Objektivní srovnání různých předních lamp V70I - minisraz
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 953
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#1 Objektivní srovnání různých předních lamp V70I - minisraz
Dlouho mi vadilo, že potmě se musí jezdit ve V70I po paměti. Rozhodl jsem se pokovit znovu paraboly, mezitím jsem ale koupil projekční lampy. Nicméně pořád by mě zajímalo, jak moc si s tou kterou variantou člověk pomůže.
Proto bych rád udělal navečer minisrázek někde za Prahou, kde bychom se sešli s různými variantami světel a nafotili, jak který svítí.
Prosím pište, kdo byste byl ochotný přijet a jaký máte na autě světla.
Rád bych obsadil parabolu před a po pokovení, projekční a ideálně i origo čirou.
Já přijedu s projekčními, je to druhovýroba (ABM či co), žárovky obyč H7.
Jsou to ta světla, co má uživatel Chase.
EDIT: Vlastně tady jsou nafocený: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=39&t=47119
Proto bych rád udělal navečer minisrázek někde za Prahou, kde bychom se sešli s různými variantami světel a nafotili, jak který svítí.
Prosím pište, kdo byste byl ochotný přijet a jaký máte na autě světla.
Rád bych obsadil parabolu před a po pokovení, projekční a ideálně i origo čirou.
Já přijedu s projekčními, je to druhovýroba (ABM či co), žárovky obyč H7.
Jsou to ta světla, co má uživatel Chase.
EDIT: Vlastně tady jsou nafocený: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=39&t=47119
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#2 Objektivní srovnání různých předních lamp V70I - minisra
Dej si do toho xenony a mas po starostech. Pomahaci nereknou ani popel, protoze je svetlo za cockou a neoslnuje. Teplota svetla 4300 kelvinu, a nelze to ani rozeznat od bezne zarovky.
Prehozeni za normalni zarovku zabere asi tri minuty.
Prehozeni za normalni zarovku zabere asi tri minuty.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 953
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#3 Objektivní srovnání různých předních lamp V70I - minisra
Takže první dobrovolník?
Sám nevím, jaká bude další iterace k super nočnímu vidění.
Furt si myslím, že xenon bez automatického naklápění je prasárna. Na druhou stranu jsem u paraboly naklápěl imrmére ručně podle toho, jak na mě blikaly protijedoucí auta. Takže něco jako poloautomatika už mi tam funguje:)
Plus tam mám nivomaty. Takže auto by mělo mít pořád stejnou výšku a teoreticky by to ani nemělo být potřeba.
Sám nevím, jaká bude další iterace k super nočnímu vidění.
Furt si myslím, že xenon bez automatického naklápění je prasárna. Na druhou stranu jsem u paraboly naklápěl imrmére ručně podle toho, jak na mě blikaly protijedoucí auta. Takže něco jako poloautomatika už mi tam funguje:)
Plus tam mám nivomaty. Takže auto by mělo mít pořád stejnou výšku a teoreticky by to ani nemělo být potřeba.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#4 Objektivní srovnání různých předních lamp V70I - minisra
Do Prahy bohužel nejezdím, ale srovnání nově pokovených mám.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#5 Objektivní srovnání různých předních lamp V70I - minisra
absolvoval jsem ted cestu 700 km a nikdo na me neblikal. Plne nalozene auto, jelo se na večer a v noci. Sklon svetel jsem nemenil. Pokud mas funkcne nivomaty, tak nevidim zadny problem ani prasarnu.ms231 píše:Takže první dobrovolník?
Sám nevím, jaká bude další iterace k super nočnímu vidění.
Furt si myslím, že xenon bez automatického naklápění je prasárna. Na druhou stranu jsem u paraboly naklápěl imrmére ručně podle toho, jak na mě blikaly protijedoucí auta. Takže něco jako poloautomatika už mi tam funguje:)
Plus tam mám nivomaty. Takže auto by mělo mít pořád stejnou výšku a teoreticky by to ani nemělo být potřeba.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5758
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#6 Objektivní srovnání různých předních lamp V70I - minisra
A pořizovací cena xenonů? Aby nevyšla víš než hodnota auta.doktor píše:Dej si do toho xenony a mas po starostech. Pomahaci nereknou ani popel, protoze je svetlo za cockou a neoslnuje. Teplota svetla 4300 kelvinu, a nelze to ani rozeznat od bezne zarovky.
Prehozeni za normalni zarovku zabere asi tri minuty.
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1923
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#7 Objektivní srovnání různých předních lamp V70I - minisra
Zdenku, cinskou HID sadu (2x vybojka + 2x menic + kablovacka) mas ted uz doma kurierem do 3 dnu za min nez 15 stovek, jede to hodne dopredu a cenove hodne dolu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#8 Objektivní srovnání různých předních lamp V70I - minisra
nechci nikomu delat reklamu, ale ja jsem kupoval zde na zaklade doporuceni od ladi - krtka, servisaka u marry.
http://www.highperformanceparts.cz
http://www.highperformanceparts.cz
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#9 Objektivní srovnání různých předních lamp V70I - minisra
Pravda, minulej tyden jsem kupoval kolegovi xenon kit (2x vybojka 5000k, 2x slim menic, +kabelaz) a bylo to asi za pet stovek pro Zdendu, u 2/7/9 je problem s vroubkovanim skla svetlometu - na druhou stranu taky to neni nic co by neslo >resit< , za petistovku to nebude ale porad to bude v rozumnejch cislech...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5937
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#10 Objektivní srovnání různých předních lamp V70I - minisra
Neřeš, já měl na V70 I vroubkovaný světla, v tom HID sadu, auto s funkčníma nivomatama a za 4 roky na mě bliklo tak 10 aut - a z toho mě možná někteří jen zdravili.ms231 píše:Takže první dobrovolník?
Sám nevím, jaká bude další iterace k super nočnímu vidění.
Furt si myslím, že xenon bez automatického naklápění je prasárna. Na druhou stranu jsem u paraboly naklápěl imrmére ručně podle toho, jak na mě blikaly protijedoucí auta. Takže něco jako poloautomatika už mi tam funguje:)
Plus tam mám nivomaty. Takže auto by mělo mít pořád stejnou výšku a teoreticky by to ani nemělo být potřeba.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 953
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#11 Objektivní srovnání různých předních lamp V70I - minisra
To je zajímavý. Bych čekal, že u těch vysvícených to nebude svítit, kam má, ale ono to dokonce svítí tam, kam nemá..pepa.paur píše:Do Prahy bohužel nejezdím, ale srovnání nově pokovených mám.
Potom je jasný, že jsem oslňoval, když to svítí "kulatě".
Hlavně mě teda zajímalo porovnání, jak to svítí do dálky. Dosvit a jakoby charakter osvětlení plochy před autem.
Což o to, když tam dám xenony, budu vědět, že víc pro to udělat nemůžu. Nicméně když někdo bude řešit ten samý problém, tak zas nebude vědět, jaké zlepšení ho čeká při volbě různých variant. Jen mi přišlo užitečné, kdyby se to nafotilo.
Tak já mám u každýho druhýho auta pocit, že mi chce vypálit oči. A neblikám na ně.Haben píše:Neřeš, já měl na V70 I vroubkovaný světla, v tom HID sadu, auto s funkčníma nivomatama a za 4 roky na mě bliklo tak 10 aut - a z toho mě možná někteří jen zdravili.
Kdybych na ně blikl, tak mi dají ještě dávku z dálkáčů. Protože - co ten kretén má, dyť tlumim!
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5937
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#12 Objektivní srovnání různých předních lamp V70I - minisra
Porovnani ruznych skel a zdroju svetla bych uvital, treba se k V70 I jeste nejdy vratim.
K mym byvalym xenonum ve vroubkovanCh sklech, mel jsem je serizene tak, aby neoslnovali, vice sklopene dolu, sam jsem si zkousel jezdit proti nasemu Volvu v jinem aute a bylo to ok. Nicmene paraboly uz by tehdy taky zaslouzily pokoveni a tak rozdil v potkavackach a dalkach byl nula nula nic. Takze bliknout na takove muzes a svetelny sok nedostanes
K mym byvalym xenonum ve vroubkovanCh sklech, mel jsem je serizene tak, aby neoslnovali, vice sklopene dolu, sam jsem si zkousel jezdit proti nasemu Volvu v jinem aute a bylo to ok. Nicmene paraboly uz by tehdy taky zaslouzily pokoveni a tak rozdil v potkavackach a dalkach byl nula nula nic. Takze bliknout na takove muzes a svetelny sok nedostanes
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 201
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Tachov
- Vůz: V850 T5
#13 Objektivní srovnání různých předních lamp V70I - minisra
Dávat xenony do vroubkovaných skel mi nepřipadá vůbec jako dobrý nápad. Jinak mě 850 svítí dobře , respektivě asi dobře vidím. Nevím jestli je řešení zvyšovat svítivost reflektorů našich aut , ve finále budeme mít lampy jako kráva a oslepneme z toho. Denně potkám několik aut který mě oslňují , přál bych si aby jich bylo co nejméně.
_________________
VOLVO 850 T5
VOLVO 850 T5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 953
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#14 Objektivní srovnání různých předních lamp V70I - minisra
Za mě je xenon ve vroubkovaným skle vždycky prasárna. Paprsek to prostě rozstřelí.hombredavid píše:Dávat xenony do vroubkovaných skel mi nepřipadá vůbec jako dobrý nápad. Jinak mě 850 svítí dobře , respektivě asi dobře vidím. Nevím jestli je řešení zvyšovat svítivost reflektorů našich aut , ve finále budeme mít lampy jako kráva a oslepneme z toho. Denně potkám několik aut který mě oslňují , přál bych si aby jich bylo co nejméně.
Koukal jsem na ty čočkový reflektory v noci a pole, kam svítí, je jasně určené. Za ní to svítí do očí asi tak jako parkovačky. Což pro mě bylo příjemný překvapení.
Proto se ani nebojím, když bych tam dal xenony, že někoho budu víc oslňovat.
Samozřejmě tak nějak v průměru. Když pojedu třeba do zatáčky a protijedoucí se dostane do toho osvíceného pole, tak tam nepříjemně pozná, že xenony svítí víc..
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#15 Objektivní srovnání různých předních lamp V70I - minisra
Co jsem tak poslední dobou zkoumal to samý co ty, tak mi vychází jako nejlepší (rozuměj nejvýkonnější/nejlevnější) varianta si do starejch parabolovejch světel nabastlit čočkový projektory a koupit čirý skla z fejsliftovanejch světel. Nechá se to udělat za cenu cca toho co jsi (ms231) koupil ty. Nejvýkonnější variantou je dát projektor i do dálky, tim se to lehce prodraží (4x startovací modul xenonu, 4x výbojka)
Pro člověka co by chtěl ušetřit je poměrně reálná možnost vydyndat někde na vrakáči vhodný projektorový čočky z bouranejch aut co maji rozbitý světla, ale čočku v pořádku a nacpat to tam. Nechá se to pak i docela pěkně zalepit a případně doladit barvu toho, co zbylo po parabole. Případně i osadit klasickými žárovkami.
Neni to tak uhlazenej design jako origo jewell, ale je to za zlomek ceny a vypadá to velice zajímavě a svítí to opravdu jako ďábel.
Pro člověka co by chtěl ušetřit je poměrně reálná možnost vydyndat někde na vrakáči vhodný projektorový čočky z bouranejch aut co maji rozbitý světla, ale čočku v pořádku a nacpat to tam. Nechá se to pak i docela pěkně zalepit a případně doladit barvu toho, co zbylo po parabole. Případně i osadit klasickými žárovkami.
Neni to tak uhlazenej design jako origo jewell, ale je to za zlomek ceny a vypadá to velice zajímavě a svítí to opravdu jako ďábel.
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#16 Objektivní srovnání různých předních lamp V70I - minisra
Když jsme tak u svícení na první generaci sedmdesátek, zkoušel někdo z vás, co maji v projektorech od ABM xenon, meris sílu světelného toku? Byl jsem minulý týden u Jeana a měřili jsme moje xenony s dost nepotěšujícím výsledkem 22lm. Což je na xenon nechutné málo... Takže teď řeším jestli je chyba ve vybojkach, nebo je to vlastnost HID sad. (U xenonu je očekávaný světelný tok někde mezi 35 - 50lm)
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#17 Objektivní srovnání různých předních lamp V70I - minisra
No já jezdím s V70 od roku 2006 a světla se mi zdála v pohodě, jednou jsem kdysi čistil skla zevnitř. Po loňské koupi S70 jsem zaznamenal opravdu mizernou účinost, paraboly byly dost vypálené, zkoušel jsem i lepší žárovky, ale proti Véčku bída.ms231 píše: To je zajímavý. Bych čekal, že u těch vysvícených to nebude svítit, kam má, ale ono to dokonce svítí tam, kam nemá..
Potom je jasný, že jsem oslňoval, když to svítí "kulatě".
Hlavně mě teda zajímalo porovnání, jak to svítí do dálky. Dosvit a jakoby charakter osvětlení plochy před autem.
Což o to, když tam dám xenony, budu vědět, že víc pro to udělat nemůžu. Nicméně když někdo bude řešit ten samý problém, tak zas nebude vědět, jaké zlepšení ho čeká při volbě různých variant. Jen mi přišlo užitečné, kdyby se to nafotilo.
Hodně mi pomohl Zdena, poslal paraboly na pokovení a tak jsem se nechal inspirovat a zrenovolal je taky.
Teď teprve vidím jak to má vlastně svítit a i ta zachovalá světla na Véčku jsou o ničem oproti čerstvě pokoveným.
Takže jsem poslal na renovaci další světla a konečně uvidíme
Jinak je to přesně jak píšeš, zepředu ta pokovená světla vypadají jak když svítí míň.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5937
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#18 Objektivní srovnání různých předních lamp V70I - minisra
Nazor respektuji, ale stojim si za tim, ze svetla neoslnovala nikterak vice, nez standardni svetla v jinych autech. Neni to jen dojem, ale realna zkusenost, kdyz jsem ja jel sluzebnim a potkal zenu v protismeru. Jinak souhlasim, ze nejlepsi variantou by byl xenon v origo cirychhombredavid píše:Dávat xenony do vroubkovaných skel mi nepřipadá vůbec jako dobrý nápad. Jinak mě 850 svítí dobře , respektivě asi dobře vidím. Nevím jestli je řešení zvyšovat svítivost reflektorů našich aut , ve finále budeme mít lampy jako kráva a oslepneme z toho. Denně potkám několik aut který mě oslňují , přál bych si aby jich bylo co nejméně.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#19 Objektivní srovnání různých předních lamp V70I - minisra
tož budu asi za blba, ale fakt tomuto nerozumí, každopádně řeším podobný problém u svého Saabu
mám tam projektory (jestli se tada bavíme o tomto http://cs.autolexicon.net/articles/projektorovy-reflektor/ a v nich klasiku H7) a v noci houby vidím. Dokaď jsem jezdil po městě tak mě to netrápilo, ale na temných okreskách po nástupu zimního času se mi teda občas triko propotí...
tak a co s tím? 3m3 mi ukazoval fotku V50, kde vyčistil ty projektory zevnitř - já tam mám taky jakoby mléčné (matné), sklo. A myslel jsem, že to je prostě vlastnost. Ale on to krásně vyčistil na průhledný stav a pak to svítí jinou ligu.
A je možné tam dát ty xenonové výbojky co píšou kluci výše bez nějakých úprav? (kabeláž, ovládání a pod?)
mám tam projektory (jestli se tada bavíme o tomto http://cs.autolexicon.net/articles/projektorovy-reflektor/ a v nich klasiku H7) a v noci houby vidím. Dokaď jsem jezdil po městě tak mě to netrápilo, ale na temných okreskách po nástupu zimního času se mi teda občas triko propotí...
tak a co s tím? 3m3 mi ukazoval fotku V50, kde vyčistil ty projektory zevnitř - já tam mám taky jakoby mléčné (matné), sklo. A myslel jsem, že to je prostě vlastnost. Ale on to krásně vyčistil na průhledný stav a pak to svítí jinou ligu.
A je možné tam dát ty xenonové výbojky co píšou kluci výše bez nějakých úprav? (kabeláž, ovládání a pod?)
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#20 Objektivní srovnání různých předních lamp V70I - minisra
Xenony jsou plug and play. Mezi konektor a vybojku je pouze vmezerene trafo, tot vse.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 91
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Šluknovsko
- Vůz: V70XC, I a II.gen
#21 Objektivní srovnání různých předních lamp V70I - minisra
Na svojí jedničkový 70-tce mám nainstalovanou xenonovou sadu s výbojkou H7R se stínítkem, světla jsou seřízený v servisu regloskopem a bez jakýchkoli problémů, nikdo nebliká, i na vroubkovaných světlech to svítí hodně,dálkový vedle toho vypadají skoro jako mrkačky....
_________________
Je: V70XC II.gen,r.v. 2001,B5244T3, automat,
Bylo: V70xc I.gen, r.v.99,B5244T,XC90 D5, r.v. 2006, 6q,man., V50,2.0D, r.v. 2006, 6q man.
Moto: Honda VT1100C, (50kW),r.v. 1992, 4q
Výroba nábytku na míru
Je: V70XC II.gen,r.v. 2001,B5244T3, automat,
Bylo: V70xc I.gen, r.v.99,B5244T,XC90 D5, r.v. 2006, 6q,man., V50,2.0D, r.v. 2006, 6q man.
Moto: Honda VT1100C, (50kW),r.v. 1992, 4q
Výroba nábytku na míru
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 953
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#22 Objektivní srovnání různých předních lamp V70I - minisra
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5937
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#23 Objektivní srovnání různých předních lamp V70I - minisra
To znam, mel jsem taky xenon sadu na V70 I a svitilo to nadherne, malokdo na me blikal, dalky take nesvitili oproti potkavackam o moc vice
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek