Umírá mi CEMka, nebo něco jinýho?

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12922
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Umírá mi CEMka, nebo něco jinýho?

Příspěvek od Urvanej »

Tož tohle vyběhlo po 10metrech od vynulování. Jediný co sem udělal je výměna palivovýho čerpadla, která už je v cajku, ale dostal sem nový dárečky.
Sem v koncích, a nevim kam dál, tak třeba někdo bude vědět kam koukat.
SRS vzadu je od chybějící druhý řady seslí. (to jediný vim čim je)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

GDPR_user

Umírá mi CEMka, nebo něco jinýho?

Příspěvek od GDPR_user »

Odchází ti jednotka Haldexu!!!

kozejk
Offline
Příspěvky: 154
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: xc70

Umírá mi CEMka, nebo něco jinýho?

Příspěvek od kozejk »

tak to je hustý, haldex udělá takový bordel. Nejsmutnější na tom je to, že já prodal Sorento v domění, že si koupím spolehlivý vůz, hm jak tak koukám, zlatá Kia se svým pseudo pohonem TOD nebo EST.

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12922
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Umírá mi CEMka, nebo něco jinýho?

Příspěvek od Urvanej »

Vzhledem k tomu, že je to všechno vztažený k BCM, tak předpokládám, že celá ta levá větev komunikace s CEMkou je v háji. Je to vidět i na tom diagramu. Teď jdu vykuchat CEMku, a pak jí asi rozdupu :evil:
Podezříval semcokoliv jinýho, ale jelikož mi ukazuje rychlost a nepočítá vzdálenost, tak sem si řikal, že ta chyba musí bejt někde tam... ale pokud si fakt myslíš, že to je haldex, tak se rád nechám nasměrovat co s tim. :-(
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

GDPR_user

Umírá mi CEMka, nebo něco jinýho?

Příspěvek od GDPR_user »

Urvanej píše:Vzhledem k tomu, že je to všechno vztažený k BCM, tak předpokládám, že celá ta levá větev komunikace s CEMkou je v háji. Je to vidět i na tom diagramu. Teď jdu vykuchat CEMku, a pak jí asi rozdupu :evil:
Podezříval semcokoliv jinýho, ale jelikož mi ukazuje rychlost a nepočítá vzdálenost, tak sem si řikal, že ta chyba musí bejt někde tam... ale pokud si fakt myslíš, že to je haldex, tak se rád nechám nasměrovat co s tim. :-(
Nic nekuchej,odpoj konektor na Haldexu,případně vypoj pojistku v REM od DEM a po vymazání chyb problémy nebudou.Řešíme to na každé třetí 4-kolce.Umíme i opravit.

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12922
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Umírá mi CEMka, nebo něco jinýho?

Příspěvek od Urvanej »

Takže po vytažení pojistky 23 v zadním modulu pojistek (REM) naskočilo po vymazání následující. Furt to nepočítá vzdálenost, ale chyb ubylo. Zajímavý je, že DEM neni červený i když nemá šťávu.
rj-nerj2.JPG
Taky sem rozhodil CEMku, a jedna deska je načatá, ale nepřipadá mi to jako nějakej hodně moc velkej průser. Ale jeden spoj na druhý vypadá dost pečeně. Ostatní desky pohledově v pořádku. (sorry za kvalitu, ale mobil ve spojení s mejma rukama to líp prostě neumí)
Fotografie0439-forum.jpg
rj-nerj2.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2153
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

Umírá mi CEMka, nebo něco jinýho?

Příspěvek od tomasss »

Ty kraavo, takovejch krabicek, no to uz je hnus i na mne a to mam elektroniku rad :D
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12922
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Umírá mi CEMka, nebo něco jinýho?

Příspěvek od Urvanej »

Tak DEM a CEM šla k jou81 na kůru, už je v autě a zatim se to tváří schopně, ten kluk asi ví co dělá :-)
Zase nejsem schopen rozchodit diagnostiku pořádně, tak doufám, že je problém v notesu a ne v autě.
Jinak na 20 testovacích km zatim v pohodě. Už sem to nastrojil všechno zpátky, tak teď už jen doufat, že to zase chvíli vydrží...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4941
Registrován: 20 roků 8 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Umírá mi CEMka, nebo něco jinýho?

Příspěvek od Ondra. »

Urvanej píše:Tak DEM a CEM šla k jou81 na kůru, už je v autě a zatim se to tváří schopně, ten kluk asi ví co dělá :-)
Zase nejsem schopen rozchodit diagnostiku pořádně, tak doufám, že je problém v notesu a ne v autě.
Jinak na 20 testovacích km zatim v pohodě. Už sem to nastrojil všechno zpátky, tak teď už jen doufat, že to zase chvíli vydrží...
nejezděte s tim moc daleko :D Ale lano mma v pohotovosti o tom žádná :D Stay XC90 :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12922
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Umírá mi CEMka, nebo něco jinýho?

Příspěvek od Urvanej »

No nevim jesi bych teď vyrazil do Itálie jako loni... ale po tisíci či dvou už to bude snad dobrý a důvěra zpátky (ťuk ťuk)
Za chvíli s tim jedu dom, tak drž palce :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12922
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Umírá mi CEMka, nebo něco jinýho?

Příspěvek od Urvanej »

Opravdu už se smíchy nedržim na nohou.
Sem ani neodjel :-D
Auto odmítlo vyřadit z P.
Po delšim bádání sem si všiml, že se nerožnou brzdovky, takže servo neodemkne kulisu.
Nechápu jak, ale vypadl konektor ze spínače od pedálu. Ten pekáč evidentně musí mít poslední slovo :D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé