Zdravím vespolek,
před 2 týdny jsem měnil svíčky na své V40 (1731ccm) a zaujal mne povlak na svíčkách.
Dvě svíčky byly jako ta vpravo jedna měla lehce bílý povlak a ta poslední je ta vlevo. Když setřu to bílé tak vypadá stejně jako ta vpravo. Otázka tedy zní co je v těch dvou válcích jinak? Svíčky byly v motoru necelých 40 000 km - výměnný interval je podle chytré knížky 60 000 km. Tak v tom snad chyba nebude.
Bílý povlak svíčky
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 130
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Skalice
- Vůz: V 40, V 70, Š 105, Multicar M25
Bílý povlak svíčky
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13170
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Bílý povlak svíčky
nemizí ti voda?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 130
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Skalice
- Vůz: V 40, V 70, Š 105, Multicar M25
Bílý povlak svíčky
Nemizí, zatím. Ale může jít o malý únik. Je ještě nějaká jiná možnost co by to mohlo být? Nebo je to určitě těsnění pod hlavou? A co potom dál, jezdit než se začne ztrácet voda, čí řešit hned?
S provozem na plyn to zbarvení asi souvislost mít nebude, což?
S provozem na plyn to zbarvení asi souvislost mít nebude, což?
_________________
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"
-
Offline
- Příspěvky: 1460
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
Bílý povlak svíčky
skus vymenit zapalovacie moduly aj s kablami
-
Offline
- Příspěvky: 130
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Skalice
- Vůz: V 40, V 70, Š 105, Multicar M25
Bílý povlak svíčky
A jakou značku doporučuješ? Svíčky jsem zatím kupoval volvo, ale zapalovací moduly a kabely už by se mohly vě volvo prodražit.
_________________
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"
-
Offline
- Příspěvky: 1460
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
Bílý povlak svíčky
original su sagem, neoriginal neviem, zatial som si na diagnostiku vzdy vystacil so secondhandom. A majitelia zase potom nemali potrebu ich menit za funglovky.
Avsak nebolo by nazahodenie si zmerat aj kompresie. a kompresie s pridanim oleja.
Avsak nebolo by nazahodenie si zmerat aj kompresie. a kompresie s pridanim oleja.
-
Offline
- Příspěvky: 130
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Skalice
- Vůz: V 40, V 70, Š 105, Multicar M25
Bílý povlak svíčky
No, zkusit to můžu. Ale nejsem si jistý, zda na něco přijdu. Do vody to netlakuje a voda zatím viditelně nemizí. Takže asi to zatím nic velkého není. Svíčky jsou zbarvené na 2. a 4. válci(už i ty nové) takže by musely být špatné obě cívky.
Jde mi hlavně o to co se stane když s tím budu jezdit dál než se to projeví naplno. Ať mi fridex třeba nevyžere blok. Nerad bych sháněl motor. A no druhou stranu se mi nechce jen tak vydat dejme tomu 3000 kč za cívky a kabely abych pak zjistil, že je to hlava a dal dalších 10000 za přetěsnění.
Jde mi hlavně o to co se stane když s tím budu jezdit dál než se to projeví naplno. Ať mi fridex třeba nevyžere blok. Nerad bych sháněl motor. A no druhou stranu se mi nechce jen tak vydat dejme tomu 3000 kč za cívky a kabely abych pak zjistil, že je to hlava a dal dalších 10000 za přetěsnění.
_________________
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"
-
Offline
- Příspěvky: 2196
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Bílý povlak svíčky
Spíš to prokonzultuj s nějakym mechanikem, jestli je to vůbec problém, než začneš měnit díly za stovky až tisíce kreditů...Protože podle mě to je celkem OK. A zkus si projít tohle:yareq píše:No, zkusit to můžu. Ale nejsem si jistý, zda na něco přijdu. Do vody to netlakuje a voda zatím viditelně nemizí. Takže asi to zatím nic velkého není. Svíčky jsou zbarvené na 2. a 4. válci(už i ty nové) takže by musely být špatné obě cívky.
Jde mi hlavně o to co se stane když s tím budu jezdit dál než se to projeví naplno. Ať mi fridex třeba nevyžere blok. Nerad bych sháněl motor. A no druhou stranu se mi nechce jen tak vydat dejme tomu 3000 kč za cívky a kabely abych pak zjistil, že je to hlava a dal dalších 10000 za přetěsnění.
http://upravy-tuning.blog.cz/0611/diagnostika-zapalovacich-svicek
http://stekly.wz.cz/svicky.html
a nebo mrkni na tohle:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 1460
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
Bílý povlak svíčky
no prave ze by si mal mat zapalovanie spolocne pre dva a dva valce...
-
Offline
- Příspěvky: 130
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Skalice
- Vůz: V 40, V 70, Š 105, Multicar M25
Bílý povlak svíčky
Zkusím se ještě někoho poptat, jen mi nejde do hlavy proč je to co druhý válec. kdyby měly stejnou barvu všechny tak to neřeším.
Jinak ty vzorové příklady jsem taky na netu našel, ale přesně nedopasuješ nic.
A ten povlak se na nových svíčkách udělal znovu - od výměny jsem je dnes kontroloval po cca 700 km.
Zapalování je na 2 a 2 válce, ale ty dva válce jsou každý na jiné cívce, tak by to musela být fakt náhoda aby se zepsuly obě naráz. Jedna cívka má krajní válce a jedna vnitřní uprostřed, a problém je na 2. a 4. bráno z leva.
Jinak ty vzorové příklady jsem taky na netu našel, ale přesně nedopasuješ nic.
A ten povlak se na nových svíčkách udělal znovu - od výměny jsem je dnes kontroloval po cca 700 km.
Zapalování je na 2 a 2 válce, ale ty dva válce jsou každý na jiné cívce, tak by to musela být fakt náhoda aby se zepsuly obě naráz. Jedna cívka má krajní válce a jedna vnitřní uprostřed, a problém je na 2. a 4. bráno z leva.
_________________
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé