Instalace nezávislého topení 850 T5

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
hombredavid
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 222
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Tachov
Vůz: V850 T5

Instalace nezávislého topení 850 T5

Příspěvek od hombredavid »

Chtěl bych se zeptat, nemá někdo zkušenost s nezávislým benzinovým topením? Jestli se vůbec vejde do motorového prostoru a jaké . Na trhu jsou webasta a eberspacher . Jestli vodní či horkovzduch. Mám auto venku a jsem zmlsaný z předchozího vozu kde jsem ho měl. Přeci jenom se mi v zimě nechce škrabat sklo. Jinak auto topí po pár metrech. Budu moc rád za každý postřeh. Díky David
_________________
VOLVO 850 T5

kern77
Offline
Příspěvky: 34
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Vůz: V70 2,5 TDI 97´

Instalace nezávislého topení 850 T5

Příspěvek od kern77 »

Volil bych vodníka od Webasta, když už do toho budeš investovat, tak ať to má smysl.

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4993
Registrován: 21 roků
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Instalace nezávislého topení 850 T5

Příspěvek od Ondra. »

kern77 píše:Volil bych vodníka od Webasta, když už do toho budeš investovat, tak ať to má smysl.
benzinovy webasto jsem z 850 vyskubnul takze tam musi jit ale je to starsi model. akorat nevim jak je to s klapkama od topeni jestli zustavaji oevreny ale mely by kdyz jsou na motorky a ne podtlakem
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13170
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Instalace nezávislého topení 850 T5

Příspěvek od Urvanej »

Podtlak i na krabicích topení zavírá ne?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

hombredavid
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 222
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Tachov
Vůz: V850 T5

Instalace nezávislého topení 850 T5

Příspěvek od hombredavid »

Na 850 je vše na serva. Jenom přemýšlím pokud se vejde jak nastavit elektriku aby otevřela topení a pustila ventiloš. Taky to asi nebude na žádné velké zatápění protože tam na benzínu není baterie s velkou kapacitou. Dobíjet by se měla stačit jezdím denně 100km do práce a zpět.
Takže otázka zní , nedělal to už někdo?
_________________
VOLVO 850 T5

skreči
Offline
Příspěvky: 709
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Velvary
Vůz: S70 TDI 1997, V70 TDI 1999

Instalace nezávislého topení 850 T5

Příspěvek od skreči »

před opuštěním vozidla nastaven ventilátor u topení min. na 1/3 a otevřené klapky a nastaveno na max. teplo, bylo to v návodu na webasto
_________________
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé