No, a tady máme učebnicový případ pro nevěřící Tomáše, že vlastně automat vyjde ze všech pohledů levněji, nežli manuál.
Ať už je to otázka debilního dvouhmotového setrvačníku a spojky, což u automata nenajdete, tak otázka opravy samotné převodovky.
Zatímco do automatu koupím všechno, tak do manuálu ani šroubek.
Automat ti opravím za 35 000,- výměnným způsobem, manuál ti neopravím.
Zkoušel jsem to, ale nedopadlo to dobře, přesně tak, že to samé ložisko odešlo po 2000 km, protože je tam problém s mazáním.
No, a teď ti mám poradit, jestli si máš koupit jinou převodovku a doufat, že prodávající nekecá, protože pokud bude mít třista najeto, tak je
to přehlídka vyhozených peněz a ztraceného času.
Takže držím palce,
jednu převodovku tady sice mám, kšeft bych udělal rád, záruku na ni dám, ale jak dlouho bude fungovat, to nevím.
Je to prostě tak, dal jsem tam nová ložiska, vymezil vůle, a mazací kanál profrézoval o něco víc, ale kdo ví

_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.