repas automatu Aisin 55-50

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
GDPR_user

repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od GDPR_user »

Mattyfu píše:Zdarec, mám dotaz na závadu automatky ve S80 2,5tdi 1999. Byl jsem to dneska projet, převodovka jednička z d bez kopnutí, rozjezd bez problémů, jenže ona si tam pak lupla vyšší rychlost, než motor mohl unést, tak si podřadil na to co tam mělo být při rozjezdu 0-120 plynule bez problému. Další indície za studena se jakoby nechtěl pusti do volnoběhu na křižovatce a celé se to rozvibrovalo. Po ohřátí to bylo už lepší, ale přesto byly cítit, že se to ne a ne pustit. Vytáhl jsem měrku, humus fuj a podle slov majitele tak sedum let neměnil olej. Co jsem pochopil z předešlých stránek tak ta automatika nebyla žádná hitparáda. Myslíte že jí zachrání proplach a olej? Jinak na zpátečku vše ok.
Dík
Jestli ji zachrání proplach a výměna,to slíbit nemohu,ale vzhledem k tomu,že nemáš co ztratit,tak bych nalil BG106 nechal alespoň hodinu vrčet,co 5 min postupně prořadil jednotlivé rychlosti,po té výměnu oleje s proplachem,min 12l oleje padne následně pak BG310 vymazání adaptačních hodnot a pak jezdit a děj se vůle boží.Na 80% myslím,že by to mohlo pomoci.

jaro1977
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 24
Registrován: 16 roků
Bydliště: slovensko RA
Vůz: V70 xc 2,4 tb 5244t3

repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od jaro1977 »

Mne to funguje doteraz. Ten preplach pomohol. Mali sme prípravok od IPD ,seafoam alebo tak sa to nejak volalo.
Každopádne nieje čo stratiť preplachom. Martina odporúčam. :good:
_________________
Volvo V70-XC, 2,4- 5244t3, 147 kw r.v.2001 bolo
LR 300 Tdi
Mbéčka Octavia.

David Patočka
Offline
Profi prodejce
Příspěvky: 1005
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od David Patočka »

Noooo, tak v S80 Tdi je ještě čtyřkvaltová skříň, která po zamčení měniče působí dojmem pětikvaltu.
Každopádně bych to taky řádně propláchl, a možná dvakrát.
U těchto převodovek to někdy opravdu pomůže, ajezdí to dále bez problémů.
Nevím jak dlouho tam ten olej sice je, ale pokud to zalepilo většinu selenoidů v rozvaděči, tak se to může takto
projevovat.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Marten
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 376
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Kroměříž
Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5

repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Marten »

Dají se na 50-42LE u 850 taky smazat adaptační hodnoty?

Mattyfu
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 960
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
Vůz: Range Rover V8

repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Mattyfu »

Olej majitel nemenil sedum let, na kilaky cca 100-150 tis. Tak jste me presvedcili a pujdu do toho.
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V; Lexus RX 300, Mercedes A190
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír

r.chroust
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 215
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Znojmo
Vůz: V70 2,3 T5 rv99, C70 2,3 T5 rv99
Bydliště: Znojmo

repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od r.chroust »

Já mám strach, že koupí c70 t5 s automatem sem si zadělal na pěkné problémy... :/ přemýšlím, jestli nebude lepší a bezpečnější se toho zbavit, než se něco náhodou vy**re.. zlatá v40 t4 s manuálem, kde se dá koupit převodovka za 5tis..
_________________
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)

GDPR_user

repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od GDPR_user »

r.chroust píše:Já mám strach, že koupí c70 t5 s automatem sem si zadělal na pěkné problémy... :/ přemýšlím, jestli nebude lepší a bezpečnější se toho zbavit, než se něco náhodou vy**re.. zlatá v40 t4 s manuálem, kde se dá koupit převodovka za 5tis..
Zatím co spojka a dvouhmota jsou navěky že??? :lol: :lol:

r.chroust
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 215
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Znojmo
Vůz: V70 2,3 T5 rv99, C70 2,3 T5 rv99
Bydliště: Znojmo

repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od r.chroust »

martinopel píše:
r.chroust píše:Já mám strach, že koupí c70 t5 s automatem sem si zadělal na pěkné problémy... :/ přemýšlím, jestli nebude lepší a bezpečnější se toho zbavit, než se něco náhodou vy**re.. zlatá v40 t4 s manuálem, kde se dá koupit převodovka za 5tis..
Zatím co spojka a dvouhmota jsou navěky že??? :lol: :lol:
ani spojkou ani dvojhmotou se nedostanu na takove castky, jako se resi tady…
_________________
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od ok2ucx »

Zdar,

je na čase, aby některý za majitelů manuálu poctivě přiznal, na kolik vyjde nová dvojhmota+spojka. Materiál i práce.

Pořád si myslím, že ve srovnání s repasem automatu to nebude vůbec o moc jinde.
Jediný rozdíl je snad jen možná v tom, že repasovat automat (dobře) umí relativně pár firem v republice, kdežto vyměnit spojku a setrvák umí (skoro) každej franta.

Obrovskou smůlou automatů je to, že firma Volvo předepsala dožitovní náplň automatu, což téměř vždy překonalo 200tkm a záruku. Tím ovšem většina dnešních aut je hluboko za tím horizontem.

Kdežto dvojhmota je spotřební díl a s výměnou jako takovou se prostě musí počítat. Nějaká nevýměna oleje nebo jiná zanedbaná údržba nemá celkem vliv na to, kdy se dvojhmota vysype...

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5588
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Romulusw »

Já bych s tím souhlasil i přes to, že těm automatům nerozumím. Dokonce jsem odedávna naučen na "zlozvyk" brždění motorem (klidně až do dvojky, že si ti za mnou možná myslí, že mi nesvítí brzdovky). Kolik stojí kvalitní sada kotoučů a desek? Ty se musí od té dvouhmoty taky odečíst, ne? A ten automat brzdí motorem, nebo to jede jak tráboš s volnoběžkou?

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12917
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Urvanej »

Hale todle je klasika benzin nebo diesel, kuze nebo hadr a podobný.
Navic to semka nepatří.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od ok2ucx »

<flame + offtopic>
No myslím, že není o čem diskutovat: benzín, kůže a automat
Za mě:
- benzín: (najezdím málo), a když mě trochu deptá cena N95, tak zalívat auto ethanolem. LPG (při malém nájezdu) zcela ztrácí ekonomicky smysl.
- kůže: velmi dobře se udržuje
- automat: nic jiného už nechci, nechápu proč většina Evropy tak lpí na tom falickém mýtu. Navíc Volvo je o pohodlí a AT je jeho součástí.
</flame + /offtopic>
8)


M.j. automat motorem také brzdí a to až do poměrně nízkých otáček, pak už klesne tlak a převodovka vyřadí na neutrál. Když frčím tady z jednoho kopce, tak na neutrál by se to rozkulilo klidně na 120km/h, ale automat to pěkně příjmně brzdí na kile a spotřeba je 0.

Stále neslyším, na kolik příjde dvojhmota+spojka+práce. A jak často? Každých 200tkm? Vím, že záleží na jízdním stylu.

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9945
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od hajnej »

Před lety se mi podařilo koupit díly dvouhmotu, spojku a ložisko za Anglie při příznivém kurzu kolem 29 Kč a to i s dopravou za 16.000,- Kč, výměna cca 4.000,- Kč, celkem tedy 20.000 Kč a bylo to 5 let zpátky.
Dnes se díky kurzu ceny srovnaly. Když tedy čerpám z českých cen:
dvouhmota 15.000,-
spojka 5.000,-
ložisko 2.000,-
práce 4.000,-

celkem tedy nějakých 26.000 Kč

pak je důležité používat ruční brzdu, aby nebyla dvouhmota pořád napnutá a rozjíždět se jako člověk
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

xjr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 66
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 D5 2011

repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od xjr1 »

Zdravím kolegové, dovolím si dotaz:

Dnes mi po nastartování auta a zařazení D zůstalo na palubce svítit P a ani nesvitila indikace u voliče převodovky. Zkusil jsem se rozjet a moc se mu nechtělo, jako by se to rozjíždělo na dvojku nebo co. Po vypnutí motoru, vytažení klíče a opětovném nastartování už to funguje zase normálně. Žádná chybová hláška nesvítí. Mám s tím něco dělat:-)?
_________________
bylo: V70II 2002 2.4i 103kW AT, S80 2005 D5 120kW AT, V70II, 2003, D5 120kW AT
je: XC60 2011 D5 151kW AT, Lexus LC500 2018, 351kW, Toyota Highlander hybrid 2008, 200kW

kwiko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1461
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od kwiko »

v pamati zavad bude nieco ako chyba komunikacie. No dovodov moze byt viacej. Skus si dat skotrolovat ci nemas problem s oxidaciou konektora snimaca polohy radiacej paky na prevodovke. Inak to chce serioznu diagostiku s analýzou vysledku.
Naposledy upravil(a) kwiko dne 05 říj 2014 08:10, celkem upraveno 1 x.

Ekky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3415
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Ekky »

ok2ucx píše: M.j. automat motorem také brzdí a to až do poměrně nízkých otáček, pak už klesne tlak a převodovka vyřadí na neutrál. Když frčím tady z jednoho kopce, tak na neutrál by se to rozkulilo klidně na 120km/h, ale automat to pěkně příjmně brzdí na kile a spotřeba je 0.

Pavel
Nevim jestli by to tak melo byt ale me automat vyrazoval kdyz to kleslo pod nejakych 1500 otecek,kolem 1300-1400
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od ok2ucx »

ok2ucx píše:...automat motorem také brzdí a to až do poměrně nízkých otáček...
To tvoje pozorování s počtem otáček sedí. Takhle to funguje.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

xjr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 66
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 D5 2011

repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od xjr1 »

kwiko píše:v pamati zavad bude nieco ako chyba komunikacie. No dovodov moze byt viacej. Skus si dat skotrolovat ci nemas problem s oxidaciou konektora snimaca polohy radiacej paky na prevodovke. Inak to chce serioznu diagostiku s analýzou vysledku.
Díky, něco takovýho jsem si představoval, zatím se to neopakovalo, tak to asi ještě tejden vydrží, stejně musím na olej, navštívím t6r.
_________________
bylo: V70II 2002 2.4i 103kW AT, S80 2005 D5 120kW AT, V70II, 2003, D5 120kW AT
je: XC60 2011 D5 151kW AT, Lexus LC500 2018, 351kW, Toyota Highlander hybrid 2008, 200kW

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od ok2ucx »

Alternativně - taky vadná (zoxidovaná) DEMka může - občas - blokovat komunikaci na HS CANu.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

David Patočka
Offline
Profi prodejce
Příspěvky: 1005
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od David Patočka »

...to , že navštívíš T6R sem nesmíš psát, zvedne tu okamžitě vlna reakcí..... :lol:
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

xjr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 66
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 D5 2011

repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od xjr1 »

Tenhle fórek jsem úplně nepochopil, bude to tím, že jsem jen občasný návštěvník fóra a tím pádem úplně neznám místní poměry 8)
_________________
bylo: V70II 2002 2.4i 103kW AT, S80 2005 D5 120kW AT, V70II, 2003, D5 120kW AT
je: XC60 2011 D5 151kW AT, Lexus LC500 2018, 351kW, Toyota Highlander hybrid 2008, 200kW

xjr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 66
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 D5 2011

repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od xjr1 »

ok2ucx píše:Alternativně - taky vadná (zoxidovaná) DEMka může - občas - blokovat komunikaci na HS CANu.

P.
No, budu si přát nějakou jednodušší variantu..dá se jednotka případně opravovat, nebo je třeba koupit novou?
_________________
bylo: V70II 2002 2.4i 103kW AT, S80 2005 D5 120kW AT, V70II, 2003, D5 120kW AT
je: XC60 2011 D5 151kW AT, Lexus LC500 2018, 351kW, Toyota Highlander hybrid 2008, 200kW

Petr Marek
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 8183
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Petr Marek »

David Patočka píše:...to , že navštívíš T6R sem nesmíš psát, zvedne tu okamžitě vlna reakcí..... :lol:
Vlna reakcí mě nechává naprosto v klidu a ze svých vlastních zkušeností nemůžu říct o T6R nic špatného. 8)
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71

T00M
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 52
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Příbram
Vůz: S80II T6 210kW 2009 MY10

repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od T00M »

Moje patálie s převodovkou měli vcelku štastný konec.

Přivezl jsem k Patočkovi, auto si 8 dní postálo než přišlo na řadu pač je tam nátřesk. Jeden z mála servisů kde po odjetí automaty fungují.
Zjištění: automat byl původním švýcarem nechán zrepasovat v holandsku(byl tam štítek), vše udělali a vyměnili, až na jednu věc kterou jsem úspěšně zapoměl
Před tím pan Patočka zkusil nasadit jinej rozvaděč, ale tím to nebylo, proto kutal hlouběji.
Takže byly vyměněny preventivně těsnění, filtr, víčko a to něco co už nevím(musel bych vyhrabat fakturu).
Cena u Patočky kousek přes 10k + montáž v T6r ale to nevím kolik ta dělala, pač dělali ještě kupu dalších věcí co jsem si navymýšlel.

Maximální spokojenost!!!


Trochu z jiného soudku - automat byl adaptován na LPG(což je 95% provozu) ale když LPG dojde, nebo si chci užít, tak si automat neumí moc na volnoběh poradit s Vervou 100 kterou v nádži vozím. Tak nějak když stojím na brzdě poblafává a na chvilku se otáčky přidusí, pak se zas rozeběhnou apod. Asi na Vervu je větší krouťák a automat to vyhodnotí jako že se chci rozjíždět. Stává se to také někomu?
_________________
Volvo S80II T6 210kw 2009 po-mini-fejs
Volvo S60 T5 2001 - bylo
Volvo V40 1,6 77kW r.v.1999 - stále slouží, ale už tchýni

shaman
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 892
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Znojmo
Vůz: Peugeot

repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od shaman »

Ja to asi uplne nechapu - proto si to jenom zrekapituluju:

Jsi tedy MAXIMALNE SPOKOJENY - akorat Ti to na volnobeh poblafava, tarokuje otacky a skoro se to chce rozjet?????!!!!

Obrázek

No, ja bych byl MAXIMALNE SPOKOJENEJ, kdyby normalne fungovala.

...ale kazdej mame na prevodovku zrejme jiny naroky.......

Obrázek
_________________
postapo.cz

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: PekloTR