Jestli ji zachrání proplach a výměna,to slíbit nemohu,ale vzhledem k tomu,že nemáš co ztratit,tak bych nalil BG106 nechal alespoň hodinu vrčet,co 5 min postupně prořadil jednotlivé rychlosti,po té výměnu oleje s proplachem,min 12l oleje padne následně pak BG310 vymazání adaptačních hodnot a pak jezdit a děj se vůle boží.Na 80% myslím,že by to mohlo pomoci.Mattyfu píše:Zdarec, mám dotaz na závadu automatky ve S80 2,5tdi 1999. Byl jsem to dneska projet, převodovka jednička z d bez kopnutí, rozjezd bez problémů, jenže ona si tam pak lupla vyšší rychlost, než motor mohl unést, tak si podřadil na to co tam mělo být při rozjezdu 0-120 plynule bez problému. Další indície za studena se jakoby nechtěl pusti do volnoběhu na křižovatce a celé se to rozvibrovalo. Po ohřátí to bylo už lepší, ale přesto byly cítit, že se to ne a ne pustit. Vytáhl jsem měrku, humus fuj a podle slov majitele tak sedum let neměnil olej. Co jsem pochopil z předešlých stránek tak ta automatika nebyla žádná hitparáda. Myslíte že jí zachrání proplach a olej? Jinak na zpátečku vše ok.
Dík
repas automatu Aisin 55-50
- Autor
- Zpráva
repas automatu Aisin 55-50
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: slovensko RA
- Vůz: V70 xc 2,4 tb 5244t3
repas automatu Aisin 55-50
Mne to funguje doteraz. Ten preplach pomohol. Mali sme prípravok od IPD ,seafoam alebo tak sa to nejak volalo.
Každopádne nieje čo stratiť preplachom. Martina odporúčam.
Každopádne nieje čo stratiť preplachom. Martina odporúčam.

_________________
Volvo V70-XC, 2,4- 5244t3, 147 kw r.v.2001 bolo
LR 300 Tdi
Mbéčka Octavia.
Volvo V70-XC, 2,4- 5244t3, 147 kw r.v.2001 bolo
LR 300 Tdi
Mbéčka Octavia.
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1005
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
repas automatu Aisin 55-50
Noooo, tak v S80 Tdi je ještě čtyřkvaltová skříň, která po zamčení měniče působí dojmem pětikvaltu.
Každopádně bych to taky řádně propláchl, a možná dvakrát.
U těchto převodovek to někdy opravdu pomůže, ajezdí to dále bez problémů.
Nevím jak dlouho tam ten olej sice je, ale pokud to zalepilo většinu selenoidů v rozvaděči, tak se to může takto
projevovat.
Každopádně bych to taky řádně propláchl, a možná dvakrát.
U těchto převodovek to někdy opravdu pomůže, ajezdí to dále bez problémů.
Nevím jak dlouho tam ten olej sice je, ale pokud to zalepilo většinu selenoidů v rozvaděči, tak se to může takto
projevovat.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvky: 376
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
repas automatu Aisin 55-50
Dají se na 50-42LE u 850 taky smazat adaptační hodnoty?
-
Offline
- Příspěvky: 960
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
- Vůz: Range Rover V8
repas automatu Aisin 55-50
Olej majitel nemenil sedum let, na kilaky cca 100-150 tis. Tak jste me presvedcili a pujdu do toho.
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V; Lexus RX 300, Mercedes A190
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Je: SAAB 9000 2,3-16V; Lexus RX 300, Mercedes A190
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
-
Offline
- Příspěvky: 215
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: V70 2,3 T5 rv99, C70 2,3 T5 rv99
- Bydliště: Znojmo
repas automatu Aisin 55-50
Já mám strach, že koupí c70 t5 s automatem sem si zadělal na pěkné problémy... :/ přemýšlím, jestli nebude lepší a bezpečnější se toho zbavit, než se něco náhodou vy**re.. zlatá v40 t4 s manuálem, kde se dá koupit převodovka za 5tis..
_________________
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)
repas automatu Aisin 55-50
Zatím co spojka a dvouhmota jsou navěky že???r.chroust píše:Já mám strach, že koupí c70 t5 s automatem sem si zadělal na pěkné problémy... :/ přemýšlím, jestli nebude lepší a bezpečnější se toho zbavit, než se něco náhodou vy**re.. zlatá v40 t4 s manuálem, kde se dá koupit převodovka za 5tis..


-
Offline
- Příspěvky: 215
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: V70 2,3 T5 rv99, C70 2,3 T5 rv99
- Bydliště: Znojmo
repas automatu Aisin 55-50
ani spojkou ani dvojhmotou se nedostanu na takove castky, jako se resi tady…martinopel píše:Zatím co spojka a dvouhmota jsou navěky že???r.chroust píše:Já mám strach, že koupí c70 t5 s automatem sem si zadělal na pěkné problémy... :/ přemýšlím, jestli nebude lepší a bezpečnější se toho zbavit, než se něco náhodou vy**re.. zlatá v40 t4 s manuálem, kde se dá koupit převodovka za 5tis..![]()
_________________
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
repas automatu Aisin 55-50
Zdar,
je na čase, aby některý za majitelů manuálu poctivě přiznal, na kolik vyjde nová dvojhmota+spojka. Materiál i práce.
Pořád si myslím, že ve srovnání s repasem automatu to nebude vůbec o moc jinde.
Jediný rozdíl je snad jen možná v tom, že repasovat automat (dobře) umí relativně pár firem v republice, kdežto vyměnit spojku a setrvák umí (skoro) každej franta.
Obrovskou smůlou automatů je to, že firma Volvo předepsala dožitovní náplň automatu, což téměř vždy překonalo 200tkm a záruku. Tím ovšem většina dnešních aut je hluboko za tím horizontem.
Kdežto dvojhmota je spotřební díl a s výměnou jako takovou se prostě musí počítat. Nějaká nevýměna oleje nebo jiná zanedbaná údržba nemá celkem vliv na to, kdy se dvojhmota vysype...
Pavel
je na čase, aby některý za majitelů manuálu poctivě přiznal, na kolik vyjde nová dvojhmota+spojka. Materiál i práce.
Pořád si myslím, že ve srovnání s repasem automatu to nebude vůbec o moc jinde.
Jediný rozdíl je snad jen možná v tom, že repasovat automat (dobře) umí relativně pár firem v republice, kdežto vyměnit spojku a setrvák umí (skoro) každej franta.
Obrovskou smůlou automatů je to, že firma Volvo předepsala dožitovní náplň automatu, což téměř vždy překonalo 200tkm a záruku. Tím ovšem většina dnešních aut je hluboko za tím horizontem.
Kdežto dvojhmota je spotřební díl a s výměnou jako takovou se prostě musí počítat. Nějaká nevýměna oleje nebo jiná zanedbaná údržba nemá celkem vliv na to, kdy se dvojhmota vysype...
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 5588
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
repas automatu Aisin 55-50
Já bych s tím souhlasil i přes to, že těm automatům nerozumím. Dokonce jsem odedávna naučen na "zlozvyk" brždění motorem (klidně až do dvojky, že si ti za mnou možná myslí, že mi nesvítí brzdovky). Kolik stojí kvalitní sada kotoučů a desek? Ty se musí od té dvouhmoty taky odečíst, ne? A ten automat brzdí motorem, nebo to jede jak tráboš s volnoběžkou?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12917
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
repas automatu Aisin 55-50
Hale todle je klasika benzin nebo diesel, kuze nebo hadr a podobný.
Navic to semka nepatří.
Navic to semka nepatří.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
repas automatu Aisin 55-50
<flame + offtopic>
No myslím, že není o čem diskutovat: benzín, kůže a automat
Za mě:
- benzín: (najezdím málo), a když mě trochu deptá cena N95, tak zalívat auto ethanolem. LPG (při malém nájezdu) zcela ztrácí ekonomicky smysl.
- kůže: velmi dobře se udržuje
- automat: nic jiného už nechci, nechápu proč většina Evropy tak lpí na tom falickém mýtu. Navíc Volvo je o pohodlí a AT je jeho součástí.
</flame + /offtopic>
M.j. automat motorem také brzdí a to až do poměrně nízkých otáček, pak už klesne tlak a převodovka vyřadí na neutrál. Když frčím tady z jednoho kopce, tak na neutrál by se to rozkulilo klidně na 120km/h, ale automat to pěkně příjmně brzdí na kile a spotřeba je 0.
Stále neslyším, na kolik příjde dvojhmota+spojka+práce. A jak často? Každých 200tkm? Vím, že záleží na jízdním stylu.
Pavel
No myslím, že není o čem diskutovat: benzín, kůže a automat
Za mě:
- benzín: (najezdím málo), a když mě trochu deptá cena N95, tak zalívat auto ethanolem. LPG (při malém nájezdu) zcela ztrácí ekonomicky smysl.
- kůže: velmi dobře se udržuje
- automat: nic jiného už nechci, nechápu proč většina Evropy tak lpí na tom falickém mýtu. Navíc Volvo je o pohodlí a AT je jeho součástí.
</flame + /offtopic>

M.j. automat motorem také brzdí a to až do poměrně nízkých otáček, pak už klesne tlak a převodovka vyřadí na neutrál. Když frčím tady z jednoho kopce, tak na neutrál by se to rozkulilo klidně na 120km/h, ale automat to pěkně příjmně brzdí na kile a spotřeba je 0.
Stále neslyším, na kolik příjde dvojhmota+spojka+práce. A jak často? Každých 200tkm? Vím, že záleží na jízdním stylu.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9945
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
repas automatu Aisin 55-50
Před lety se mi podařilo koupit díly dvouhmotu, spojku a ložisko za Anglie při příznivém kurzu kolem 29 Kč a to i s dopravou za 16.000,- Kč, výměna cca 4.000,- Kč, celkem tedy 20.000 Kč a bylo to 5 let zpátky.
Dnes se díky kurzu ceny srovnaly. Když tedy čerpám z českých cen:
dvouhmota 15.000,-
spojka 5.000,-
ložisko 2.000,-
práce 4.000,-
celkem tedy nějakých 26.000 Kč
pak je důležité používat ruční brzdu, aby nebyla dvouhmota pořád napnutá a rozjíždět se jako člověk
Dnes se díky kurzu ceny srovnaly. Když tedy čerpám z českých cen:
dvouhmota 15.000,-
spojka 5.000,-
ložisko 2.000,-
práce 4.000,-
celkem tedy nějakých 26.000 Kč
pak je důležité používat ruční brzdu, aby nebyla dvouhmota pořád napnutá a rozjíždět se jako člověk
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 66
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 2011
repas automatu Aisin 55-50
Zdravím kolegové, dovolím si dotaz:
Dnes mi po nastartování auta a zařazení D zůstalo na palubce svítit P a ani nesvitila indikace u voliče převodovky. Zkusil jsem se rozjet a moc se mu nechtělo, jako by se to rozjíždělo na dvojku nebo co. Po vypnutí motoru, vytažení klíče a opětovném nastartování už to funguje zase normálně. Žádná chybová hláška nesvítí. Mám s tím něco dělat:-)?
Dnes mi po nastartování auta a zařazení D zůstalo na palubce svítit P a ani nesvitila indikace u voliče převodovky. Zkusil jsem se rozjet a moc se mu nechtělo, jako by se to rozjíždělo na dvojku nebo co. Po vypnutí motoru, vytažení klíče a opětovném nastartování už to funguje zase normálně. Žádná chybová hláška nesvítí. Mám s tím něco dělat:-)?
_________________
bylo: V70II 2002 2.4i 103kW AT, S80 2005 D5 120kW AT, V70II, 2003, D5 120kW AT
je: XC60 2011 D5 151kW AT, Lexus LC500 2018, 351kW, Toyota Highlander hybrid 2008, 200kW
bylo: V70II 2002 2.4i 103kW AT, S80 2005 D5 120kW AT, V70II, 2003, D5 120kW AT
je: XC60 2011 D5 151kW AT, Lexus LC500 2018, 351kW, Toyota Highlander hybrid 2008, 200kW
-
Offline
- Příspěvky: 1461
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
repas automatu Aisin 55-50
v pamati zavad bude nieco ako chyba komunikacie. No dovodov moze byt viacej. Skus si dat skotrolovat ci nemas problem s oxidaciou konektora snimaca polohy radiacej paky na prevodovke. Inak to chce serioznu diagostiku s analýzou vysledku.
Naposledy upravil(a) kwiko dne 05 říj 2014 08:10, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 3415
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
repas automatu Aisin 55-50
Nevim jestli by to tak melo byt ale me automat vyrazoval kdyz to kleslo pod nejakych 1500 otecek,kolem 1300-1400ok2ucx píše: M.j. automat motorem také brzdí a to až do poměrně nízkých otáček, pak už klesne tlak a převodovka vyřadí na neutrál. Když frčím tady z jednoho kopce, tak na neutrál by se to rozkulilo klidně na 120km/h, ale automat to pěkně příjmně brzdí na kile a spotřeba je 0.
Pavel
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
repas automatu Aisin 55-50
To tvoje pozorování s počtem otáček sedí. Takhle to funguje.ok2ucx píše:...automat motorem také brzdí a to až do poměrně nízkých otáček...
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 66
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 2011
repas automatu Aisin 55-50
Díky, něco takovýho jsem si představoval, zatím se to neopakovalo, tak to asi ještě tejden vydrží, stejně musím na olej, navštívím t6r.kwiko píše:v pamati zavad bude nieco ako chyba komunikacie. No dovodov moze byt viacej. Skus si dat skotrolovat ci nemas problem s oxidaciou konektora snimaca polohy radiacej paky na prevodovke. Inak to chce serioznu diagostiku s analýzou vysledku.
_________________
bylo: V70II 2002 2.4i 103kW AT, S80 2005 D5 120kW AT, V70II, 2003, D5 120kW AT
je: XC60 2011 D5 151kW AT, Lexus LC500 2018, 351kW, Toyota Highlander hybrid 2008, 200kW
bylo: V70II 2002 2.4i 103kW AT, S80 2005 D5 120kW AT, V70II, 2003, D5 120kW AT
je: XC60 2011 D5 151kW AT, Lexus LC500 2018, 351kW, Toyota Highlander hybrid 2008, 200kW
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
repas automatu Aisin 55-50
Alternativně - taky vadná (zoxidovaná) DEMka může - občas - blokovat komunikaci na HS CANu.
P.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1005
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
repas automatu Aisin 55-50
...to , že navštívíš T6R sem nesmíš psát, zvedne tu okamžitě vlna reakcí..... 

_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvky: 66
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 2011
repas automatu Aisin 55-50
Tenhle fórek jsem úplně nepochopil, bude to tím, že jsem jen občasný návštěvník fóra a tím pádem úplně neznám místní poměry 

_________________
bylo: V70II 2002 2.4i 103kW AT, S80 2005 D5 120kW AT, V70II, 2003, D5 120kW AT
je: XC60 2011 D5 151kW AT, Lexus LC500 2018, 351kW, Toyota Highlander hybrid 2008, 200kW
bylo: V70II 2002 2.4i 103kW AT, S80 2005 D5 120kW AT, V70II, 2003, D5 120kW AT
je: XC60 2011 D5 151kW AT, Lexus LC500 2018, 351kW, Toyota Highlander hybrid 2008, 200kW
-
Offline
- Příspěvky: 66
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 2011
repas automatu Aisin 55-50
No, budu si přát nějakou jednodušší variantu..dá se jednotka případně opravovat, nebo je třeba koupit novou?ok2ucx píše:Alternativně - taky vadná (zoxidovaná) DEMka může - občas - blokovat komunikaci na HS CANu.
P.
_________________
bylo: V70II 2002 2.4i 103kW AT, S80 2005 D5 120kW AT, V70II, 2003, D5 120kW AT
je: XC60 2011 D5 151kW AT, Lexus LC500 2018, 351kW, Toyota Highlander hybrid 2008, 200kW
bylo: V70II 2002 2.4i 103kW AT, S80 2005 D5 120kW AT, V70II, 2003, D5 120kW AT
je: XC60 2011 D5 151kW AT, Lexus LC500 2018, 351kW, Toyota Highlander hybrid 2008, 200kW
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8183
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
repas automatu Aisin 55-50
Vlna reakcí mě nechává naprosto v klidu a ze svých vlastních zkušeností nemůžu říct o T6R nic špatného.David Patočka píše:...to , že navštívíš T6R sem nesmíš psát, zvedne tu okamžitě vlna reakcí.....

_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvky: 52
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: S80II T6 210kW 2009 MY10
repas automatu Aisin 55-50
Moje patálie s převodovkou měli vcelku štastný konec.
Přivezl jsem k Patočkovi, auto si 8 dní postálo než přišlo na řadu pač je tam nátřesk. Jeden z mála servisů kde po odjetí automaty fungují.
Zjištění: automat byl původním švýcarem nechán zrepasovat v holandsku(byl tam štítek), vše udělali a vyměnili, až na jednu věc kterou jsem úspěšně zapoměl
Před tím pan Patočka zkusil nasadit jinej rozvaděč, ale tím to nebylo, proto kutal hlouběji.
Takže byly vyměněny preventivně těsnění, filtr, víčko a to něco co už nevím(musel bych vyhrabat fakturu).
Cena u Patočky kousek přes 10k + montáž v T6r ale to nevím kolik ta dělala, pač dělali ještě kupu dalších věcí co jsem si navymýšlel.
Maximální spokojenost!!!
Trochu z jiného soudku - automat byl adaptován na LPG(což je 95% provozu) ale když LPG dojde, nebo si chci užít, tak si automat neumí moc na volnoběh poradit s Vervou 100 kterou v nádži vozím. Tak nějak když stojím na brzdě poblafává a na chvilku se otáčky přidusí, pak se zas rozeběhnou apod. Asi na Vervu je větší krouťák a automat to vyhodnotí jako že se chci rozjíždět. Stává se to také někomu?
Přivezl jsem k Patočkovi, auto si 8 dní postálo než přišlo na řadu pač je tam nátřesk. Jeden z mála servisů kde po odjetí automaty fungují.
Zjištění: automat byl původním švýcarem nechán zrepasovat v holandsku(byl tam štítek), vše udělali a vyměnili, až na jednu věc kterou jsem úspěšně zapoměl
Před tím pan Patočka zkusil nasadit jinej rozvaděč, ale tím to nebylo, proto kutal hlouběji.
Takže byly vyměněny preventivně těsnění, filtr, víčko a to něco co už nevím(musel bych vyhrabat fakturu).
Cena u Patočky kousek přes 10k + montáž v T6r ale to nevím kolik ta dělala, pač dělali ještě kupu dalších věcí co jsem si navymýšlel.
Maximální spokojenost!!!
Trochu z jiného soudku - automat byl adaptován na LPG(což je 95% provozu) ale když LPG dojde, nebo si chci užít, tak si automat neumí moc na volnoběh poradit s Vervou 100 kterou v nádži vozím. Tak nějak když stojím na brzdě poblafává a na chvilku se otáčky přidusí, pak se zas rozeběhnou apod. Asi na Vervu je větší krouťák a automat to vyhodnotí jako že se chci rozjíždět. Stává se to také někomu?
_________________
Volvo S80II T6 210kw 2009 po-mini-fejs
Volvo S60 T5 2001 - bylo
Volvo V40 1,6 77kW r.v.1999 - stále slouží, ale už tchýni
Volvo S80II T6 210kw 2009 po-mini-fejs
Volvo S60 T5 2001 - bylo
Volvo V40 1,6 77kW r.v.1999 - stále slouží, ale už tchýni
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 892
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: Peugeot
repas automatu Aisin 55-50
Ja to asi uplne nechapu - proto si to jenom zrekapituluju:
Jsi tedy MAXIMALNE SPOKOJENY - akorat Ti to na volnobeh poblafava, tarokuje otacky a skoro se to chce rozjet?????!!!!

No, ja bych byl MAXIMALNE SPOKOJENEJ, kdyby normalne fungovala.
...ale kazdej mame na prevodovku zrejme jiny naroky.......

Jsi tedy MAXIMALNE SPOKOJENY - akorat Ti to na volnobeh poblafava, tarokuje otacky a skoro se to chce rozjet?????!!!!

No, ja bych byl MAXIMALNE SPOKOJENEJ, kdyby normalne fungovala.
...ale kazdej mame na prevodovku zrejme jiny naroky.......

_________________
postapo.cz
postapo.cz
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: PekloTR