Ke kontrole se používá home-made elektronika a na stejnym místě vyrobenej hárdvér.
Umíme jak nízko, tak i vysokoodporový vstřiky, česky řečeno, jakýkoliv elektrický vstřiky, co se dávaly v serii do volva.
Jak se to dělá?
1) benzín: ověření průtoku před čištěním + profilu rozprášení
2) etanol: první kolo čištění (cca půlitr každym vstřikem)
3) BG 210 (mam tu litr) + naředí se asi 1:1 s benzínem, každym vstřikem projde půlitr směsi
4) benzín: hmotnostní kontrola vyrovnanosti, výstupem je tabulka viz. příloha.
Poslední test se dělá na nejvyšší frekvenci, kdy se vstřiky ani pořádně nestihnou otevřít a už se zase zavíraji. Tady je nejvíc vidět rozdíl v jednotlivých kusech, kterej v běžnym provozu ani nenastane. Bohužel mam lištu jen na 4 kusy, takže v případě 5tiválce se vstřik s nejvyššim průtokem z bodu 4 vymění, místo něj se dá pátej a celý kolo se jede znova.
Bohužel neumíme opravit mrtvej, nebo totálně zalepenej kus, kterej už nereaguje na povely. Měl jsem tu už kus, kterýmu nepomohla ani svěcená voda (ultrazvuk v lihu) a skončil v koši. Ale ten umřel na asi desetileté skladování. Auta, který aspoň nějak jede na všechny válce co má, se to netýká.
Tak kdyby někdo měl zájem přístroj máme a už s nim i umíme.
