odchlípnutý tapecírunk v devítkách
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
odchlípnutý tapecírunk v devítkách
Ahoj, nevim, jestli pisu do spravne sekce; resilo se na foru co se da udelat s odchlipnutym tapecirunkem rady 9xx dotazene ze slunne Italie?
Chtel jsem po calounikovi, aby to nejak odstrihnul a zalepil, ale rekl mi, ze by ho pri tomto reseni nafackovala jeho stavovska cest. Coz je v poradku, ale co s tim teda? On to chtel stahnout a znovu nalepit - nekdo mi to ale vymlouval, ze je to blbost.
Existuje tedy nejake elegantni reseni?
Dekuju
Chtel jsem po calounikovi, aby to nejak odstrihnul a zalepil, ale rekl mi, ze by ho pri tomto reseni nafackovala jeho stavovska cest. Coz je v poradku, ale co s tim teda? On to chtel stahnout a znovu nalepit - nekdo mi to ale vymlouval, ze je to blbost.
Existuje tedy nejake elegantni reseni?
Dekuju
-
Offline
- Příspěvky: 1479
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
odchlípnutý tapecírunk v devítkách
řešení je několik. uděláš si to sám, nebo to tak necháš a zvykneš si, nebo vyměníš tapecy za jiné do r.v. 94
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvky: 5751
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
odchlípnutý tapecírunk v devítkách
No měl jsem ten samý problém a vyřešíl jsem to výměnou,nevím jak dlouho to vydrží(auto již nemám) ,dnes bych to řešil jinak,protože to je nemoc těchto aut(9xx/90)tak dnes určitě když bych opravdu věděl že auto mě nějaký ten rok neopustí a na autě mě moc záleží, tak bych to určitě řešil čalouníkem,byl by pro jednou klíííídVojta07 píše:Ahoj, nevim, jestli pisu do spravne sekce; resilo se na foru co se da udelat s odchlipnutym tapecirunkem rady 9xx dotazene ze slunne Italie?
Chtel jsem po calounikovi, aby to nejak odstrihnul a zalepil, ale rekl mi, ze by ho pri tomto reseni nafackovala jeho stavovska cest. Coz je v poradku, ale co s tim teda? On to chtel stahnout a znovu nalepit - nekdo mi to ale vymlouval, ze je to blbost.
Existuje tedy nejake elegantni reseni?
Dekuju
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Příspěvky: 1479
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
odchlípnutý tapecírunk v devítkách
ale musí to být dobrý čalouník. už jsem to viděl i přešité a
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
odchlípnutý tapecírunk v devítkách
Calounik navrhoval tapecy nahrat a pak setrne sundat z preklizky, nebo na cem to drzi a pak to nalepit znovu a poradne. Myslim ze Marra mi rikal, ze tudy cesta nevede. Pak asi nelze jinak nez ty prebytecne cm ustrihnout a zbytek prilepit a doufat, ze se to nezhorsi...
Ja uz si zvyk, ale pamatuju, ze kdyz jsem pred 3-4 roky toho Polara kupoval, dost me to vadilo.
Kontakt na calounika svolneho k teto "cunarne" byste, prosim, nemeli? Jsem z Prahy...
Diky
Ja uz si zvyk, ale pamatuju, ze kdyz jsem pred 3-4 roky toho Polara kupoval, dost me to vadilo.
Kontakt na calounika svolneho k teto "cunarne" byste, prosim, nemeli? Jsem z Prahy...
Diky
-
Offline
- Příspěvky: 1600
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
odchlípnutý tapecírunk v devítkách
pošli fotku jak vypadaj,řeknu,zda to jde přelepit...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
odchlípnutý tapecírunk v devítkách
tak tady to je. klasika...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 1600
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
odchlípnutý tapecírunk v devítkách
chichi. Tak s tímdlenc už nic,opravdu jen vyříznout přebytky a dolepit... Nebo sehnat ze staršího...
Sou šedý? Sadu šedejch bych tu měl....
Sou šedý? Sadu šedejch bych tu měl....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 5751
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
odchlípnutý tapecírunk v devítkách
Jasně klasa,já jsem původně chtěl v lomu tapecu udělat řez a hnusnej kus hahradit (třeba kůží) a parádnim stehem to spojit,ale to je práce pro odborníka s dobrou mašinou,potom otázka ?jestli by to nebyl velký bastl,jak jsem psal výš,záleží jak máš autí rád a co s ním zamýšlíš.Vojta07 píše:tak tady to je. klasika...
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
odchlípnutý tapecírunk v devítkách
Jojo, jsou sedy, ale jelikoz fatalne nestiham, videl bych to spis na variantu "vystrihnout a prilepit"...
-
Offline
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
odchlípnutý tapecírunk v devítkách
Tak co, kdo si vsadi na uspech a kdo na neuspech? kozenka totalne oddelena, smrskla, pokroucena. Vsechny 4 dvere to samy.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4738
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
odchlípnutý tapecírunk v devítkách
takhle se s tim poprali v Německu ale stálo to zřejmě nemálo peněz http://kv8ba.rajce.idnes.cz/2._Jahrestreffen_700_900_-_Heiligenhaus_DE/#DSCN1057.jpg
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
odchlípnutý tapecírunk v devítkách
Hmm, pekny predpokladam ze prava kuze? Ta hneda vlozka vypada taky epesne...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
odchlípnutý tapecírunk v devítkách
já ti věřim
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 5751
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
odchlípnutý tapecírunk v devítkách
Jo pěkný, takto jsem si to nějak představoval.Ondra. píše:takhle se s tim poprali v Německu ale stálo to zřejmě nemálo peněz http://kv8ba.rajce.idnes.cz/2._Jahrestreffen_700_900_-_Heiligenhaus_DE/#DSCN1057.jpg
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Příspěvky: 133
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD
- Bydliště: Pelhřimov
odchlípnutý tapecírunk v devítkách
To dáš! Jsem zvědav na výsledek, protože ve svém autě nemám o moc hezčí...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4738
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
odchlípnutý tapecírunk v devítkách
kdyby nekdo uzivil mam tu volnou sadu cernejch se stejnou zavadou na pokusy
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
odchlípnutý tapecírunk v devítkách
Já doufám, že se tomasss pochlubí, kde čerpal info a popíše pracovní postup
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
odchlípnutý tapecírunk v devítkách
Na chlubeni zatim bohuzel neni co...zadny domaci pokusy jsem neriskoval, preci jen uz i ja vim ze jsou na svete lidi ktery umej svoji praci a kterym se vyplati za ni zaplatit nez se ji ucit taky takze jsem zamiril do Lachtanem doporucovaneho >calounictvi<. Probehlo odrezani kozenky od podkladu, nahrati, znovunatahnuti a prilepeni.
V patek pri prebirani jsem byl jeste jakz takz spokojen, kozenka sice nebyla perfektne rovna ale holt po 20 letech uz je zdeformovana a neda se s ni pracovat jako s novou. Bohuzel po vikendu na slunicku se na nekterejch dverich opet utrhala zpod okenni listy, asi moc velky pnuti nebo nevim. Je to blbe vymysleny, ta kozenky neni ohla o okraj tapecu (i kdyz by mohla) a navic se smerem k okraji jeste zuzuje.
Foto z obdobi pred vikendem. V pondeli jedeme na reklamaci a bude se vymyslet co dal, ale nejspis se proste precalouni cely dvere.
V patek pri prebirani jsem byl jeste jakz takz spokojen, kozenka sice nebyla perfektne rovna ale holt po 20 letech uz je zdeformovana a neda se s ni pracovat jako s novou. Bohuzel po vikendu na slunicku se na nekterejch dverich opet utrhala zpod okenni listy, asi moc velky pnuti nebo nevim. Je to blbe vymysleny, ta kozenky neni ohla o okraj tapecu (i kdyz by mohla) a navic se smerem k okraji jeste zuzuje.
Foto z obdobi pred vikendem. V pondeli jedeme na reklamaci a bude se vymyslet co dal, ale nejspis se proste precalouni cely dvere.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé