TODO:
- zlozit a namotnovat tempomat
- spravit a namontovat soferov elektricky spatak
- vola v riadeni
- horne ulozenie tlmica
- hlavny brzdovy valec ma netesnost, auto brzdi celkom OK, ale do buducna vymenit
- auto slabo ťahá doprava, a to pred pol rokom bolo na geometrii (mozno suvis s riadenim...)
- dorazy opednych dveri su KO
- ked otvorim soferove dvere klucom, odomknu sa len tie, zvysok auta ostane zamknuty. Cele auto sa otvori az otvorenim spolujazdcovych dveri. Zamknutim cez vodicove dvere sa ale zamkne cele auto. Asi vadny zamok v predu...
HOTOVO:
- repasovany alternator
- zadne okna po novom v elektrike aj novymi tapecmi
- vymenit katalyzator
- hrubsi volnobeh Vyriesilo zaslepenie EGR
- motor zerie olej Vyriesila oprava hlavy
- horsie studene starty (kvoli LPG?) Diera v sani, falosny vzduch, zatesnene, tiez absentovalo teplotne cidlo Obcas este stale nechyti na prvy krat, mozno problem niekde u podavacieho cerpadla
- stale je diera na vyfuku (zvody? vlnovec?) Vymeneny vlnovec a zvody
- demontovat neoriginalne dialkove ovladanie
Odpojeny imobilizer, dialkove ostalo
- vymenit vyfuk
- osadit kabinovy filter
- ostrek piatych dveri nefunguje Vymeneny motorcek
- chyba krytka nadrzky ostreku
- blbne central/dialkove. Ked odomknem auto dialkovym, odomnke sa, ale samo sa za cca 7 sekund zase zamkne, nezaleziac na tom, ci sedim vnutri, ci su otvorene dvere a pod. Pri tom samozamknuti vsak neprebliknu smerovky, ako ked to robim dialkovym. Zistil som vsak, ze ked znutra otvorim spolujazdcove dvere, tak to blbnut prestane (az do dalsieho zamknutia). Celkovo, to dialkove mi pride nejake samodomo (v porovnani co som pozeral online ako origo Volvo), navyse bolo opravovane. Tak mozu za to piate dvere, kde odisiel motorcek centralu. Vymeneny zamok piatych dveri, central funguje na 100%
- kufrom treba majznut aby sa zavrel Posunute oko zamku
- kontrolka ABS, vypadava tachac Jednotka zrepasovana
- svieti kontrolka lambda, ale len na benzin, na plyne nie Lambda sice svieti, ale auto uz drzi volnobeh. Na vine je plyn, ale neodstranitelne - z principu podtlakoveho plynu
- 3 chybove kody z RJ (1-2-2, 4-4-2 ,3-2-3)
- nechat skontrolovat podtlaky Porobene, THX Jean
- zadny stierac - namontovat motor, zohnat medzikus medzi motorom a ramenom
- nesvieti ukazatel stavu paliva LPG Vyriesene - palivomer absentuje
- PP podbeh naraza o koleso
- zohnat original repro do prednych dveri THX Ondra
- zohnat original tapacirung prednych dveri THX Ondra
- rucna brzda je nedotiahnuta, resp. drzi aj v najvyssej polohe len-tak-tak Vyriesene, bolo treba nastastie len dotiahnut, THX Jean
- zhotovit druhy kluc (druhe dialkove?) Druhy kluc urobeny, system dialkoveho je neoriginalny a bude demontovany
- vymeniť stropnicu THX Lubos
- mam pocit, ze motor ma nizky vykon na benzin aj plyn, na dialnici som z neho ledva dostal 130 a to sme boli v aute len dvaja a prazdny kufor. Plyn je po cerstvej revizii. Zakladny servis (filtre, olej, atd), zavarenie vyfuku a poopravenie podtlakov autu hodne pomohli
- blbnu svetla. Ked dam kluc do polohy 2 a zapnem svetla, tak nabehnu. Akonahle nakopnem motor, tak zhasnu (nejdu ani smerovky), nepomoze zapnutie/vypnutie svetiel, ale musi sa dobre j*bnut po plaste co je na spodku volantu, a svetla naskocia. OPRAVENE - vyriesila nova spinacka
- mam tiez pocit, ze auto taha do strany, ale raz dolava a raz zase doprava. Co som tu vsak cital, tak to moze byt gumami, ktore budem beztak menit, a zrejme pojdem spravit aj geometriu. Vymeneny hreben riadenia, urobena geometria
- vpredu v motore som si vsimol nejake nezapojene kable, zatial som to nejak neskumal. Nachadzaju sa (z pohladu cloveka stojaceho nad otvorenou kapotou) napravo dole pri svetle. Nevyzeraju, ze by jeden do druheho pasoval.
Foto:

VYRIESENE - Pripojenie veci z vyssej vybavy
- u vodica je manualny spetak, avsak hybanim packy sa jeho poloha nemeni. VYRIESENE - Skorodovane ovladanie, trochu octu a vypucovania
- dvierka nadrze sa nezamykaju OPRAVENE odstranenim stvrdnutej gumy
- kluc nejde strcit do vodicovych dveri OPRAVENE povysunuta kluka dveri a ocisteny zamok
- podsvietenie SPZ nejde VYRIESENE - nove ziarovky
- preletovat bordel v kabloch na strodovom paneli
- plato nenavyja VYRIESENE - sada od Skandixu
- chyba trubka predhrevu
- zohnat sklo praveho spataka
- bateria je KO VYRIESENE - kupena Banner Power Bull 74Ah
Moc diky za akukolvek radu
