Sobota 3.10. 2015 měření výkonu
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
Sobota 1.11. 2014 měření výkonu za 800,-
Dam grafy,
Ale jesli zucastneni dovoli...
Jinak prijemne setkani,pokec a i zazitky za volantem 3x ruznych T5.
Ale jesli zucastneni dovoli...
Jinak prijemne setkani,pokec a i zazitky za volantem 3x ruznych T5.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 4116
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Sobota 1.11. 2014 měření výkonu za 800,-
Tak já vám teda ukážu ten můj
Nevím jak se mi povedlo dosáhnout toho, že mám ztrátovej výkon pouhých 48 koní, ale asi to je jeden z důvodů proč to tak jede (na kolech naměřeno 257 koní, což je to co má série na motoru). Kdyby to nebylo takhle narychlo, tak bych nechal dopředu vyměnit těsnění pod svodama, který je slyšet, a pořádně nastavit otvírací tlak na wastegate (v minulosti jsem se v tom hrabal "poslepu" bez ověření budíkem), ale to by (možná) znamenalo jednotky koní navíc.
Jinak klobouk dolu před tím co s autem dokázal udělat metju bez sáhnutí do softwaru. Nikdy bych nevěřil, že se něco takovýho u celkem moderního auta dá udělat, vpodstatě ani u staršího.
Dost keců, na grafy to sice prej nejezdí, ale tady je: Jinak díky všem za pěknej a velice zajímavej minisraz
Nevím jak se mi povedlo dosáhnout toho, že mám ztrátovej výkon pouhých 48 koní, ale asi to je jeden z důvodů proč to tak jede (na kolech naměřeno 257 koní, což je to co má série na motoru). Kdyby to nebylo takhle narychlo, tak bych nechal dopředu vyměnit těsnění pod svodama, který je slyšet, a pořádně nastavit otvírací tlak na wastegate (v minulosti jsem se v tom hrabal "poslepu" bez ověření budíkem), ale to by (možná) znamenalo jednotky koní navíc.
Jinak klobouk dolu před tím co s autem dokázal udělat metju bez sáhnutí do softwaru. Nikdy bych nevěřil, že se něco takovýho u celkem moderního auta dá udělat, vpodstatě ani u staršího.
Dost keců, na grafy to sice prej nejezdí, ale tady je: Jinak díky všem za pěknej a velice zajímavej minisraz
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
Sobota 1.11. 2014 měření výkonu za 800,-
máte to mo hezký kluci
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvky: 1300
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
Sobota 1.11. 2014 měření výkonu za 800,-
Tak snad jednou se me to taky podari. Gratulace kluci.
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvky: 4116
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Sobota 1.11. 2014 měření výkonu za 800,-
Jestli to je možný, rád bych ještě viděl pro porovnání graf DavidaJ. Díky.
-
Offline
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
Sobota 1.11. 2014 měření výkonu za 800,-
Snad se David nebude zlobit...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 3217
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Sobota 1.11. 2014 měření výkonu za 800,-
Pěkně chlapci.
Škoda, že jsem měl eRko už prodané jinak bych určitě přijel, protože by mě zajímalo, kolik kobyl navrch může udělat 3 palcový výfuk bez katu, sportovní vzduchový filter a jiné TCV. I když na automatu by se to asi měřilo blbě.
Taky koukám, že všichni máte 300 koňové kcháry.... hééén.
BTW, dali, proč si nepřijel změřit eRko? Jsme mohli vědět kolik má ta bestie. A kolik peněz stojí 1 kilowat výkonu navíc..
Škoda, že jsem měl eRko už prodané jinak bych určitě přijel, protože by mě zajímalo, kolik kobyl navrch může udělat 3 palcový výfuk bez katu, sportovní vzduchový filter a jiné TCV. I když na automatu by se to asi měřilo blbě.
Taky koukám, že všichni máte 300 koňové kcháry.... hééén.
BTW, dali, proč si nepřijel změřit eRko? Jsme mohli vědět kolik má ta bestie. A kolik peněz stojí 1 kilowat výkonu navíc..
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 141
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Opel OPC V6 2.8
Sobota 1.11. 2014 měření výkonu za 800,-
Ahoj,
tak přikládám ten svůj graf. První je včerejší měření a druhý je proložen grafem z června.
Rozdíl je v TCV ventilu, oba origo volvo, jen ten v měření červnu měl najeto cca 198 000 km, ten nový má cca 3000 km. Jinak ještě byl mezi měřením, novým a starým rozdíl ve vstupní teplotě nasávaného vzduchu a to cca 31 st., starší měření mělo 61 st.
David
tak přikládám ten svůj graf. První je včerejší měření a druhý je proložen grafem z června.
Rozdíl je v TCV ventilu, oba origo volvo, jen ten v měření červnu měl najeto cca 198 000 km, ten nový má cca 3000 km. Jinak ještě byl mezi měřením, novým a starým rozdíl ve vstupní teplotě nasávaného vzduchu a to cca 31 st., starší měření mělo 61 st.
David
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) DavidJ dne 02 lis 2014 20:55, celkem upraveno 1 x.
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
-
Offline
- Příspěvky: 4116
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Sobota 1.11. 2014 měření výkonu za 800,-
Protože se mi nechtělo jet v kulichu a palčácích . Teprv od pondělí vrčí (po dýl jak roce odstávky) a bohužel, když jsme nalili nemrzku, začala chcát z rychlospojky v přepážce, takže jsme topení, který jsem plánoval zprovoznit opět odpojili. Tipuju, že se budu motat okolo 2000Kč za konědoktor píše:BTW, dali, proč si nepřijel změřit eRko? Jsme mohli vědět kolik má ta bestie. A kolik peněz stojí 1 kilowat výkonu navíc..
-
Offline
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
Sobota 1.11. 2014 měření výkonu za 800,-
Tohle by mě taky moc zajímalo, jestli má význam dát celý výfuk 3zoll, nebo stači 3 po kat a od katu 2,5zoll.doktor píše:by mě zajímalo, kolik kobyl navrch může udělat 3 palcový výfuk bez katu, sportovní vzduchový filter a jiné TCV.
Jinak moc pěkné výkony!
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvky: 3217
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Sobota 1.11. 2014 měření výkonu za 800,-
Nene, byl to 3palec pouze po konec středového tunelu, pak 2,5" koleno nad zadní nápravu, a pak 2,5" tlumič a koncovka.
Ale vzadu už údajně těch 2,5" nevadí, nejdůležitejší je právě downpipe, kat a středový díl.
Nejvíc je to znát při výrazně lepším nástupu turba, že to auto prostě dýchá a chce se mu do otáček. Turbodíra prakticky zmizela. Předjíždění s tím byla nádhera. Záležitost na 2-3 sekundy.
Ale vzadu už údajně těch 2,5" nevadí, nejdůležitejší je právě downpipe, kat a středový díl.
Nejvíc je to znát při výrazně lepším nástupu turba, že to auto prostě dýchá a chce se mu do otáček. Turbodíra prakticky zmizela. Předjíždění s tím byla nádhera. Záležitost na 2-3 sekundy.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
Sobota 1.11. 2014 měření výkonu za 800,-
Díky doktore! Takže když dám tohle: http://www.lexmaul-shop.de/Products/Exhaust-systems/Complete-exhaust-systems/Volvo/850/Simons-Stainlesssteel-Exhaustsystem-1x100mm-round-Volvo-850GLT-GLE-Turbo-Saloon-Estate-Model-94-96::492.html a před něj pořádnej downpipe(čti 3palec) tak to bude ok?
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvky: 3217
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Sobota 1.11. 2014 měření výkonu za 800,-
mělo by to tak být.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
Sobota 1.11. 2014 měření výkonu za 800,-
To se mi ulevilo. Ještě někde sehnat downpipe s rovnou přírubou na moji 13-ku turbo...
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvky: 2139
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Sobota 1.11. 2014 měření výkonu za 800,-
Tim konečně dodal hlavu nebo už si to nevydržel a narazil jinou?dali píše: Protože se mi nechtělo jet v kulichu a palčácích . Teprv od pondělí vrčí (po dýl jak roce odstávky) a bohužel, když jsme nalili nemrzku, začala chcát z rychlospojky v přepážce, takže jsme topení, který jsem plánoval zprovoznit opět odpojili. Tipuju, že se budu motat okolo 2000Kč za koně
Sobota 1.11. 2014 měření výkonu za 800,-
Proč ti od cca 3300otáček padá křivka kroutícího momentu??dali píše:
-
Offline
- Příspěvky: 4116
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Sobota 1.11. 2014 měření výkonu za 800,-
Protože tam mám položený maximum a dál už může být logicky jenom míň tak křivka klesá, padat začne v 5500 otáčkách, jelikož přesně tam takhle malýmu turbu začne docházet dech, nestíhá plnit a tlak klesá a když se koukneš na graf metjua, tak i 19T začne docházet dech přesně ve stejných otáčkách. Čím menší tlak, tím menší krouťák a tím pozvolnější ten pád bude. Nejplošší ta křivka bude logicky u motorů s nejnižším tlakem.martinopel píše:Proč ti od cca 3300otáček padá křivka kroutícího momentu??dali píše:
-
Offline
- Příspěvky: 4116
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Sobota 1.11. 2014 měření výkonu za 800,-
Hlava už je na správný straně kanálu nějakej ten pátek... jediný na co jsem rezignoval je turbo. Šlo tam úplně obyčejný 19T.peter cz píše:Tim konečně dodal hlavu nebo už si to nevydržel a narazil jinou?
-
Offline
- Příspěvky: 2139
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Sobota 1.11. 2014 měření výkonu za 800,-
A jaký z toho máš pocity K24 vs 19T?
-
Offline
- Příspěvky: 4116
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Sobota 1.11. 2014 měření výkonu za 800,-
Zatím tomu moc nedávám, schválně jsem ani nezapojoval metanol, abych se nenechal unést. Nejde ani tak o nějaký zajíždění, jako spíš sledování provozních kapalin a případných úniků a tak. Můžu říct, že od 850 Volvo nic podstatnýho nevymyslelo, jak už jsem si postesknul v pozitivním topiku v lampárně. Pochybuju ale že u 19T vs K24 půjde něco jednoznačnýho říct, protože je tam ta hlava, atmo vačky, lehce větší škrtící klapka. K24 se chovala hezky. Ideální turbo by byla K24 která by udržela 1,3 baru do omezovače a neodcházely jí ložiska a nepraskaly hřídele. Odspoda se na benzínový tubo chovala příkladně.
-
Offline
- Příspěvky: 711
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Alpina B3 Touring 2023
Sobota 1.11. 2014 měření výkonu za 800,-
Hezký výsledky.
Nejsem v těchto věcech moc znalej, proto se zeptám možná hloupě: lze měřit i auto s automatem?
Nejsem v těchto věcech moc znalej, proto se zeptám možná hloupě: lze měřit i auto s automatem?
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
-
Offline
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
Sobota 1.11. 2014 měření výkonu za 800,-
Automat se meri hur - je tam prokluz menice,ale zas pokud si pamatuju dobre od vyssich rychlosti zamyka takze by to nemel byt zas tak velky problem.saabik píše:Hezký výsledky.
Nejsem v těchto věcech moc znalej, proto se zeptám možná hloupě: lze měřit i auto s automatem?
Uz mas jinou mapu?
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
Sobota 1.11. 2014 měření výkonu za 800,-
A další dotaz, nebyl by zájem o tuto akci znova ? Kdyby se setkalo pár lidí třeba by se povedlo něco podobného opět vyjednat Já mám stoprocentně zájem !
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvky: 711
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Alpina B3 Touring 2023
Sobota 1.11. 2014 měření výkonu za 800,-
A když můžu ve sportovním režimu řadit manuálně, to by šlo?:-)
Chystám se dát tam ten Polestar, tak to chci změřit před i po. Tak mi jde o to, jestli se můžu někam objednat. Jakoukoliv akci na měření uvitam!
Chystám se dát tam ten Polestar, tak to chci změřit před i po. Tak mi jde o to, jestli se můžu někam objednat. Jakoukoliv akci na měření uvitam!
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
-
Offline
- Příspěvky: 4116
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Sobota 1.11. 2014 měření výkonu za 800,-
Pokud bude termín, budu se snažit tam s něčím dojet. I kdyby jen na kukačku. Lepší náplň srazu už by bylo jen okruhový ježdění. 850 má na 99% po sezóně (víc budu vědět až budu mít náladu jí rozebrat), ale jak říkám i kdyby jen na kukačku.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé