No, už jsem to tady psal několikrát, ale zwopakuju to, nic mi to neudělá.
Svěsit výfuk a podepřít.
Odšroubovat kardan u Haldexu
Jeden člověk ve předu tlačí motor montpákou směrem vpřed, a druhej rychle vydloubne kloub kardanu z Haldexu
Odmontovat unašeč z Haldexu
Nezkurvit gufero
Opatrně odšroubovat čerpadlo Haldexu, neurvat šrouby, jinak pakárna.
Odmontovat víčko filtru, vydolovat filtr, celý systém vypustit a vyčistit.
Pokud je tam bahno, odmontovat jednotku Haldexu, vyndat obě čidla a čistit.
Všechno složit, naplnit olejem, natočit, projet na heveru.
Vyzkoušet funkci a až to nasaje olej a poběží to správně, tak olej doplnit na MAX
Je tam asi deset věcí, který se dal zničit, tak držím palce, nejlevnější z nich stojí 9500,-
Používat pouze origo díly, stejně jiné neexistují, tak se furt neptejte.
Filtr v Kelly nevedou, a olej Mogul Haldex se nedělá

_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.