Teď si nejsem jist počtem šroubů, ale mam pocit, že konstrukčně je záměnná sada z 850. Vim, že se na natuněný krabice používá spojková sada z 850R
ale nevim zda to zahrnuje i setrvák. (rychlý ověření je dle počtu šroubů na kliku)
Je možný to ověřit, mam vyndanou dvojhmotu z B200FT (né, neni na prodej
, protože je ve VRZČ jediná "navíc"
) a Ondla disponuje jednohmotou z 5V 850. Tam ale fakt nevim, jak je dělaný snímání polohy kliky.
Pokud se nám to podaří dostat na jedno místo i se šuplérou, oměřime.
Každopádně setrvák a komplet sada z M46/7 (kromě lamely, jinej počet zubů na tisícihranu u M46/7 a M90)by mělo pasovat, omezení je, že to musí být z LH2.4 (myslim že vzorkování pro čidlo kliky musí bejt 60-2) a možná bude třeba machinace s přepákováním a slave spojkovym válečkem. Bohužel já takovou sadu nemám, s manuálem tu mam akorát reginu, která má polohu kliky řešenou jinak(jinej setrvák).
Osobně bych někde dohledal někoho, kdo to umí zavařit, M90 to ustojí a horší komfort rozjezdu budeš mít stejnej jak s tou sadou z M46/7.
Tohle jsou poznámky, který mam uchovaný pro vytuněnej motor do Jaruny v dalekém budoucnu se spojkou, přítlačákem a odlehčenym setrvákem (když už, tak už

).
Spojka 20 splines, 240mm, Sachs p/n: 1862 428 133 (5210Kč) (race fuj fuj 1861 999 843), Pressure plate, 240mm, Sachs p/n: 3082 254 232 (2858Kč-autojazz).
setrvák: TTV: part number 1090, cca 300Eur i s počtou