Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
GDPR_user

Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od GDPR_user »

dali píše:
martinopel píše:Jak pomocí zvýšení plnícího tlaku proberu auto odspodu??
Prostě ten tlak zvýšíš v otáčkách kdy už turbo tlačí a tím zvedneš krouťák za cenu mrtvýho vršku. Zvlášť malý turba nízkotlakých motorizací jsou tohodle divadla schopný už v celkem nízkých otáčkách. Můžeš mít třeba 2 bary ve 3000 otáčkách, ale jakmile se motor roztočí tak už turbo nestíhá dodávat dostatek vzduchu a v 7000 otáčkách můžeš mít klidně taky už jenom 0.6 baru a podle toho je taky záživný svezení s něčím takovým :(
To ano,ale ARD se podařilo motor probrat již od 1500otáček.Nevím jak,ale prostě auto najednou jede jako V8 :D

motorpower
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 65
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Vůz: XC90

Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od motorpower »

To ano,ale ARD se podařilo motor probrat již od 1500otáček.Nevím jak,ale prostě auto najednou jede jako V8 :D

Jo, ale jen do 3500 ot.
To je právě ta největší mýlka, a proto také vznáším kritiku. Pokud chcete zátah od nulových otáček kupte si elektromobil, navíc je krásně tichý. Pokud máte benzinový motor je potřeba si něco přečíst o tom jak funguje, jak je regulovaný atd.
Nesmyslný zátah odspoda, tak zvaný drc.
pozitiva .......lepší spotřeba, opojný poct síly
negativa.......opotřebení spojky a setrvačníku, poloos, pneumatik/ průhrab/,vibrace klikového hřídele vlivem neúměrně zvýšeného dynamického namáhání, při stabilní jízdě v nízkých otáčkách menší mazací tlak, nízký rozsah provozních otáček, a nemožnost řídit vozidlo plynovým pedálem/ pro dosažení efektu úpravci krom velkého požadavku na tlak turba používají i efekt zkrácení pracovní dráhy plynového pedálu. To znamená, že místo regulace 100/100 má pedál již třeba po 20% regulační dráhy již 100% výkon, to znamená, že už nepřidává. Tím se připravujete o korekci vozidla např. při rozjezdech na sněhu, či řízení vozidla v zatáčce.

Sečteno podtrženo, než takovéto paskviloviny, je lepší auto nechat v originálu, nebo si koupit aspoň naftové, kde však při úpravách platí stejná pravidla.

majtinek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 416
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Prahák
Vůz: Volvo

Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od majtinek »

motorpower píše:Sečteno podtrženo, než takovéto paskviloviny, je lepší auto nechat v originálu, nebo si koupit aspoň naftové, kde však při úpravách platí stejná pravidla.
Anebo si koupit V8, a to myslím smrtelně vážně... 8) No nic, aspoň že je tu trochu sranda :D
_________________
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)

Krystof P.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2196
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od Krystof P. »

Ono je to spíš smutný než vtipný. Jsem celkem rád, že se motorpower nenechal odradit některejma zdejšíma diskutérama a vzniklo tohle vlákno.
K V8 - jedině v něčem do r. 1971 :)

GDPR_user

Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od GDPR_user »

motorpower píše:To ano,ale ARD se podařilo motor probrat již od 1500otáček.Nevím jak,ale prostě auto najednou jede jako V8 :D

Jo, ale jen do 3500 ot.
Sečteno podtrženo, než takovéto paskviloviny, je lepší auto nechat v originálu, nebo si koupit aspoň naftové, kde však při úpravách platí stejná pravidla.
Hodnotíš něco s čím jsi nejel,ani to neviděl,takže jediné paskviloviny tady žbleptáš ty!!!

motorpower
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 65
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Vůz: XC90

Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od motorpower »

Ono nesmíš mít dřevěnou prdel, potom to necítíš. Ale třeba se pletu. Dojeď auto změřit třeba do / http://www.tommutuning.cz / nebo jak se jmenují, mají tu samou čtyřkolovou zátěžovou brzdu a dej to sem. Aspoň se tím třeba napraví reputace ARD, pokud to máš od nich. Já zatím po dvou autech a průběhu na nic ten dojem nemám.
Zatím jedinná solidní firma v USA i u mě ověřená je APR / dělají sice také spíš na točák , ale aspoň s pěkným průběhem/, ani nevím zda dělají i Volva.

scoff
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 552
Registrován: 17 roků
Vůz: tak třeba trabant
Bydliště: frydlant nad ostravici

Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od scoff »

motorpower píše:Zatím jedinná solidní firma v USA i u mě ověřená je APR / dělají sice také spíš na točák , ale aspoň s pěkným průběhem/, ani nevím zda dělají i Volva.
a to je prave ten problem koncernovou mrdku ti pomalu udela kazdy trotl doma v garazi co vim uz od 1500 kc
ale volvo je trosku jina liga :D
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG

GDPR_user

Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od GDPR_user »

motorpower píše:Ono nesmíš mít dřevěnou prdel, potom to necítíš. Ale třeba se pletu. Dojeď auto změřit třeba do / http://www.tommutuning.cz / nebo jak se jmenují, mají tu samou čtyřkolovou zátěžovou brzdu a dej to sem. Aspoň se tím třeba napraví reputace ARD, pokud to máš od nich. Já zatím po dvou autech a průběhu na nic ten dojem nemám.
Zatím jedinná solidní firma v USA i u mě ověřená je APR / dělají sice také spíš na točák , ale aspoň s pěkným průběhem/, ani nevím zda dělají i Volva.
Máš pravdu asi to bude tím,že mám dřevěnou prdel.Máš naprostou pravdu

MarekV
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 858
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5

Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od MarekV »

nechem sa do toho nejako extra miesat ale pocit z auta je subjektivny pocit kazdeho jedinca
graf z brzdy je objektivne meranie, ktore sa da porovnavat a je jasne vidiet priebeh a konkretne hodoty na rozdiel od "jede to moc pekne" "jede to jak krava" a podobne :)

vsetko ostatne su len zvasty
:unknown:

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od ok2ucx »

Zdravím,

nechtělo se mi znovu vstupovat do této poněkud smutné diskuse, ale nedá mi to, neb se týká m.j. i dobrého jména @d5t5.com a také produktů, které přinášíme Volvo komunitě.


1. ve @d5t5.com se soustředíme na poněkud opomíjený sektor služeb "aftermarket" SW modifikací aut, převážně 'starších' modelů. Těchto si již Volvo příliš nevšímá (v jednom autorizáku jsou tahla auta dokonce označena jako "veteráni").
Buď je služba nedostupná vůbec (např. mnohé jazyky pro nejstarší modely, příp. konkrétní jazyk (slovenština) anebo některé centrální panely (ICM) existují celosvětově např. jen v angličtině).
Nebo je tu prostor pro konkurenční "boj" v oblasti, kde originál ceny jsou nesmyslně nastavené z fabriky (4500Kč za změnu jazyka mě dodnes mentálně drtí, leckde ve světě jsou ceny ještě vyšší :bad: ).

2. další naší velkou devizou je to, že veškeré modifikace všech jednotek provádíme "ajťáckou" metodou, t.j. čistě za pomocí software, komunikací po sběrnici CAN a v drtivé většině případů bez demontáže jednotky z auta, přes OBD diagnostickou zásuvku. Kdo tohle z konkurence umí?
Jednotky jsou zcela bez mechanického zásahu, navíc všechny úpravy máme plně zálohované a umíme vše vrátit do původního stavu = beze ztráty kytičky (záruky). Kdo někdy otevíral zvláště novější modely řídících jednotek motorů (ECM), jistě tuší, jak riskantní podnik tohle může být (kuchání jednotek, programování přes BDM/JTAG, atp.).

3. když už tohle všechno umíme, byl poměrně logický krok spojit se s renomovanými společnostmi, které se na tuning Volvo motorů seriózně a prakticky výhradně věnují. Jak ARD tuning z US (benzíny), tak volvotune.nl (nafty) takovými společnostmi jsou, bez ohledu na to, co říkají nekalé konkurenční praktiky nebo anonymní internetoví experti. Cílem zde je zpřístupnit seriózní a prověřený tuning "pro masy", t.j. stále ještě konzervativní a bezpečné modifikace. Za rozumný peníz vyždímat pár spících koníků navíc a učesat to, co často marketing pokřivil ve fabrice (např. 96kW D5 bejby-tuning na bloku, co v klidu dává 150kW).

Papír (graf) je papír - objektivní měření (pokud není zmanipulované) to je, leč stále se jedná jen o jednu křivku, jeden konkrétní "řez" sadou map, které v sobě ukrývá řídící jednotka. Srovnání to jistě je, ale i tak mohou být papírově dvě zcela shodná auta, jen s každým se bude jezdit jinak.

Pro mě osobně je spíše zázrak, jak lze např. jinak naprosto mrtvý motor 2.4T (B5244T3) oživit na velmi použitelný agregát i bez dalších hardwarových změn. Zkrátka je z toho pak velmi použitelné auto. Top výkon a top krouťák je výborný parametr do letáku, pro mě osobně je přínosnějš, jak příjemné a bezpečené je s takovým autem denodenní ježdění. A pokud to ještě přinese zpět nějakou korunu na palivu, tak je to fajn bonus. Nafta takto funguje normálně, E85-kový flexifuel SW tuning taky nemá každý - např. doma mi nyní šetří 1000Kč měsíčně.

4. Obecně - naším cílem není konkurovat zavedeným a seriózním tuningovým firmám, které ladí každé auto "na míru". V těchto případech se musí celému případu věnovat výrazně více času a úsilí, odpovídá tomu pak i nesrovnatelná cena. Pro "lidový" tuning se předpokládá, že auto je celkově v dobrém stavu. Proto se služby @d5t5.com se provozují přes síť povětšinou "Volvo-only" dealerů a ti již zkušenosti s těmito skvělými auty mají, poradí, pomohou. Na koncernové specialisty bych tu vskutku příliš nespoléhal.


Mimochodem - v oblasti chiptuningu zjevně panuje tvrdý konkrureční boj, jehož jsme m.j. svědky i zde. Silné podpásovky - v době internetu tak snadné: nemohu si odpustit, ale příspěvek od pana kolegy z motorpower = nekomentovaný graf s potenciálním problémem v železe auta plus komentář typu "tento hnus je prosím ard" = je právě z této kategorie. A od toho okamžiku už tady frčí flamewar.
Fórum má sloužit k radosti, zábavě a prospěchu. Ale jak je libo, každý si buduje podnik podle svého vkusu a uvážení. 8)
Pokud bude majitel auta souhlasit, provedeme a opublikujeme nezávislé měření se stock i ARD firmwarem. Je-li tam někde zakopaný hund, jistě jej najdeme. Satisfaction guaranteed.



Pokud jste tohle přelouskali až sem, děkuji za pozornost a věřím, že nám zachováte přízeň.

Pavel (@ @d5t5.com)
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

motorpower
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 65
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Vůz: XC90

Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od motorpower »

Já vám jí zachovám určitě , až budu potřebovat češtinu, ale auto rozhodně není ajťácká záležitost. To už bych se ale opakoval.

Dále tady někdo napsal , že koncernová auta dělá kdekdo za 1500,- . Chyba , zde v Praze i za 500,- , také to však podle toho vypadá.

scoff
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 552
Registrován: 17 roků
Vůz: tak třeba trabant
Bydliště: frydlant nad ostravici

Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od scoff »

motorpower píše:Dále tady někdo napsal , že koncernová auta dělá kdekdo za 1500,- . Chyba , zde v Praze i za 500,- , také to však podle toho vypadá.
bylo to spise mysleno ve smyslu kdo ti dneska udela kvalitni cip na volvo a kolik takovych je a kolik si reknou firmu co jsi napsal neznam ani jsem o ni zadne informace nehledal ale na 90% verim tomu ze cipnout volvo neumi tod vse
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG

Petr Marek
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 8191
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od Petr Marek »

Také připojím svojí zkušenost s chipem od ARD stage 2 v motoru 2,4T (B5244T3). Oproti stock SW je to jednoznačný posun k lepšímu. Údaje z brzdy před a po sice nemám, ale zlepšení ve zrychlení ze 100 na 160 km/h je dost výrazné. Původní hodnota 13,50s se zlepšila na 10,10s. Měřeno samozřejmě na stejném úseku dálnice za srovnatelných podmínek. Subjektivně došlo ke zlepšení v celém spektru otáček. Rozhodně motor nekončí někde ve 3500 otáčkách, ale jde bez propadů až k omezovači.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71

motorpower
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 65
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Vůz: XC90

Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od motorpower »

Už to zde nechci omílat, zkus dojet do Dobronické k Profituning, případně ke mě, udělám i cenu, a víš co máš. Kvůli tomu jsem tohle vlákno založil. A hlavně bude další kus změřen. Pokud to není automat můžeš i jedno měření zvládnout sám, aby jsi porovnal objektivitu. Pokud pojedeš jinam, tak specielně po ose Michal, já a DP máme rozdíl v měření cca max 4PS a 10Nm

tymon
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 603
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko

Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od tymon »

jeste me napada, jestli nekdo kontroloval u auta nastaveni turba viz:

jinak to motorpower, chapu, ze je pro vas mnohem prijemnejsi a radostnejsi flaknout na sklo hnusnej graf a bez dalsiho popisu proste napsat "uprava od ARD je hrozna sracka...", proste po 1-hodine sucheho mereni na brzde mate hned jasnou predstavu o kvalite SW ;-) ...mj., psal jste, ze uz je to druhe auto od nas, ktere ma tak strasne spatny SW... ktere je to prvni? pochlubte se, kdyz uz jsme v tom :-) ...zas tolik benzinu s ARD v CR jeste nejezdi ;-)

_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1795
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od Roger »

ok2ucx píše:2. další naší velkou devizou je to, že veškeré modifikace všech jednotek provádíme "ajťáckou" metodou, t.j. čistě za pomocí software, komunikací po sběrnici CAN a v drtivé většině případů bez demontáže jednotky z auta, přes OBD diagnostickou zásuvku. Kdo tohle z konkurence umí?)
Tak v tomhle si tak trosku fandite, ne?... :twisted: Myslim, ze konkurence to umela taky i pred vami v CR, udelat zalohu a pak nalit do ECU SW, ono tyto ITacke metody uz jsou totiz venku davno proflaknute...a to nejen pres CAN. Proste da se najit par firem, co to nejak delali v CR pred vami...nerikam, ze maji lepsi mapy.

Osobne zvazuju profesionalni upravu od MTE Stage 4, ale priplatim si za HW upravy + chip na Stage 4 http://www.ls-tuningparts.com/epages/63490136.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/63490136/Categories/MTE_Powerstage/ME_43_und_44
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

mekky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 378
Registrován: 13 roků
Bydliště: Brno
Vůz: C70 T5 98´

Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od mekky »

A nakolik to vyjde nikde tam nevidím cenu ale tipuju kolem 100t kc
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato

GDPR_user

Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od GDPR_user »

Roger píše:
ok2ucx píše:2. další naší velkou devizou je to, že veškeré modifikace všech jednotek provádíme "ajťáckou" metodou, t.j. čistě za pomocí software, komunikací po sběrnici CAN a v drtivé většině případů bez demontáže jednotky z auta, přes OBD diagnostickou zásuvku. Kdo tohle z konkurence umí?)
Tak v tomhle si tak trosku fandite, ne?... :twisted: Myslim, ze konkurence to umela taky i pred vami v CR, udelat zalohu a pak nalit do ECU SW, ono tyto ITacke metody uz jsou totiz venku davno proflaknute...a to nejen pres CAN. Proste da se najit par firem, co to nejak delali v CR pred vami...nerikam, ze maji lepsi mapy.

Osobne zvazuju profesionalni upravu od MTE Stage 4, ale priplatim si za HW upravy + chip na Stage 4 http://www.ls-tuningparts.com/epages/63490136.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/63490136/Categories/MTE_Powerstage/ME_43_und_44
No tak pokud je mi známo,tak i Polestar vyžadoval vymontování ř.j. a zaslání k nim.Snad jediné co fungovalo bez demontáže tak bylo PPC od BSR.O sračkách typu zázračná krabička Powerbox apod. se ani nebavím.

DavidJ
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 141
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Opel OPC V6 2.8

Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od DavidJ »

Ahoj,
f. HEICO to dělá také. Rozdělá jednotku a vymění uvnitř švába. HEICO jsem měl, a vím, že jednotka byla přeplombována od nich.
Znova po opravách jsem je kontaktoval pro obnovu původního HEICA. Postup by byl identický, zaslat jednotku a upraví vnitřek.
David
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986

..::Philip::..
Offline
Příspěvky: 814
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od ..::Philip::.. »

Jeste dodam, ze HEICO si za obnovu jiz zaplaceneho chipu uctuje 100 EUR a doba trvani je cca 2-3 dny cisteho casu + posta.
D5T5.com umi nahrat chip po OBD v ramci nekolika malo minut..
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

tymon
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 603
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko

Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od tymon »

Roger píše:
ok2ucx píše:2. další naší velkou devizou je to, že veškeré modifikace všech jednotek provádíme "ajťáckou" metodou, t.j. čistě za pomocí software, komunikací po sběrnici CAN a v drtivé většině případů bez demontáže jednotky z auta, přes OBD diagnostickou zásuvku. Kdo tohle z konkurence umí?)
Tak v tomhle si tak trosku fandite, ne?... :twisted: Myslim, ze konkurence to umela taky i pred vami v CR, udelat zalohu a pak nalit do ECU SW, ono tyto ITacke metody uz jsou totiz venku davno proflaknute...a to nejen pres CAN. Proste da se najit par firem, co to nejak delali v CR pred vami...nerikam, ze maji lepsi mapy.

Osobne zvazuju profesionalni upravu od MTE Stage 4, ale priplatim si za HW upravy + chip na Stage 4 http://www.ls-tuningparts.com/epages/63490136.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/63490136/Categories/MTE_Powerstage/ME_43_und_44
Super, rad se necham poucit... Ukazte mi jednu jedinou firmu, ktera umi ve Volvu cist/psat ciste pres OBD zasuvku jednotky ME7, EDC15C11, EDC16C31, EDC17CP22, EDC17CP48, ME9
Tusim ze ty SIDy a Denso jednotky nekdo dava (tak jako my)...

Ano, jiste, konkurence je umi cist a psat, ale ani nahodou pres OBD, ale hezky metoudou jednotka na stul, rozlepit, zvednout boot pin (u nekterych) na nejakem svabu, napinovat na jiny svab a trada uz se cte/pise ...zkuste si predstavit, jak ta jednotka vypada, kdyz nekdo "ladi" sw v aute na brzde a zvedne tu nozicku treba 3x, nez tam nahraje ten spravny sw, ktery uz funguje na brzde OK... Nehlede na to, kolik casu s tim zabije.... U nas trva napaleni do auta od cca 2min do 5min v zavislosti na typu jednotky... Jo jedinej vopruz je cteni... To trva od 30min do 2,5hod...
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1795
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od Roger »

Nechci snizovat vasi praci, jen jsem chtel rict, ze zpusob cteni/zapisu dat pres OBD do ECU (ME7,EDC15,16,17) existuje a uz i v CR jsou k tomu k sehnani nastroje s komunikacnim SW + je treba sehnani vyladene mapy, pripadne u novejsich jednotek BOSCH RSA kody jednotek...pokud nejsou v SW. Sice to neni uplne levne, ale preflashnout ECU pres OBD jde doma na kolene...
Priklady flasheru>
http://www.mtaplus.cz/immo-pin-odometer-calibration/24-volvo-tool-60-70-80-smok.html
http://www.mtaplus.cz/chiptuning-zarizeni-obd-bdm/129-eobd2-galleto-flasher-original-chiptuning-obd-bdm.html
http://www.mtaplus.cz/chiptuning-zarizeni-obd-bdm/134-supervag-chiptuning-flash-tuning-flasher-chip.html
http://www.mtaplus.cz/autodiagnostika-chiptuning-zarizeni-kabely-obd-bdm-profesionalni/429-chiptuning-mpps-k-can-uds-edc15-edc16-edc17-siemens.html
Cili neni treba uvest ECU jednotku do BOOT modu pro UNLOCK, nedojde k rozdelani ani mechanicke uprave EPROM cipu. Vim jak jednotka uvnitr vypada, Boschku M4.3 mam doma k pitve, po chipu...auto k ni uz ale nemam.
Ohledne tech konkretnich cisel jednotek, co uvadite, to tam pravda tak upresnene nemaji, ale vypis modelu volva ano, to by melo ujasnit.
Naposledy upravil(a) Roger dne 28 kvě 2014 12:43, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

motorpower
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 65
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Vůz: XC90

Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od motorpower »

Nestraš lidi, za prvé nožičku zvedá akorát pes když se mu chce, za druhé jednotku jsem ještě nikdy žádnou nepopravil a ani není poznat, že jí navštívím. Navíc by mě zajímalo, jak děláš full zálohy. Nebavím se pouze o externí paměti, či čtené části micro. Min.polovinu toho co píšeš udělám po OBD také, EDC17 ale pouze sektorově, či po downgradu. Tak ale připravuješ majitele o poslední verzi sw/ kde jsou dost často napraveny důležité drobnosti/.
Při sektorovém čtení zachováš původní checksum / dobré pro servis /, ale díky neupravení některých limitací vypadá sw asi takto. http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=221&t=283728
S touto firmou jsem to také schytal, než se ukázalo , že vina není ve špatném stavu konkrétního vozidla.
U prvního grafu je srovnání obou úprav, u druhého úprava a originál. Než tohle je originál opravdu lepší.
Jo a Galleto od mtaplus to zrovna neumí, možná pouze na papíře.

tymon
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 603
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko

Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od tymon »

Roger píše:Nechci snizovat vasi praci, jen jsem chtel rict, ze zpusob cteni/zapisu dat pres OBD do ECU (ME7,EDC15,16,17) existuje a uz i v CR jsou k tomu k sehnani nastroje s komunikacnim SW + je treba sehnani vyladene mapy, pripadne u novejsich jednotek BOSCH RSA kody jednotek...pokud nejsou v SW. Sice to neni uplne levne, ale preflashnout ECU pres OBD jde doma na kolene...
Priklady flasheru>
http://www.mtaplus.cz/immo-pin-odometer-calibration/24-volvo-tool-60-70-80-smok.html
http://www.mtaplus.cz/chiptuning-zarizeni-obd-bdm/129-eobd2-galleto-flasher-original-chiptuning-obd-bdm.html
http://www.mtaplus.cz/chiptuning-zarizeni-obd-bdm/134-supervag-chiptuning-flash-tuning-flasher-chip.html

Cili neni treba uvest ECU jednotku do BOOT modu pro UNLOCK, nedojde k rozdelani ani mechanicke uprave EPROM cipu.
Ohledne tech konkretnich cisel jednotek, co pises, to tam pravda tak upresnene, co pisete nemaji, ale vypis modelu volva ano, to by melo ujasnit.
nojooooo, galleto.... mas pravdu, ono to umi, ale safra, je tam jeden malej zadrhel... zrovna Volvacke jednotky to neumi ani jednu

ber to logicky... nemame zrovna IQ houpaciho kone a kdyby to bylo tak easy a existoval na to nastroj, proc myslis, ze bysme se lopotili 2 roky s vyvojem?? :roll:

ty nastroje, co jsi poslal, tak
ten 1. umi palit kilometry a veeelmi omezene a s velkejma obstrukcema i menit jazyk, ale neni moc stable, takze sance zrakvit si pristrojovku je celkem asi 50%... par pristrojovek po nem uz jsme lecili ;-)
2. volvacke jednotky umi pouze pres BDM
3. uz nazev SuperVAG napovida, ze to bude tool pro Volkswagen-Audi-Group ...ano, bohuzel, volvo tam taky neni a kdyz, tak pouze BDM

jinak dalsi veci je, ze i kdyz je treba jednotka psana jako podporovana, pak kazdy vyrobce (automobilka) si vetsinou dodava vlastni SW, coz v praxi znamena, ze treba SID803 se pouziva u Fordu, Peugeotu, Volva, Citroenu (a mozna jeste nekde), ale kazda jednotka ma uvnitr jiny SW... tudiz ac mame prokopnutou komunikaci pres CAN s touto jednotkou u Volva, tak na Fordu bysme asi moc nepochodili... a pristom je zelezo stejne... kapis? :wink:
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

tymon
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 603
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko

Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od tymon »

motorpower píše:Nestraš lidi, za prvé nožičku zvedá akorát pes když se mu chce, za druhé jednotku jsem ještě nikdy žádnou nepopravil a ani není poznat, že jí navštívím. Navíc by mě zajímalo, jak děláš full zálohy. Nebavím se pouze o externí paměti, či čtené části micro. Min.polovinu toho co píšeš udělám po OBD také, EDC17 ale pouze sektorově, či po downgradu. Tak ale připravuješ majitele o poslední verzi sw/ kde jsou dost často napraveny důležité drobnosti/.
Při sektorovém čtení zachováš původní checksum / dobré pro servis /, ale díky neupravení některých limitací vypadá sw asi takto. http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=221&t=283728
S touto firmou jsem to také schytal, než se ukázalo , že vina není ve špatném stavu konkrétního vozidla.
U prvního grafu je srovnání obou úprav, u druhého úprava a originál. Než tohle je originál opravdu lepší.
Jo a Galleto od mtaplus to zrovna neumí, možná pouze na papíře.
bezva, pristi tyden se stavim a ukazete mi, jak vytahnete pres OBD volvackou ME7, EDC15, EDC16C31, EDC16C34 a ME9... pro zacatek to bude jako rozcvicka stacit... na zaver Vam muzu ukazat, jak v mem aute napalime EDC17CP22 pres OBD a muzeme ho i odbrzdit na Vasi brzde s origo a pak s tuningem (samozrejme brzdeni Vam zaplatim) :wink:
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

Zpět na „Jak co vyladit???“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Ondrej92