat nastavení radia? A asi to po mne bude chtit nejaky code žeano.....? (Jsem si vedom ze jsem OT pak se kdyztak smaznu)
Gratuluji a ať dělá více radosti než starostí.
Ovládání rádia z volantu ti nefunguje, protože máš zapnutý-aktivní telefon. Vypni telefon pomocí tlačítka ON/OFF na středovém panelu a budeš mít opět funkční ovládání rádia z volantu. Taky jsme na to poprvé čuměl a nevěděl, proč to nejede.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“