A ty nějakou vlastní zkušenost máš a nebo jenom vysíráš?Kr.P píše: Protože nikdo kdo nasype 1800 do filtru ti neřekne, že to je sračka která blbě filtruje a zasírá sání
Koukám že ani v roce 2014 se nic nezměnilo
Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#51 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 849
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlaté Hory
- Vůz: ......
- Bydliště: Zlaté Hory
#52 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.
Myslím že vysírá..
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#53 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.
Když někoho baví měnit váhy vzduchu, tak ať si tam dá KN. Měl jsem KN na chrochtovi. Ta impregnace z fabriky je celkem OK většinou z ní nic do váhy vzduchu nelítá, ovšem jen do okamžiku kdy se póry filtru zanesou tak, že se do sání "vysmrká". Prostě se uvolní zbytky toho impregnačního oleje s menšíma částečkama bordelu a vlítne to do sání. Pokud KN máte tak dlouho, že přistoupíte k čištění a impregnací svépomocí, tak to buď namažete málo, nebo si zaserete váhu vzduchu. Tak jako fabrika to prostě nedáte... a čím novější typ boschácký váhy vzduchu, tím víc ten napálenej olejovej bordel ocení. Takže KN ok, za cenu horší filtrace, ale když ho včas vyhodíte. Škoda že jsem ten bordel co jsem vytřel ze sání před impregnací KN nevyfotil..... Nedlouho potom jsem koupil novou váhu vzduchu a od tý doby měním papírový filtry po 15tkm a jsem heppy a chrochták podle mě taky. Nějak to nemám náladu hledat, ale hned na několika fórech jsou o tom obsáhlý topiky s jediným závěrem... papírák a měnit, případně si na airbox koupit indikátor výměny (čistě mechanická věc, vpodstatě totéž jako indikátor výměny sáčku na vysavači) jako maj třeba fordy, tuším že z nějakýho CAT bagru byl hezky univerzální.
Dobrý je mít takovej výkon aby člověk neměl zapotřebí nějaký placebo koně získaný z KN filtru
Dobrý je mít takovej výkon aby člověk neměl zapotřebí nějaký placebo koně získaný z KN filtru
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#55 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.
dali píše:Když někoho baví měnit váhy vzduchu, tak ať si tam dá KN. Měl jsem KN na chrochtovi. Ta impregnace z fabriky je celkem OK většinou z ní nic do váhy vzduchu nelítá, ovšem jen do okamžiku kdy se póry filtru zanesou tak, že se do sání "vysmrká". Prostě se uvolní zbytky toho impregnačního oleje s menšíma částečkama bordelu a vlítne to do sání. Pokud KN máte tak dlouho, že přistoupíte k čištění a impregnací svépomocí, tak to buď namažete málo, nebo si zaserete váhu vzduchu. Tak jako fabrika to prostě nedáte... a čím novější typ boschácký váhy vzduchu, tím víc ten napálenej olejovej bordel ocení. Takže KN ok, za cenu horší filtrace, ale když ho včas vyhodíte. Škoda že jsem ten bordel co jsem vytřel ze sání před impregnací KN nevyfotil..... Nedlouho potom jsem koupil novou váhu vzduchu a od tý doby měním papírový filtry po 15tkm a jsem heppy a chrochták podle mě taky. Nějak to nemám náladu hledat, ale hned na několika fórech jsou o tom obsáhlý topiky s jediným závěrem... papírák a měnit, případně si na airbox koupit indikátor výměny (čistě mechanická věc, vpodstatě totéž jako indikátor výměny sáčku na vysavači) jako maj třeba fordy, tuším že z nějakýho CAT bagru byl hezky univerzální.
Dobrý je mít takovej výkon aby člověk neměl zapotřebí nějaký placebo koně získaný z KN filtru
Ano demence je mocná, a proto budou vždycky lidé, kteří skočí na koupi magnetizéru na snížení spotřeby, vodíkovýho generátoru, křídla na víko od kufru na svojí octávku, sportovních pedálů a hlavici řadící páky, KN a kónickýho filtru a ještě se budou do krve hádat. Otázka je, jestli má větší tok vzduchu do sání pořád stejnej efekt v motorech, kde si škrtící klapka řídí průtok a je nejužším místem sání...možná při jejim plnym otevření....
Třeba začnou prodávat i sportovní vložku do digestoří, aby lépe táhly a bude stačít je občas prolejt vodou za 300,- kde po vyčištění opět 100x naroste filtrační schopnost, na hodnotu sítka na mouku... jen se pak nedivte, že vám v kuchyni klouže podlaha a vaše čerstvě natrhaný kytky na nedělní stůl voní po smažáku
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#56 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.
Firmy jako K&N mají na demenci kupujících založenej svůj business
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12089
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#57 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.
dali: nezklamals
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#58 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.
díky za osvětu,jsem dement mám KN v T6 a autu se lépe dýchá.dali píše:Firmy jako K&N mají na demenci kupujících založenej svůj business
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#59 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.
Tak si o tom něco přečti, případně aspoň ty obrázky na první straně topiku by ti mohly něco napovědět:martinopel píše:díky za osvětu,jsem dement mám KN v T6 a autu se lépe dýchá.dali píše:Firmy jako K&N mají na demenci kupujících založenej svůj business
http://anonymouse.org/cgi-bin/anon-www.cgi/http://forums.tdiclub.com/showthread.php?s=8d17740455a1c421c80600d340a4e937&t=290373
Případně pokud nejsou český IP zabanovaný plošně, tak přímej odkaz bez anonymizéru..
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?s=8d17740455a1c421c80600d340a4e937&t=290373
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#60 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.
Tady nikdo nerozporuje o tom, že se autu lépe dýchá, spíš se tu bavíme o tom, jaký je z toho efekt a za jakou cenu...
Mimochodem to sítko na čaj od KN, z odkazu co poslal dali to jen potvzuje, dýchá se mu asi fakt dobře
Mimochodem to sítko na čaj od KN, z odkazu co poslal dali to jen potvzuje, dýchá se mu asi fakt dobře
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 849
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlaté Hory
- Vůz: ......
- Bydliště: Zlaté Hory
#61 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.
TESTOVÁNÍ SPORTOVNÍCH VZDUCHOVÝCH FILTRŮ K&N
Společnost K&N provedla nezčetně testů svých produktů, stejně jako byly tyto produkty podrobeny zkoumání nezávislých laboratoří. I přesto si společnost K&N troufá používat slogan Nejlepší vzduchové filtry na světě. Testy nespočívaly pouze v hodnocení nárůstu výkonu, ale také ve vyvrácení celé řady mýtů.
Prvním mýtem je možnost poškození váhy vzduchu prolínajícím olejem. Ten vznikl ze strany servisů a prodejců klasických filtrů vzduchu, kteří samozřejmě přichází o své zákazníky. Tři roky prověřovacích testů K&N ukázalo, že tento mýtus vůbec není možný. Bylo důkladně otestováno 107 různých typů snímačů a žádný nejevil sebemenší známky kontaminace olejem.
Bylo dokonce provedeno zkoumání asi 100 kusů vadných MAF senzorů zaslaných zákazníky, ve snaze zjistit, zda některý z nich nebude vykazovat zbytky oleje. Nakonec se ukázalo, že 50% měřičů nebylo vůbec vadných a u ostatních nebyla přítomnost oleje prokázána. Za společnost PowerTEC - značkový chiptuning bychom však chtěli připomenout, že je zapotřebí dodržovat předepsané dávkování množství oleje K&N a filtr "nepředávkovat".
Firma K&N však šla ještě dál. Bylo prováděno testování snímačů, které byly ponořeny do oleje nebo na ně byl olej rozprašován. V těchto případech došlo ke krátkodobé chybné interpretaci údajů, po chvíli však váha vzduchu fungovala opět tak, jako před aplikací oleje. To vše potvrdilo, že olej nepůsobí žádné potíže
Společnost K&N provedla nezčetně testů svých produktů, stejně jako byly tyto produkty podrobeny zkoumání nezávislých laboratoří. I přesto si společnost K&N troufá používat slogan Nejlepší vzduchové filtry na světě. Testy nespočívaly pouze v hodnocení nárůstu výkonu, ale také ve vyvrácení celé řady mýtů.
Prvním mýtem je možnost poškození váhy vzduchu prolínajícím olejem. Ten vznikl ze strany servisů a prodejců klasických filtrů vzduchu, kteří samozřejmě přichází o své zákazníky. Tři roky prověřovacích testů K&N ukázalo, že tento mýtus vůbec není možný. Bylo důkladně otestováno 107 různých typů snímačů a žádný nejevil sebemenší známky kontaminace olejem.
Bylo dokonce provedeno zkoumání asi 100 kusů vadných MAF senzorů zaslaných zákazníky, ve snaze zjistit, zda některý z nich nebude vykazovat zbytky oleje. Nakonec se ukázalo, že 50% měřičů nebylo vůbec vadných a u ostatních nebyla přítomnost oleje prokázána. Za společnost PowerTEC - značkový chiptuning bychom však chtěli připomenout, že je zapotřebí dodržovat předepsané dávkování množství oleje K&N a filtr "nepředávkovat".
Firma K&N však šla ještě dál. Bylo prováděno testování snímačů, které byly ponořeny do oleje nebo na ně byl olej rozprašován. V těchto případech došlo ke krátkodobé chybné interpretaci údajů, po chvíli však váha vzduchu fungovala opět tak, jako před aplikací oleje. To vše potvrdilo, že olej nepůsobí žádné potíže
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#62 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.
Reklamní kecy jsou to poslední co bych považoval za relevantní. Kromě toho když se chceš hledáním na netu dobrat kvalitních informací, čeština na to bohužel neni ten nejvhodnější jazyk.
Škoda že ten test s obrázkama kolik bordelu ten kterej filtr pustí do sání už nefunguje. Jediný co vycházelo dobře byl Apexi, kterej nepoužívá žádnej olej, ale bohužel nedělají do origo airboxů, ale pouze kužely.
Škoda že ten test s obrázkama kolik bordelu ten kterej filtr pustí do sání už nefunguje. Jediný co vycházelo dobře byl Apexi, kterej nepoužívá žádnej olej, ale bohužel nedělají do origo airboxů, ale pouze kužely.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#63 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.
No kde to jsme, abychom žrali tyhle bullshity z ofic. stránekdali píše:Reklamní kecy jsou to poslední co bych považoval za relevantní. Kromě toho když se chceš hledáním na netu dobrat kvalitních informací, čeština na to bohužel neni ten nejvhodnější jazyk.
Škoda že ten test s obrázkama kolik bordelu ten kterej filtr pustí do sání už nefunguje. Jediný co vycházelo dobře byl Apexi, kterej nepoužívá žádnej olej, ale bohužel nedělají do origo airboxů, ale pouze kužely.
Mimochodem na testování filtrů je samostatná norma ISO 5011...
Ano, stačí nebýt idiot a nekupovat něco, o čem píše výrobce absolutní kydy odporující zdravýmu rozumu. Nadruhou stranu je tu test, kterej dokládá, že konkrétně K&N je vrchol ochcávání zákazníků a jak řekl dali (mimo všech ostatních věcí, pod který bych se klidně podepsal) prostě těží z jejich demence zrovna jako ten podomní prodejce s kastrólama za 4 pětky...
a jak dopadl K&N ?
http://home.roadrunner.com/~jbplock/ISO5011/SPICER.htm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 849
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlaté Hory
- Vůz: ......
- Bydliště: Zlaté Hory
#64 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.
S grafama si teda vyhráli,jde o to jestli se tomu dá věřit,většinou nepodléhám žádným testům a dávám na vlastní úsudek..
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#65 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.
Labortorním testům ne a reklamnímu bullshitu jo? Jestli si chceš udělat úsudek tak vem nový KN, a koukni se skrz něj proti světlucuhan píše:S grafama si teda vyhráli,jde o to jestli se tomu dá věřit,většinou nepodléhám žádným testům a dávám na vlastní úsudek..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 849
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlaté Hory
- Vůz: ......
- Bydliště: Zlaté Hory
#66 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.
No asi takhle,nikdy jsem ve svém autě neměl KN a uvažoval jsem o jeho koupi,kámoš jezdí na tento filtr od nepaměti,myslím že kdyby měl problém tak je dávno v popelnici,já neobhajuji ani ten ani ten,na druhou stranu kdyby škodil tak jak se tady píše tak by ty filtry zanikly samospádem..
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#67 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.
Spíš bych koupil kvalitní papírák třeba ACDelco/mann, obyč papírák a KN a porovnal to... To by byla dobrá atrakce na nějakej srázek, třeba do SušiceLabortorním testům ne a reklamnímu bullshitu jo? Jestli si chceš udělat úsudek tak vem nový KN, a koukni se skrz něj proti světlu
ACDelco klidně zapůjčím k inspekci, mám doma novej, do obyč papíráku bych taky zainvestoval, jen pokud by se našel někdo kdo dotáhne novej K&N...
Dáváš na vlastní úsudek, ale bojuješ tady za šmejd, kterej má vlastně v autě tvůj kamarád a oháníš se reklamníma bullshitama...sorry no
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 849
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlaté Hory
- Vůz: ......
- Bydliště: Zlaté Hory
#68 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.
Kdybych bojoval tak ho mám dávno v autě,nevěřím žádným testům natož reklamě,jen jsem ještě neslyšel o nikom, komu by se díky KN filtru popsulo auto..
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
#69 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.
Podle laboratorních testůje i Castrol skvělý olej.dali píše:Labortorním testům ne a reklamnímu bullshitu jo? Jestli si chceš udělat úsudek tak vem nový KN, a koukni se skrz něj proti světlucuhan píše:S grafama si teda vyhráli,jde o to jestli se tomu dá věřit,většinou nepodléhám žádným testům a dávám na vlastní úsudek..
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12089
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#70 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.
OT: Ale on je skvělej, jen v parametru rozpouštění úsad, kterej se samozřejmě nikde nehodnotí, jej M6A výrazně zařízne.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#71 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.
Přesně, pokud je podle testů skvělej a ve skutečnosti je nahovno, tak jak je na tom asi ten KN, když je v testu nejhoršímartinopel píše:Podle laboratorních testůje i Castrol skvělý olej.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 849
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlaté Hory
- Vůz: ......
- Bydliště: Zlaté Hory
#72 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.
Je to protipól,takže nejlepší,jasná dedukce...
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 432
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
#73 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.
V prípade záujmu na nejakom zraze rád vyberiem K&N z airboxu a môžeme ten bordel pred a za filtrom porovnať. Biele rukavičky sú vítané, samého ma to zaujíma.
Periem každý rok, alebo po cca 10.000km originálnou sadou (čistič-olej)
Sanie pred a za turbom som mal rozobraté nedávno, kvôli výmene MAP senzora a až na pár kvapiek oleja v medzichladiči tam nebolo nič.
Periem každý rok, alebo po cca 10.000km originálnou sadou (čistič-olej)
Sanie pred a za turbom som mal rozobraté nedávno, kvôli výmene MAP senzora a až na pár kvapiek oleja v medzichladiči tam nebolo nič.
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12089
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#74 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.
Ten test, který si většina z nás pamatuje, ale už neni k mání byl za extrémích podmínek. Mam pocit, že tam luxovali nějaký saze, jejichž rozdílná velikost by mohla udělat rozdíl ve fitraci větší, než je vliv kvality filtru.
Pokud si měl trubky čistý jak před tak za airboxem, tak tim líp pro tebe, jezdíš v dobrých podmínkách. Ono to trajdání po dálnici případně po městě je v pohodě i bez fitru, horší je to, jakmle zajedeš na nějaou prašnou cestu a ideálně pokud ještě jedeš za někym, to dokáže za 100km filtr totálně zajebat.
Pokud si měl trubky čistý jak před tak za airboxem, tak tim líp pro tebe, jezdíš v dobrých podmínkách. Ono to trajdání po dálnici případně po městě je v pohodě i bez fitru, horší je to, jakmle zajedeš na nějaou prašnou cestu a ideálně pokud ještě jedeš za někym, to dokáže za 100km filtr totálně zajebat.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 432
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
#75 Výměna obyčejného vzduchového filtru za sportovní.
Tak pred filtrom je štandardne bordel, drobné lístie, hmyz a jemný prach. Priamo vo filtri najčastejšie púpavové semená, topole a iný ľahký poletujúci bordel.
Za filtrom je čisto a sucho, na oter by sa možno niečo našlo. Až zas budem prať, tak pozriem do hadice čo je za MAF senzorom.
Za filtrom je čisto a sucho, na oter by sa možno niečo našlo. Až zas budem prať, tak pozriem do hadice čo je za MAF senzorom.
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek