mám 244 !

Kategorie věnovaná našim krásným dvojkám!
  • Autor
  • Zpráva
marek t
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 128
Registrován: 19 roků
Bydliště: LOUNY

#26

Příspěvek od marek t »

pravdou je, že i když Š 105 bude 25 let, tak to bude jenom 105, nic víc :wink:
O.K. , Olaf neni veterán, ale dá se za něj platit jako za veterána a to je :lol:
_________________
VOLVO XC70 HEICO 180kw B5254T 2006 AT, VOLVO V70 2,4T 147 kw B5244T 2003 AT, VOLVO 745 GLT 114kw B234F OD 1988, VOLVO 945 TURBO KIT+121kw B230FT 1995, VOLVO V70XC 142kw B5244T 1998 a Tátovo - SAAB 9-5 AERO 184kw 2003 + SAAB 9-3 SS 129kw 2005
bylo:V855 tdi 97 manual SAAB 9000 CS 2,3Thirsch 170kw 97 VOLVO 244 GL 66kw B19A 1978 VOLVO 245 SE 60kw D24 1991 a halda brouků
tel: 739 722 234

bidak
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 221
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 5

#27

Příspěvek od bidak »

panove, prosim bez emoci :wink:
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#28

Příspěvek od LukášM »

Ale my jsme úplně v klidu bidaku, viď Marku?! hele, se 105 nic nesrovnávej, to totiž nejde :D
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

marek t
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 128
Registrován: 19 roků
Bydliště: LOUNY

#29

Příspěvek od marek t »

Úplně v klidu :wink:
Je fakt, že pro Vás je to seriovka, ale já jich zase na silnici tolik nevídam, ale pak je tam bod jedinečnost - nemá žádnou lepší výbavu je to tuctovka, ale já jí stejně žeru
a káry na veteránskjch číslech jsou opravdu i mlaďoučký, viz na srazu veteránů v Žerotíně tento weekend, sice Jaguár XJ??, ale 1988!!
_________________
VOLVO XC70 HEICO 180kw B5254T 2006 AT, VOLVO V70 2,4T 147 kw B5244T 2003 AT, VOLVO 745 GLT 114kw B234F OD 1988, VOLVO 945 TURBO KIT+121kw B230FT 1995, VOLVO V70XC 142kw B5244T 1998 a Tátovo - SAAB 9-5 AERO 184kw 2003 + SAAB 9-3 SS 129kw 2005
bylo:V855 tdi 97 manual SAAB 9000 CS 2,3Thirsch 170kw 97 VOLVO 244 GL 66kw B19A 1978 VOLVO 245 SE 60kw D24 1991 a halda brouků
tel: 739 722 234

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#30

Příspěvek od LukášM »

Počkat je to sériovka, ale je to Volvo!!! Já sice nechápu proč je takový humbuk kolem dvojek, ale to samé byste mi mohli napsat na Š 1000 MB na kterou nedám dopustit.
BTW: myslím si, že Tvé auto je koupě roku. Po naleštění je fakt krásná. Doufám, že jsi leštil sám Tempem a celý den :twisted:

Teď si trošku rýpnu, zkuste mi napsat..co je na dvojce tak vyjímečného a pište to sem:

https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=51106#51106
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#31

Příspěvek od Jarda S40 »

Dovolím si také se svojí troškou do mlýna. Podle mě je dvojka veterán, i když jí je třeba jenom 16let jako té mojí. Ona totiž byla jako veterán již postavena. Jde o ten nedefinovatelný krásný pocit při jízdě s ní, o němž jsem se již mnohokrát zmiňoval. Nepočítajíc vzhled, o němž moje dcera tvrdí, že se to auto usmívá. Takže má nějaký těžko definovatelný soubor vlastností, který prostě 105-ka nikdy neměla a mít nebude. Podobný pocit ve mně vyvolalo svezení již zmiňovaným Mercedesem 380SLC z r.1971. Ovšem beru na vědomí, že podle platných regulí a počtu vyrobených vozidel mezi veterány až tak nepatří. Ale zase je mi to na druhou stranu úplně jedno. A tomu co říkám odpovídá i fakt, že poslední dobou cena slušných dvojek na západních trzích dost podstatně stoupá. No a u nás byla vždy spíše vzácná a vyjímečná.

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#32

Příspěvek od LukášM »

Jasně "youngtimer" to je nepochybně, ale problém je, že zarputilí veteránisti neberou ani poválečná auta, natož 60-70.léta a pak už to nejsou asi auta nebo co :?:
Jardo ale SLC (SE) je coupé, 6válec a hlavně má 185 koní, takže i jízda v něm je požitek. Jaký byl nejvýkonější motor pro dvojku???
Ceny stoupají, ale zatím naštěstí hlavně na západě, takže co je tu, je třeba ihned koupit :wink:
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#33

Příspěvek od Jarda S40 »

LukášM píše:Jasně "youngtimer" to je nepochybně, ale problém je, že zarputilí veteránisti neberou ani poválečná auta, natož 60-70.léta a pak už to nejsou asi auta nebo co :?:
Jardo ale SLC (SE) je coupé, 6válec a hlavně má 185 koní, takže i jízda v něm je požitek. Jaký byl nejvýkonější motor pro dvojku???
Ceny stoupají, ale zatím naštěstí hlavně na západě, takže co je tu, je třeba ihned koupit :wink:
Ano, je to kupé, ale prý 200koní. Nicméně u těchto aut je důležité to, že k pocitu spokojené jízdy ten výkon vůbec nepotřebuješ! Tam je důležitá jakási plavnost, pohodlí, pocit bezpečí, nevím jak to popsat. Fakt je tam "cosi" co nemohu vylíčit. Proto jsem dal příklad toho medvěda, že ho třeba znáš a pochopíš. Mohu opakovat, je to auto "s duší". Ale doporučuji ti osobní zkušenost. Jistě tě někdo rád nechá svézt. Třeba i já. Možná ale že to ještě někdo popíše - Bídák, Tněmec??
P.S. Teď mě napadlo, právě že mám pocit z jízdy kvalitním vozem z doby, kdy se ještě na kvalitu koukalo. Jakoby po sednutí do dvojky jsem se vrátil o 20 či 30 let zpět. proto říkám, že jde o veterán! Jistě, S/V40 turbo bude daleko sportovnější, ale o to mi již vůbec nejde.

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#34

Příspěvek od LukášM »

No já právě třeba chápu to CE nebo CSI od BMW. O výkon nejde, to je jasné (to bych neměl Minora s 20 HP :wink: ). Ten pocit chápu, klid, bezpečnost, pohoda, ale to si právě dokážu představit v Mercedesu, BMW, Jaguáru, ale ta dvojka mi sem nezapadá třeba tou výbavou nebo motorizací. Třeba coupé Bertone, to jo, protože má to svoje kouzlo, ale "pro mě obyčejná dvojka" je normální staré auto.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#35

Příspěvek od Jarda S40 »

LukášM píše:No já právě třeba chápu to CE nebo CSI od BMW. O výkon nejde, to je jasné (to bych neměl Minora s 20 HP :wink: ). Ten pocit chápu, klid, bezpečnost, pohoda, ale to si právě dokážu představit v Mercedesu, BMW, Jaguáru, ale ta dvojka mi sem nezapadá třeba tou výbavou nebo motorizací. Třeba coupé Bertone, to jo, protože má to svoje kouzlo, ale "pro mě obyčejná dvojka" je normální staré auto.
No já byl u toho meďáckýho kupé spokojen skoro jako ve dvojce :lol: Možná bylo i trošičku lepší. Ve výbavě to taky není, i když tu mám ve Florindě srovnatelnou, naopak ten medvěd neměl klimu. Jinak si z toho nic nedělej, mě se za mlada zdál specielně ten Minor hrozně ošklivej a vůbec jsem ho nechtěl. A mohl jsem ho mít a byly jich tenkrát ještě spousty. Holt má každej jinej vkus, někdo má rád blondýny a já zase tmavovlásky :lol:

marek t
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 128
Registrován: 19 roků
Bydliště: LOUNY

#36

Příspěvek od marek t »

počítadlo kilometrů funguje, ani to nebolelo...jen vědět jak na to.
Díky pánové :wink:
_________________
VOLVO XC70 HEICO 180kw B5254T 2006 AT, VOLVO V70 2,4T 147 kw B5244T 2003 AT, VOLVO 745 GLT 114kw B234F OD 1988, VOLVO 945 TURBO KIT+121kw B230FT 1995, VOLVO V70XC 142kw B5244T 1998 a Tátovo - SAAB 9-5 AERO 184kw 2003 + SAAB 9-3 SS 129kw 2005
bylo:V855 tdi 97 manual SAAB 9000 CS 2,3Thirsch 170kw 97 VOLVO 244 GL 66kw B19A 1978 VOLVO 245 SE 60kw D24 1991 a halda brouků
tel: 739 722 234

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#37

Příspěvek od LukášM »

Jarda S40 píše: Jinak si z toho nic nedělej, mě se za mlada zdál specielně ten Minor hrozně ošklivej a vůbec jsem ho nechtěl. A mohl jsem ho mít a byly jich tenkrát ještě spousty.


No vidíš Jardo, já si vlastně Minora nevybral, já s ním srostl, prvního jsem koupil ve 14 letech, postupně dával dohromady s pomocí dědy. Pak koupil další asi tři, no a těď mám svého pátého (posledního) a nikdy bych ho nedal! Ono vlastně na tu krásu postupně přicházíš, objevuješ věci a tvary, které si dříve přehlížel a prostě se zamiluješ :wink:
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#38

Příspěvek od Jarda S40 »

LukášM píše:
Jarda S40 píše: Jinak si z toho nic nedělej, mě se za mlada zdál specielně ten Minor hrozně ošklivej a vůbec jsem ho nechtěl. A mohl jsem ho mít a byly jich tenkrát ještě spousty.


No vidíš Jardo, já si vlastně Minora nevybral, já s ním srostl, prvního jsem koupil ve 14 letech, postupně dával dohromady s pomocí dědy. Pak koupil další asi tři, no a těď mám svého pátého (posledního) a nikdy bych ho nedal! Ono vlastně na tu krásu postupně přicházíš, objevuješ věci a tvary, které si dříve přehlížel a prostě se zamiluješ :wink:
No a přesně totéž říkám o sloupek níž o dvojce a sedmě. A o tom Minorovi to platí taky, i o spoustě dalších aut z mého mládí. Třeba W311 se mi nikdy nelíbil, dnes ano. Tatraplán jsem opravoval ještě v servisu a nezdál se mi hezký! A dneska??? :lol:

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#39

Příspěvek od LukášM »

to Marek: Tak co dopadla již testace HV zdárně??? V kterém klubu necháváš testovat?
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

marek t
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 128
Registrován: 19 roků
Bydliště: LOUNY

#40

Příspěvek od marek t »

LukášM píše:to Marek: Tak co dopadla již testace HV zdárně??? V kterém klubu necháváš testovat?
Malinko se to zkomplikovalo, nejde provést testaci, pokud nejsem zapsanej v TP, pak jsem byl ON THE ROAD, ale teď už by to mělo klapnout.
A kontakt jsem našel tady na foru, dam vědět až to bude.
_________________
VOLVO XC70 HEICO 180kw B5254T 2006 AT, VOLVO V70 2,4T 147 kw B5244T 2003 AT, VOLVO 745 GLT 114kw B234F OD 1988, VOLVO 945 TURBO KIT+121kw B230FT 1995, VOLVO V70XC 142kw B5244T 1998 a Tátovo - SAAB 9-5 AERO 184kw 2003 + SAAB 9-3 SS 129kw 2005
bylo:V855 tdi 97 manual SAAB 9000 CS 2,3Thirsch 170kw 97 VOLVO 244 GL 66kw B19A 1978 VOLVO 245 SE 60kw D24 1991 a halda brouků
tel: 739 722 234

marek t
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 128
Registrován: 19 roků
Bydliště: LOUNY

#41

Příspěvek od marek t »

LukášM píše:to Marek: Tak co dopadla již testace HV zdárně??? V kterém klubu necháváš testovat?
zdarec:)
mam konečně "hotovo". Klubová testace provedena v Simca klubu, od návštěvy Michala (předsedy klubu) a vlastnictví průkazu o testaci uplynulo 10dní a to jsme mu dali zabrat 5 auťákama. Pak už jen zbývala návštěva Kooperativy...problém, neuznávaj tento doklad, auto musí být r.v. maximálně 1952. Paní u přepážky mi po poradě s kolegou doporučuje Českou pojišťovnu, tam to vychází, takže šetřim ročně za obě auta cca 12.000,- :wink:
_________________
VOLVO XC70 HEICO 180kw B5254T 2006 AT, VOLVO V70 2,4T 147 kw B5244T 2003 AT, VOLVO 745 GLT 114kw B234F OD 1988, VOLVO 945 TURBO KIT+121kw B230FT 1995, VOLVO V70XC 142kw B5244T 1998 a Tátovo - SAAB 9-5 AERO 184kw 2003 + SAAB 9-3 SS 129kw 2005
bylo:V855 tdi 97 manual SAAB 9000 CS 2,3Thirsch 170kw 97 VOLVO 244 GL 66kw B19A 1978 VOLVO 245 SE 60kw D24 1991 a halda brouků
tel: 739 722 234
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „200“