740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 659
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha, Frymburk
- Vůz: S70 5254, Silver
740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:
Zdarec hoši.
přemýšlím o koupi 740 2,4D/85kW/kombi/manuál. A nic o tomto modelu nevím a vzhledem k tomu, že všeho všudy vyjde na 60tis., tka se rději ptám předem. Poradíte na níže uvedené otázky?
1. Co ten motor? Má najeto 3 kila.
2. Kolik to tak dlabe?
3. Jaká je poruchovost/spolehlivost?
4. Ceny dílů? *
5. Servisní náklady? *
6. Koroze - hnije to nebo, jsou to držáky.
* Proč se ptám hlavně na tyhle dvě otázky? Je to rok 1988 a fakt nejsem ochoten do toho sypat "baťoh", jako do třeba I.generace V70. Logicky se domnívám, že servis bude úměrný stáří vozu a tím i ceny dílů.
S autem se bude jezdit kolem 15.000km ročně (maximálně) a rád bych, aby to tak 6-7 let vydrželo, proto se ptám i na tu korozi i spolehlivost.
Díky za všechny rady i postřehy.
David
přemýšlím o koupi 740 2,4D/85kW/kombi/manuál. A nic o tomto modelu nevím a vzhledem k tomu, že všeho všudy vyjde na 60tis., tka se rději ptám předem. Poradíte na níže uvedené otázky?
1. Co ten motor? Má najeto 3 kila.
2. Kolik to tak dlabe?
3. Jaká je poruchovost/spolehlivost?
4. Ceny dílů? *
5. Servisní náklady? *
6. Koroze - hnije to nebo, jsou to držáky.
* Proč se ptám hlavně na tyhle dvě otázky? Je to rok 1988 a fakt nejsem ochoten do toho sypat "baťoh", jako do třeba I.generace V70. Logicky se domnívám, že servis bude úměrný stáří vozu a tím i ceny dílů.
S autem se bude jezdit kolem 15.000km ročně (maximálně) a rád bych, aby to tak 6-7 let vydrželo, proto se ptám i na tu korozi i spolehlivost.
Díky za všechny rady i postřehy.
David
_________________
Mercedes W221, non Volvo.
Mercedes W221, non Volvo.
-
Offline
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:
D24x potrebuje pravidelne (a na dnesnu dobu caste) vymeny oleja 5 - 7,5k km. Nie je narocny na olej, starsie kusky uz na nic redsieho ako 15W50 nepojdu. To vsak zavisi na udrzbe pri pravidelnych vymenach oleja sa da jazdit aj na 5W30.
Kazdopadne je to motor citlivy na zaobchadzanie v studenom stave, proste do ohriatia sa nesmie vytacat dlhodobo nad 2500ot/min. Je to dane jeho dlzkou a Al hlavou primontovanou k liatinovemu bloku.
Vyhodou je absenci aakejkolvek elektroniky, jedinou elektrickou zalezitostou je starter, rele zeravenia a palivovy ventil.
Hladke verzie vedia jazdit za 6,5l, T a TIC za 8-9l.
Ceny dielov na sedmu su relativne nizke, to kolko do toho zareves zalezi na predchadzajucej udrzbe, pokial niekto pred tebou vyrazne setril, prejavi sa to na stave auta a jeho spolahlivosti. Ta je vsak obecne dana ani nie samotnym autom ale mierou tolerancie majitela k roznym prejavom poruch vozidla.
Bolavym miestom ohlade korozie byva podlaha, ale koberce su tak hrube, ze aj ked uz ziadna nie je tak nehrozi prepadnutie na vozovku
Kazdopadne je to motor citlivy na zaobchadzanie v studenom stave, proste do ohriatia sa nesmie vytacat dlhodobo nad 2500ot/min. Je to dane jeho dlzkou a Al hlavou primontovanou k liatinovemu bloku.
Vyhodou je absenci aakejkolvek elektroniky, jedinou elektrickou zalezitostou je starter, rele zeravenia a palivovy ventil.
Hladke verzie vedia jazdit za 6,5l, T a TIC za 8-9l.
Ceny dielov na sedmu su relativne nizke, to kolko do toho zareves zalezi na predchadzajucej udrzbe, pokial niekto pred tebou vyrazne setril, prejavi sa to na stave auta a jeho spolahlivosti. Ta je vsak obecne dana ani nie samotnym autom ale mierou tolerancie majitela k roznym prejavom poruch vozidla.
Bolavym miestom ohlade korozie byva podlaha, ale koberce su tak hrube, ze aj ked uz ziadna nie je tak nehrozi prepadnutie na vozovku
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4738
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:
1) zkus vyhledávat na foru...
1) motor je loterie, osobně bych tenhle motor nekoupil před změřením komprese
2) dlabe to kolem 7,5 když s tim jezdí někdo kdo má mozek
3) určitě je atmosféra spolehlivější než turbo, na druhou stranu je náchylnější než redblok, když už jsem psal o tom vyhledávání tak: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=441076#p441076
4) díly jsou všeobecně velmi levné, nejde-li nějakou specialitu...
5) servisní náklady nízké pokud není potřeba GO motoru
6) kus od kusu, najdou se totál shnilý kusy i bez ťupky, ale víceméně to prostě hnije úměrně věku, trochu líp jsou na tom devítky, ale sedmy co pravidelně jezdí prostě vesměs chycený jsou...
1) motor je loterie, osobně bych tenhle motor nekoupil před změřením komprese
2) dlabe to kolem 7,5 když s tim jezdí někdo kdo má mozek
3) určitě je atmosféra spolehlivější než turbo, na druhou stranu je náchylnější než redblok, když už jsem psal o tom vyhledávání tak: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=441076#p441076
4) díly jsou všeobecně velmi levné, nejde-li nějakou specialitu...
5) servisní náklady nízké pokud není potřeba GO motoru
6) kus od kusu, najdou se totál shnilý kusy i bez ťupky, ale víceméně to prostě hnije úměrně věku, trochu líp jsou na tom devítky, ale sedmy co pravidelně jezdí prostě vesměs chycený jsou...
Naposledy upravil(a) Ondra. dne 12 dub 2014 20:28, celkem upraveno 1 x.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4738
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:
aha píšeš 85 kW takže to je turbo intercooler, tím můj předchozí odkaz platí dvojnásob
Rozhodně bych na tom nechal co nejdřív udělat rozvody... materiál cca 5000, znam minimálně 2 motory který pohřbila samovolně povolená řemenice na klice...
Rozhodně bych na tom nechal co nejdřív udělat rozvody... materiál cca 5000, znam minimálně 2 motory který pohřbila samovolně povolená řemenice na klice...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 659
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha, Frymburk
- Vůz: S70 5254, Silver
740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:
Sergej ďakujem, sám neviem či do toho ísť, to auto bude asi ošetrené, ale clovek nikdy nevie, že? Premýšľal som ešte nad 960 II možno aj v prvej generácii. Ja sa na to pýtam z toho dôvodu, že 850 stojí na servis stále veľa na dnešnú dobu a jej vek, nechcem pokladničku, z toho už som vyliečený.
No nič uvidím, ale napriek tomu vďaka za reakciu, nič o tom neviem .. .
David
No nič uvidím, ale napriek tomu vďaka za reakciu, nič o tom neviem .. .
David
_________________
Mercedes W221, non Volvo.
Mercedes W221, non Volvo.
-
Offline
- Příspěvky: 659
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha, Frymburk
- Vůz: S70 5254, Silver
740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:
Ondro, díkes za radu. Popravdě co do tohohle za dobrej motor? Držák, žádnou sračku. Jediné co mě uklidňuje, že servis není za baťoh.
Popřípadě ještě 960 I/II - byl bych radši za II. generaci. 960II jsou hodně v automatu, to nechci.
D.
Popřípadě ještě 960 I/II - byl bych radši za II. generaci. 960II jsou hodně v automatu, to nechci.
D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.
Mercedes W221, non Volvo.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4738
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:
když koupíš 740/940 v benzínu máš velkou šanci že motor je naprosto ok, když jí koupíš v dieslu tak je to tak 50 na 50... Není to špatnej motor ale je extrémně choulostivej na zacházení a co ty víš co před tebou v tom jezdilo za magory.... Jak říkam změřit kompresi a pak se dá říct motor je dobrej nebo špatnej... 960 většinou bejvají v benzínových šestiválcích (zřídka ve čtyřválci turbo, druhá generace už pouze v benzínovým šestiválci), než benzínovej šestiválec tak radši toho diesela, nejsou moc valný...Švéd píše:Ondro, díkes za radu. Popravdě co do tohohle za dobrej motor? Držák, žádnou sračku. Jediné co mě uklidňuje, že servis není za baťoh.
Popřípadě ještě 960 I/II - byl bych radši za II. generaci. 960II jsou hodně v automatu, to nechci.
D.
60 klacků za sedmu v naftě fakt není málo, bejt tebou tak se porozhlídnu po 940 v benzínu popř i v tý naftě....
V 940 je vše o kousek lepší (a hlavně mladší) než v 740 (namátkou protikorozní ochrana...). 960 je na mě dost komplikovaný vozidlo (automaty, multilinková zadní náprava, zmíněnej benzínovej šestiválec)- osobně bych se tomu vyhnul pokud chceš auto na ježdění a ne na nedělní výlety...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:
osobně, kdybych neměl nic, tak bych šel do devítky s redblokem, ideálně v turbu a s plynem.
jsou to vděčný vozy.
Ale zahučet do toho neni problém.
960 s l6 je peklo, pokud se motor po... ale když funguje, tak lahůdka.
Muj názor je takovej, že pokud si sám neumí člověk udělat svíčky, brzdy, olej, měřit napětí, ... tak si musí najít šikovnýho kamaráda, nebo si musí koupit nový auto. Jinak trápí sebe a po okolí šíří bludy jaký je to a to pekáč drahej na udržbu. Leštění a detailing neni udržba! Proto jsou k mání naleštěný prdy, ale najdou se i popelky.
Stejně je to dycky kus od kusu...
jsou to vděčný vozy.
Ale zahučet do toho neni problém.
960 s l6 je peklo, pokud se motor po... ale když funguje, tak lahůdka.
Muj názor je takovej, že pokud si sám neumí člověk udělat svíčky, brzdy, olej, měřit napětí, ... tak si musí najít šikovnýho kamaráda, nebo si musí koupit nový auto. Jinak trápí sebe a po okolí šíří bludy jaký je to a to pekáč drahej na udržbu. Leštění a detailing neni udržba! Proto jsou k mání naleštěný prdy, ale najdou se i popelky.
Stejně je to dycky kus od kusu...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 659
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha, Frymburk
- Vůz: S70 5254, Silver
740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:
Ty vole to je v prdeli, když už člověk najde hezký auto, tak to má prašivej diesel, kterej ani nechci . Zase je to logické vyústění velkej kombajn+diesel dobrá kombinace na dlouhé cesty, ale ta koroze mě trápí hodně a to riziko za ty prachy (ne že by to bylo moc, ale na ta leta je to docela ranec). Navíc ta choulostivost mi dává mokrej hadr na čelo, abych zbrzdil v impulzivitě nákupu.
Přesně jak píšeš, 960II bude V6 s nesmyslnou spotřebou a hlavně automatem.
Mno tak ještě jinak - jaký velký kombi od Volva koupit s rozumnými náklady na servis, na provoz a hlavně spolehlivé, něco s čím nebudu mít obavu jet 1000km v kuse a v klidu se vrátit zpět.
D.
Přesně jak píšeš, 960II bude V6 s nesmyslnou spotřebou a hlavně automatem.
Mno tak ještě jinak - jaký velký kombi od Volva koupit s rozumnými náklady na servis, na provoz a hlavně spolehlivé, něco s čím nebudu mít obavu jet 1000km v kuse a v klidu se vrátit zpět.
D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.
Mercedes W221, non Volvo.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4738
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:
940 benzín popř ověřený diesel už ti to několikrát říkám... Jinak ta 960II není V6 ale I6... Tak to ukaž tu sedmu třeba poreferujeme...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:
Hele s tou korozí to ber takhle...
Pokud vidíš povrchovou korozi, která se lehce chytla plechu a ještě neni opadaná barva, jen třeba bublinka, nebo takovej ten rezavej bordel, tak to s klidem 6 let vydrží, než to upadne, když to vydrží u francouze a němce, u volva třeba ještě těch let 12
Pokud vidíš povrchovou korozi, která se lehce chytla plechu a ještě neni opadaná barva, jen třeba bublinka, nebo takovej ten rezavej bordel, tak to s klidem 6 let vydrží, než to upadne, když to vydrží u francouze a němce, u volva třeba ještě těch let 12
-
Offline
- Příspěvky: 659
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha, Frymburk
- Vůz: S70 5254, Silver
740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:
Máš recht Uřvanej, ale víš jak jsem to myslel, prostě chci rodinnýho kombíka a z těch dnešních srágor se mi ani nic nelíbí, jinak bych klidně šáhnul po něčem novějším (ne Volvo) Volva pouze do roku 2000, pak nic. Po delší pauze mě lákaj vostrý hrany .
Ondra.: Já vím woe, čtu , ale vím prd co ... jinak je to tahle fešanda, už tu i kolovala, docela se divím se ta ještě stojí: https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/ostatni/13156246?goFrom=list
K tomu připočíst EKO nesmysl +10.000,-Kč.
D.
Ondra.: Já vím woe, čtu , ale vím prd co ... jinak je to tahle fešanda, už tu i kolovala, docela se divím se ta ještě stojí: https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/ostatni/13156246?goFrom=list
K tomu připočíst EKO nesmysl +10.000,-Kč.
D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.
Mercedes W221, non Volvo.
-
Offline
- Příspěvky: 659
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha, Frymburk
- Vůz: S70 5254, Silver
740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:
Jasně vím, ale nechci s tím mít ještě karosářský ***** , proto jeden z důvodů proč Volvo.Kr.P píše:Hele s tou korozí to ber takhle...
Pokud vidíš povrchovou korozi, která se lehce chytla plechu a ještě neni opadaná barva, jen třeba bublinka, nebo takovej ten rezavej bordel, tak to s klidem 6 let vydrží, než to upadne, když to vydrží u francouze a němce, u volva třeba ještě těch let 12
D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.
Mercedes W221, non Volvo.
-
Offline
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:
Je to prostě starý auto, k těm to tak nějak patří, navíc pokud to nebude rezavý teď, zrezne to až to budeš používat, běžně auta nejsou stavěny na solený silnice... Škoda že zrovna u tohohle kusu nevíš jak na tom je, protože za ty prachy by to měla bejt leštěna jako prase. Pokud ne, můžeš klidně koupit něco o 20 levnějšího, což je smutný
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:
to je Mízovo, nabízel to tu i Davidovi v jeho topiku.
Auto vypadá fešně, bylo v Sušce i s karavanem.
Jediný na co sem remcal bylo, že to hulí. Prej má přidáno na naftě a teď už je z5 v normálu.
Auto vypadá fešně, bylo v Sušce i s karavanem.
Jediný na co sem remcal bylo, že to hulí. Prej má přidáno na naftě a teď už je z5 v normálu.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 659
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha, Frymburk
- Vůz: S70 5254, Silver
740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:
Kr.P: já vím, ale u Volva na tu rez nějak nejsem zvyklej, fakt to byl jeden z důvodů, proč jsem ho hodil do výběru. Cenu nekomentuji, protože pokud opravdu odpovídá stavu, tak proč ne, ale není všechno zlato ....
Urvanej: Jojo, je to ona. To zas*** výpalný mě tam neskutečně sere ... hold starý auto no ...
D.
Urvanej: Jojo, je to ona. To zas*** výpalný mě tam neskutečně sere ... hold starý auto no ...
D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.
Mercedes W221, non Volvo.
-
Offline
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:
A to výpalný už se nedá nějak ochcat ?
-
Offline
- Příspěvky: 659
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha, Frymburk
- Vůz: S70 5254, Silver
740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:
Nedá, kkti udělali nějakou novelizaci. Ale pořád na tom nejsme tak zle jako slováci s tou jejich prašivou dovozou daní, teď jsem byl a částečně jsem nějaký čas na Slovači a co jsem slyšel, tak je to ojeb největší.
Stejně mi to vadí, ale koukám Michell taky jezdí ve vodhlášce , to je asi jediný možný řešení, ale to je tak asi vše.
D.
Stejně mi to vadí, ale koukám Michell taky jezdí ve vodhlášce , to je asi jediný možný řešení, ale to je tak asi vše.
D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.
Mercedes W221, non Volvo.
-
Offline
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:
Tak to udělej stejně a pokud bude auto v pohodě a rozhodneš se nechat si ho, tak to holt uděláš oficiálně a zacáluješ to, hm ?Švéd píše:Nedá, kkti udělali nějakou novelizaci. Ale pořád na tom nejsme tak zle jako slováci s tou jejich prašivou dovozou daní, teď jsem byl a částečně jsem nějaký čas na Slovači a co jsem slyšel, tak je to ojeb největší.
Stejně mi to vadí, ale koukám Michell taky jezdí ve vodhlášce , to je asi jediný možný řešení, ale to je tak asi vše.
D.
-
Offline
- Příspěvky: 1600
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:
Hoši jen jezděte ve vodhláškách... Některý pojištovny už se pak cukaj s plněním,nehledě na to,že to auto pak nejde zrušit bez dohlášky... A od letošního srpna má začít platit nějakej prováděcí předpis či co,a po uplynutí lhůty na dohlášení to snad bude i pokutovatelný...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 659
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha, Frymburk
- Vůz: S70 5254, Silver
740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:
Jasně, to se dá ... a tak bych to asi i udělal.
Kurde, leží mi to v palici a přemýšlím nad tím jaxsviň. Miza má pěkný kousky ...
D.
Kurde, leží mi to v palici a přemýšlím nad tím jaxsviň. Miza má pěkný kousky ...
D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.
Mercedes W221, non Volvo.
-
Offline
- Příspěvky: 1178
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:
Mno nevim, takhle na první pohled, buď je to podstatně novější devítka na papírech sedmičky (vin sedí na 740/1987 D24TIC), nebo někdo vyměnil minimálně předek a palubku...
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4738
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:
Tomasi ty ses vedle vedle vedle... je to 760 a neni s tim zadnej problem/nesrovnalost....
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 1178
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:
To by ledacos vysvětlovalo (přiznávám že 760 mě vůbec nenapadla ), ale něco je stejně divně, vin má u toho inzerátu napsanej YV1745...
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4738
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
740 - nevím si rady, první takto staré Volvo:
ok mas pravdu vin jsem necetl...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé