Chtěl bych se optat jak je to s tímto motorem. Jelikož mimo redbloku neznám nic, tak by mne zajímalo jaký zrovna tento motor je. Jeho nejčastější vady...Skrátka na co dát bacha.
Díky
_________________ Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3 Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;) VOLVO CAR IS DAF BORN
Oproti 2.3T5 to míň jede odspoda ale taky míň žere. Spousta dílů shodných s 2.3 (stejný vrtání, jinej zdvih).
Pokud to bude možný tak bych se držel spíš dřívější verze s plynovým lankem. Elektronická škrtící klapka a VVT na výfukový vačce jsou věci navíc, který se můžou posrat, přičemž ta první může počáteční cenu auta navýšit o desítky procent.
Ještě koukám v který sekci to píšeš. Takže S80 2.0 T5? Tam se bohužel elektronický škrtící klapce a VVT nevyhneš, ale i tak podle mě s přehledem nejzajímavější motor v jedničkový S80
No já vím ale prti poslední době kdy frší 1,4 turbo nebo nedej bože 1,2 htp...
To musí být zlatý... Sám mám 2,0 Turbo, auto má 1,5 tuny a i když je jasné že pokud netočím nad 2,500 otáček, a zrychluji jen pomale, tak na slušný celkem rozumný rozjezd to stačí.
_________________ Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3 Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;) VOLVO CAR IS DAF BORN
Tak zasejc sem kecal bylo to V70 a ne V40. To jsem viděl jinde... Já abych se přiznal tak včera koukal co je na prodej asi do půl jedné v noci a už se mi chtělo fakt spát...
Tak jsem z toho zmatenej....
Jinak jsem přemýšlel o něčem takovým jako od matesa