Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 65
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Vůz: XC90
Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
Nevím kdo mi smazal příspěvek a je mi to fuk. Myslím že slušnější by bylo napsat co a jak.
Že mám špatně podpis jsem zjistil až dodatečně.
Pokud zde bude o mojí práci zájem rád zaplatím, ne však za tento přístup.
Děkuji...608 230303 motorpower
Že mám špatně podpis jsem zjistil až dodatečně.
Pokud zde bude o mojí práci zájem rád zaplatím, ne však za tento přístup.
Děkuji...608 230303 motorpower
-
Offline
- Příspěvky: 603
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
zdravim,
jake jsou ceny mereni? meli bychom par adeptu
jake jsou ceny mereni? meli bychom par adeptu

_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Příspěvky: 65
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Vůz: XC90
Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
Ceny měření jsou 1200,- pro 2x4 a 1800,- pro 4x4..k obojímu DPH.
Více na http://www.motorpower.cz
Uživateli Tymon díky za pokec...
Více na http://www.motorpower.cz
Uživateli Tymon díky za pokec...
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
2 motorpower: nenech se otrávit, najdou se tu i rozumný lidi
Třeba takovej Dyno Day pro Volvisty s nějakou zvýhodněnou skupinovou slevou by podle mě mohl mít ohlas. Hlavně MAHA neni jen tak nějaká brzda, takže výstupy z ní mají váhu a dají se srovnávat s výstupama někoho na jiným konci evropy, záměrně neříkám světa, protože amíci jsou divný
.
Jinak kdyby to nějakej podmotorovanej škarohlíd smazal i tady, tak se můžeš prezentovat v tomhle topiku:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=22&t=7642&hilit=nab%C3%ADdka+v%C3%BDhod&start=50, kterej je naprosto nelogicky umístěnej v sekci Zajímavé odkazy na internetu...přitom v sekci Firmy a kontakty by dával mnohem větší smysl.

Třeba takovej Dyno Day pro Volvisty s nějakou zvýhodněnou skupinovou slevou by podle mě mohl mít ohlas. Hlavně MAHA neni jen tak nějaká brzda, takže výstupy z ní mají váhu a dají se srovnávat s výstupama někoho na jiným konci evropy, záměrně neříkám světa, protože amíci jsou divný

Jinak kdyby to nějakej podmotorovanej škarohlíd smazal i tady, tak se můžeš prezentovat v tomhle topiku:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=22&t=7642&hilit=nab%C3%ADdka+v%C3%BDhod&start=50, kterej je naprosto nelogicky umístěnej v sekci Zajímavé odkazy na internetu...přitom v sekci Firmy a kontakty by dával mnohem větší smysl.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12949
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
Brzdy neznám, proto prosím o omluvu za možná hloupé otázky.
-Umí si brzda poradit s tím, když automat nelze zafixovat na daném kvaltu a během zrychlování odřadí? (Problém brzd co jsem zatim viděl, že u starších AT nelze změřit výkon pod cca 3000ot., který se využije např u rozjezdu)
-Umí snímat otáčky z cívky/kabelů, zkrátka jakkoliv jinak než z otáček kol?
Snažil jsem se snažil(možná málo), ale na stránkách jsem nenašel možnost měření AT a i v prezentačích grafech máte u všech údajů spojitost s rychlostí vozidla, která při prokluzu měniče AT nemá opodstatnění.
-Umí si brzda poradit s tím, když automat nelze zafixovat na daném kvaltu a během zrychlování odřadí? (Problém brzd co jsem zatim viděl, že u starších AT nelze změřit výkon pod cca 3000ot., který se využije např u rozjezdu)
-Umí snímat otáčky z cívky/kabelů, zkrátka jakkoliv jinak než z otáček kol?
Snažil jsem se snažil(možná málo), ale na stránkách jsem nenašel možnost měření AT a i v prezentačích grafech máte u všech údajů spojitost s rychlostí vozidla, která při prokluzu měniče AT nemá opodstatnění.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 65
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Vůz: XC90
Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
To co myslíš pod 3000ot je točivý moment, a změřit seriózně lze cca od 2000tis. Zbytek se dá dopočítat dle grafu. Pokud je převodovka nefunkční , nebo je prokluz v rozsahu vyšší neš 7% potom nemá cenu brzdit. V praxi je to poznat na grafu.
Obecně platí, že větší vypovídací hodnotu má vždy měření u aut s manuálem.
Otáčky lze měřit přes OBD, nebo kleště, nebo podle kalibrace přes ot. v autě.
Obecně platí, že větší vypovídací hodnotu má vždy měření u aut s manuálem.
Otáčky lze měřit přes OBD, nebo kleště, nebo podle kalibrace přes ot. v autě.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12949
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
Prokluz měniče automatické převodovky neni závada ale vlastnost 
Vyhodnotit výkon u auta s automatem neni problém matematicky, protože výkon z motoru na válec je přenášen a otáčky lze snímat na cívce, nebo kleštěma na kabelech. Otázkou dycky je, zda to řídící SW brzdy umí a má na to "kolonky".
(Výkon a toč. moment beru jako synonymum, protože vztah mezi nima je jen přes otáčky)

Vyhodnotit výkon u auta s automatem neni problém matematicky, protože výkon z motoru na válec je přenášen a otáčky lze snímat na cívce, nebo kleštěma na kabelech. Otázkou dycky je, zda to řídící SW brzdy umí a má na to "kolonky".
(Výkon a toč. moment beru jako synonymum, protože vztah mezi nima je jen přes otáčky)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1454
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
Tenhle nápad, kterej tady už několikrát zazněl by se vskutku realizovat mohl... Pro zjištění zájmu se pod tohle taky podepíšudali píše: Dyno Day pro Volvisty s nějakou zvýhodněnou skupinovou slevou by podle mě mohl mít ohlas

_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvky: 65
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Vůz: XC90
Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
Prokluz měniče automatické převodovky neni závada ale vlastnost...
To je pravda, ale pokud máš tu vlastnost 100% stojíš na místě.
To je pravda, ale pokud máš tu vlastnost 100% stojíš na místě.

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12949
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
Oki, stačilo napsat, že AT neumíte 
Zkrátka mašinka umí měřit pouze pokud je měnič zamčenej na jednej rychlosti. Což mi sejří, bo si budu muset vystačit s vlastní řití

Zkrátka mašinka umí měřit pouze pokud je měnič zamčenej na jednej rychlosti. Což mi sejří, bo si budu muset vystačit s vlastní řití

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 65
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Vůz: XC90
Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
Ok, vystač si.. o problém míň. Ale já neřekl, že neumím.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4956
- Registrován: 20 roků 9 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
zákazník je problém, ou jé




_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
Vzhledem k tomu že to autor topiku nekomentuje, třeba to pro něj zajímavý neni, což mu zazlívat nemůžeme. Může se to ale udělat i obráceně, začít topik, kdo by měl zájem o dyno day a po získání hrubýho odhadu počtu účastníků prověřit jestli některej z provozovatelů/vlastníků brzdy v ČR dokáže/chce nabídnout nějaký zvýhodněný podmínky pro skupinu. Sám za sebe řeknu, že si radši zaplatím plnou cenu za MAHu, než platit třeba pěéťo za nic neříkající graf z brzdy se statickou zátěží.metju píše:Tenhle nápad, kterej tady už několikrát zazněl by se vskutku realizovat mohl... Pro zjištění zájmu se pod tohle taky podepíšudali píše: Dyno Day pro Volvisty s nějakou zvýhodněnou skupinovou slevou by podle mě mohl mít ohlasMám zájem !
-
Offline
- Příspěvky: 191
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: XC90 D5 AWD
- Bydliště: Olomouc a okolí
Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
jsem pro skupinovku 

_________________
Je: volvo XC90 D5 AWD 7seats , CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com EGR OFF
volvo S60 2.4D5 120KW 2004 PREMIUM SOUND, CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com R.I.P
Je: volvo XC90 D5 AWD 7seats , CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com EGR OFF
volvo S60 2.4D5 120KW 2004 PREMIUM SOUND, CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com R.I.P
-
Online
- Příspěvky: 2548
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
x 1
Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
Toz ja bych si ho taky nechal zmerit...ehm,vykon samozrejme


_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 65
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Vůz: XC90
Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
Jedním slovem hrůza všech hrůz. Úmyslně jsem dal jen průběh, zbytek je věcí majitele.
V podstatě je to tak jako obvykle.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 603
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
zajimave
...provedeme kontrolni mereni u DieselPoweru a uvidime
je ale divny, ze auto ma po ARD lepsi cas na 100-160 a pocitove z toho byl majitel podle slov iPhilipa hned od zacatku celkem "vyplacany", ze je to lepsi nez HEICO... myslim, ze kdyby mu to pridalo jen 6HP navic, tak by to ani nebylo v aute citit... ale premerime tuning + origo a uvidime

je ale divny, ze auto ma po ARD lepsi cas na 100-160 a pocitove z toho byl majitel podle slov iPhilipa hned od zacatku celkem "vyplacany", ze je to lepsi nez HEICO... myslim, ze kdyby mu to pridalo jen 6HP navic, tak by to ani nebylo v aute citit... ale premerime tuning + origo a uvidime

_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
Ono max výkon neznamená nutně to nejlepší.Když jsem měl stage3 tak jsem největší výhodu poznal ve spodním rozsahu otáček,a to je pro mne mnohem více než max výkon.tymon píše:zajimave...provedeme kontrolni mereni u DieselPoweru a uvidime
je ale divny, ze auto ma po ARD lepsi cas na 100-160 a pocitove z toho byl majitel podle slov iPhilipa hned od zacatku celkem "vyplacany", ze je to lepsi nez HEICO... myslim, ze kdyby mu to pridalo jen 6HP navic, tak by to ani nebylo v aute citit... ale premerime tuning + origo a uvidime
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
Tento průběh je opravdu podivný a mému oku to spíše naznačuje nějaký problém s motorem všeobecně (tipnul bych si na něco kolem turba a jeho regulace). Jelikož tuším něco málo kolem historie auta, ani bych se tomu nedivil.
Každopádně tento případ řešíme a věřím, že (i ve spolupráci s ARD) vyřešíme k plné spokojenosti. A že také i graf bude k světu...
Pavel
Každopádně tento případ řešíme a věřím, že (i ve spolupráci s ARD) vyřešíme k plné spokojenosti. A že také i graf bude k světu...
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
O jaké auto vlastně jde???Takové grafy jsou na internetu běžně ke stažení,jako obrázky.Nějak z toho mám pocit,že jedině Váš chiptuning je jediný fungující.motorpower píše:Měření po úpravě ARD.
Jedním slovem hrůza všech hrůz. Úmyslně jsem dal jen průběh, zbytek je věcí majitele.
V podstatě je to tak jako obvykle.
-
Offline
- Příspěvky: 141
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Opel OPC V6 2.8
Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
Ahoj,
asi spoustu lidem dojde o jaké auto jde. Koukám, že se tu rozjíždí debata o mém autu a to totálně beze mě
Již v tuto chvíli neví co to tu má co dělat, neboť měření, které se provedlo je zcela má soukromá věc
Měření jsem si zaplatil jako službu a netušil jsem, že služby této firmy a jejich výsledky jsou veřejná věc
a chce na tom někdo profitovat.
Já o svých klientech nikde nehovořím a jejich věci neřeším veřejně. Je to mezi mnou a klientem a na své konkurenty neliji špínu. Toto chování mě dost poškodilo. Auto je celé repasované a spoustu věcí vyměněno. Jestli je někde chyba, nemůžu posoudit, a proto toto řeším interně a né tady na pranýři a zcela soukromě. Jinak auto se chová dobře a proti HEICU jede jinak a dle mého pocitu lépe.
V tuto chvíli mě celá věc dost s..e, a dál si nepřeji, aby se to tu řešilo.
Prosím o zablokování celé diskuze a blokování dotyčné firmy a již její služby určitě využívat nebudu a to doporučuji i ostatním.
asi spoustu lidem dojde o jaké auto jde. Koukám, že se tu rozjíždí debata o mém autu a to totálně beze mě



Já o svých klientech nikde nehovořím a jejich věci neřeším veřejně. Je to mezi mnou a klientem a na své konkurenty neliji špínu. Toto chování mě dost poškodilo. Auto je celé repasované a spoustu věcí vyměněno. Jestli je někde chyba, nemůžu posoudit, a proto toto řeším interně a né tady na pranýři a zcela soukromě. Jinak auto se chová dobře a proti HEICU jede jinak a dle mého pocitu lépe.
V tuto chvíli mě celá věc dost s..e, a dál si nepřeji, aby se to tu řešilo.
Prosím o zablokování celé diskuze a blokování dotyčné firmy a již její služby určitě využívat nebudu a to doporučuji i ostatním.

_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
-
Offline
- Příspěvky: 814
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
Pavle, auto znam velice dobre a nikdy nemelo zavazny problem, ktery by se projevoval ve vykonu. Ve vykonu auto vzdy naprosto v poradku a jediny problem byl v prechodovem stavu, za ktery mohly vadne podtlakove hadicky. Tato vada se projevila pouze pri vyrazeni rychlosti napr. pri parkovani. Nikdy se neprojevila pri prerazeni v zatahu. Bohuzel se na zavadu prislo az po roce a neco a "kapacity" jako Patocka, Soldat, Stodulky, Pruhonice jen tapaly a tahaly z majitele penize za vymenu zdravych dilu. Jediny kdo u prace premyslel, byl p. Kurtz, ktery nakonec na zavadu prisel a uz funguje naprosto v poradku 6 mesicu.ok2ucx píše:Tento průběh je opravdu podivný a mému oku to spíše naznačuje nějaký problém s motorem všeobecně (tipnul bych si na něco kolem turba a jeho regulace). Jelikož tuším něco málo kolem historie auta, ani bych se tomu nedivil.
Každopádně tento případ řešíme a věřím, že (i ve spolupráci s ARD) vyřešíme k plné spokojenosti. A že také i graf bude k světu...
Pavel
k vykonu: auto po sw ARD nesktutecne ozilo a to je i doleno merenim 100-160 se stock sw a pak nasledne s ARD a i IPD TCV ventilem.
k mereni: pokud je mereni v poradku, o cemz velice pochybuji, pri jizde se projevoval propad vykonu. To se ovsem nedeje a auto tahle plynuje od 2tis do 7tis otacek na 3-4-5 i 6.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvky: 65
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Vůz: XC90
Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
To je píchnutí do vosího hnízda .... je to zábavné.
Vzhledem k tomu, že jsem nenapsal o čí auto se jedná / dle dohody/, nechápu stupidní reakci.
Mohlo a mělo to zůstat mezi námi a max mezi úpravcem. Proto jsem sem původně dal nabídku na měření, protože moje zkušenosti s upravenými Volvy jsou otřesné/ toto nebylo první/ .
Brzdu jsem si nepořídil proto abych hanil něčí práci, ale především proto abych viděl jak auto funguje a byl schopen poskytnout analýzu zda funguje správně. Konkrétně zde se nejedná o závadu na autě, ale evidentně o špatnou úpravu , především nešetrné navýšení tlaku turba.
Myslím, že majitelé vozů a zvláště benzinových by si měli nastudovat jak takový motor funguje, co je a není obvyklé, jaký by asi měl být tlak turba atd.
Volva už opravdu upravovat nechci, už jen po těch komentech a sděleních/ soukromých/.
Vzhledem k zájmům určitých skupin zde si myslím, že mongolština v autech zvítězí.
Vzhledem k tomu, že jsem nenapsal o čí auto se jedná / dle dohody/, nechápu stupidní reakci.
Mohlo a mělo to zůstat mezi námi a max mezi úpravcem. Proto jsem sem původně dal nabídku na měření, protože moje zkušenosti s upravenými Volvy jsou otřesné/ toto nebylo první/ .
Brzdu jsem si nepořídil proto abych hanil něčí práci, ale především proto abych viděl jak auto funguje a byl schopen poskytnout analýzu zda funguje správně. Konkrétně zde se nejedná o závadu na autě, ale evidentně o špatnou úpravu , především nešetrné navýšení tlaku turba.
Myslím, že majitelé vozů a zvláště benzinových by si měli nastudovat jak takový motor funguje, co je a není obvyklé, jaký by asi měl být tlak turba atd.
Volva už opravdu upravovat nechci, už jen po těch komentech a sděleních/ soukromých/.
Vzhledem k zájmům určitých skupin zde si myslím, že mongolština v autech zvítězí.
-
Offline
- Příspěvky: 2196
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
Já bych to vlákno zase až tak úplně nezamykal... co tady píše motorpower může být do budoucna zajímavý pro někoho, kdo by chtěl nechat auto softwarově upravit (a že tu takových lidí málo není). Pokud by se dokázalo nějak doložitelně a pravdivě ověřit, jak jakej úpravce vyladí (nebo domrví) auto, dokáže to ušetřit spoustu vrásek a peněz. Pokud by mělo být s Davidovým autem něco špatně, má určitě právo nikde to veřejně nerozebírat, já to třeba dělám a nestydím se za to, ale motorpower zde neuvedl čí to auto je. Že se David přiznal je jeho věc, mě by to třeba nedošlo. Určitě bych před nějakou hrdostí dal přednost upřímnosti, polknul hořkej knedlík v krku a pochlubil se tím, že jsem vocas, nechal jsem načipovat auto tady a tady za 30 kolíků a výslednej průběh výkonu je tak nepěknej, že radim každýmu kdo by nad tím taky uvažoval, ať se na to vyse*e. (tim nemyslim konkrétní výše uvedenej příklad)¨
Konkrétně tohle mě zajímá: "moje zkušenosti s upravenými Volvy jsou otřesné/ toto nebylo první/"
Nebo tady nikoho jinýho nezajímá, jakej má výkon před/po úpravou SW ? Už jsem viděl hodně komentů od lidí co do toho šli, ale nepamatuju si ani na jeden, kde by někdo přidal měření před/po...
Konkrétně tohle mě zajímá: "moje zkušenosti s upravenými Volvy jsou otřesné/ toto nebylo první/"
Nebo tady nikoho jinýho nezajímá, jakej má výkon před/po úpravou SW ? Už jsem viděl hodně komentů od lidí co do toho šli, ale nepamatuju si ani na jeden, kde by někdo přidal měření před/po...
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
Takový zajímavý a podnětný diskuse a já mám zrovna práce nad hlavu 

Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé