Zdravím
Vím že na tohle téma je tady toho dost, ale nikde jsem se nedočetl, jestli existuje možnost tuhle závadu nějak opravit, či nikoliv. Každopádně závada je v "guferu" těsnící píst pedálu, nikterak velká závada,ale pokud se nevyrábí gufero v náhražce, oprava bude asi těžko proveditelná. Každopádně posilovač jde sehnat od ATE za 5 tisíc, víte někdo o jiné možnosti?
unikající podtlak z brzdového posilovače
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 154
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: xc70
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9947
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
unikající podtlak z brzdového posilovače
mechanik mi tam vrazil kroužek a drží to už nějakou dobu, zeptám se ho, jestli je to ofiko řešení
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 1035
- Registrován: 21 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
unikající podtlak z brzdového posilovače
vymenit tesneni: nove provedeni vyrabi TRW pod cislem 32485610 material EPDM, jedna se o nahradu dilu ATE 0,3.7718-5018-1 material CFW-F EPDM
Vzhledem k tomu, ze se jedna o "D" dil - tzn bezpecnostne relevatni, tak se krouzky jako nahradni dil samostatne neprodavaji. Jedine cely posilovac. Problem je tedy samostatne tesneni sehnat. Uz jsem nasel fabriku, ktera ho vyrabi, ale je problem ho z nich vyrazit.....
Jinak pokud pohledas podle cisel dilu, tak zjistis, ze stejny problem resi borci na mercedes forech, nasli jeste nejake dalsi nahrady a pochybne zdroje.
Ja to vyresil vymenou posilovace, protoze uz sycel tolik, ze neposiloval a bylo to "o hubu". Pokud tesneni sezenu, tak jich koupim snad plnej vagon, protoze odbyt by byl.....
Vzhledem k tomu, ze se jedna o "D" dil - tzn bezpecnostne relevatni, tak se krouzky jako nahradni dil samostatne neprodavaji. Jedine cely posilovac. Problem je tedy samostatne tesneni sehnat. Uz jsem nasel fabriku, ktera ho vyrabi, ale je problem ho z nich vyrazit.....
Jinak pokud pohledas podle cisel dilu, tak zjistis, ze stejny problem resi borci na mercedes forech, nasli jeste nejake dalsi nahrady a pochybne zdroje.
Ja to vyresil vymenou posilovace, protoze uz sycel tolik, ze neposiloval a bylo to "o hubu". Pokud tesneni sezenu, tak jich koupim snad plnej vagon, protoze odbyt by byl.....
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 154
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: xc70
unikající podtlak z brzdového posilovače
jsou ty čísla dobře? Nemůžu podle nich vůbec nic najít.
-
Offline
- Příspěvky: 154
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: xc70
unikající podtlak z brzdového posilovače
zatím provizorně opraveno, simering vyndaný, vše vyčistěný, dal jsem tam vazelínu a zatím v pohodě. Časem ale určitě bude chtít vyměnit.
-
Offline
- Příspěvky: 1035
- Registrován: 21 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
unikající podtlak z brzdového posilovače
cisla jsou dobre....
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé