Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Krystof P.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2196
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od Krystof P. »

dali píše:Takový zajímavý a podnětný diskuse a já mám zrovna práce nad hlavu :(
Ty máš furt takový práce, já mám co 4 pracovní dny 4 volný - nepotřebuješ nějakou pomoc ? :D Mám čas do konce roku...

tymon
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 603
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko

Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od tymon »

motorpower píše:To je píchnutí do vosího hnízda .... je to zábavné.
Vzhledem k tomu, že jsem nenapsal o čí auto se jedná / dle dohody/, nechápu stupidní reakci.
Mohlo a mělo to zůstat mezi námi a max mezi úpravcem. Proto jsem sem původně dal nabídku na měření, protože moje zkušenosti s upravenými Volvy jsou otřesné/ toto nebylo první/ .
Brzdu jsem si nepořídil proto abych hanil něčí práci, ale především proto abych viděl jak auto funguje a byl schopen poskytnout analýzu zda funguje správně. Konkrétně zde se nejedná o závadu na autě, ale evidentně o špatnou úpravu , především nešetrné navýšení tlaku turba.
Myslím, že majitelé vozů a zvláště benzinových by si měli nastudovat jak takový motor funguje, co je a není obvyklé, jaký by asi měl být tlak turba atd.

Volva už opravdu upravovat nechci, už jen po těch komentech a sděleních/ soukromých/.
Vzhledem k zájmům určitých skupin zde si myslím, že mongolština v autech zvítězí.
Zdravim Vas :-)

nechci rikat, ze mereni u Vas bylo spatne ale proste ten graf vypada opravdu hodne tragicky, az trochu neuveritelne, na to, aby majitel vozu takovehle skoky v aute necitil... nehlede na to, ze podle "stejneho mustru" na svete jezdi X desitek aut a mnoho z nich uz na brzde bylo... vzhledem k tomu, ze ARD ma celosvetove vybornou povest, nemyslim si, ze by ji dosahli s takovymi grafy...

ale uvidime, zajedeme to zmerit jeste jednou na jinou brzdu, kde premerime i original stock Volvo SW

jinak z Vasi strany mi pripada trochu nefer hodit suchej vyrez grafu a k tomu koment:
Měření po úpravě ARD.
Jedním slovem hrůza všech hrůz. Úmyslně jsem dal jen průběh, zbytek je věcí majitele.
V podstatě je to tak jako obvykle.
Jinak si vzpominam na nas tel. rozhovor par mesicu zpet, kdyz jsem volal, jestli si k Vam muzeme prijet zmerit nejaka auta... sepsul jste me do telefonu jak malou Dorotu, ze "ajtaci" jako my akorat kradou praci odbornikum, jako jste vy atd, atd.... :)

P.s. co se mongolstiny tyce, tak tu momentalne v nabidce nemame, ale pokud by byl zajem, muzeme to zaradit jako prioritu c. 1 :D
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

..::Philip::..
Offline
Příspěvky: 814
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od ..::Philip::.. »

Mongolstina zni fajn. Rad se ucim nove veci, jazyky. Takze prosim o verzi pro V70 III D5 :)
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

zvedavec
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1180
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
Bydliště: Brno

Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od zvedavec »

Mongolština je sračka, tu má každej pastevec na svý Lamě. Jó taková Mongoloidština to by byla aspoň ta správná machrovina :-)
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz

Fíla
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1065
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od Fíla »

mám za to, že motorpower udělal jedinou chybu a to to, že ten graf dal sem a ne do topiku vedle o ARD. Zas tolik grafů po světě není a získat nějaký přehled parametrů dá taky docela zabrat, viz ta zmatená tabulka vedle. A bohužel je to tak, že ARD zas až tak dobrou pověst nemá, stačí si něco přečíst např. na volvospeed nebo t5d5. Prostě udělat a prodávat SW, který udělá stejnou věc jako MBC za pár korun? A to se přiznám, že jsem o něm taky uvažoval. Dokud jsem si něco nepřečetl. Už nechci, děkuji.

Jak si kluků z D5T5 vážím za to, co dělají a obdivuju je za jejich um a chuť do práce, tak si myslím, že by se měli na ARD vykašlat.

P.S. pocit, že mi jede auto líp, mám i po každé výměně oleje. Jo, placebo je mocná zbraň
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12949
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od Urvanej »

U těch novejch pekáčů je problém, že MBC hodí chybu,proto se užívá SW úprava, která ho "nahrazuje". Navíc se to řídí čidlem klepání, takže pokud máš srajdu místo benzínu, tak to ani nepoznáš a qalitní to využije. Otázkou je jen určení toho parametru "kolik tlaku to ještě snese" a jak moc fungující je čidlo klepání :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

tymon
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 603
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko

Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od tymon »

Fíla píše:mám za to, že motorpower udělal jedinou chybu a to to, že ten graf dal sem a ne do topiku vedle o ARD. Zas tolik grafů po světě není a získat nějaký přehled parametrů dá taky docela zabrat, viz ta zmatená tabulka vedle. A bohužel je to tak, že ARD zas až tak dobrou pověst nemá, stačí si něco přečíst např. na volvospeed nebo t5d5. Prostě udělat a prodávat SW, který udělá stejnou věc jako MBC za pár korun? A to se přiznám, že jsem o něm taky uvažoval. Dokud jsem si něco nepřečetl. Už nechci, děkuji.

Jak si kluků z D5T5 vážím za to, co dělají a obdivuju je za jejich um a chuť do práce, tak si myslím, že by se měli na ARD vykašlat.

P.S. pocit, že mi jede auto líp, mám i po každé výměně oleje. Jo, placebo je mocná zbraň
Diky za pochvalu :wink: , vazime si nasich zakazniku a chceme razit cestu 100% spokojenosti (ac je to nekdy fuska) a proto chceme testovat i SW nasich subdodavatelu, abychom mohli nabidnout 100% produkty... mj. system mame stale otevreny a smlouva s ARD zatim neni podepsana, takze v podstate stale mame moznost prizvat do systemu i dalsi dodavatele... nebranim se ani tomu, ze by zakaznik mohl mit na vyber, jaky SW do sveho auta chce... ohledne teto veci jsme byli i v jednani s DieselPowerem, kde nevylucuji, ze do budoucna nebude mozne si vybrat sw pro dieselova auta... D5T5 je v podstate "pouze" dorucovaci sluzba, co se tuningu SW motorove jednotky tyce

Dale mame moznost i jednotku zakaznika vycist, predat mu SW, ktery on si necha naladit kdekoliv bude chtit a pak nam jej zase zasle zpet a my nasadime do systemu a zakaznik si pres VDASH SW do auta nahraje... i takova moznost zde existuje :)
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

GDPR_user

Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od GDPR_user »

Prozatím mám z tohohle pocit,že všichni,kdo si soft od ARD nechali udělat jsou maximálně spokojení a jediný problém zde vidí jakási "konkurenční firma" :lol:

Krystof P.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2196
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od Krystof P. »

martinopel píše:Prozatím mám z tohohle pocit,že všichni,kdo si soft od ARD nechali udělat jsou maximálně spokojení a jediný problém zde vidí jakási "konkurenční firma" :lol:
Mě teda nedochází, jak je člověk s brzdou, nenabízející tuning pro Volvo "konkurenční firma"

GDPR_user

Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od GDPR_user »

Kr.P píše:
martinopel píše:Prozatím mám z tohohle pocit,že všichni,kdo si soft od ARD nechali udělat jsou maximálně spokojení a jediný problém zde vidí jakási "konkurenční firma" :lol:
Mě teda nedochází, jak je člověk s brzdou, nenabízející tuning pro Volvo "konkurenční firma"
A seš si jist,že tuning nenabízejí? :wink:

Krystof P.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2196
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od Krystof P. »

Tak každej má svoji cenu, ale vzhledem k příspěvku zakladatele vlákna a zřejmě majitele firmy, že se nechce tuningem volva zabývat a na webovkách ho ani nemají...
Já tady nehanim nikoho z D5T5, naopak jim fandim s jejich projektem E85, ani ard, (ani motorpower) ale osobně bych ocenil možnost odbrzdit, nechat votunit a pak znovu nezávisle odbrzdit při koupi softwaru.

motorpower
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 65
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Vůz: XC90

Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od motorpower »

D5T5 je v podstate "pouze" dorucovaci sluzba, co se tuningu SW motorove jednotky tyce.

To je právě ten problém...auto má i hardware. Sw jsem neviděl, a třeba i někde funguje lépe, ale u tohoto auta ne.
Problém vidím v tom, že asi jako charitu to neděláte, a pokud auto odjede takto je to vážně paskvil. Pouze nalévat i třeba dobrý sw nelze. U tohoto vozu, ale zřejmě orig fungoval jak má a předchozí úprava také.

Pro ostatní :
To, že máte pocit , že to jede lépe od spodu ještě nic neznamená. Hlavní výhoda benzínového auta je právě v rozsahu použitelných otáček. U benzínu je výkon mnohem důležitější faktor než u nafty.
Pokud ovšem jezdíte na spotřebu mezi 1500 a 3500tis. tak se vám asi musí toto zamlouvat.
Měření nebylo náhodné, přeměřoval jsem třikrát.
Dávám sem také anonymně jak to může vypadat s průběhem. Jedná se o dvoulitr a menší tlak na turbu.
OK.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

David Patočka
Offline
Profi prodejce
Příspěvky: 1004
Registrován: 18 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od David Patočka »

Dobrý den,
velice si vážím, když mne někdo nazývá kapacitou, i když se tak rozhodně necítím.
Jen bych rád uvedl komentář o mé osobě na pravou míru, a to ve smyslu tahání peněz a výměny dílů za nové, již vyměňované.
Toto auto jsem cca před rokem měl tu čest vidět, otevřít na něm kapotu a zdarma konzultovat cca hodinu, případné příčiny závady, která se jevila pouze "někdy" a "občas", a "teď to zrovna nedělá".

Takže jsem jako každý normální člověk řekl zákazníkovi, že to asi nebude natolik snadná věc, když si na tom i Marra vylámal zuby, a že to bude chtít prostě zkoušet hledat, a to může trvat déle, nežli jeden den.

Potom jsem kapotu zabouchl a pán se slovy, já se teda někdy stavím, odjel.

Takže jsem z něj vytáhl mínus jednu hodinu svého času, a směl jsem taktéž hodinu čelit jeho argumentům, že to co říkám, se už měřilo, dělalo, zkoušelo, měnilo.........a tím to prostě není. 8)

Děkuji za pochopení, komentovat to není třeba.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12949
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od Urvanej »

Když je i výchozí stav horší, tak to pak holt dopadne hůř, když se přitlačí na pilu. Ale to je věcí majitele, zda má auto v cajku nebo ne. HW úpravy jsou drahý, moc práce a hledání. SW se prostě naleje a auto se chová jak po HW úpravách za desetinásobek ceny. To je fakt! Ale není třeba tu kvůli tomu rejpat do kluků, který SW umí poskytnout.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od dali »

Stačí umět anglicky a znát základní principy hledání googlem a pravdu se dozvíte.
Věci se maj tak, že Robert z ARD je prej sice moc fajn týpek, ale trochu v tom plave (mírně řečeno), korunu tomu pak nasazuje ta jeho hilda která ani až tak moc fajn neni. Podle určitých indicií jsem si myslel, že se Robert už něčemu přiučil, ale ten zde postovanej graf vypovídá spíš o opaku. Abych to trochu zmírnil, tak bych řek že ne celou tu hrůzu má na svědomí ARD mapa, svůj díl na tom nese první agresivní verze TCV od IPD (hračkáři od kterých se Robert trhnul), kterej už se v této podobě dneska nevyrábí, protože vytvářel masivní přefuky který často i házely auto do nouzáku, případně nastupoval fuel cut.
Když to vezmu z lepší stránky tak bych Robertovo počínání nenazval bych zlodějnou, zloději nabízejí úpravy podobný úrovně za tří až čtyřnásobek, spíš bych to nazval přiblížením typický (ne)kvality volvo chiptuningu masám.

Na tom že má Robert hodně spokojených zákazníků v zemi ve který když se trochu zasníte a překročíte rychlost o 20mph tak máte za chvíli v patách smečku stíhačů a nad hlavou vrtůlník mi nepřipadá nic až tak divnýho.
martinopel píše:Ono max výkon neznamená nutně to nejlepší.Když jsem měl stage3 tak jsem největší výhodu poznal ve spodním rozsahu otáček,a to je pro mne mnohem více než max výkon.
Všem kdož si myslí že víc tlaku = víc Adidas bych doporučil dar přítele Kohouta (podobnost jmen je čistě náhodná):
Obrázek
A budete to mít skoro zadarmo :green: ... přičemž platí poznámka Uřvanýho, že u novějších aut je rozsah nastavení než zasáhne elektronika mnohem menší.
Chipování stylem nasrat krouťák odspoda tlakem mi připadá jako hodně velký retro :wink: . Takový věci procházely možná tak deset let zpátky.

tymon
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 603
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko

Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od tymon »

motorpower píše:D5T5 je v podstate "pouze" dorucovaci sluzba, co se tuningu SW motorove jednotky tyce.

To je právě ten problém...auto má i hardware. Sw jsem neviděl, a třeba i někde funguje lépe, ale u tohoto auta ne.
Problém vidím v tom, že asi jako charitu to neděláte, a pokud auto odjede takto je to vážně paskvil. Pouze nalévat i třeba dobrý sw nelze. U tohoto vozu, ale zřejmě orig fungoval jak má a předchozí úprava také.

Pro ostatní :
To, že máte pocit , že to jede lépe od spodu ještě nic neznamená. Hlavní výhoda benzínového auta je právě v rozsahu použitelných otáček. U benzínu je výkon mnohem důležitější faktor než u nafty.
Pokud ovšem jezdíte na spotřebu mezi 1500 a 3500tis. tak se vám asi musí toto zamlouvat.
Měření nebylo náhodné, přeměřoval jsem třikrát.
Dávám sem také anonymně jak to může vypadat s průběhem. Jedná se o dvoulitr a menší tlak na turbu.
"Tak ti Karle nevim"... diskutoval jsem celou problematiku s lidma s DieselPoweru (myslim, ze tam vysledky opravdu hovori za sebe a netreba predstavovat) a shodli jsme se na tom, ze lze udelat SW tak, aby vyhovoval co nejvetsimu poctu aut a +/- kun sem/tam fungoval stejne... samozrejme, ze pokud nekdo chce profi tuning, je potreba ladit primo na konkretnim aute, ale v zasade to je tak, ze auta a vsechny jeho soucasti jsou vyrabeny v nejake toleranci a kazdy motor by mel +/- fungovat stejne... nevidim zde tedy duvod, proc lidem nenabidnout standardizovany tuning za velmi rozumne penize se zarukou, ze to neni mapa "stazena z cinskeho DVD za 5,-USD"? ...to co jste ale nameril vy, je opravdu tragedie i na cinske DVD :wink:
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

..::Philip::..
Offline
Příspěvky: 814
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od ..::Philip::.. »

David Patočka píše:Dobrý den,
velice si vážím, když mne někdo nazývá kapacitou, i když se tak rozhodně necítím.
Jen bych rád uvedl komentář o mé osobě na pravou míru, a to ve smyslu tahání peněz a výměny dílů za nové, již vyměňované.
Toto auto jsem cca před rokem měl tu čest vidět, otevřít na něm kapotu a zdarma konzultovat cca hodinu, případné příčiny závady, která se jevila pouze "někdy" a "občas", a "teď to zrovna nedělá".

Takže jsem jako každý normální člověk řekl zákazníkovi, že to asi nebude natolik snadná věc, když si na tom i Marra vylámal zuby, a že to bude chtít prostě zkoušet hledat, a to může trvat déle, nežli jeden den.

Potom jsem kapotu zabouchl a pán se slovy, já se teda někdy stavím, odjel.

Takže jsem z něj vytáhl mínus jednu hodinu svého času, a směl jsem taktéž hodinu čelit jeho argumentům, že to co říkám, se už měřilo, dělalo, zkoušelo, měnilo.........a tím to prostě není. 8)

Děkuji za pochopení, komentovat to není třeba.
Davide, ono je to trosku o chvastani na foru. DavidJ zde popisoval problem a ty jsi napsal. "Zastavte se, vyresime. Neni nic na co bychom neprisli" (neco v tom smyslu. Po chvilce koukani pod kapatu jste majitele auta poslal pryc a po dalsich x mesicich se ho zeptal proc jeste nehodil ze skaly.. Mozna blby styl humoru..
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

Krystof P.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2196
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od Krystof P. »

tymon píše: "Tak ti Karle nevim"... diskutoval jsem celou problematiku s lidma s DieselPoweru (myslim, ze tam vysledky opravdu hovori za sebe a netreba predstavovat) a shodli jsme se na tom, ze lze udelat SW tak, aby vyhovoval co nejvetsimu poctu aut a +/- kun sem/tam fungoval stejne... samozrejme, ze pokud nekdo chce profi tuning, je potreba ladit primo na konkretnim aute, ale v zasade to je tak, ze auta a vsechny jeho soucasti jsou vyrabeny v nejake toleranci a kazdy motor by mel +/- fungovat stejne... nevidim zde tedy duvod, proc lidem nenabidnout standardizovany tuning za velmi rozumne penize se zarukou, ze to neni mapa "stazena z cinskeho DVD za 5,-USD"? ...to co jste ale nameril vy, je opravdu tragedie i na cinske DVD :wink:
Každej motor by od výroby fungovat stejně měl, jenže nefunguje...Tím spíš po 100-200-300tkm. Jde o volbu majitele, jde o byznys, nicméně slušnej úpravce by neměl do auta který není v pořádku nalejt soft. (proto taky ta brzda před a po) To je můj názor a takhle bych to dělal já, mít firmu. Pokud bych se neuživil, šel bych dělat něco jinýho, protože by se mi eklovalo vydělávat prachy s vědomim, že někoho poškozuju (i když je třeba sám blbej a chce to- tak ať jde jinam).

Nic osobního.

DavidJ
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 141
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Opel OPC V6 2.8

Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od DavidJ »

Ahoj,
jen něco málo ještě na p. Patočku. Jak tady čtu tak na p. Patočku jsou jen samé dobré reference.
Jen moje zkušenost asi není tak skvělá. Jen můj zážitek vidím trochu jinak než se tu popisuje.

Vážený p. Patočka,
na základě Vašeho příspěvku, který jste zaslal v rámci řešení mého problému s autem, viz citace :

"Já bych hrozně rád to neopravitelný auto chtěl vidět na vlastní oči, a přečíst si graf hodnot.
Je pravda, že to co my nevíme o nových modelech, tak kluci v autorizovaném servisu už dávno nevědí o těch starých.
A v tom je kouzlo obou druhů servisů.
Já osobně bych to ještě nerozebíral.

jsem Vás telefonicky kontaktoval, a na základě vzájemné dohody navštívil. Přiznám, že jste se mi věnoval cca 1 hodinu konzultací, včetně Vašich kolegů.
/ rád Vám tuto hodinu zpětně zaplatím, v rámci cen oprav, které na autě byly, zbytečně provedeny, je to zanedbatelné, ale auto je zrepasované :D /
Po načtení vozu a koukání do motorového prostoru /omlouvám se za neodborné vyjádření /a pak jste kapotu zavřel. Na základě této věci jsem se Vás ptal, jestli se mám objednat a s jakým předstihem. Na toto jsem dostal od Vás odpověď, že takových aut se sporadickou chybou máte dost, viz parkoviště před dílnou. Vaše další rada byla velmi cenná, že mám si dojet do servisu do Průhonic / Volvo Průhonice /, ještě někde mám telefon na pána, kterého jste mi doporučil, že by se mi mohl věnovat. Bohužel, jeho zájem byl nula a servis v Průhonicích se semnou nebavil. Chápu, že takových lidí co za Vámi přijde je jistě dost, ale má snaha byla to auto nechat opravit. Jaké koliv spekulace s opravou jsem neměl. / viz můj sáhodlouhý výčet oprav a řešení auta, který je zde na fóru /.
Po navštívení dalších servisů, jak autorizovaných a neautorizovaných jsem některé věci řešil sám. Autorizované servisy, bohužel nemají / dle jejich slov /díly na zkoušení. Proto jsem Vás, ač trochu nerad znova navštívil ohledně dílu - váhy vzduchu / použitého / pro výměnu než zakoupím novou. Vaše ochota mi vyjít vstříc byla "hoodně velká". Dost se mi tato věta vryla do paměti, cituji : " že se mi divíte, že to ještě opravuji, vy byste to auto polil benzínem a shodil za skály a že váhu nemáte :D " . Tak to byl od Vás profesionál n í přístup k mému problému. Moc dík.

Tím, bych tuto věc uzavřel. Auto jsem opravil a jsem rád.
Přeji Vám hodně spokojených zákazníků.

P.s. možná jste to mohl opravit -vydělat a já následně ušetřit, holt škoda.


V rámci měření, které se tu objevilo, jsem byl domluven při měření, že je to moje záležitost a co se týče úpravy, budu si to řešit sám. I v rámci vypisování do příslušného dokumentu jsem neuváděl úpravce. To, že se to tu objeví, jsem nepřepokládal a ještě jsem upozorňoval na možnost jistého spojení s mým autem a ARD, které jsem nechtěl.

David
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986

motorpower
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 65
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Vůz: XC90

Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od motorpower »

To ani já, SZ.
Když, ale vidím hromadnou nálevnu, tak mi to přišlo vhodné.
Na druhou stranu je dobře, že jsi/jste/ se ke grafu přiznal, aspoň to nikdo nezpochybní jako výmysl.

..::Philip::..
Offline
Příspěvky: 814
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od ..::Philip::.. »

motorpower píše:To ani já, SZ.
Když, ale vidím hromadnou nálevnu, tak mi to přišlo vhodné.
Na druhou stranu je dobře, že jsi/jste/ se ke grafu přiznal, aspoň to nikdo nezpochybní jako výmysl.
Ja zpochybnuji mereni, nebot auto se podle grafu nechova. Neni citit propad vykonu.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

GDPR_user

Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od GDPR_user »

martinopel píše:Ono max výkon neznamená nutně to nejlepší.Když jsem měl stage3 tak jsem největší výhodu poznal ve spodním rozsahu otáček,a to je pro mne mnohem více než max výkon.
Všem kdož si myslí že víc tlaku = víc Adidas bych doporučil dar přítele Kohouta (podobnost jmen je čistě náhodná):
A budete to mít skoro zadarmo :green: ... přičemž platí poznámka Uřvanýho, že u novějších aut je rozsah nastavení než zasáhne elektronika mnohem menší.
Chipování stylem nasrat krouťák odspoda tlakem mi připadá jako hodně velký retro :wink: . Takový věci procházely možná tak deset let zpátky.[/quote]
Jak pomocí zvýšení plnícího tlaku proberu auto odspodu??

tymon
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 603
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko

Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od tymon »

motorpower píše:Když, ale vidím hromadnou nálevnu, tak mi to přišlo vhodné.
Na druhou stranu je dobře, že jsi/jste/ se ke grafu přiznal, aspoň to nikdo nezpochybní jako výmysl.
ja vam porad nevim... kdyz se podivam na Vas profil, vidim 9 prispevku, z toho asi polovina je kritika... nevim nevim... chapu, ze vas lidi jako my asi dost sejrej, ale tezko delat zavery z jednoho odbrzdeneho auta...
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od dali »

martinopel píše:Jak pomocí zvýšení plnícího tlaku proberu auto odspodu??
Prostě ten tlak zvýšíš v otáčkách kdy už turbo tlačí a tím zvedneš krouťák za cenu mrtvýho vršku. Zvlášť malý turba nízkotlakých motorizací jsou tohodle divadla schopný už v celkem nízkých otáčkách. Můžeš mít třeba 2 bary ve 3000 otáčkách, ale jakmile se motor roztočí tak už turbo nestíhá dodávat dostatek vzduchu a v 7000 otáčkách můžeš mít klidně taky už jenom 0.6 baru a podle toho je taky záživný svezení s něčím takovým :(

David Patočka
Offline
Profi prodejce
Příspěvky: 1004
Registrován: 18 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od David Patočka »

Tak nevím, co si o tom mám myslet.

Když tady napíšu na svou obranu, že mám pocit, že mne někdo označuje za něco, co se nejeví jako zcela trefné,
tak tady někteří jedinci mají tendence, si čistit o moje jméno boty, za každou cenu.

Pokud si tak dobře někdo pamatuje výroky, které padaly údajně z mojí huby, měl by si do toho žalovacího notýsku také napsat , že zatímco jsem já šel pro váhu vzduchu nahoru do regálu, tak vtipný Jan Sládek, bývalý to zaměstnanec
značkového servisu Auto Hase, sršel humorem a nabízel hození auta ze skály.
Vzhledem k tomu, že toho času byl ve výpovědní lhůtě, je to dnes vlastně již jedno.
Taktéž bych vám já osobně nikdy neradil, jezdit ke konkurenci, to se totiž nedělá.
U nás jste auto patrně opravit nechtěl, spíš jen poradit, proto vás možná pan Sládek poslal rovnou do Průhonic, asi má lepší nos na lidi, nežli já.

Nic špatného jsem vám neudělal, špatně jsem o vás nikdy nemluvil, a ani jsem to neměl v úmyslu.

Pokud máte pocit, že je nutné mne tady trochu pokořit, aby mi spadl hřebínek, když mám
jiné spokojené zákazníky, tak se vám to podařilo, teď už jste opravdový internetový zabiják.
Doufám, že racionálně smýšlející člověk se nad tímto jen povznese.


Máte poslední slovo.......
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Zpět na „Jak co vyladit???“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé