eLzyx píše:je fakt, že výkonnostní nárůst proti papírovým parametrům by některé automobilky přešly jako výrobní toleranci


no ono se toho tim polestarem ani moc udelat neda, kdyz to ma stejne emise a stejnou spotrebu... ze


eLzyx píše:je fakt, že výkonnostní nárůst proti papírovým parametrům by některé automobilky přešly jako výrobní toleranci
Ale test pořád stejného auta za stejných podmínek.Mění se jen hmotnost,nikoliv rozměr pneumati,atd.Někdy si vyzkoušej opravdový sprint 0-100km/h a udělej si jej třebas 5x a uvidíš,jaké rozdíly budeš mít,zvláště když vypneš DSTC.A pak si obuj letní o jiném rozměru a běž to zkusit.Výsledky pak můžeš prezentovat.
A my jeli dva do mírného kopce,na zimních gumách,došlo k prokluzu kol a byla plná nádrž.Pořád myslíš,že jsem nutně měli mít tabulkové hodnoty?doktor píše:martine, to samozřejmě chápeme, že jsou faktory ovlivňující výsledek testu.
Akorát mě zarazilo, že tabulkových 8 sekund je v reálu 13,7 tedy rozdíl téměř 6 sekund !
Na mojí 850R bylo pružné zrychlení 100-160 za 11,5 sekund, což odpovídalo tabulkové hodnotě i když mám 10 kilo nadváhy oproti normovanému řidiči
Nechápu o jakém Businessu mluvíš.Vezmi auto přijeď ke mě,svezeš se se stage 3 a spadne ti spodní čelist a zůstaneš s hubou dokořán.koch píše:Martine, mrzí mě, že moje příspěvky bereš jako blbé kecy, páč se hodně koušu do jazyka...
Ale na druhou stranu Tě plně chápu a respektuju business...
Přiznám se, nikdy jsem neměl potřebu měřit 0-100, nebo honit jakýkoliv jiný ukazatel, mel jsem akorát vzdy tak nejak pocit, ze je to na stovce hned a rozhodně mi to neprijde jako 14s, ale nechci se hádat... další věc (zase pocitově) nemám pocit, že by si mě oktávky nějak dávali...
Budu měřit, stáhnu aplikace, zaostrim kameru, naučím se rozjíždětvyměním kola, gumy, vypnu, zapnu stc... udělám statistiku, tabulku, a snad to tu někdy až to vše absolvuju (a doufám, že ne potupně) vložím...
Chystám se do Ovy tak se můžem potkat.koch píše:Martine, nerikam pul slova k narustu výkonu, nerikam ze mi celist nespadne...
Tak ja se stavím urcite s kocharem, pravidelny servisni interval se blizi![]()
Tak pak neco prubneme snad.
Neměnil jsem vůbec nic,jen se nahrál software.Pravdou je,že ještě než jsem auto chipoval,tak vzhledem k totální absenci výfuku od katu dozadu jsem trubku nahradil výfukem z S80 T6.Také nevím,zda předchozí majitel montoval shodné turbodmychadlo.RobertH píše:Ahoj,
Martine co všechno jsi musel měnit na stage3 oproti sérii?
Ono to nešlo ani na mé S60 než se nalila Stage 3RobertH píše:No tak na 5 z 50ti by to mojí S80 moc nešlo.![]()
Kdy bude stage 3 v prodeji ?
Neměla by??Pokud nebudeš jezdit jako debil,není důvod,proč by to spojka neměla dát.A pokud jako debil jezdit budeš,tak zničíš i při seriovém výkonu.Dony píše:Spojika to zatim pobírá jo?
Jde spíš o to na jaky kroutící moment je v serii stavena ne plus opotřebení ne? a 147 a 210 kW je trochu rozdíl.martinopel píše:Neměla by??Pokud nebudeš jezdit jako debil,není důvod,proč by to spojka neměla dát.A pokud jako debil jezdit budeš,tak zničíš i při seriovém výkonu.Dony píše:Spojika to zatim pobírá jo?
No comment.Spojka neklouže,stačí???Dony píše: Jde spíš o to na jaky kroutící moment je v serii stavena ne plus opotřebení ne? a 147 a 210 kW je trochu rozdíl.Kolik by to melo mit krouták udajne? Navic že lidem začne klouzat po chipu spojika je celkem normalní vec
Taky chipujeme. Ikdyž je pravda že po chipu to bude každej zkoušet hned ale i tak...
To přijde nebojmartinopel píše:No comment.Spojka neklouže,stačí???Dony píše: Jde spíš o to na jaky kroutící moment je v serii stavena ne plus opotřebení ne? a 147 a 210 kW je trochu rozdíl.Kolik by to melo mit krouták udajne? Navic že lidem začne klouzat po chipu spojika je celkem normalní vec
Taky chipujeme. Ikdyž je pravda že po chipu to bude každej zkoušet hned ale i tak...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé