Dost lidí si to mění doma, tak proč bych musel jezdit do servisu a platit.
A další věc, jestli stačí autem vyjet na najezdovou rampu viz např. http://www.vykupto.cz/zbozi/16033-najezdova-rampa-pro-auto-nosnost-1-t
Díky za odpovědi
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
jestli tam mas olej 1cm nad max, tak to okamzite odpust,to je rozhodne spatne a muzes poskodit motor(gufera atd)!!!addam píše:Zdar,
tak jelikož me bude vymena taky cekat ,zeptam se tu zdovolvenim taky na par věci - at nezakladam další téma...
1) V aute mam ted castrola 0W-30 a pod víčkem je to hnedy az hanba!Chtel bych to udelat poradne ,takze to proplachnu nejakym tim BGckem a chci se zeptat - ma pak třeba ještě smysl vyčistit vanu ??
2) Před týdnem mi to hlasilo nizkou hladinu oleje ,tak jsem horkotěžko sehnal v odpovídající norme Shella-Castrol byl nesehnatelnej. Pul litru bylo malo , tak jsem tam druhej den dolil zbytek a mam to ted az nad horni rysku cca 1cm. Muze to necemu zasadne vadit? Nebo raci odpustit?
3) Nevite někdo nahodou jaka je normovana spotřeba(žraní) oleje u 2,5T ?
Snad se neptam na uplny bejkarny ,ale na tohle jsem ještě nenasel odpověď...Kdyztak předem dik![]()
Joo "Baboo" snad se na me nebudes zlobit ,ze ti to tu plevelim
Tak nez jsem se chtěl vrhnout do odpousteni ,ještě jsem to zkontroloval a prisel na takovou blbost...lada36 píše:
jestli tam mas olej 1cm nad max, tak to okamzite odpust,to je rozhodne spatne a muzes poskodit motor(gufera atd)!!!
vanu cistit asi nemusis kdyz budes proplachovat BG tak je to v poho.
a stary olitany olej bys mel mit dle meho černy,jestli ho mas vylozene hnedy tak bacha jestli ti neprosakuje voda do motoru treba skrz tesneni pod palici
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]