koupě_XC 90 D5r, konec 08
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Vůz: MB SL, VW passat
koupě_XC 90 D5r, konec 08
Ahoj,
protože jsem tu nový, tak jsem si pročetl tady na foru tady nějaké diskuze ohledně XC90tky. Ale asi bych potřeboval nějak komplexněji utřídit myšlenky..
Takže, jezdím passatem 4motion 2,0tdi CR. Kupoval jsem ho jetý a teď se blížím ke 190tis. km a začínám se blížit k náročnějším opravám (spojka, brzdy, dpf, tlumiče atd.) Doteď jsem dělal akorát běžnou údržbu. Takže jsem se rozhodl ho spíše prodat, než do něj dávat víc peněz. No a taky morálně zastaral. Co mi vadí dost je, že začíná v interiéru povrzávat kdeco a trochu doufám, že to volvo je kvalitnější.
Původně jsem chtěl opět passata, ale zavolal mi kamarád, že budou prodávat rodinný XC 90. Auto kupovali nový, má najeto cca 110tis, servis dle servisní knížky. Jezdilo větší část doby na delších trasách. Vozejk to nevidělo a plný obsazení taky ne. Je to D5 136kw, automat tuším 6kvalt, vyrobeno konec 08, R-design.
Já s autem najezdím asi 35tis.km ročně povětšinou sám nebo ve dvou. Z toho asi 5tis. km najezdím s kolama na kouli a asi tak 3 tis. km s poměrně težkým vozejkem (bržděná dvounáprava kolem 2 tun). Většinu času po městě, jinak dálky. Nechal bych si ho cca 2 roky, takže zase do necelých 200tis. km.
na XC 90 se mi líbí a proč o něm uvažuji:
-vyšší stavba karoserie a lepší výhled
-od SUV očekávám pohodlnější cestování rozbitou Prahou a možnost bez obav najet na obrubník (parkování, otáčení atd.)
-v terénu to uvidí maximálně zasněženou zahradu na chalupě dvakrát za rok
-líbí se mi interiér
-chci ať už v jakýmkoliv autě 4x4 a automat. Mám z toho na sněhu a vodě daleko lepší pocit než z předokolky
-nemám s SUV moc zkušeností, ale XC90 mi přišla docela řiditelná a ani se moc nenakláněla, stejnak s ní nechci moc lítat
z čeho mám obavu:
-životnost náprav a podvozku, přeci jen to ve městě dostane docela kouř a je to těžký. V passatu jsem na podvozku neřešil nic
-problémy s haldexem, na VW jsem v něm ale každých asi 45tis. km měnil olej a o té věci nevím, funguje dle mých představ, nemá to být offroad, ale nesmí se to zahrabat na prvním sněhu
-životnost převodovky, mám v ní v plánu vyměnit olej hned po koupi, ale co pak a co ten vozejk?
-narovinu, těch 135kw je na to auto zoufale málo a nejede to. Ne že bych s tím chtěl nějak lítat, ale pro předjetí to moc nestačí. Jede to snad ještě hůř než ten 103kw passat. Můžu to načipovat? Pak bych se dostal na přijatelnou dynamiku.
-ta převodovka, občas si to neví rady a neumí to podřadit při plným plynu v zatáčce (ESP zasahuje do logiky převodovky)
Takže k dotazům, mám si to koupit:)?
-můžu to načipovat? Auto netrápím za studena ani od toho nechci dlouhodbý výkony (jezdím na dálnici do 160km/h), ale přecijen to za den několikrát stihne skoro vychladnout a pak to startuju.
-je to nějak moc poruchový (auta co jsem měl dotěď, byla bezproblémová (oktávka, passat i starší MB SL)?
-co převodovka?
-popřípadě má to nějaký další mouchy?
-a co ten interiér, nebude to taky na 150tis vrzat jako koncern?
Díky moc za pomoc, trochu v tom plavu a možná jsem se nevyjádřil úplně srozumitelně..
protože jsem tu nový, tak jsem si pročetl tady na foru tady nějaké diskuze ohledně XC90tky. Ale asi bych potřeboval nějak komplexněji utřídit myšlenky..
Takže, jezdím passatem 4motion 2,0tdi CR. Kupoval jsem ho jetý a teď se blížím ke 190tis. km a začínám se blížit k náročnějším opravám (spojka, brzdy, dpf, tlumiče atd.) Doteď jsem dělal akorát běžnou údržbu. Takže jsem se rozhodl ho spíše prodat, než do něj dávat víc peněz. No a taky morálně zastaral. Co mi vadí dost je, že začíná v interiéru povrzávat kdeco a trochu doufám, že to volvo je kvalitnější.
Původně jsem chtěl opět passata, ale zavolal mi kamarád, že budou prodávat rodinný XC 90. Auto kupovali nový, má najeto cca 110tis, servis dle servisní knížky. Jezdilo větší část doby na delších trasách. Vozejk to nevidělo a plný obsazení taky ne. Je to D5 136kw, automat tuším 6kvalt, vyrobeno konec 08, R-design.
Já s autem najezdím asi 35tis.km ročně povětšinou sám nebo ve dvou. Z toho asi 5tis. km najezdím s kolama na kouli a asi tak 3 tis. km s poměrně težkým vozejkem (bržděná dvounáprava kolem 2 tun). Většinu času po městě, jinak dálky. Nechal bych si ho cca 2 roky, takže zase do necelých 200tis. km.
na XC 90 se mi líbí a proč o něm uvažuji:
-vyšší stavba karoserie a lepší výhled
-od SUV očekávám pohodlnější cestování rozbitou Prahou a možnost bez obav najet na obrubník (parkování, otáčení atd.)
-v terénu to uvidí maximálně zasněženou zahradu na chalupě dvakrát za rok
-líbí se mi interiér
-chci ať už v jakýmkoliv autě 4x4 a automat. Mám z toho na sněhu a vodě daleko lepší pocit než z předokolky
-nemám s SUV moc zkušeností, ale XC90 mi přišla docela řiditelná a ani se moc nenakláněla, stejnak s ní nechci moc lítat
z čeho mám obavu:
-životnost náprav a podvozku, přeci jen to ve městě dostane docela kouř a je to těžký. V passatu jsem na podvozku neřešil nic
-problémy s haldexem, na VW jsem v něm ale každých asi 45tis. km měnil olej a o té věci nevím, funguje dle mých představ, nemá to být offroad, ale nesmí se to zahrabat na prvním sněhu
-životnost převodovky, mám v ní v plánu vyměnit olej hned po koupi, ale co pak a co ten vozejk?
-narovinu, těch 135kw je na to auto zoufale málo a nejede to. Ne že bych s tím chtěl nějak lítat, ale pro předjetí to moc nestačí. Jede to snad ještě hůř než ten 103kw passat. Můžu to načipovat? Pak bych se dostal na přijatelnou dynamiku.
-ta převodovka, občas si to neví rady a neumí to podřadit při plným plynu v zatáčce (ESP zasahuje do logiky převodovky)
Takže k dotazům, mám si to koupit:)?
-můžu to načipovat? Auto netrápím za studena ani od toho nechci dlouhodbý výkony (jezdím na dálnici do 160km/h), ale přecijen to za den několikrát stihne skoro vychladnout a pak to startuju.
-je to nějak moc poruchový (auta co jsem měl dotěď, byla bezproblémová (oktávka, passat i starší MB SL)?
-co převodovka?
-popřípadě má to nějaký další mouchy?
-a co ten interiér, nebude to taky na 150tis vrzat jako koncern?
Díky moc za pomoc, trochu v tom plavu a možná jsem se nevyjádřil úplně srozumitelně..
-
Offline
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
koupě_XC 90 D5r, konec 08
Asi ti moc nepomužu ale s čipem ti pomužou kluci z D5T5 - http://@d5t5.com/cs/
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 178
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Vůz: S60 D5 AWD R Polestar MY2012 230k,470Nm
- Bydliště: Praha 7 - Holešovice
koupě_XC 90 D5r, konec 08
Bokem - není to náhodou červená co občas parkuje v Holešovicích ?
Jinak bych doporučil navštevu autorizaku na predprodejni prohlídku + prevodovku. Tusim cca 3000kč a 4-5h času. Jak to nebude kára od ních najdou i zaseklej vlas v sedačce. Zaroven ti nabídnou neco svyho Pro predstavu dobry myslím
Jinak bych doporučil navštevu autorizaku na predprodejni prohlídku + prevodovku. Tusim cca 3000kč a 4-5h času. Jak to nebude kára od ních najdou i zaseklej vlas v sedačce. Zaroven ti nabídnou neco svyho Pro predstavu dobry myslím
_________________
LR Discovery TDV6 HSE MY2007 ( 200k ) - pracant
LR RR TDV8 Vogue MY2008 (310k ) - stíhačka
S60 D5 AWD R Polestar MY2012 ( 230k, 470Nm ) - bejvalka
XC90 D5 MY2006 (200k ) - bejvalej
LR Discovery TDV6 HSE MY2007 ( 200k ) - pracant
LR RR TDV8 Vogue MY2008 (310k ) - stíhačka
S60 D5 AWD R Polestar MY2012 ( 230k, 470Nm ) - bejvalka
XC90 D5 MY2006 (200k ) - bejvalej
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Vůz: MB SL, VW passat
koupě_XC 90 D5r, konec 08
Ahoj,iRRes píše:Bokem - není to náhodou červená co občas parkuje v Holešovicích ?
Jinak bych doporučil navštevu autorizaku na predprodejni prohlídku + prevodovku. Tusim cca 3000kč a 4-5h času. Jak to nebude kára od ních najdou i zaseklej vlas v sedačce. Zaroven ti nabídnou neco svyho Pro predstavu dobry myslím
díky všem za odpovědi..
Červená je, ale v Holešovicích určitě neparkuje, netrávi to moc času v ČR. Jinak mám v plánu si to půjčit před koupí na pár dní a navštívit i servis...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
koupě_XC 90 D5r, konec 08
s nájezdem 110tis km bys i mohl převodovku zachránit v případě, že nebyl měněn olej. Ten nájezd ještě není tak velký, navíc, když auto jezdilo delší trasy a nebylo zatěžováno.
Volvo udělalo chybu, že nepředepisovalo (dokonce snad stále nepředepisuje) výměnu oleje v automatu. Rovnou bych počítal s výměnou oleje v Haldexu.
Volvo udělalo chybu, že nepředepisovalo (dokonce snad stále nepředepisuje) výměnu oleje v automatu. Rovnou bych počítal s výměnou oleje v Haldexu.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 1728
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70II
koupě_XC 90 D5r, konec 08
Kamarád XC90 má, pěkný auto, bezpečný, ale ty opravy... a slýchávám to teda z více stran. Vím, že zrovna měl problém po tom, co někomu táhnul těžší vozejk, pracovní auto to úplně asi není Pokud budeš mít zájem, řeknu mu, ať ti písne.
_________________
Oblíbené souhvězdí? Velký vůz :)
Oblíbené souhvězdí? Velký vůz :)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
koupě_XC 90 D5r, konec 08
s tím taháním dostane kouř převodovka, ale jestli se o ní budeš starat a kvůli tahání přívěsu zvýšíš frekvenci výměny oleje třeba na 40tis km, mohlo by to být řešení.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Vůz: MB SL, VW passat
koupě_XC 90 D5r, konec 08
já si nejsem úplně jistý, ale nemá Volvo od roku 2010 výměnu oleje v převodovce na 60 tis v servisním plánu? Stávající majitel to prostě vozí do Volva a tam jim předá klíčky a nechá udělat co uznají za vhodné..
Já pokud to koupím, tak rozhodně nechám vyměnit olej jak v automatu, tak v difu, rozvodovce a v haldexu, jsou to tisícikoruny a vždycky se mi vyplatily. Možná udělám i rozvody.
Já to tahání mám na materiál a tak, nejsou to dlouhý trasy, ale o to víc rozjezdů a přeřazení:-(
Já pokud to koupím, tak rozhodně nechám vyměnit olej jak v automatu, tak v difu, rozvodovce a v haldexu, jsou to tisícikoruny a vždycky se mi vyplatily. Možná udělám i rozvody.
Já to tahání mám na materiál a tak, nejsou to dlouhý trasy, ale o to víc rozjezdů a přeřazení:-(
-
Offline
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
koupě_XC 90 D5r, konec 08
Možná bych zvážil vhodnost tohohle vozu, jelikož chceš tahat těžký věci s převodovkou která to nezvládne a motorem kterej to tak - tak utáhne a navíc auto degraduje někam k dynamice Dusteru. Navíc že by XC90 v interiéru nevrzala, to teda nevim která...
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Vůz: MB SL, VW passat
koupě_XC 90 D5r, konec 08
zase si říkám, že to doteď zvládl Passat..
Z toho motoru mám strach, v kombinaci s automatem to opravdu nejede.
Jestli říkáte, že to na to vhodné není tak se na to vykašlu...
Z toho motoru mám strach, v kombinaci s automatem to opravdu nejede.
Jestli říkáte, že to na to vhodné není tak se na to vykašlu...
-
Offline
- Příspěvky: 178
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Vůz: S60 D5 AWD R Polestar MY2012 230k,470Nm
- Bydliště: Praha 7 - Holešovice
koupě_XC 90 D5r, konec 08
Ja už teda rozhodne v planu prevodovku mam. Kazdych 60 000 a je to peknych 14 000 k beznemu servisu. I s brzdama jste pak po kazdych 60 000 lehce za 40 000
_________________
LR Discovery TDV6 HSE MY2007 ( 200k ) - pracant
LR RR TDV8 Vogue MY2008 (310k ) - stíhačka
S60 D5 AWD R Polestar MY2012 ( 230k, 470Nm ) - bejvalka
XC90 D5 MY2006 (200k ) - bejvalej
LR Discovery TDV6 HSE MY2007 ( 200k ) - pracant
LR RR TDV8 Vogue MY2008 (310k ) - stíhačka
S60 D5 AWD R Polestar MY2012 ( 230k, 470Nm ) - bejvalka
XC90 D5 MY2006 (200k ) - bejvalej
koupě_XC 90 D5r, konec 08
Pokud jediné kriterium je,aby to utáhlo vozík,pak jsi evidentně na Volvo ještě nedospěl.kesu píše:zase si říkám, že to doteď zvládl Passat..
Z toho motoru mám strach, v kombinaci s automatem to opravdu nejede.
Jestli říkáte, že to na to vhodné není tak se na to vykašlu...
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Vůz: MB SL, VW passat
koupě_XC 90 D5r, konec 08
Martinopel: výše jsem napsal, proč o tom autě uvažuji. Rozhodně to nebylo jediné kritérium. Pokud ale neumíš číst, tak s tím nic neudělám.
-
Offline
- Příspěvky: 193
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: East side
- Vůz: S80II, V60, XC90, CBR600RR, Vaquero
koupě_XC 90 D5r, konec 08
Čau Kesu, mam taky 90ku, a tak ti píšu. Hlavně se nenech odradit negativníma odpověďma některých lidí. Třeba že někdo nezná 90ku která vevnitř nevrže. Já zas neznám 90ku, která vevnitř vrže. A to se bavím o modelech s nějakýma 200 - 300 tisíci km. Máš pravdu, že 136kw a 2200kg je na táhání a současně svižný předjíždění málo, ale vždy je něco za něco. Chceš výkon - kup V8. Chceš jezdit úsporně, budeš si muset předjíždění trochu víc rozmýšlet. Já jsem táhl kámošovi težkej přívěs a dostal jsem se do blbý situace a najednou začalo něco smrdět. Ale ta spojka měla za sebou nějakých 230000km takže už byl stejně její čas. Řeknu to stručně. Je to skvělý auto, bezpečný, pohodlný (max 17ky kola), prostorný, ale musíš mít peníze na servis. Mam auto 3 roky (bylo šest let starý a najeto 222000km) a už mě stálo cca 120000kč. A taky pozor na tlumiče Nivomat. Rychle odchází a stojí jeden cca 15000kč. Každopádně jestli chceš přesný odpovědi na svý otázky, neřeš to tady ale s Márou http://www.marra.cz . V životě bych už nejel do autorizáku. Neznám nikoho kdo má s nima dobrý zkušenosti. Mára dělá pořádnějc a levnějc. Nevymění co nemusí a je to prostě "jeden z nás". Přeju hodně štěstí s výběrem. Zdraví Marťas.
_________________
Je: S80II 2,4D 120kw momentum 06, V60 D5 AWD 158kw R-design 12, XC90 D5 AWD 147kw summum 05, okruhová Honda CBR 600 RR 07, Kawasaki Vaquero 1700 12,
Bylo: XC90 2.5T AWD 154kw summum 05, V70II T5 184kw momentum 02 R.I.P., V70II D5 120kw kinetic 02 R.I.P.,
V rodině: S80II 2.5T 170kw momentum 09, S80 2.4i 125kw momentum 01, S40II 2.0i LPG 107kw momentum 08,
Propaganda: XC90 D5 AWD 136kw summum 08, V60 D5 AWD 151kw summum 10, XC90 D5 AWD 120kw momentum 04, V50 2.0D 100kw momentum 07.
Je: S80II 2,4D 120kw momentum 06, V60 D5 AWD 158kw R-design 12, XC90 D5 AWD 147kw summum 05, okruhová Honda CBR 600 RR 07, Kawasaki Vaquero 1700 12,
Bylo: XC90 2.5T AWD 154kw summum 05, V70II T5 184kw momentum 02 R.I.P., V70II D5 120kw kinetic 02 R.I.P.,
V rodině: S80II 2.5T 170kw momentum 09, S80 2.4i 125kw momentum 01, S40II 2.0i LPG 107kw momentum 08,
Propaganda: XC90 D5 AWD 136kw summum 08, V60 D5 AWD 151kw summum 10, XC90 D5 AWD 120kw momentum 04, V50 2.0D 100kw momentum 07.
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Vůz: MB SL, VW passat
koupě_XC 90 D5r, konec 08
Martine díky za konstruktivní odpověď, ty nivo tlumiče odchází po jaké době přibližně a odejde pouze tlumič nebo i koule?
Stanovil jsem si nějaký strop, který za to případně dám a uvidím. Auto, který mám vyhlídnutý má najeto málo (cca 110) a nejezdilo přetěžovaný, takže pokud to netrpí vysloveně konstrukčníma vadama tak to snad ještě bude nějakou chvíli jezdit.
Ona už jen ta kategorie SUV vzbuzuje mezi lidma dost rozporuplný reakce.. Ale mě se líbí vyšší pozes, lepší přehled na silnici a taky možnost přejet obrubník.
Zase pokud si najezdil na jedný spojce 230tkm, tak pro mě je to dobrá vizitka pro Volvo. Já ji povětšinou měním na cca 200tis.
link jsem si prošel a popřípadě se tam ukážu po koupi na servis, díky za to..
kesu
Stanovil jsem si nějaký strop, který za to případně dám a uvidím. Auto, který mám vyhlídnutý má najeto málo (cca 110) a nejezdilo přetěžovaný, takže pokud to netrpí vysloveně konstrukčníma vadama tak to snad ještě bude nějakou chvíli jezdit.
Ona už jen ta kategorie SUV vzbuzuje mezi lidma dost rozporuplný reakce.. Ale mě se líbí vyšší pozes, lepší přehled na silnici a taky možnost přejet obrubník.
Zase pokud si najezdil na jedný spojce 230tkm, tak pro mě je to dobrá vizitka pro Volvo. Já ji povětšinou měním na cca 200tis.
link jsem si prošel a popřípadě se tam ukážu po koupi na servis, díky za to..
kesu
-
Offline
- Příspěvky: 193
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: East side
- Vůz: S80II, V60, XC90, CBR600RR, Vaquero
koupě_XC 90 D5r, konec 08
Mimochodem mam tam ještě originál baterii a autu bude za chvilku už 10 let. Mára říkal, že zná nivo ze kterýho vytekl olej po 16000km. Já je mám taky mrtvý, dokonce mi už ničej pneu, ale co se dá dělat, 60000kč do nich nedám. Jukni jestli to tvý auto má nivo anebo obyčejný tlumiče. Nivomaty se většinou dávaly do nových aut pokud si majitel kupoval rovnou tažný ... A doporučoval bych ukázat se u Máry PŘED koupí.
Hodně štěstí M.
Hodně štěstí M.
_________________
Je: S80II 2,4D 120kw momentum 06, V60 D5 AWD 158kw R-design 12, XC90 D5 AWD 147kw summum 05, okruhová Honda CBR 600 RR 07, Kawasaki Vaquero 1700 12,
Bylo: XC90 2.5T AWD 154kw summum 05, V70II T5 184kw momentum 02 R.I.P., V70II D5 120kw kinetic 02 R.I.P.,
V rodině: S80II 2.5T 170kw momentum 09, S80 2.4i 125kw momentum 01, S40II 2.0i LPG 107kw momentum 08,
Propaganda: XC90 D5 AWD 136kw summum 08, V60 D5 AWD 151kw summum 10, XC90 D5 AWD 120kw momentum 04, V50 2.0D 100kw momentum 07.
Je: S80II 2,4D 120kw momentum 06, V60 D5 AWD 158kw R-design 12, XC90 D5 AWD 147kw summum 05, okruhová Honda CBR 600 RR 07, Kawasaki Vaquero 1700 12,
Bylo: XC90 2.5T AWD 154kw summum 05, V70II T5 184kw momentum 02 R.I.P., V70II D5 120kw kinetic 02 R.I.P.,
V rodině: S80II 2.5T 170kw momentum 09, S80 2.4i 125kw momentum 01, S40II 2.0i LPG 107kw momentum 08,
Propaganda: XC90 D5 AWD 136kw summum 08, V60 D5 AWD 151kw summum 10, XC90 D5 AWD 120kw momentum 04, V50 2.0D 100kw momentum 07.
-
Offline
- Příspěvky: 438
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
koupě_XC 90 D5r, konec 08
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=12&t=27861Martin 70 píše: V životě bych už nejel do autorizáku. Neznám nikoho kdo má s nima dobrý zkušenosti. Mára dělá pořádnějc a levnějc.
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Vůz: MB SL, VW passat
koupě_XC 90 D5r, konec 08
Tohle auto je Rdesign, takže si myslím, že to nivo má ve standardu..
Ale to se týká jen zadní nápravy ne? Přední je obyčejná předpokládám, takže snad jenom dva tlumiče..
Na SLku mám sice nivo i vepředu, ale to auto umí měnit vejšku i tuhost, XC 90 pokud vím drží jenom světlou výšku..
díky
Ale to se týká jen zadní nápravy ne? Přední je obyčejná předpokládám, takže snad jenom dva tlumiče..
Na SLku mám sice nivo i vepředu, ale to auto umí měnit vejšku i tuhost, XC 90 pokud vím drží jenom světlou výšku..
díky
-
Offline
- Příspěvky: 160
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Vůz: xc70
- Bydliště: Tábor
koupě_XC 90 D5r, konec 08
prodal jsem Kiu Sorento proto, že jsem předpokládal problémy a říkal si je to KIA. Koupil si volvo a to co jsem narval do Volva bych asi do Kie nikdy nedal . Kia Sorento je tahoun, pokud ti ale nebude stačit 125 kw, pak jedině 3.5 V6 benzín. Auto je na SUV mimořádně spolehlivé a odolné, diesel trpí jen na vstřikovače, ostatně asi jako každý novější diesel. Hlavně můžeš si dovolit dát auto do autorizovaného servisu, náhradní auto je samozřejmostí, a ceny úplně jinde.
-
Offline
- Příspěvky: 193
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: East side
- Vůz: S80II, V60, XC90, CBR600RR, Vaquero
koupě_XC 90 D5r, konec 08
OK, neměl jsem psát "nikoho", ale "99%" ... Samozřejmě jsem rád, že i v autorizákách jsou "Márrové".
_________________
Je: S80II 2,4D 120kw momentum 06, V60 D5 AWD 158kw R-design 12, XC90 D5 AWD 147kw summum 05, okruhová Honda CBR 600 RR 07, Kawasaki Vaquero 1700 12,
Bylo: XC90 2.5T AWD 154kw summum 05, V70II T5 184kw momentum 02 R.I.P., V70II D5 120kw kinetic 02 R.I.P.,
V rodině: S80II 2.5T 170kw momentum 09, S80 2.4i 125kw momentum 01, S40II 2.0i LPG 107kw momentum 08,
Propaganda: XC90 D5 AWD 136kw summum 08, V60 D5 AWD 151kw summum 10, XC90 D5 AWD 120kw momentum 04, V50 2.0D 100kw momentum 07.
Je: S80II 2,4D 120kw momentum 06, V60 D5 AWD 158kw R-design 12, XC90 D5 AWD 147kw summum 05, okruhová Honda CBR 600 RR 07, Kawasaki Vaquero 1700 12,
Bylo: XC90 2.5T AWD 154kw summum 05, V70II T5 184kw momentum 02 R.I.P., V70II D5 120kw kinetic 02 R.I.P.,
V rodině: S80II 2.5T 170kw momentum 09, S80 2.4i 125kw momentum 01, S40II 2.0i LPG 107kw momentum 08,
Propaganda: XC90 D5 AWD 136kw summum 08, V60 D5 AWD 151kw summum 10, XC90 D5 AWD 120kw momentum 04, V50 2.0D 100kw momentum 07.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé