klidový odběr proudu

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
dafan
Offline
Příspěvky: 4
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Vůz: v70 2.5d 04

klidový odběr proudu

Příspěvek od dafan »

Zdravím všechny příznivce V 70, mám problém s odběrem proudu po zamčení vozidla.Baterka je nová alternátor dobíjí. a baterka slábne po delším stání. Po uzamčení dálkáčem nebo i klíčkem mam odběr proudu 0,63 amper. Ví někdo kolik ma mít v70tka? Nebo byl by někdo tak ochotný změřit to? Udělal jsem jednoduchý návod s fotem.
1. odemknout auto a zacvaknout si zadní zámek aby se šlo dostat k baterce- auto si myslí že pětky jsou zavřené. 2.Připojit ampérmetr jeden konec na baterku druhý na kabel mínus.viz foto.
3. Kabel nechat ležet na baterce (přes měřák neproteče tolik proudu na zamknutí vozu a blíknutí blinkrů.)zamknout dálkou auto a odložit bokem ,proud začne protékat přes měřák. Nechat cca nějakou dobu a sledovat hodnotu. viz přiložené foto .Je schopen mi někdo tuto hodnotu změřit?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

dumi.cz
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 3760
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

klidový odběr poudu

Příspěvek od dumi.cz »

Ahoj nejsem ted u auta budu az zitra vecer, zkusim zmerit a napisu..
_________________
STOP chatcontrol! https://fightchatcontrol.eu/
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

dafan
Offline
Příspěvky: 4
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Vůz: v70 2.5d 04

klidový odběr poudu

Příspěvek od dafan »

tak to by bylo super,dá se to poznat jedině tím že porovnáme hodnoty,snad se toho nebudou bát další volváci a porovnáme hodnoty. díííííííííííík

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13170
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

klidový odběr poudu

Příspěvek od Urvanej »

Tady neni nic moc co porovnávat, je to hrozně moc. 15Ah denně je masakr.
Zkus počkat se zamčenym třeba hodinku, dvě, jestli se to nesníží.
Jinak já to dělal s paralelně napojenou druhou baterkou (měly stejný napětí než sem je připojil, a po zamčení jsem tu paralelní odpojil. Tim sem měl nepřerušenej tok do auta a měřák to ustál.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5729
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

klidový odběr poudu

Příspěvek od Romulusw »

Souhlas, mě taky LPG jednotka "umírá" až po čase. Ta hodina by mohla stačit.

dafan
Offline
Příspěvky: 4
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Vůz: v70 2.5d 04

klidový odběr poudu

Příspěvek od dafan »

po hodině stále stejný odběr 0,64 amper

martines
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1255
Registrován: 18 roků 11 měsíců
Bydliště: Litvínov
Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
Bydliště: Litvínov

klidový odběr poudu

Příspěvek od martines »

dafan píše:po hodině stále stejný odběr 0,64 amper
nestandardní. Zkus postupně vyndavat pojistky a stále sleduj ampéry aby si zjistil kterej okruh ti to přesně dělá.Pak už můžeš bejt konkrétnější.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG

dumi.cz
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 3760
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

klidový odběr poudu

Příspěvek od dumi.cz »

Jo a ještě zkontroluj jestli nesvítí někde nějaký vnitřní osvětlení :)
jednou jsem to taky takhle měřil a pak jsem zjistil, že mi svítí malý světýlko ve dveřích, protože sem je nechal otevřený :)
_________________
STOP chatcontrol! https://fightchatcontrol.eu/
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

martines
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1255
Registrován: 18 roků 11 měsíců
Bydliště: Litvínov
Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
Bydliště: Litvínov

klidový odběr poudu

Příspěvek od martines »

Urvanej píše: Jinak já to dělal s paralelně napojenou druhou baterkou (měly stejný napětí než sem je připojil, a po zamčení jsem tu paralelní odpojil. Tim sem měl nepřerušenej tok do auta a měřák to ustál.
Proč si tohle dělal? Nechápu ten nepřerušenej tok a že to měřák ustál, můžeš to trošku rozepsat?
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5729
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

klidový odběr poudu

Příspěvek od Romulusw »

Ono to odpojování a připojování nedělá tomu compu v autě moc dobře. Někdy dostane "epiletický záchvat". Prostě připojil druhou baterku s ampérmetrem v sérii, paralelně k té v autě a tu pak samotnou odpojil. Baterky by měly být stejně nabité, aby spád napětí mezi baterkami neudělal větší proud než ampérmtr snese. To by se z něj zahulilo, nebo by praskla jeho ochranná pojistka.

martines
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1255
Registrován: 18 roků 11 měsíců
Bydliště: Litvínov
Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
Bydliště: Litvínov

klidový odběr poudu

Příspěvek od martines »

Romulusw píše:Ono to odpojování a připojování nedělá tomu compu v autě moc dobře. Někdy dostane "epiletický záchvat". Prostě připojil druhou baterku s ampérmetrem v sérii paralelně k té v autě a tu pak samotnou odpojil. Baterky by měly být stejně nabité, aby spád napětí mezi baterkami neudělal větší proud než ampérmtr snese. To by se z něj zahulilo, nebo by praskla jeho ochranná pojistka.
tohle má smysl když nemáš klešťový ampermetr, jinak to opět nechápu. :(
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13170
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

klidový odběr poudu

Příspěvek od Urvanej »

pokud máš klešťák, tak je jasno a neni co řešit, ale né každý má víc než autor původní otázky :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

martines
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1255
Registrován: 18 roků 11 měsíců
Bydliště: Litvínov
Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
Bydliště: Litvínov

klidový odběr poudu

Příspěvek od martines »

tvl pro mě je to tak přirozený že jsem si to ani jinak nepřipouštěl :oops:
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13170
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

klidový odběr poudu

Příspěvek od Urvanej »

Chápu, já taky nejsem schopen pochopit, že někdo nemá třeba multimetr žádnej... každej sme jinej, naštěstí :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5729
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

klidový odběr poudu

Příspěvek od Romulusw »

martines píše:
Urvanej píše: Jinak já to dělal s paralelně napojenou druhou baterkou (měly stejný napětí než sem je připojil, a po zamčení jsem tu paralelní odpojil. Tim sem měl nepřerušenej tok do auta a měřák to ustál.
Proč si tohle dělal? Nechápu ten nepřerušenej tok a že to měřák ustál, můžeš to trošku rozepsat?
Kdybys místo této zbytečné otázky napsal - vem si klešťák, ušetřilo by se spoustu času :wink:

dumi.cz
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 3760
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

klidový odběr poudu

Příspěvek od dumi.cz »

tak jsem meril, klidovy odber 0,01A coz je minimalni rozlisovaci schopnost multimetru na rozsahu 10A.

kdyz odpojim baterii tak po pripojeni je chvilku odber treba 0,3A tak 20 sekund.

pak to padne na tech 0,01A.

0,63A je rozhodne moc je to vic nez 6W coz odpovida jedny rozsviceny vnitrni zarovce...

nesviti ti treba osvetleni v kastliku?
_________________
STOP chatcontrol! https://fightchatcontrol.eu/
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Harry
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1663
Registrován: 20 roků 2 měsíce
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: XC90 D5 173KW MY2019
Bydliště: Plzeň-jih

klidový odběr poudu

Příspěvek od Harry »

protože momentálně taky řeším jestli mě opouští baterie (je 0605) tak jsem to dnes taky poměřil. mám ve zvyku auta v garáži nezamykat, tak mě zajímal i rozdíl mezi zamčeným a odemčeným autem a výsledek je naprosto stejný. odběr 0,02A.
po zamknutí to bralo 0,13A
20140519_165607.jpg
po čtvrthodině to kleslo na 0,02A a tam to drželo i následující hodinu
20140519_171344.jpg
potom jsem zkusil odemknout a kolísalo to po pár vteřinách mezi 0,19A a 0,31A
po odemknutí.jpg
po další čtvrthodině to ale kleslo zase na 0,02A
20140519_191418.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription+
EX30 2024 Twin 315KW Ultra+,
S60 II 2013 D4 120KW Summum,
bylo: do 08/2025 V40 2013 D2 84KW Momentum + do 01/2025 V60 r.v.2015 D4 120KW Business+ do 06/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW

dafan
Offline
Příspěvky: 4
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Vůz: v70 2.5d 04

klidový odběr poudu

Příspěvek od dafan »

děkuji za členům za proměření,0,6 A,je prostě špatně. Ještě odhalit co to vyvoláva,ale má to souvislost s dveřnímy jednotkami ,když je auto zamknuté, cca po dvou vteřinách cvaká v těchto jednotkách u řidiče a spolujezdce cvaká. Setkal se stím někdo?

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14561
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

klidový odběr poudu

Příspěvek od raolsa »

Zajeď k někomu s origo diagnostikou, ono to na sebe práskne kde je problém. Třeba máš vadné zámky.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

michal_0077
Offline
Příspěvky: 628
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

klidový odběr poudu

Příspěvek od michal_0077 »

vetsina aut kratce po zamknuti bere 130mA... az se vsechno uspi tak by melo byt 20-30mA.

Jestli nejak hapruje central tak zkus vytahnout jeho pojistku. Ono kdyz je spatny snimac na zamku tak se jednotka neuspi... Jestli ma auto CAN-BUS tak je vetsinou proces usinani jednotka po jednotce, kdyz to na jedne jednotce zamrzne tak ostatni jednotky se nevypnou.

U koncernu se obcas musi v jednotce centralniho zamykani /komfortka/ prepajet relatko, ktere zustava sepnute...
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál - NEJLEPŠÍ VOLVO EVER
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

Makronis
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 287
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Ostrava
Vůz: S60 2.5T 04

klidový odběr proudu

Příspěvek od Makronis »

Po výměně baterky jsem se na to taky vrhnul a po 20ti minutách byl odběr 65mA. Jedinou nestandardní věc v autě mám LPG, tak si říkám, jestli si mám začít hrát s pojistkami :unknown: Není to moc vysoká ale ani zrovna extra nízká hodnota.
_________________
Volvo... automobily s duší.
S60 12/2003 2,5T B5254T2 M56 370kKm black and white.

dumi.cz
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 3760
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

klidový odběr proudu

Příspěvek od dumi.cz »

Dovolim si ozivit toto stare tema, resim problem s vybijenim baterky na 850tce. v klidu mi to zere 64mA = 0.064A, neni to moc, je to cca 1,5Ah denne, ale je to hodne znat, za deset dni je to 15Ah, coz je vic nez 1/5 kapacity baterie, za mesic je baterka kaput, u takhle starych aut to neni bezny, navic podobny auta maj klidovej odber kolem 10mA.

Zkousel sem pojistky a co je mi divny ze velkej odber cca 25mA ma pojistka ktera je na kastliku pojmenovana jako Hazards, Headlight flasher. Dalsi velkej odber je pojistka pro Fan Heater 4. Coz je taky divny cca 15mA.

Pak jsou jeste odbery na centra locking a Imo, ale to jsou radove do 10mA a to povazuji za v poradku. Jeste jsem na dalsi pojistce nameril divnej odber, ale uz si nepamatuju jaka to byla.

Napada me jestli nemuze bejt nekde svod na kabelovem svazku. Netusi nekdo jestli kabely k vyse zminemym pojistkam a spotrebicum nejdou stejnym svazkem? Napr, Kuna nebo podobna havet?

Diky za reakci.
_________________
STOP chatcontrol! https://fightchatcontrol.eu/
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4993
Registrován: 21 roků
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

klidový odběr poudu

Příspěvek od Ondra. »

Urvanej píše:Chápu, já taky nejsem schopen pochopit, že někdo nemá třeba multimetr žádnej... každej sme jinej, naštěstí :-)
OT a já že někdo nemá doma elektrikářskou izolačku :D :D :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

hanz kania
Offline
Příspěvky: 17
Registrován: 7 roků 3 měsíce
Bydliště: vyskov
Vůz: V70 2.4D 2003 manual
Bydliště: Vyškov

klidový odběr proudu

Příspěvek od hanz kania »

Ja prisel na to, ze mi zralo radio (origo), vyndal jsem ho, kouknul na kable k radiu, nikde nic podezreleho. Tak ted nevim co s tim. Treba bude z jinyho auta a nebude nakodovane a proto budi jednotky?? Nemate nekdo zkusenosti?

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé