Co dělá BSR doma, když se nudí :-)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
Co dělá BSR doma, když se nudí :-)
http://ifaster.tiscali.cz/volvo-v70-od-bsr-svedske-blaho/
Jinak v tištěném Fasteru o tom byl i velký článek, dost to vychvalovali.
Jinak v tištěném Fasteru o tom byl i velký článek, dost to vychvalovali.
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5056
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Co dělá BSR doma, když se nudí :-)
Nazdar evropská unie a tvoje emise
-
Offline
- Příspěvky: 859
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
Volvo V70 od BSR: Švédské blaho
famózní, jak auto tak komentář
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Volvo V70 od BSR: Švédské blaho
Krásné přirovnání k Audi S1 Quattro.Jen by mne zajímalo,zda je to opravdu jen FWD
-
Offline
- Příspěvky: 3000
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
Volvo V70 od BSR: Švédské blaho
Dopravdy je ,potvrzeno ze zahranicnich zdroju.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 4115
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Co dělá BSR doma, když se nudí :-)
Hořím nedočkavostí až se dočtu jak to udělali, aby tak odtažitý auto takhle poslouchalo. Nechápu co třeba mohli vymyslet s tím přeposilovným nekomunikativním řízením. Cenovka 250000Kč je další věc, kterou nechápu. Základ je evidentně 2.5T a pokud do toho nedali 2.3 nebo 2.4T5 motor, tak to musí mít ne úplně zanedbatelný hardwarový úpravy už jen na samotným motoru...250 tisíc korun jo, ale těch švédských (třeba včetně pořízení auta) to už by znělo uvěřitelnějc.
-
Offline
- Příspěvky: 1532
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
Co dělá BSR doma, když se nudí :-)
ja to chci do auta
-
Offline
- Příspěvky: 513
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Dobrý kraj
- Vůz: VOLVO
- x 1
Co dělá BSR doma, když se nudí :-)
Snad jen: Klepu se stejně jako Dali na podrobnosti.
_________________
▀▄▀▄ C30/2008 ▀▄▀▄ S80 3.2/2007 ▀▄▀▄ V70 R/1997 ▀▄▀▄ 850 T-5R/1995 ▀▄▀▄ 940/1994 ▀▄▀▄ 360/1986
ex: S80 T6/2004 C70C/2001 850 R/1996 850 T-5R/1995 745 TIC/1987 760 PRV/1981 240/1985 1800S/1964
▀▄▀▄ C30/2008 ▀▄▀▄ S80 3.2/2007 ▀▄▀▄ V70 R/1997 ▀▄▀▄ 850 T-5R/1995 ▀▄▀▄ 940/1994 ▀▄▀▄ 360/1986
ex: S80 T6/2004 C70C/2001 850 R/1996 850 T-5R/1995 745 TIC/1987 760 PRV/1981 240/1985 1800S/1964
-
Offline
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
Volvo V70 od BSR: Švédské blaho
nazdar evropska unie a vase emise
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Co dělá BSR doma, když se nudí :-)
Hutných 417 koní v nasteroidované předokolce s přímým řízenímdali píše:Hořím nedočkavostí až se dočtu jak to udělali, aby tak odtažitý auto takhle poslouchalo. Nechápu co třeba mohli vymyslet s tím přeposilovným nekomunikativním řízením. Cenovka 250000Kč je další věc, kterou nechápu. Základ je evidentně 2.5T a pokud do toho nedali 2.3 nebo 2.4T5 motor, tak to musí mít ne úplně zanedbatelný hardwarový úpravy už jen na samotným motoru...250 tisíc korun jo, ale těch švédských (třeba včetně pořízení auta) to už by znělo uvěřitelnějc.
-
Offline
- Příspěvky: 4115
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Co dělá BSR doma, když se nudí :-)
Když čtu ty komenty pod videem, mohli by mi z redakce taky poslat trochu toho na čem frčí....
-
Offline
- Příspěvky: 1866
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Co dělá BSR doma, když se nudí :-)
Tohle auto ve Švédsku koupíš za 80k korun
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 4115
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Co dělá BSR doma, když se nudí :-)
Ještě ten doveda zapomněl dodat že to za těch 80tisíc má najeto jen 60tisíc (švédských mil )
Neuděláme si tady v pár lidech z fóra taky nějakou soukromou redakci na půjčování aut, ježdění po prezentacích a psaní bludů na internet?
Neuděláme si tady v pár lidech z fóra taky nějakou soukromou redakci na půjčování aut, ježdění po prezentacích a psaní bludů na internet?
-
Offline
- Příspěvky: 1300
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
Volvo V70 od BSR: Švédské blaho
pěkný, móc pěkný
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Volvo V70 od BSR: Švédské blaho
Trochu sem to sloučil.
Teda ale to auto vybadá neuvěřitelně zábavně. Buď ten řidič je hodně šikovnej a tyhle věci umí nasimulovat, nebo je to fakt dobře odladěný podvozek.
Cenu asi někde vykouzlili od Malý čarodejnice. Je to nejspíš vyčísleno v materiálovejch nákladech BSR, nikoliv prodejní cena.
Teda ale to auto vybadá neuvěřitelně zábavně. Buď ten řidič je hodně šikovnej a tyhle věci umí nasimulovat, nebo je to fakt dobře odladěný podvozek.
Cenu asi někde vykouzlili od Malý čarodejnice. Je to nejspíš vyčísleno v materiálovejch nákladech BSR, nikoliv prodejní cena.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 4115
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Volvo V70 od BSR: Švédské blaho
Jak už jsem tam napsal do diskuze pod článek, cena je podle mě jenom za navýšení výkonu, nikoli celý auto... a to je zase celkem zbytečný rozhazování, když stačí vzít 2.4T5 + ATM 350 E85 úpravu od autotechu a jste na skoro stejných hodnotách (cca 400 koní) bez toho abyste museli lézt do motoru, dokonce sériový turbo tam nechávají.
Za 250 bych se obětoval a nechal si něco takovýho z dvojkový V70 udělat
Za 250 bych se obětoval a nechal si něco takovýho z dvojkový V70 udělat
-
Online
- Příspěvky: 1135
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
Volvo V70 od BSR: Švédské blaho
Teď tam psal někdo od BSR Czech, že to je cena pouze za materiál a že to i tak špatně odhaduje...
-
Offline
- Příspěvky: 4115
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Volvo V70 od BSR: Švédské blaho
Počkám si na seznam použitých komponentů, ale stejně pořád nevěřím.
-
Offline
- Příspěvky: 3000
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
Volvo V70 od BSR: Švédské blaho
Zitra zkusim naskenovat co pisou v papirove podobe Fasteru.
A nebo kdyz budu citovat:
- podvozek: zmenene odklony pro lepsi grip,ulozeni kompletniho zaveseni v unibalech,tvrdsi stabilizatory,moznost nastaveni geometrie,tricestne plne nastavitelne tlumice,strmejsi rizeni a podvozek o 40mm k zemi(vic toho z kuchyne z receptu nepisou)
- motor: 2.5T,krome otevreneho sani na nem neni nic zvlastniho( ),velke turbo doprovazi vylepsena elektronika,kompletni vyfukovy system,par zavodnich vnitrnosti jako dojnice,pisty a upravena hlava
A nebo kdyz budu citovat:
- podvozek: zmenene odklony pro lepsi grip,ulozeni kompletniho zaveseni v unibalech,tvrdsi stabilizatory,moznost nastaveni geometrie,tricestne plne nastavitelne tlumice,strmejsi rizeni a podvozek o 40mm k zemi(vic toho z kuchyne z receptu nepisou)
- motor: 2.5T,krome otevreneho sani na nem neni nic zvlastniho( ),velke turbo doprovazi vylepsena elektronika,kompletni vyfukovy system,par zavodnich vnitrnosti jako dojnice,pisty a upravena hlava
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 1461
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
Volvo V70 od BSR: Švédské blaho
takže jsme se konečně dozvěděli co je na autě tak super, větší turbo, jiný sání, velký brzdy a budík na měření tlaku turba....
... kdo by to byl řek
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Volvo V70 od BSR: Švédské blaho
Přemejšlim kdo je větší tragéd, jesi švéd ješ ješ anebo moderátor aaa aaa. Nedověděli sme se nic, co by nebylo vidět už z prvního videa. Teda ta rozpěrná tyč, turbo a sání se trochu dalo čekat...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Příspěvky: 1135
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
Volvo V70 od BSR: Švédské blaho
Plus tyč na pásy no taky jsem čekal větší odhalení než jenom tyhle věci, který byly už od začátku celkem jasný.Urvanej píše:Přemejšlim kdo je větší tragéd, jesi švéd ješ ješ anebo moderátor aaa aaa. Nedověděli sme se nic, co by nebylo vidět už z prvního videa. Teda ta rozpěrná tyč, turbo a sání se trochu dalo čekat...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Volvo V70 od BSR: Švédské blaho
Jo a třípalec od turba vzad, kterej je hustej a hlušnej.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
Volvo V70 od BSR: Švédské blaho
No vzhledem k tomu že anglickej hantec neovládám, tak mě přišlo že nejdůležitější jsou ty červený pásy. S jinými pásy by to tak nefrčelo.
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Příspěvky: 1866
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Volvo V70 od BSR: Švédské blaho
Tohle mi odpovědělo BSR na fb...
Dobrý den Lukáši, BSR staví project car každé dva roky hlavně pro radost. Tyto vozy zpravidla ani nejsou na prodej a zůstávají ve firemní sbírce. Čas strávený vývojem, samotnou realizací a testováním nepočítáme. Náklady na pořízení jednotlivých komponentů nepřesáhly 10.000Eur. K dosažení výkonu 413 HP/533 Nm jsme použili standardní motor 2.5T s originálním výkonem 210HP, upravili sání, použili jiný chladič stlačeného vzduchu, jiné turbodmychadlo, ojnice stejné jako v Koenigseggu, http://www.bsrczech.cz/produkty/motorsport/, výfukový systém o průměru 3" jde od turba až po koncovku výfuku. V originální řídící jednotce jsme odladili software ve vlastní zkušebně na měřícím zařízení Rototest. Úpravě výkonu se věnoval hlavní technik BSR, Mikael Edstrand, který mimo jiné vyvíjel motorový management pro vozy Koenigsegg, a sám vlastní nejsilnější Saab na světě https://www.facebook.com/93ssr?fref=ts, jehož vývoji věnoval přes 3.600 hodin svého volného času. Pod nastavením podvozku je podepsán testovací jezdec BSR Niklas Jonsson http://en.bsr.se/read-more/bsr-test-driver, který svůj volný čas tráví na závodních okruzích jako hlavní mechanik teamu STCC West Coast Racing Team http://en.bsr.se/read-more/bsr-test-driver. Pouze spojením toho nejlepšího může vzniknout špičkový výsledek. Když k tomu přidáte více než dvacetileté znalosti, nadšení, chuť dělat kvalitní a dobrou práci a přátelskou atmosféru panující u nás v BSR získáte takto lahodný koktejl S přáním fajn dne Martin Hák
Dobrý den Lukáši, BSR staví project car každé dva roky hlavně pro radost. Tyto vozy zpravidla ani nejsou na prodej a zůstávají ve firemní sbírce. Čas strávený vývojem, samotnou realizací a testováním nepočítáme. Náklady na pořízení jednotlivých komponentů nepřesáhly 10.000Eur. K dosažení výkonu 413 HP/533 Nm jsme použili standardní motor 2.5T s originálním výkonem 210HP, upravili sání, použili jiný chladič stlačeného vzduchu, jiné turbodmychadlo, ojnice stejné jako v Koenigseggu, http://www.bsrczech.cz/produkty/motorsport/, výfukový systém o průměru 3" jde od turba až po koncovku výfuku. V originální řídící jednotce jsme odladili software ve vlastní zkušebně na měřícím zařízení Rototest. Úpravě výkonu se věnoval hlavní technik BSR, Mikael Edstrand, který mimo jiné vyvíjel motorový management pro vozy Koenigsegg, a sám vlastní nejsilnější Saab na světě https://www.facebook.com/93ssr?fref=ts, jehož vývoji věnoval přes 3.600 hodin svého volného času. Pod nastavením podvozku je podepsán testovací jezdec BSR Niklas Jonsson http://en.bsr.se/read-more/bsr-test-driver, který svůj volný čas tráví na závodních okruzích jako hlavní mechanik teamu STCC West Coast Racing Team http://en.bsr.se/read-more/bsr-test-driver. Pouze spojením toho nejlepšího může vzniknout špičkový výsledek. Když k tomu přidáte více než dvacetileté znalosti, nadšení, chuť dělat kvalitní a dobrou práci a přátelskou atmosféru panující u nás v BSR získáte takto lahodný koktejl S přáním fajn dne Martin Hák
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé