
repas automatu Aisin 55-50
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3415
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
repas automatu Aisin 55-50
Jak přišel servis na to,že není potřeba proplach převodovky??cesnekac píše:Tak dneska vyměněn olej v převodovce: http://www.oleje-mazivo.cz/?91,mobil-atf-3309-1l-baleni
+ dle názoru servisu není proplach třeba, tak uvidím zatím všechno funguje, řadí krásně, rovnou vyměněn i motorák + filtr a svíčky...motor jenom ševelí

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3629
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
x 1
repas automatu Aisin 55-50
Protože zase brzo s almarou přijede jim nechat vydělatmartinopel píše: Jak přišel servis na to,že není potřeba proplach převodovky??

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 51
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov
- Vůz: dědek V70, 2000, 2,5 TDI/103 KW D5252T
- Bydliště: Chomutov
repas automatu Aisin 55-50
Nevím sítko prý moje 9-3 SS rok 2004 už nemá a proplach prý nikdy nedělají.
PS: tzv. proplach mi na můj výslovný dotaz nabídl jediný autorizák a to p. Suchomel formou výměny vyměněného oleje a to po ujetí 3.000 km, když si to prý přeji.....
V autorizáku SRN Dresden to samé, pouze výměna, tak já fakt nevím, mám najeto 85 tisíc, aspoň doufám teda. Babo raď
PS: tzv. proplach mi na můj výslovný dotaz nabídl jediný autorizák a to p. Suchomel formou výměny vyměněného oleje a to po ujetí 3.000 km, když si to prý přeji.....
V autorizáku SRN Dresden to samé, pouze výměna, tak já fakt nevím, mám najeto 85 tisíc, aspoň doufám teda. Babo raď

_________________
byl: Saab 9-3 sportsedan, B207R/154kw aut.
par francouzu, nemcu, italu
byl: Saab 9-3 sportsedan, B207R/154kw aut.
par francouzu, nemcu, italu
-
Offline
- Příspěvky: 1035
- Registrován: 21 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
repas automatu Aisin 55-50
Pokud se meni od zacatku, tak asi pruplach neni uplne nutnosti, byt kompletni vymena (pruplachem nebo aspon postupne) ma urcite neco do sebe. AW je pekne vybirava co se cistoty oleje tyka.... ja bych po svy prosincovy zkusennosti proplachoval jak zbesilej 
Filtr (teda spravne receno sitko) se nemeni - kdo by kvuli tomu pulil almaru?
-------
U myho VORa nemci taky jen menili, servisni zaznamy o tom jsou a nemam duvod jim neverit. Auto pak docela dlouho stalo, prvni delsi cesta byla, kdyz jsem ho vez do Prahy. Olej byl pomerne cistej (nejsem lama abych si ho nezkontroloval). Po cca hodine jizdy v zacpe se almarka pekne prohrala, svinstvo co v ni bylo nasbirany se zvedlo ze dna a bylo vymalovano.... almara skoncila v nouzaku. Takze nechat vystydnout, pak giboon-workaround a do Prahy jsem tech 500 km proste dojel. V Praze vyteklo cerny svinstvo. Nakonec pruplach, pak vycisteni mozku a stejne to jeste neni ono.... almara chodi luxusne, jen neumi brzdit motorem. Postupnym ladenim jsem ji to naucil za studena nebo v nouzaku, ale jakmile ma fungovat premosteni menice, tak po ohrati nebrzdi dyl jak vterinu. Momentalne shanim mozek na vyzkouseni, precijen chyba muze byt i jinde a je to pul/pul....

Filtr (teda spravne receno sitko) se nemeni - kdo by kvuli tomu pulil almaru?
-------
U myho VORa nemci taky jen menili, servisni zaznamy o tom jsou a nemam duvod jim neverit. Auto pak docela dlouho stalo, prvni delsi cesta byla, kdyz jsem ho vez do Prahy. Olej byl pomerne cistej (nejsem lama abych si ho nezkontroloval). Po cca hodine jizdy v zacpe se almarka pekne prohrala, svinstvo co v ni bylo nasbirany se zvedlo ze dna a bylo vymalovano.... almara skoncila v nouzaku. Takze nechat vystydnout, pak giboon-workaround a do Prahy jsem tech 500 km proste dojel. V Praze vyteklo cerny svinstvo. Nakonec pruplach, pak vycisteni mozku a stejne to jeste neni ono.... almara chodi luxusne, jen neumi brzdit motorem. Postupnym ladenim jsem ji to naucil za studena nebo v nouzaku, ale jakmile ma fungovat premosteni menice, tak po ohrati nebrzdi dyl jak vterinu. Momentalne shanim mozek na vyzkouseni, precijen chyba muze byt i jinde a je to pul/pul....
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
repas automatu Aisin 55-50
Nevím jak u Saabu,nevím jakou má špajzku,ale principiálně,u výměny proplachem se starý olej vytláčí novým,u výměny bez proplachu se starý olej s novým smíchá.To co je dobře si musí každý odpovědět sám.cesnekac píše:Nevím sítko prý moje 9-3 SS rok 2004 už nemá a proplach prý nikdy nedělají.
PS: tzv. proplach mi na můj výslovný dotaz nabídl jediný autorizák a to p. Suchomel formou výměny vyměněného oleje a to po ujetí 3.000 km, když si to prý přeji.....
V autorizáku SRN Dresden to samé, pouze výměna, tak já fakt nevím, mám najeto 85 tisíc, aspoň doufám teda. Babo raď
-
Offline
- Příspěvky: 2160
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
repas automatu Aisin 55-50
Známej to dělá tak že vždy když mění olej v motoru tak vymění zhruba ty tři-čtyři litry co vytečou z automatu, myslím taky dobrý řešenímartinopel píše:Nevím jak u Saabu,nevím jakou má špajzku,ale principiálně,u výměny proplachem se starý olej vytláčí novým,u výměny bez proplachu se starý olej s novým smíchá.To co je dobře si musí každý odpovědět sám.cesnekac píše:Nevím sítko prý moje 9-3 SS rok 2004 už nemá a proplach prý nikdy nedělají.
PS: tzv. proplach mi na můj výslovný dotaz nabídl jediný autorizák a to p. Suchomel formou výměny vyměněného oleje a to po ujetí 3.000 km, když si to prý přeji.....
V autorizáku SRN Dresden to samé, pouze výměna, tak já fakt nevím, mám najeto 85 tisíc, aspoň doufám teda. Babo raď
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 51
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov
- Vůz: dědek V70, 2000, 2,5 TDI/103 KW D5252T
- Bydliště: Chomutov
repas automatu Aisin 55-50
Souhlasím, že s proplachem se to samo jeví jako účinější, na druhou stranu někdo zmiňoval ono nebezpečí "embolie" a to, že to umí pár firem v republice, tak jsem to prostě udělal jen výměnou 4 litrů a ty po 10 tisících vyměním zas s motorákem. Snad se nic nestane.
_________________
byl: Saab 9-3 sportsedan, B207R/154kw aut.
par francouzu, nemcu, italu
byl: Saab 9-3 sportsedan, B207R/154kw aut.
par francouzu, nemcu, italu
-
Offline
- Příspěvky: 49
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Trutnov
repas automatu Aisin 55-50
Tak jsem chtěl opět vyměnit olej v automatu a při pročítání fóra zjišťuji že při minulé výměně mi byl doporučen špatný olej a to Castrol ATF TQ DIII. Teď tedy přemýšlím co s tím
. Rád bych tam dal správný, ale představa že vypustím část starého oleje a doliji novým se mi nezamlouvá jelikož nemám představu co by s převodovkou udělali dva různé oleje. Takže zbývá to nechat udělat i s výplachem, ale kde? Doporučí mi někdo někoho kdo tomu opravdu rozumí a nenaúčtuje si víc než je hodnota vozu, kdyby to bylo poblíž mého bydliště tak se zlobit nebudu. Díky za rady.

_________________
je: V70 II 2.4 automat B5244S2 r.v.2000
je: V70 II 2.4 automat B5244S2 r.v.2000
-
Offline
- Příspěvky: 3415
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
repas automatu Aisin 55-50
Co jsem takhle zjistoval,tak vymena z pruplachem sepohybuje od 4000,- do 6000,- coz asi neni hodnota tveho vozu ne? Bohuzel je to nutne zlo nez pak dopadnout jako ja a pak platit misto 4-6k nejakych 40-60kPecaTu píše:Tak jsem chtěl opět vyměnit olej v automatu a při pročítání fóra zjišťuji že při minulé výměně mi byl doporučen špatný olej a to Castrol ATF TQ DIII. Teď tedy přemýšlím co s tím. Rád bych tam dal správný, ale představa že vypustím část starého oleje a doliji novým se mi nezamlouvá jelikož nemám představu co by s převodovkou udělali dva různé oleje. Takže zbývá to nechat udělat i s výplachem, ale kde? Doporučí mi někdo někoho kdo tomu opravdu rozumí a nenaúčtuje si víc než je hodnota vozu, kdyby to bylo poblíž mého bydliště tak se zlobit nebudu. Díky za rady.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 49
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Trutnov
repas automatu Aisin 55-50
S tou cenou jsem si samozřejmě dělal srandu
, hlavně bych potřeboval nějaké doporučení na koho se mám obrátit aby to nesk..... ještě víc nezli to je.

_________________
je: V70 II 2.4 automat B5244S2 r.v.2000
je: V70 II 2.4 automat B5244S2 r.v.2000
-
Offline
- Příspěvky: 1035
- Registrován: 21 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
repas automatu Aisin 55-50
tak i ja se pridavam do klubu: tento vikend provedena repase almary u Richarda.
Nakonec se moje "motorem nebrzdici" almara se 137 tkm ukazala byt uvnitr vic vymlacena, nez si vubec kdo dokazal predstavit: menic, hridel, viko, futra, lamely, jeden planetovy prevod, gufera + tesneni, olej.... mozek jsem mel delanej o vanocich. Navrch jsem mel uz lehce strizenej nahon uhlovky, takze vymena + novy olej do uhlovky.
Vysledek: pokud zapomenu na utracene penize, tak jsem jsem zatracene spokojenej parchant, konecne prevodovka jezdi tak, jak ma...
Pouceni: i uplne vytlucena skrin, muze navenek fungovat bez kopancu, prokluzu a radit uplne hladce a plynule. Ani najete kilometry, jakkoliv je jich malo, neznamenaji, ze skrin nebude uvnitr temer na odpis..... Cert se ukryva v detailech
Nakonec se moje "motorem nebrzdici" almara se 137 tkm ukazala byt uvnitr vic vymlacena, nez si vubec kdo dokazal predstavit: menic, hridel, viko, futra, lamely, jeden planetovy prevod, gufera + tesneni, olej.... mozek jsem mel delanej o vanocich. Navrch jsem mel uz lehce strizenej nahon uhlovky, takze vymena + novy olej do uhlovky.
Vysledek: pokud zapomenu na utracene penize, tak jsem jsem zatracene spokojenej parchant, konecne prevodovka jezdi tak, jak ma...
Pouceni: i uplne vytlucena skrin, muze navenek fungovat bez kopancu, prokluzu a radit uplne hladce a plynule. Ani najete kilometry, jakkoliv je jich malo, neznamenaji, ze skrin nebude uvnitr temer na odpis..... Cert se ukryva v detailech

_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12922
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
repas automatu Aisin 55-50
Gratuluju! to muselo bejt nervů...
Trochu jsem tu poklidil.
Co sem odhadnul, že se netýká AW55-50 sem šoupnul semka.
Trochu jsem tu poklidil.
Co sem odhadnul, že se netýká AW55-50 sem šoupnul semka.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1005
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
repas automatu Aisin 55-50
Dokud se neodnaučíte chodit si pro rady ohledně automatů do Volva,
budete muset řešit opravy a výměny převodovek.
Jak vám může někdo poradit s výplachem,když do včerejška neměli ani nařízené výměny.
Pár let to platilo, a teď už zase není potřeba to měnit, ta skříň to zvládně, a ten po vás, si koupí od Volva novou
budete muset řešit opravy a výměny převodovek.
Jak vám může někdo poradit s výplachem,když do včerejška neměli ani nařízené výměny.
Pár let to platilo, a teď už zase není potřeba to měnit, ta skříň to zvládně, a ten po vás, si koupí od Volva novou

_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9947
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
repas automatu Aisin 55-50
si děláš srandu, že se výměny oleje v automatech zase nepředepisujou...pochopil jsem to správně?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 51
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov
- Vůz: dědek V70, 2000, 2,5 TDI/103 KW D5252T
- Bydliště: Chomutov
repas automatu Aisin 55-50

_________________
byl: Saab 9-3 sportsedan, B207R/154kw aut.
par francouzu, nemcu, italu
byl: Saab 9-3 sportsedan, B207R/154kw aut.
par francouzu, nemcu, italu
-
Offline
- Příspěvky: 1035
- Registrován: 21 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
repas automatu Aisin 55-50
no tak ironie to zrovna neni.
Kdo najde zminku o vymene oleje v automatu v uzivatelskem manulau k platforme P26 rocniky 01 - 04 tak mu dam flasku....
V novych manualech k nejnovejsim typum to zase chybi... To vite, je potreba fleet managerum predvest, ze naklady na udrzbu jsou minimalni
Kdo najde zminku o vymene oleje v automatu v uzivatelskem manulau k platforme P26 rocniky 01 - 04 tak mu dam flasku....

V novych manualech k nejnovejsim typum to zase chybi... To vite, je potreba fleet managerum predvest, ze naklady na udrzbu jsou minimalni

_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8186
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
repas automatu Aisin 55-50
Ano, přesně stejný důvod vzniku paskvilu jménem long life oleje.travex píše:To vite, je potreba fleet managerum predvest, ze naklady na udrzbu jsou minimalni

_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvky: 25
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Okres Semily
- Vůz: V50 2.4/125 '04 AT LPG + C70 D4 '11 AT
repas automatu Aisin 55-50
Ahoj vespolek,
delsi dobu se poohlizim po novejsi V40 a padla mi do oka tahle (vim ze nejsme v rubrice koupe vozu, ale dostanu se k tomu):
http://www.autokurtz.cz/ojete-vozy/118/
Vsechno vypada super, ale jak ted ctu tuto diskusi a prilehle odkazy, zacinaji mi vstavat vlasy na hlave. Dopatral jsem se ze uvedene auto je motor B4204T3 + prave prevodovka AW55-50. Sice jsem na jinem odkazu tady na forech zahledl ze v S40/V40 tyto prevodovky nezlobi... Ale kdo by se dobrovolne chtel vystavovat problemum jake tady popisujete?
A nejsem jeden z tech, kteri by dokazali nejak (solidne) udelat repasi prevodovky. Cena auta je skoro jako cena nove prevodovky a pokud by me auto melo vyjit na dvojnasobek, tak ma manzelka smulu s vracime se k fofrklacku.
Budu velmi rad za nazory jak na spolehlivost ve V40, tak na povest toho znackoveho servisu (Auto Kurtz), tak na odhad zkusenych, jestli kilometry mohou byt realne. Doted jsem si myslel ze k nim zajedu a jako s odborniky s nima proberu stav a doporuceni s tim automatem. Pokud ale nevi ze se v tom ma menit olej, je tato cesta mimo misu..
Tak predem dekuju,
Z.
delsi dobu se poohlizim po novejsi V40 a padla mi do oka tahle (vim ze nejsme v rubrice koupe vozu, ale dostanu se k tomu):
http://www.autokurtz.cz/ojete-vozy/118/
Vsechno vypada super, ale jak ted ctu tuto diskusi a prilehle odkazy, zacinaji mi vstavat vlasy na hlave. Dopatral jsem se ze uvedene auto je motor B4204T3 + prave prevodovka AW55-50. Sice jsem na jinem odkazu tady na forech zahledl ze v S40/V40 tyto prevodovky nezlobi... Ale kdo by se dobrovolne chtel vystavovat problemum jake tady popisujete?

Budu velmi rad za nazory jak na spolehlivost ve V40, tak na povest toho znackoveho servisu (Auto Kurtz), tak na odhad zkusenych, jestli kilometry mohou byt realne. Doted jsem si myslel ze k nim zajedu a jako s odborniky s nima proberu stav a doporuceni s tim automatem. Pokud ale nevi ze se v tom ma menit olej, je tato cesta mimo misu..
Tak predem dekuju,
Z.
_________________
Je: V50, 2.4/125, AT, 2004, LPG
Je: C70, D4/130, AT, 2011
Bylo: C70, D5/132, AT, 2007
Bylo: S60, 2.4/103 Bi-Fuel LPG, MY2005
Bylo: V40, 1.8/85kW, LPG, 1999
Je: V50, 2.4/125, AT, 2004, LPG
Je: C70, D4/130, AT, 2011
Bylo: C70, D5/132, AT, 2007
Bylo: S60, 2.4/103 Bi-Fuel LPG, MY2005
Bylo: V40, 1.8/85kW, LPG, 1999
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1005
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
repas automatu Aisin 55-50
NO......my tady řešíme výplachy, adaptace a opravy.
Takže jsem stránku dle odkazu nenašel, tudíž nemám páru kolik to auto stálo, ani nevím kolik je rovno nové převodovce.
Pokud máš strach, nekupuj to a pošli manželku na vlak.
Taky řešení.
Takže jsem stránku dle odkazu nenašel, tudíž nemám páru kolik to auto stálo, ani nevím kolik je rovno nové převodovce.
Pokud máš strach, nekupuj to a pošli manželku na vlak.
Taky řešení.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvky: 1035
- Registrován: 21 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
repas automatu Aisin 55-50
AW55-50 je vzdycky AW55-50 a je jedno do ceho ji kdo namontoval... 
je uplne jedno jestli je to Volvo a jaky nebo GM, Opel, Saturn, Renault.... lisi se jen detaily, ale pro vsechny plati: menit olej = jezdit
PS: a kdyz jsme u toho vlaku, tak tam se autoaty vyskytujou taky, tak pozor na spravnou masinku, ktera tahne vlacek

je uplne jedno jestli je to Volvo a jaky nebo GM, Opel, Saturn, Renault.... lisi se jen detaily, ale pro vsechny plati: menit olej = jezdit

PS: a kdyz jsme u toho vlaku, tak tam se autoaty vyskytujou taky, tak pozor na spravnou masinku, ktera tahne vlacek

_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 25
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Okres Semily
- Vůz: V50 2.4/125 '04 AT LPG + C70 D4 '11 AT
repas automatu Aisin 55-50
Situace se vyřešila sama, auto dnes zmizelo z nabídky. Nicméně ještě je vidět tady http://auto.bazos.cz/inzerat/33461279/Volvo-V40-20T-Automat.php
Ale otázka byla na spolehlivost těch převodovek ve V40. Můžeš k tomu něco říci?
Díky,
Z.
Ale otázka byla na spolehlivost těch převodovek ve V40. Můžeš k tomu něco říci?
Díky,
Z.
_________________
Je: V50, 2.4/125, AT, 2004, LPG
Je: C70, D4/130, AT, 2011
Bylo: C70, D5/132, AT, 2007
Bylo: S60, 2.4/103 Bi-Fuel LPG, MY2005
Bylo: V40, 1.8/85kW, LPG, 1999
Je: V50, 2.4/125, AT, 2004, LPG
Je: C70, D4/130, AT, 2011
Bylo: C70, D5/132, AT, 2007
Bylo: S60, 2.4/103 Bi-Fuel LPG, MY2005
Bylo: V40, 1.8/85kW, LPG, 1999
-
Offline
- Příspěvky: 1035
- Registrován: 21 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
repas automatu Aisin 55-50
myslim, ze jsem k tomu rekl vse... AW55.50 je spolehliva ve vsech autech stejne, trochu lepsi situace je u naftovych motoru, kde prevodovka neni tak tepelne namahana a pak taky u slabsich motoru, ale neni to velky rozsil.... a je jedno do jakyho auta je namontovana. Stale plati, prevodovka od roku 03 je konstrukcne lepsi nez 01/02... a pokud v almare byl pravidelne meneny olej, pak jsi vyhral jackpotzpros píše:Situace se vyřešila sama, auto dnes zmizelo z nabídky. Nicméně ještě je vidět tady http://auto.bazos.cz/inzerat/33461279/Volvo-V40-20T-Automat.php
Ale otázka byla na spolehlivost těch převodovek ve V40. Můžeš k tomu něco říci?
Díky,
Z.

_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 1461
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
repas automatu Aisin 55-50
u V40 sa kazievaju automaty vynimocne.
A namontit automat na V70 '01 z V40 '01, no neviem. Ta kabelaz sa mi od pohladu zda ina... ale som prilis lenivy si ich polozit vedla seba aby som zmenil nazor
A namontit automat na V70 '01 z V40 '01, no neviem. Ta kabelaz sa mi od pohladu zda ina... ale som prilis lenivy si ich polozit vedla seba aby som zmenil nazor

repas automatu Aisin 55-50
Ahoj, nejsem tak úplně Volvák, ale třeba mi poradíte. Ve svém autě mám totiž stejnou převodovku aisin aw 55-50, jaká se dávala do Volva. Motor je 2.4 nafta, 129 kW. A právě automat mi blbne. Alf bylo prodáno v automatu úplné minimum a tak s tím u nich nikdo nemá moc zkušeností. Můj Aisin má dle diagnostiky MY2003. Když jsem jej kupoval, často silně cuknul při podřazování z 3 na 2 a řazení nebylo úplně plynulé. Navíc to autem zatřáslo při pohybu voliče mezi neutrálem a D nebo R. Auto bylo dříve jen minimálně používané a bylo služební, takže mělo doložených 80 000 km za 10 let stáří i dle autorizáku - není důvod nevěřit. Byl jsem tedy na výměně oleje v převodovce. Řekli mi, že asi odchází mechatronik - rozvaděč, ale pokud jsem si jistý kilometry tak se to po výměně o 80 % zlepší... No říkal, že co vyteklo z převodovky za olej bylo dost tmavé a nehezké. A že asi nikdo nepočítal s tím, že se těch 80 000 km najede až za 10 let a to už ten olej prostě je špatnej. S autem jsem po výměně jezdil a opravdu se to o hodně moc zlepšilo a přijde mi, že čím víc jezdím, tím je to lepší až na to, že mi převodovka už několikrát spadla do nouzáku - když vypnu a zapnu motor a klidně dám převodovce kotel - kick down, řadí poté úplně normálně, nekope a znovu do nouzáku nespadne.
Popis chování:
-Studený motor - nejsou cítit takřka žádné vibrace ani při přesouvání mezi neutrálem, R a D. Řazení je velmi hladké a rychlé.
-Po zahřátí - při přesunu mezi neutrálem a R a D převodovka lehce zavibruje, ale asi tak 20 % toho co to bylo původně. Při ekonomické jízdě občas některé přeřazení lehce škubne - opět tak 20% toho co před výměnou oleje. Při přesouvání voliče mezi jízdními režimy několikrát za sebou na místě se postupně cukání převodovky zesiluje. Naopak když se pořádně přišlápne plyn tak se to opět vrátí na výchozí stav při zahřátém motoru.
-Párkrát se mi ale stalo, právě při vlažné jízdě, že motor skočil do nouzáku v lehčím kopci vždy na stejném místě na stejné asi 30 km trase. Po opětovném nastartování bez problému - diagnostika ukázala chybu LOCK-UP elektroventil - není signál z elektroventilu nebo chyba elektroventilu. Poté i při plné zátěži i pomalé jízdě Lock držel ok.
Co se také děje - Pokud jedu po městě a musím pořád jen pomalu popojíždět a brzdit. Když zabrzdím, v převodovce to lehce cukne a podobně to cukne když odbrzdím a auto se následně rozjede. Prvních pár křižovatek dobrý a pak to začíná od lehkého pocukávání až po docela silné rázy třeba po půl hodině neustálého popojíždění a brždění v koloně. Jednou se mi takhle v Praze stalo, že asi po třičtvtě hodině jízdy najednou při přibrždění nekopla... no během stání na červenou asi po půl minutě to autem z ničeho nic zatřáslo, převodovka skočila do nouzáku s vadou Neutral - chyba ventilu nebo málo tlaku v okruhu. Po vypnutí motoru a opětovném nastartování se rázy opět velmi snížily a převodovka řadila normálně. Ten den jsem jel ještě přes 200 km po dálnici a něco po městě a převodovka byla OK.
Od výměny oleje jsem najel tak 5000 km a pocitově řadí čím dál lépe a lépe, ale občas zablbne.
Všiml jsem si, že provozní teplota ohřáté převodovky teď v létě se drží mezi 95 a 100 stupňů.
To občasné blbnutí a padání do nouzáku už mě ale začíná nějak otravovat. Taky to, že si musím dávat pozor, abych nemusel moc často brzdit tak, aby se převodovka musela přepínat do neutrálu. Chci se proto zeptat, jestli máte někdo zkušenost s takovýmto chováním převodovky a případně co by mohlo způsobovat tento problém? Hydrorozvaděč (mechatronik), netěsné gufero v převodovce nebo něco jiného? A kde by bylo vhodné servisovat takový problém - resp. máte nějaké doporučení na servis? Jsem z Jižínch Čech. Dík předem za jakoukoliv odpověď před tím než to dám do servisu.
Popis chování:
-Studený motor - nejsou cítit takřka žádné vibrace ani při přesouvání mezi neutrálem, R a D. Řazení je velmi hladké a rychlé.
-Po zahřátí - při přesunu mezi neutrálem a R a D převodovka lehce zavibruje, ale asi tak 20 % toho co to bylo původně. Při ekonomické jízdě občas některé přeřazení lehce škubne - opět tak 20% toho co před výměnou oleje. Při přesouvání voliče mezi jízdními režimy několikrát za sebou na místě se postupně cukání převodovky zesiluje. Naopak když se pořádně přišlápne plyn tak se to opět vrátí na výchozí stav při zahřátém motoru.
-Párkrát se mi ale stalo, právě při vlažné jízdě, že motor skočil do nouzáku v lehčím kopci vždy na stejném místě na stejné asi 30 km trase. Po opětovném nastartování bez problému - diagnostika ukázala chybu LOCK-UP elektroventil - není signál z elektroventilu nebo chyba elektroventilu. Poté i při plné zátěži i pomalé jízdě Lock držel ok.
Co se také děje - Pokud jedu po městě a musím pořád jen pomalu popojíždět a brzdit. Když zabrzdím, v převodovce to lehce cukne a podobně to cukne když odbrzdím a auto se následně rozjede. Prvních pár křižovatek dobrý a pak to začíná od lehkého pocukávání až po docela silné rázy třeba po půl hodině neustálého popojíždění a brždění v koloně. Jednou se mi takhle v Praze stalo, že asi po třičtvtě hodině jízdy najednou při přibrždění nekopla... no během stání na červenou asi po půl minutě to autem z ničeho nic zatřáslo, převodovka skočila do nouzáku s vadou Neutral - chyba ventilu nebo málo tlaku v okruhu. Po vypnutí motoru a opětovném nastartování se rázy opět velmi snížily a převodovka řadila normálně. Ten den jsem jel ještě přes 200 km po dálnici a něco po městě a převodovka byla OK.
Od výměny oleje jsem najel tak 5000 km a pocitově řadí čím dál lépe a lépe, ale občas zablbne.
Všiml jsem si, že provozní teplota ohřáté převodovky teď v létě se drží mezi 95 a 100 stupňů.
To občasné blbnutí a padání do nouzáku už mě ale začíná nějak otravovat. Taky to, že si musím dávat pozor, abych nemusel moc často brzdit tak, aby se převodovka musela přepínat do neutrálu. Chci se proto zeptat, jestli máte někdo zkušenost s takovýmto chováním převodovky a případně co by mohlo způsobovat tento problém? Hydrorozvaděč (mechatronik), netěsné gufero v převodovce nebo něco jiného? A kde by bylo vhodné servisovat takový problém - resp. máte nějaké doporučení na servis? Jsem z Jižínch Čech. Dík předem za jakoukoliv odpověď před tím než to dám do servisu.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], stabur