Spojka volvo 340

Malé, ale Volvo...
  • Autor
  • Zpráva
Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#1 Spojka volvo 340

Příspěvek od Sarkasmic »

Nevíte někdo jak vyměnit lamelu spojky na 343? Lze nějak vyjmout kardan a to vse bez vyjmutí motoru z vozu?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

VanThomas
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1194
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

#2 Spojka volvo 340

Příspěvek od VanThomas »

Sarkasmic píše:Nevíte někdo jak vyměnit lamelu spojky na 343? Lze nějak vyjmout kardan a to vse bez vyjmutí motoru z vozu?
Co si pamatuju, melo by to takhle jit.. kdyžtak o veekendu kouknu do chytrý knihy... jinak zajimavy ceny lamel a pritlacaku tuna: http://www.autodilykrc.cz/eshop/spojky/volvo
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#3

Příspěvek od Sarkasmic »

Mno,ja prave nevim jak vyndat kardan,sice jsem uz si delal spustu aut ale motor vpredu,prevodovka vzadu mezi tim kardan-to sem aste nevidel. Proto se ptam jestli jde kardan vyjmout bez demontáže jiné části....

Jinak na té adrese v krci maj na mojeho 343 jenom přítlačák....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#4

Příspěvek od jarek.krizan »

Originál servis postup je povolit a odšroubovat uložení převodovky a diferenciálu, celý komplet uložit do držáku ( spec. přípravek ) aby nedošlo k prohnutí, odmontovat od talíře spojky a posunout celý komplet směrem dozadu.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#5

Příspěvek od Sarkasmic »

jarek.krizan píše:Originál servis postup je povolit a odšroubovat uložení převodovky a diferenciálu, celý komplet uložit do držáku ( spec. přípravek ) aby nedošlo k prohnutí, odmontovat od talíře spojky a posunout celý komplet směrem dozadu.
Tagze pak kardan vyndavat netreba? Ale to zas musim odpojit řazení ne? Musí se pak odpojovat i poloosy od diferáku? Nebo to stačí odšroubovat od kastle a šíbnout?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#6

Příspěvek od jarek.krizan »

5azení odpojit a poloosy vyjdou, mžná to jde udělat i jinak ale toto je ofic. návod a je to z něj jen úryvek a stručný protože tam popisují každý šroubek + potom utahovací momenty.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „300 / 400 - opravy“