B234
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
B234
viz druhej prispevek, jezdil jsem bez nich v B204FT a nepostrehl jsem zmenu...
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=52&t=38399
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=52&t=38399
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 2618
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
B234
Gufera som bral v obchode s guferami a loziskami, nie su ziadna specialita. Klzne loziska u Volva 10Eur/sada.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 659
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Sedlčany (Příbramsko)
- Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
- Bydliště: VRZČ
B234
Mě nepřijde, že by se to chovalo nějak vulgárnětomasss píše:viz druhej prispevek, jezdil jsem bez nich v B204FT a nepostrehl jsem zmenu...
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=52&t=38399


_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
-
Offline
- Příspěvky: 2618
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
B234
Ty si robil vibrodiagnostiku ? Rozhodne necakaj ze po odpojeni vyvazovacich hriadelov postrehnes nejaku zmenu chodu motora. Ja som iba 2x nahradzal a dotahoval uvolnene skrutky, ktore sme s IGGIm urcite dotahovali.pedrozo1 píše:Mě nepřijde, že by se to chovalo nějak vulgárnětomasss píše:viz druhej prispevek, jezdil jsem bez nich v B204FT a nepostrehl jsem zmenu...
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=52&t=38399podle mě je to bez vyvažováku i lepší, protože co jsem se dočetl, motory s nimi byli hodně náchylné na rozvody a motory kaput... já jsem dneska rád, že jsi chtěl ušetřit, páč bych to musel stejně vyházet
Dovolim si tvrdit ze pri navrhu bloku sudruhovia vo svedsku s vyvazovacimi hriadelmi ratali a nedavali ich tam pre splnenie planu odberu hlinika.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé